popravak plazme

Stef

Pozdrav svima...
Dobio sam tu neku plazmu da pogledam da li se da kaj napraviti sa njom...
Konkretno model je LG 42pg200r
Uglavnom, dobio sam informaciju da je televizor zujao i onda je iskocio
osigurac, i svaki put kad se ukljuci u struju iskoci osigurac...

Konkretno sad nisam probao ustekati jer nemam rezervni osigurac, ali bum
sutra...
Sad sam probal sa unimerom, nema kratkog spoja na uticnici, gledam sad po
maticnoj i nis nije izgoreno, niti jedan kondenzator nije napuhnut, i nigdje
ne smrdi po bakelitu :)
Jel ima neko neku dijagnosticku smicalicu sta bi mogao probati?

hvala svima :)

Gagi-9a6aag

"Stef" <ste...@zagorje.com> wrote in message

osiguraè gori uglavnom kad je primar napajanja u banani....provjeri
fetove/tranzistore i gretz diode...sve ostalo ako izgori onda ureðaj pak ne
radi nikako...

Stef

> osigurač gori uglavnom kad je primar napajanja u banani....provjeri
> fetove/tranzistore i gretz diode...sve ostalo ako izgori onda uređaj pak
> ne radi nikako...

hvala na odgovoru :)
ali kako da provjerim primar na trafu? on je i ovak i onak u kratkom spoju?
jedino da mjerim otpor, ali ako ne znam koji je bio prije, to mi nis ne
znaci?

Filip Lolic@w

> [...]
> spoju?
> jedino da mjerim otpor, ali ako ne znam koji je bio prije, to mi nis ne

Ostavi se corava posla.

Gagi-9a6aag

"Stef" <ste...@zagorje.com> wrote in message

trafo?!?!?... *zbunj*

na ulazu nije trafo nego L od EMI/Pi filtera...a onaj drugi je switch
trafo...otpori su neznatni...i to uglavnom nikad ne odlazi...ili vrlo
rijetko...

hmm...prepuštam dalje neka Filip preuzme...s obzirom da je već uletio :)

Filip Lolic@w

"Gagi-9a6aag" <ga...@hi.htnet.hr> wrote in message

> hmm...prepuštam dalje neka Filip preuzme...s obzirom da je već uletio :)

Vec sam mu sve rekao.
Ne zelim nikoga omalovazavat, ali s obzirom na pitanje koje je postavio
vidim da mu nisu jasne neke osnove. A posto se radi o mreznom dijelu,

Stef

> [...]
> rijetko...
>
> hmm...prepuštam dalje neka Filip preuzme...s obzirom da je već uletio :)

bok...
hvala na odgovoru :)
(postao sam sliku napajanja na binse)
dakle, mislio sam da mislis na neki trafo(kad si rekao primar), kojih u
napajanju ima 5 komada...
jedan je osigurac u napajanju i on ne pregara...

Filip Lolic@w

> (postao sam sliku napajanja na binse)
> dakle, mislio sam da mislis na neki trafo(kad si rekao primar), kojih u
> napajanju ima 5 komada...
> jedan je osigurac u napajanju i on ne pregara...

Trafo ti nije riknuo 99.9%
Znaci, osigurac ne pregara kad se ukljuci u struju?

Za pocetak cuje li se ikakav zvuk iz napajanja? Imas li napona na ulaznim
elektrolitima?

coin

"Filip Lolic@w" <filiplol...@gmail.com> wrote in message

Čuvaj se... :)

srele

"Stef" <ste...@zagorje.com> wrote in message
Jednoj takvoj sam mjenjao modul lijevo tzv "ISUS".
Često rikne pa blokira mreľu i zuji. Kod tebe je moľda doąlo do dodatnog
kolinja...

Gagi-9a6aag

> [...]

> napajanju ima 5 komada...
> jedan je osigurac u napajanju i on ne pregara...

ne ne ne ne...nisu to ti primari u tom smislu :))
taj cijeli krug je primar, nego, nisi li rekao da osigurač
pregara?!?!?!...hmm...gle, bez ljutnje...ja sam mesar po struci inaće i
nisam expert u ovom području...tek hobist koji se trudi konkretnije
afirmirati...ali iz priloľenoga bih se morao sloľiti sa Filipom....

godinama sam se igrao sa običnim linearnim trafo napajanjim/ispravljačima i
doslovce ľvakao najobičnije LM78XX, LM317 i slične serije te najobičniji
2N3055 ne bih li apsolvirao to gradivo (a i joą je diskutabilno) ...a
zadnjih godinu dana sve viąe i viąe SMPS...i tek sam zagrebao povrąinu
principa rada...dakle, drugim riječima...postavljanje takvog pitanja i
pretpostavke kao ąto si ti naveo govori da su pred tobom barem mjeseci
intezivnog rada, učenja i zanimanja glede istog...

jedna je stvar pomoći neukom koji makar razumije terminologiju i ima bar
neke predođbe...pa ga nekako vodią kroz uređaj ...no kada zapinjeą u nekim
osnovama...onda je to jako teąko i ponekad jalovo...

Filipe...imaą riječ...ukoliko nisi u potpunosti odustao :)

Gagi-9a6aag

"srele" <srecko...@bj.t-com.hr> wrote
>Kod tebe je možda došlo do dodatnog kolinja...

kolizije ili kolinja? :))))))

Stef

"Filip Lolic@w" <filiplol...@gmail.com> wrote in message

> "Stef" <ste...@zagorje.com> wrote in message
>
> Trafo ti nije riknuo 99.9%
> Znaci, osigurac ne pregara kad se ukljuci u struju?

ma ja isto mislim da nije crknul trafo, ali prvo kad je gagi rekel primar,
asocijacija mi je bila trafo :)

> Za pocetak cuje li se ikakav zvuk iz napajanja? Imas li napona na ulaznim
> elektrolitima?

sad sam nabavio rezervne osigurace za doma, pa cu ga ustekat u struju...:)
ali kako da provjerim da li ima napona na ulaznim elektrolitima, ako mi
odmah sklopka doma iskoci?

da li da probam prije nego ga ustekam u struju odspojiti potrosace sa
napajanja...tj onaj dio gore koji vodi do lampi pretpostavljam i ovog djela
dole koji je zaduzen za niski napon?

znam da okrecete oci dok citate moje poruke :) ali imam volje se poigrati i
nekaj nauciti...tak da sam zahvalan na bilo kakvoj pomoci...jer nisam jos do
sad debugirao napajanja :)

p.s. sam steker sam isto sad stavio na binse.....da li je moguce da je tamo
problem..vjerojatno je unutra nekakav filter? posto izgori osigurac vani, a
ne na samom uredaju...? i kako da to istestiram? nije u kratkom spoju....

Filip Lolic@w

> sad sam nabavio rezervne osigurace za doma, pa cu ga ustekat u
> struju...:)
> ali kako da provjerim da li ima napona na ulaznim elektrolitima, ako mi
> odmah sklopka doma iskoci?
Koja sklopka, osigurac ili fidovka? Imas li spojen ijedan drugi kabel na taj
TV, osim tog od napajanja?

> da li da probam prije nego ga ustekam u struju odspojiti potrosace sa
> napajanja...tj onaj dio gore koji vodi do lampi pretpostavljam i ovog
> djela dole koji je zaduzen za niski napon?

Mozes ali nema previse smisla.

> znam da okrecete oci dok citate moje poruke :) ali imam volje se poigrati
> i nekaj nauciti...tak da sam zahvalan na bilo kakvoj pomoci...jer nisam
> jos do sad debugirao napajanja :)

Paa, ne znam koliko imas iskustva sa ostalom elektronikom, ali samo te zelim
upozoriti da je petljanje po mreznom SMPS-u pogotovo ako nisi siguran sto
radis (a nisi) potencijalno i sasvim realno smrtonosno. Eto, tek da se zna
da sam te upozorio ;)

> [...]
> tamo problem..vjerojatno je unutra nekakav filter? posto izgori osigurac
> vani, a ne na samom uredaju...? i kako da to istestiram? nije u kratkom

Ne vidim sliku, ne vjerujem...

Gagi-9a6aag

> [...]
> znam da okrecete oci dok citate moje poruke :) ali imam volje se poigrati
> i nekaj nauciti...tak da sam zahvalan na bilo kakvoj pomoci...jer nisam

a baą si pravi gruntovčan :))

a gle...izvadi napajanje van...makni original dovod i zalemi običan komad
ľnjore sa ątekerom...no, u seriju spoji 75 ili 100W ľarulju...ako je ąlus,
ľarulja će svijetliti...dakle, stvar je na samom PCBu...i onda kreneą od
dioda na ulazu...elektroliti su vjerojatno OK...no, ako napon dolazi na
njih..makar i na 1ms, stavią instrument na DCV bar 400V...ili prvo područje
iznad koje imaą na instrumentu...i fino vidią ima li kakvog naboja na
njima...pazi na PLUS i MINUS!!!

za provjeriti gertz...s obzirom da si stvarno početnik...najbolje ti ga je
odlemiti u potpunosti van i onda provjeravati...

iza toga...imaą primar tranzistore (mogu biti i fetovi) za switcher...ako
nisi siguran koji su...fino ih sve u kompletu sa hladnjacima izlemi van i
traľi ąlus...dakle..sve sa nula ohma je ąlus (ali moľe biti i svega nekoliko
ohma...recimo...oko 10tak i da opet ne valja)....da je slučaj beskonačnog
otpora odnosno prekida u tom slučaju uređaj ne bi radio, a niti bi bio
ąlus...

evo...to ti je za početak...imaą se kaj igrati za danas...javi kad si obavio
mjerenja....ako preľivią naravno :)

a ima joą jedna caka....dok ti je ľarulja u seriji...izvadią tranđe na
hladnjacima pa ako je sve mrtvo i ľarulja ne zasvijetli..onda si 100%
siguran da je problem u zaąlusiranom tranzistoru koji provodi struju kako ne
bi trebao...i onda se fokusiraj na njih...

evo...ne znam koliko jednostavnije od ovoga bi se moglo pomoći...igraj
se...i probaj ostati ľiv...to je sve za sada...
uľivaj :)

Stef

> Ne vidim sliku, ne vjerujem...
evo sad je slika gore...sorry nije bila prije :(

Stef

> [...]

> niti bi bio šlus...
>
> evo...to ti je za početak...imaš se kaj igrati za danas...javi kad si
> obavio mjerenja....ako preživiš naravno :)
>
> a ima još jedna caka....dok ti je žarulja u seriji...izvadiš tranđe na
> hladnjacima pa ako je sve mrtvo i žarulja ne zasvijetli..onda si 100%
> siguran da je problem u zašlusiranom tranzistoru koji provodi struju kako
> ne bi trebao...i onda se fokusiraj na njih...
>

> evo...ne znam koliko jednostavnije od ovoga bi se moglo pomoći...igraj
> se...i probaj ostati živ...to je sve za sada...

hvala puno, bum se igral :)
javim rezultate :)

Filip Lolic@w

> hvala puno, bum se igral :)
Ne zaboravi da ce u ulaznim elektrolitima biti fine struje jos dugo nakon
sto iskljucis dovod ;) (nakon sto rijesis taj kratki spoj)

> javim rezultate :)
Nadam se :)))

Gagi-9a6aag

"Filip Lolic@w" <filiplol...@gmail.com> wrote

> Ne zaboravi da ce u ulaznim elektrolitima biti fine struje jos dugo nakon
> sto iskljucis dovod ;)

ma lako za taj naboj...bude ga piknulo ko iglom i to je sve :)

BladeRunner

"Stef" <ste...@zagorje.com> wrote in message
Preporucio bi ti knjigu od Yonga "smps repair". Tebi je problem u smps-u, to
nije klasicno linearno napajanje vec VF switch mode ili prekidacko u kojem
se AC u primarnome dijelu prvo ispravlja preko greatza u DC a potom
filtriraju ripleovi s kondenzatorom (tipicno 400v 220uF) tad ide na FET koji
(mogce da je u schlusu) rapidno switcha taj DC napon.. to je ugrubo opis
kako radi SMPS. Knjigu nemam (jos) :). Prepusti tu nasem expertu Filipu, on
ima SMPS u malom prstu.

Stef

"Gagi-9a6aag" <ga...@hi.htnet.hr> wrote in message

evo update:)

dakle plazma radi bez problema...
sad zakaj se njemu izbacivala osguran ne znam, ali tu kod mene uredno radi
:)
ono sto sam napravio je ocistio gomilu prasine koja je bila po elektronici
(da li je moguce da je ona radila probleme?)
jos se malo cuje zujanje, ali jako tiho, i to iz djela koji ide poslije
napajanja, tj onaj dio koji se napaja sa 190V...
za sad radi pol sata vec bez problema :)

Gagi-9a6aag

"BladeRunner" <syst...@REMOVEemail.t-com.hr> wrote

> [...]
> koji (mogce da je u schlusu) rapidno switcha taj DC napon.. to je ugrubo
> opis kako radi SMPS. Knjigu nemam (jos) :). Prepusti tu nasem expertu

hahaha...sad sam ko mafija...PDF diler :)))))

btw, Blade, kako to da nisi knjigu dobio JOŠ?!?! pa kaj ti nisi na listi
bio?!!?...iskreno...ja nisam baš previše zagledavao kome sam sve slao link,
meni tko god je poslao potvrdu o uplati ja sam automatski proslijeđivao
secure link za download knjige...

Gagi-9a6aag

"Stef" <ste...@zagorje.com> wrote in message

ti si nas tu doąao zajebavati, ha?..aj priznaj :)))

Stef

> evo update:)

> ti si nas tu došao zajebavati, ha?..aj priznaj :)))

a nisam, fakat sam se bojal ustekati plazmu u zid jucer...i htio sam se
pripremiti danas na ono kaj mi je covjek rekel :)
moguce da mu je iskocio jedanput osigurac iz ko zna kojeg razloga i bojil se
opet ustekati u zid :)

Gagi-9a6aag

"Stef" <ste...@zagorje.com> wrote in message

bojal si se uštekat?!?!....pa nije to tri-nitro(n)-toluol televizor
pobogu..već najobičnija plazma :))))

pitam se kako curi uštekavaš...znaš, ipak bi mogla zatrudniti :P
a to te nije strah?!? :))

a niš..sad fino reci da je otišla štuc pufna na cincilatoru uberblendreglera
te da ti je skoro ruku iščupalo iz ramena.....i naplati čovjeku pošteno 863
kune i 28 lipa popravak :)
e da...i još mu reci kako je to bilo prijateljski inaće ispod soma i pol to
ne bi išlo u servisu :)))))

bem ti, baš si pravi gruntovčan :))))))))

Stef

> [...]
> to ne bi išlo u servisu :)))))
>
> bem ti, baš si pravi gruntovčan :))))))))

ma nebum mu nis naplatil, ali ono jebga jucer navecer nisam imal rezervni
osigurac, a nije mi se dalo biti u mraku jer je tu neki idiot spojil na isti
osigurac i svjetla i uticnicu (isprobano grmlj) :) no to je vec druga prica
:)

ali ak nis drugo, barem sam nekaj naucil, iako nisam u praksi to trebal
isprobati, pa vam svima za to hvala :)

Gagi-9a6aag

"Stef" <ste...@zagorje.com> wrote

> [...]
> prica :)
>
> ali ak nis drugo, barem sam nekaj naucil, iako nisam u praksi to trebal

ne znam ąto si naučio, ali ono ąto si trebao naučiti je da se "bez qrca u
svadbu ne ide"...amen :)