Može pomoć?

Baclofen

Pozdrav, može pomoć?
Evo situacije: trostruki LNB (Hotbird, Eutelsat, Astra), upucana antena, ali
kako podesiti stvari u risiveru da sve funkcionira normalno?
Mislim na LNB i DiSEqC - moram izabrati "User" (tako kaže papir s kratkom
uputom koji sam čitao od risivera) kako bih valjda dobio mogućnost izbora
vrijednosti/frekvencija za više satelita - u ovom slučaju samo dva (znači li
to da ovaj risiver ne može dobro raditi s 3 LNB?).

A sljedeće postavke ispod, to je valjda DiSEqC, pišem napamet, imaju nekakve
vrijednosti - 1, 1/4, 2/4....pa 1/8.....pa 1/16.....
Zbunjola, imate kakvu konkretnu uputu.
Inače, mislim da je risiver neki Yumatu IQ iz 2012.

Probao svašta i ne dobijem ništa. A probao i s nekim još gorim Žnj risiverom
i tu uspijem dobiti afrikance, arape neke, ali nigdje sve one klasične
programe na npr. Astri, one njemačke.
Da nije Yumatu vrisnuo? Ne znam kad je zadnji put radio, ali je radio s
jednim LNB i dobro je radio. Navodno.
Navodno jer se ne radi o meni, samo pomažem nekome....ali očito slabo,
hehe....

Hvala.

kameleon

Baclofen explained on 13.10.2016. :
> Navodno jer se ne radi o meni, samo pomažem nekome....ali očito slabo,
> hehe....

Nazovi nekog lokalnog mestra da to poslozi sve kako treba jer ako se
slabo snalazis u svemu tome, onda se okani corava posla :D

Darko_R

Imaš razno raznih uputa po razno raznim forumima, malo potraži,
a koliko si siguran da su sva tri LNBa "upucana" kako treba?
podešavanje Diseqc, pa kakvog imaš? valjda onaj sa 4 "ulaza" i jedan
izlaz, po tome podesi postavke za satelit.
Ako je LNB za Astru na ulazu br1. onda u postavkama za satelit
staviš 1/4, ako je HB na ulazu 2 onda u postavkama 2/4
sad ti je jasnije kako postaviti parametre za pretraživanje satelita.
Još ako ima "blind search" onda si na konju, ako nema e onda zabava
sa listama kanala, softverom za upisivanje ili ručno ukucavanje
transpondera.
Problem je da to ne radiš sebi a sve to iziskuje dosta vremena za početnika,
da si doma, kišni dan, sjedneš i igraš se satima.
:)

Baclofen

"Darko_R" <pi...@za.to> wrote in message news:ntt2lu$6rg$1...@ls237.t-com.hr...

> [...]
> početnika,
> da si doma, kišni dan, sjedneš i igraš se satima.

Darko, hvala za odgovor. Ovo mi donekle razjašnjava stvar.
Ovako, siguran sam da su LNB "upucani" kako treba jer se radi o tanjuru i
LNBima koji su ostali nakon otkazivanja usluge Total TV.....mislim da su
oni.
Znači ništa nije dirano, samo maknut njihov risiver.
Onda bi znači išlo nešto kao: LNB za Hotbird je prvi pa pretpostavljam da bi
on onda bio 1/3 (ako ima opciju "od 3", ne sjećam se sad), Eutelsat bi bio
2/3 i Astra 3/3.
A pošto moram u postavkama za LNB i DiSEqC odabrati "User" kako bih mogao
mijenjati te postavke tu imam opciju za samo dva satelita za unijeti
frekvenciju. To me zbunjuje.
Znači li to možda da je risiver limitiran na rad s dva LNB?

Inače, LNB su 3u1, sve zajedno "saliveno" i jedan izlaz.
A daaavno je prošlo vrijeme kad sam se ja zanimao za satelite, pa SkyStar
kartice, snifanje internetskog prometa....surfaš na jadni 56k modem, a ovamo
ti za jednu noć stigne nekoliko GB podataka koje onda sutra bjesomučno
sortiraš, brišeš...hehe......

U svakom slučaju hvala za pomoć.

Baclofen

"MasterBlaster" <mas...@blaster.com> wrote in message

> Kod tih trostrukih LNB-a trebas obratit paznju da postoje razliciti
> modeli koji imaju razlicito spojene DiSeqC-e.
>
> Recimo "Inverto Monoblock Triple" je spojen tako da mu je srednji LNB
> (za Eutelsat 16°) spojen na DiSeqC A (1), lijevi (gledajuci od antene
> prema LNB-u) za Hotbird 13° je spojen na DiSeqC B (2), a desni za
> Astra 19°na DiSeqC C (3). Dok taj i takve LNB ne spojis na doticne
> DiSeqC-e nista od prijema.

Ma da, previše mi je to čačkanja i gubljenja živaca. Neka zovu čovjeka koji
se tim bavi i sve uredno složeno za par minuta.
Hvala ti za odgovor.

MasterBlaster

Bruno Babic

On 15.10.2016. 23:10, Baclofen wrote:
> Ma da, previše mi je to čačkanja i gubljenja živaca. Neka zovu čovjeka
> koji se tim bavi i sve uredno složeno za par minuta.

Pa podesi diseqc na bilo koji nacin i onda trazi neku poznatu
frekvenciju da vidis da li je to zbilja taj satelit na tom lnb-u ili je
neki drugi. Nije bas da ces potrositi vise od minute da otkrijes da li
je to to ili nije.

--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?