2006 WH1 ....

Korado Korlevic

Nov 21, 2006, 6:49:25 PM11/21/06
Stefanu i Aleksandru Cikota te njihovom mentoru
Reineru Stosu cestitke!

http://www.jutarnji.hr/dogadjaji_dana/clanak/art-2006,11,20,otkrice_asteroid,51088.jl
http://www.vecernji-list.hr/newsroom/zanimljivosti/680397/index.do

To se sve dogadjalo navecer, u razmacima oko Vip Eureka smotre gdje
je Stefan svojim radom iz spektrometrije "zaradio " i racunalo!
http://forum.sci.hr/viewtopic.php?p=1322#1322
.. i mislim da mu je tu i Boris pomagao :o)

Prica se naravno, o tom PHA (potencialno opasnom) asteroidu
nastavlja, pogotovo nakon sto ga se radarski bude snimalo s
Areciba tijekom preleta pokraj Zemlje.

Vise o svemu kasnije ....

K.

Nikola

Ma bravo Cikotici!
Zivjeliiiiiiiii
"Korado Korlevic" <kor...@astro.hr> wrote in message

Segi

> Stefanu i Aleksandru Cikota te njihovom mentoru
> Reineru Stosu cestitke!
BRAVO DECKI!

> Prica se naravno, o tom PHA (potencialno opasnom) asteroidu
> nastavlja, pogotovo nakon sto ga se radarski bude snimalo s
> Areciba tijekom preleta pokraj Zemlje.

Naravno da se nastavlja, ne bi bilo dobro da dode do prekida... ako dostigne
prognoziranu 16 magnitudu neposredno prije Bozica, bit ce pravi izazov -
jos ako se ispostavi da je "dvojni" poput Antiope ;)))... blizanci otkrili
blizance.
Pa da vidimo kada bi ih izbacili iz Guinnesa!

Segi

Ino Sharma

Nov 22, 2006, 12:59:11 PM11/22/06
Burazi, SVAKA VAM CAST!

Ponizno izjavljujem da mi je pocast biti clanom istog astronomskog
drustva kao i Vi!

Navratite na RGN - Zac i ja vas castimo cugom (bezalkoholnom, naravno
;-) ) Ja placam :-D

Kapu skidajuci,
Ino Sharma

Stefan Cikota

"Ino Sharma" <nos...@fakeaddress.hr> wrote in message

Zahvalujemo na svim cestitkama!!!

Pravu pricu o otkricu asteroida (a ne one u novinama) mozete pronaci ovdje:
http://forum.sci.hr/viewtopic.php?t=448

Pozdrav,

Stefan

Marino Tumpic

bravo braderi!

> Pozdrav,
>
> Stefan

antepe...@vip.hr

Korado Korlevic je napisao/la:

Tko ima vremena, neka nadoda koji podatak u tablicu na
http://hr.wikipedia.org/wiki/2006_WH1 , a ni malo teksta ne bi
škodilo.

BTW, je li to sa Arecibom potvrdjeno?

Tonci

Korado Korlevic

antepe...@vip.hr wrote:

> Tko ima vremena, neka nadoda koji podatak u tablicu na
> http://hr.wikipedia.org/wiki/2006_WH1 , a ni malo teksta ne bi
> škodilo.

Je, da nisam zaboravio password ...

> BTW, je li to sa Arecibom potvrdjeno?

Ne jos, za sad je sigurno fotometrijsko pracenje
sa dosta zvjezdarnica.

Arecibo ima groznih problema jer ga pokusavaju zatvoriti:
http://www.spacedaily.com/reports/Arecibo_Radio_Telescope_May_Lose_Funding_999.html

K.

Senad Subasic

Korado Korlevic <kor...@astro.hr> writes:

> Je, da nisam zaboravio password ...

Pa zar se ne moze uredjivati i bez passworda?

pozdrav

--
Q: Do you know what the death rate around here is?
A: One per person.