Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Udruzivanje analogno i digitalno

70 views
Skip to first unread message

Dado

unread,
Jan 30, 2010, 1:34:17 PM1/30/10
to
Pošto sam na B netu( analogni signal) probao sam udružiti sa nekom
običnom skretnicom analogni signal i vanjsku antenu kako bi imao i
analogni i digitalni signal preko dvb t tunera u Tv-u. Ali kada spojim
(probao sa nekim udruživačem od 11 Kn) samo se vidi anlogna očito se
digitalni signal preklapa sa nekim programom iz analogne B -neta. Što bi
od opreme trebao imati da mogu vidjeti digitalan signal preko antene +
analogni preko kablovske?
hvala

simoooooooo

unread,
Jan 30, 2010, 1:52:19 PM1/30/10
to
"Dado" <damir1...@gmail.com> je napisao u poruci interesnoj
grupi:hk1u3e$os7$1...@ss408.t-com.hr...
> Po�to sam na B netu( analogni signal) probao sam udru�iti sa nekom obi�nom
> skretnicom analogni signal i vanjsku antenu kako bi imao i analogni i
> digitalni signal preko dvb t tunera u Tv-u. Ali kada spojim (probao sa
> nekim udru�iva�em od 11 Kn) samo se vidi anlogna o�ito se digitalni signal
> preklapa sa nekim programom iz analogne B -neta. �to bi od opreme trebao
> imati da mogu vidjeti digitalan signal preko antene + analogni preko
> kablovske?

imas muxa i muxb, nije valjda da oba dva nece...nazovi b.net i objasni im
problem, tribali bi ti izac u susret i doc promjenit kanale


Drmesh

unread,
Jan 30, 2010, 1:59:20 PM1/30/10
to

Da, jedva ga cekaju da radi njega rade promjene po cijeloj mrezi. Pogotovo
kad im pokusa objasniti koje ce on to programe gledati preko antene, a koje
ne moze istovremeno gledati u osnovnom paketu...


simoooooooo

unread,
Jan 30, 2010, 2:04:42 PM1/30/10
to
"Drmesh" <Dm...@drmesh.com> je napisao u poruci interesnoj
grupi:hk1vie$rur$1...@ss408.t-com.hr...

u biti, sad kad razmislim, pa neka kupi digitalni risiver i problem rijesen.
spoji ga na tu dodatnu antenu i deri


Mika

unread,
Jan 30, 2010, 2:21:25 PM1/30/10
to

"simoooooooo" <d...@nemoj.stvarno> wrote in message
news:hk1v54$mel$1...@localhost.localdomain...

>
> imas muxa i muxb, nije valjda da oba dva nece...nazovi b.net i objasni im
> problem, tribali bi ti izac u susret i doc promjenit kanale


a majke ti lude, pa jel ti mozes na jedno pitanje biti normalan...ili barem
sutjeti da ne lupetas toliko...


simoooooooo

unread,
Jan 30, 2010, 2:46:11 PM1/30/10
to
"Mika" <mik...@post.t-com.hr> je napisao u poruci interesnoj
grupi:hk20rp$tah$1...@news1.carnet.hr...

ajd ti objasni glupome, ako placa pretplatu HRTu ima i pravo gledanja
digitalne televizije, a ako mu je bnet to svojim analognim programima oduzeo
onda ima pravo traziti "servis" instalacije. zasto je problem nazvat bnet i
izjasnit im problem, ionako je sada prelazak na digitalu.

ako je nesto drugo koje on nije naveo, onda neznam.


Juby

unread,
Jan 30, 2010, 2:52:48 PM1/30/10
to

"simoooooooo" <d...@nemoj.stvarno> wrote in message
news:hk1vsb$mja$1...@localhost.localdomain...
Ili ja tu ne�to ne razumijem ili... Pa B-net u okviru osnovnog analognog
paketa emitira i digitalni muxa (hrt1,2, RTL, Nova), mislim na 50 kanalu
(ili ga potrazi). Meni to Kerman kablovska radi na 50 kanalu a na 44 je HD
HRT1. Treba samo DVB-T prijemnik, ubaciti u njega signal iz kablovske i
spojiti antenski loop. I imas sve i analogiju u muxa, a prebacuje� s AV
tipkom. Ne treba dodatna antena. Jedino ako je to B-net prestao raditi.


Mika

unread,
Jan 30, 2010, 2:55:17 PM1/30/10
to

"simoooooooo" <d...@nemoj.stvarno> wrote in message
news:hk22a3$n5a$1...@localhost.localdomain...


ma tko mu je sta oduzeo ??? o cemu ti pricas ??
covjek trpa sve u isti lonac i pita kako da to sortira ?

kakav bozji servis ispravne instalacije ??? jebemti vise i ljude i
pametovanje, svaki kurac se gura i pametuje i trazi nekakva svoja izmisljena
prava i jos izmisljenije kvarove za servis, a zapravo pojma nema kako sta
radi, na kojem principu i kojim temeljima i osnovama.

@Dado.
provjeri na kojem kanalu primas digitalne programe, te kupi filter samo za
taj kanal i preko njega pusti digitalu.
Ukoliko bnet na istom kanalu distribuira neki od svojih programa , kupi
konverter sa prijemnog na neki drugi slobodan kanal. Druga opcija kosta i ne
znam koliko je isplativa za takav pothvat.

Iako ne vidim smisao udruzivanja signala na uladu DVB-T tunera posto
analogija u njemu ne koristi nicemu, osim kao RF prolaz, a to pak mozes
udruziti i nakon dvb prijemnika.


Domagoj X

unread,
Jan 30, 2010, 3:02:43 PM1/30/10
to
"Juby" <ren...@irb.hr> wrote:
> "simoooooooo" <d...@nemoj.stvarno> wrote in message
> news:hk1vsb$mja$1...@localhost.localdomain...
> > "Drmesh" <Dm...@drmesh.com> je napisao u poruci interesnoj
> > grupi:hk1vie$rur$1...@ss408.t-com.hr...
> >> simoooooooo wrote:
> >>> "Dado" <damir1...@gmail.com> je napisao u poruci interesnoj
> >>> grupi:hk1u3e$os7$1...@ss408.t-com.hr...
> >>>> Pošto sam na B netu( analogni signal) probao sam udružiti sa
> > > > > nekom
> >>>> običnom skretnicom analogni signal i vanjsku antenu kako bi imao

> > > > > i
> >>>> analogni i digitalni signal preko dvb t tunera u Tv-u. Ali kada
> >>>> spojim (probao sa nekim udruživačem od 11 Kn) samo se vidi
> > > > > anlogna
> >>>> očito se digitalni signal preklapa sa nekim programom iz analogne

> > > > > B
> >>>> -neta. �to bi od opreme trebao imati da mogu vidjeti digitalan
> >>>> signal preko antene + analogni preko kablovske?
> >>>
> >>> imas muxa i muxb, nije valjda da oba dva nece...nazovi b.net i
> >>> objasni im problem, tribali bi ti izac u susret i doc promjenit
> > > > kanale
> >>
> >> Da, jedva ga cekaju da radi njega rade promjene po cijeloj mrezi.
> >> Pogotovo kad im pokusa objasniti koje ce on to programe gledati
> > > preko
> >> antene, a koje ne moze istovremeno gledati u osnovnom paketu...
> >
> > u biti, sad kad razmislim, pa neka kupi digitalni risiver i problem
> > rijesen. spoji ga na tu dodatnu antenu i deri
> Ili ja tu nešto ne razumijem ili... Pa B-net u okviru osnovnog

> analognog
> paketa emitira i digitalni muxa (hrt1,2, RTL, Nova), mislim na 50
> kanalu
> (ili ga potrazi). Meni to Kerman kablovska radi na 50 kanalu a na 44
> je HD
> HRT1. Treba samo DVB-T prijemnik, ubaciti u njega signal iz kablovske
> i
> spojiti antenski loop. I imas sve i analogiju u muxa, a prebacuješ s

> AV
> tipkom. Ne treba dodatna antena. Jedino ako je to B-net prestao
> raditi.

Tako je. Uz analogni i dvb-c bnet emitira i dvb-t. Uredno uz sve
analogne i digitalne kabelske programe hvatam i dvb-t signal hrt1,2,
nova i rtl. Ali covjek mozda trazi druge dvb-t programe vidljive kod
nas.

simoooooooo

unread,
Jan 30, 2010, 3:04:45 PM1/30/10
to
"Mika" <mik...@post.t-com.hr> je napisao u poruci interesnoj
grupi:hk22ra$6d5$1...@news1.carnet.hr...

>
> "simoooooooo" <d...@nemoj.stvarno> wrote in message
> news:hk22a3$n5a$1...@localhost.localdomain...
>> "Mika" <mik...@post.t-com.hr> je napisao u poruci interesnoj
>> grupi:hk20rp$tah$1...@news1.carnet.hr...
>>>
>>> "simoooooooo" <d...@nemoj.stvarno> wrote in message
>>> news:hk1v54$mel$1...@localhost.localdomain...
>>>
>>>>
>>>> imas muxa i muxb, nije valjda da oba dva nece...nazovi b.net i objasni
>>>> im problem, tribali bi ti izac u susret i doc promjenit kanale
>>>
>>>
>>> a majke ti lude, pa jel ti mozes na jedno pitanje biti normalan...ili
>>> barem sutjeti da ne lupetas toliko...
>>
>> ajd ti objasni glupome, ako placa pretplatu HRTu ima i pravo gledanja
>> digitalne televizije, a ako mu je bnet to svojim analognim programima
>> oduzeo onda ima pravo traziti "servis" instalacije. zasto je problem
>> nazvat bnet i izjasnit im problem, ionako je sada prelazak na digitalu.
>>
>
>
> ma tko mu je sta oduzeo ??? o cemu ti pricas ??
> covjek trpa sve u isti lonac i pita kako da to sortira ?

da ali ti trazis od njega ono sta u biti bi njemu bnet trebao napravit.

ako bnet ne ustupa neke kanale koji su dostupni digitalnom zemaljskom,
nekuzin u cemu je problem ako su oduzeli taj kanal za gledanje i stavili
neki svoj i pritom onemogucili gledanje istog.

neznam kakva je situacija sa slovencima i sl sto se tice bneta, al ocito je
da ima nesto sto se moze vatat sa antenom a nemoze gledat na bnetu, inace
nas nebi pitao


Juby

unread,
Jan 30, 2010, 3:20:44 PM1/30/10
to

"Domagoj X" <domago...@MAKNIyahoo.com> wrote in message
news:1145618486286574415.545814...@news.bnet.hr...

> "Juby" <ren...@irb.hr> wrote:
>> "simoooooooo" <d...@nemoj.stvarno> wrote in message
>> news:hk1vsb$mja$1...@localhost.localdomain...
>> > "Drmesh" <Dm...@drmesh.com> je napisao u poruci interesnoj
>> > grupi:hk1vie$rur$1...@ss408.t-com.hr...
>> >> simoooooooo wrote:
>> >>> "Dado" <damir1...@gmail.com> je napisao u poruci interesnoj
>> >>> grupi:hk1u3e$os7$1...@ss408.t-com.hr...
>> >>>> Po�to sam na B netu( analogni signal) probao sam udru�iti sa
>> > > > > nekom
>> >>>> obi�nom skretnicom analogni signal i vanjsku antenu kako bi imao

>> > > > > i
>> >>>> analogni i digitalni signal preko dvb t tunera u Tv-u. Ali kada
>> >>>> spojim (probao sa nekim udru�iva�em od 11 Kn) samo se vidi
>> > > > > anlogna
>> >>>> o�ito se digitalni signal preklapa sa nekim programom iz analogne
>> > > > > B
>> >>>> -neta. ?to bi od opreme trebao imati da mogu vidjeti digitalan

>> >>>> signal preko antene + analogni preko kablovske?
>> >>>
>> >>> imas muxa i muxb, nije valjda da oba dva nece...nazovi b.net i
>> >>> objasni im problem, tribali bi ti izac u susret i doc promjenit
>> > > > kanale
>> >>
>> >> Da, jedva ga cekaju da radi njega rade promjene po cijeloj mrezi.
>> >> Pogotovo kad im pokusa objasniti koje ce on to programe gledati
>> > > preko
>> >> antene, a koje ne moze istovremeno gledati u osnovnom paketu...
>> >
>> > u biti, sad kad razmislim, pa neka kupi digitalni risiver i problem
>> > rijesen. spoji ga na tu dodatnu antenu i deri
>> Ili ja tu ne�to ne razumijem ili... Pa B-net u okviru osnovnog

>> analognog
>> paketa emitira i digitalni muxa (hrt1,2, RTL, Nova), mislim na 50
>> kanalu
>> (ili ga potrazi). Meni to Kerman kablovska radi na 50 kanalu a na 44
>> je HD
>> HRT1. Treba samo DVB-T prijemnik, ubaciti u njega signal iz kablovske
>> i
>> spojiti antenski loop. I imas sve i analogiju u muxa, a prebacuje� s

>> AV
>> tipkom. Ne treba dodatna antena. Jedino ako je to B-net prestao
>> raditi.
>
> Tako je. Uz analogni i dvb-c bnet emitira i dvb-t. Uredno uz sve
> analogne i digitalne kabelske programe hvatam i dvb-t signal hrt1,2,
> nova i rtl. Ali covjek mozda trazi druge dvb-t programe vidljive kod
> nas.

Vjerojatno momak trazi nesto drugo ali se nije izjasnio. Ali ja imam
problem. Moj Samsung ne ce istovremeno zamemorirati kanale preko DVB-C i
DVB-T tunera (ima obadva ugradjena ali americka verzija tog istog televizora
hoce!) pa moram birati ili, ili dok ne skuzim neki trik.


Mika

unread,
Jan 30, 2010, 3:28:11 PM1/30/10
to

"simoooooooo" <d...@nemoj.stvarno> wrote in message
news:hk23ct$nbe$1...@localhost.localdomain...


> ako bnet ne ustupa neke kanale koji su dostupni digitalnom zemaljskom,
> nekuzin u cemu je problem ako su oduzeli taj kanal za gledanje i stavili
> neki svoj i pritom onemogucili gledanje istog.


ne znam kako bi ti objasnio da oni nisu nista nikome oduzeli
bnet ima koncesiju u kojoj stoji sto smije u kojem frekventnom pojasu
i tu sva prica zavrsava


Domagoj X

unread,
Jan 30, 2010, 5:03:53 PM1/30/10
to
"Juby" <ren...@irb.hr> wrote:

> Vjerojatno momak trazi nesto drugo ali se nije izjasnio. Ali ja imam
> problem. Moj Samsung ne ce istovremeno zamemorirati kanale preko DVB-C
> i
> DVB-T tunera (ima obadva ugradjena ali americka verzija tog istog
> televizora
> hoce!) pa moram birati ili, ili dok ne skuzim neki trik.

Upravo to sam i ja primjetio kad sam isao provjeriti ima li dvb-t
programa kroz bnetov kabl. Skenirao mi je i memorirao dvb-t kanale a
maknuo sve prijasnje memorirane dvb-c.
Nije mi se dalo istraziti moze li drukcije. Mozda ne koristiti auto
opciju?
Sad mi ne treba dvb-t jer imam sve na dvb-c ali veselo ce biti ako
recimo hrt bude nesto emitirao preko svog hd programa a bnet ga ne bude
prenosio.
Nego jesi li primjetio da hrt, nova i rtl u dvb-c verziji imaju puno
kvalitetniju sliku? U dvb-t kao da je veca kompresija.

Juby

unread,
Jan 30, 2010, 5:24:51 PM1/30/10
to

"Domagoj X" <domago...@MAKNIyahoo.com> wrote in message
news:730369468286581307.926978d...@news.bnet.hr...


Probao sam koristiti manual opciju ali ona kod mene nudi samo dvb-t kanale
(a ne i dvb-c), kada sam u toj verziji ali ni obratno ne ide. A digitalni
paket kod Kermana nema HD HRT Promo. Upravo sto si rekao. No za sada je to
samo promo slika.
Nisam toliko pazljivo usporedjivao kvalitete signala preko dvb-c i dvb-t.
Momentano sam na dvb-t upravo radi nekih stranih analognih programa koje
cesto gledamo. A probat cu to jednog dana. Prebacivanje s jednog na drugi
tuner je "posao" jer nakon toga slijedi sredjivanje poredka programa, pa
upisivanje imena programa (analognih) tako da mi ga se neda svaki cas
raditi.
Ako si gledao danas skijanje ili rukomet nije mi bilo jasno u kojem formatu
se to emitira. Isao sam mjeriti i ne bi vjerovao, kod mene je to 15:9 format
slike. Na 4:3 "fali" slike posvuda, na 16:9 pomalo gore i dolje, tek zoom+
mi sliku dovede u okvir. Nije mi jasno o cemu se to radi. Morat cu mozda
pisati u OIV.


Domagoj X

unread,
Jan 30, 2010, 8:40:34 PM1/30/10
to
Juby:

> "Domagoj X" <domago...@MAKNIyahoo.com> wrote in message
> news:730369468286581307.926978d...@news.bnet.hr...
>> "Juby" <ren...@irb.hr> wrote:
>>
>>> Vjerojatno momak trazi nesto drugo ali se nije izjasnio. Ali ja imam
>>> problem. Moj Samsung ne ce istovremeno zamemorirati kanale preko DVB-C
>>> i
>>> DVB-T tunera (ima obadva ugradjena ali americka verzija tog istog
>>> televizora
>>> hoce!) pa moram birati ili, ili dok ne skuzim neki trik.
>>
>> Upravo to sam i ja primjetio kad sam isao provjeriti ima li dvb-t
>> programa kroz bnetov kabl. Skenirao mi je i memorirao dvb-t kanale a
>> maknuo sve prijasnje memorirane dvb-c.
>> Nije mi se dalo istraziti moze li drukcije. Mozda ne koristiti auto
>> opciju?
>> Sad mi ne treba dvb-t jer imam sve na dvb-c ali veselo ce biti ako
>> recimo hrt bude nesto emitirao preko svog hd programa a bnet ga ne bude
>> prenosio.
>> Nego jesi li primjetio da hrt, nova i rtl u dvb-c verziji imaju puno
>> kvalitetniju sliku? U dvb-t kao da je veca kompresija.
>
>
> Probao sam koristiti manual opciju ali ona kod mene nudi samo dvb-t kanale (a
> ne i dvb-c), kada sam u toj verziji ali ni obratno ne ide. A digitalni paket
> kod Kermana nema HD HRT Promo. Upravo sto si rekao. No za sada je to samo
> promo slika.

ne znam zasto je tako, sutra cu pogledati uputstva.

> Nisam toliko pazljivo usporedjivao kvalitete signala preko dvb-c i dvb-t.

Mislio sam da si na bnet-u. Ne znam kakva je na kermanu slika ali
bnetov dvb-c je stvarno dosta bolji od dvb-t.

> Momentano sam na dvb-t upravo radi nekih stranih analognih programa koje
> cesto gledamo. A probat cu to jednog dana. Prebacivanje s jednog na drugi
> tuner je "posao" jer nakon toga slijedi sredjivanje poredka programa, pa
> upisivanje imena programa (analognih) tako da mi ga se neda svaki cas raditi.
> Ako si gledao danas skijanje ili rukomet nije mi bilo jasno u kojem formatu
> se to emitira. Isao sam mjeriti i ne bi vjerovao, kod mene je to 15:9 format
> slike. Na 4:3 "fali" slike posvuda, na 16:9 pomalo gore i dolje, tek zoom+ mi
> sliku dovede u okvir. Nije mi jasno o cemu se to radi. Morat cu mozda pisati
> u OIV.

pa to je klasika hrtovog (i ostalih domacih) emitiranja 16:9
materijala. salje 4:3 sliku sa trakama kao da smo u proslom desetljecu.
Jedina svijetla domaca tocka je trenutno nova sa svojim novaHD kanalom.


simoooooooo

unread,
Jan 31, 2010, 12:16:49 AM1/31/10
to
"Mika" <mik...@post.t-com.hr> je napisao u poruci interesnoj
grupi:hk24p0$f9p$1...@news1.carnet.hr...

da, ali kakva je situacija onda sa slovencima i sl.


Mika

unread,
Jan 31, 2010, 4:54:40 AM1/31/10
to

"simoooooooo" <d...@nemoj.stvarno> wrote in message
news:hk33o2$f16$1...@localhost.localdomain...

po kojim osnovama bi bnet trebao brinuti o signalu iz druge drzave ?? ( osim
postivati uvjete koncesije koju je dobio u svojoj drzavi )


Kef

unread,
Jan 31, 2010, 6:34:21 AM1/31/10
to
Juby wrote:

> Ako si gledao danas skijanje ili rukomet nije mi bilo jasno u kojem formatu
> se to emitira. Isao sam mjeriti i ne bi vjerovao, kod mene je to 15:9 format
> slike. Na 4:3 "fali" slike posvuda, na 16:9 pomalo gore i dolje, tek zoom+
> mi sliku dovede u okvir. Nije mi jasno o cemu se to radi. Morat cu mozda
> pisati u OIV.
>

nemoj pisati oivu nego htvu, oni su odgovorni za takvo emitiranje. oiv
samo prosljedi govno koje dobije...
glede nepravilnog formata, to je zato jer se to radi bas fizicki tako
kako i ti sebi porihtas, tj tak oni odokativno stisnu sliku, pa zato
nemas pravi 16:9 format ;)


--
Znam dovoljno da znam da nista neznam dovoljno

Crni ma�ak

unread,
Jan 31, 2010, 7:20:46 AM1/31/10
to
Mika wrote:
> a majke ti lude, pa jel ti mozes na jedno pitanje biti normalan...ili
> barem sutjeti da ne lupetas toliko...

Ali to je samo simooooooo, pogledaj njegove postove u proslosti i sve ce ti
biti jasno...

simoooooooo

unread,
Jan 31, 2010, 7:35:12 AM1/31/10
to
"Crni ma�ak" <crni....@gmali.com> je napisao u poruci interesnoj
grupi:hk3sil$74s$1...@news1.carnet.hr...

da, ali ja barem pisem nesto vezano za grupu. ti samo drzis prodike


Mika

unread,
Jan 31, 2010, 8:21:30 AM1/31/10
to

"simoooooooo" <d...@nemoj.stvarno> wrote in message
news:hk3te1$io1$1...@localhost.localdomain...

ma ti lupetas bez ikakve veze, a pojam RF tehnike ti je stran kao i voda na
Marsu. Ostavi se djeljenja glupih savjeta.


Crni ma�ak

unread,
Jan 31, 2010, 9:07:10 AM1/31/10
to
simoooooooo wrote:
> "Crni ma�ak" <crni....@gmali.com> je napisao u poruci interesnoj

Da, pri tome ti nije vazno da je to sto napises tocno, bitno je da si ti
nesto rekao...


simoooooooo

unread,
Jan 31, 2010, 11:06:15 AM1/31/10
to
"Crni ma�ak" <crni....@gmali.com> je napisao u poruci interesnoj
grupi:hk42qe$377$1...@news1.carnet.hr...
> simoooooooo wrote:
>> "Crni ma�ak" <crni....@gmali.com> je napisao u poruci interesnoj

plati me da sutin, jel moze? :)


simoooooooo

unread,
Jan 31, 2010, 11:10:15 AM1/31/10
to
"Mika" <mik...@post.t-com.hr> je napisao u poruci interesnoj
grupi:hk4050$n3q$1...@news1.carnet.hr...

ja mogu radit na ovoj grupi sta god zelin, ovo ja javna grupa i sve dok se
drzim teme neradim nista lose. to je drugo sta tebi il nekome drugome smeta
sta ja nisan upoznat sa svime pa nekuzin sve u detalje, pa idu prodike
drzat.


Mika

unread,
Jan 31, 2010, 11:16:35 AM1/31/10
to

"simoooooooo" <d...@nemoj.stvarno> wrote in message
news:hk4a19$l0o$1...@localhost.localdomain...

> ja mogu radit na ovoj grupi sta god zelin, ovo ja javna grupa i sve dok se
> drzim teme neradim nista lose. to je drugo sta tebi il nekome drugome
> smeta sta ja nisan upoznat sa svime pa nekuzin sve u detalje, pa idu
> prodike drzat.


osnove kulture koje nemas su da ne dijelis savjete ako nesto ne zna. Obzirom
da si sam rekao kako ne znas......
Pogotovo nekome reci da napravi nesto, pogotovo ako je financijski zahtjevno
a nema veze s mozgom, nije bas ni pametno.

pitaj, pa ce ti se objasniti, a ne lupetaj o onome o cemu nemas pojma


simoooooooo

unread,
Jan 31, 2010, 2:25:34 PM1/31/10
to
"Mika" <mik...@post.t-com.hr> je napisao u poruci interesnoj
grupi:hk4adb$5at$1...@news1.carnet.hr...

>
> "simoooooooo" <d...@nemoj.stvarno> wrote in message
> news:hk4a19$l0o$1...@localhost.localdomain...
>
>> ja mogu radit na ovoj grupi sta god zelin, ovo ja javna grupa i sve dok
>> se drzim teme neradim nista lose. to je drugo sta tebi il nekome drugome
>> smeta sta ja nisan upoznat sa svime pa nekuzin sve u detalje, pa idu
>> prodike drzat.
>
>
> osnove kulture koje nemas su da ne dijelis savjete ako nesto ne zna.

bilo kakav savjet je bolji od nikakvog, to i sam znas, a to dali ja smijem
odgovarat na grupi neka ti mali zeleni odgovore

>Obzirom da si sam rekao kako ne znas......

kao primamo placu za svaki komentar na grupi...ti si mogao meni objasnit al
si me odmah napao, toliko i o kulturi

> Pogotovo nekome reci da napravi nesto, pogotovo ako je financijski
> zahtjevno a nema veze s mozgom, nije bas ni pametno.

kako nema veze sa mozgom...ako mu je bnet za gledat televiziju bilo bi
logicno da prvo njih kontaktira u vezi ovog problema

> pitaj, pa ce ti se objasniti, a ne lupetaj o onome o cemu nemas pojma

a da ti prvo objasnis coviku a ja posto sam i pita masu pitanja prije nitko
mi nije niti odgovorija, tako da to tvoje lupetanje sranja ko smije a ko
nesmije odgovarat pada u vodu, jer sve dok je u istoj temi nemos zabranjivat
ljudima da se drze teme, pa makar i bila nebulozna


Drmesh

unread,
Jan 31, 2010, 2:36:53 PM1/31/10
to
simoooooooo wrote:

> bilo kakav savjet je bolji od nikakvog, to i sam znas, a to dali ja
> smijem odgovarat na grupi neka ti mali zeleni odgovore
>

Procitaj jos jednom ovo sto si napisao, mozda shvatis koliki je to
idiotizam. A ako je potrebno i jos jednom i opet, i opet... dok god ne
shvatis.


simoooooooo

unread,
Jan 31, 2010, 2:55:16 PM1/31/10
to
"Drmesh" <Dm...@drmesh.com> je napisao u poruci interesnoj
grupi:hk4m50$eeq$1...@ss408.t-com.hr...

ispada da je smisao tvojeg postojanja da meni obracas paznju da citam ono
sta pisem. pojam idiotizam je da mislis da sam idiot no samim time pokazujes
koliko si jadan ako ti je taj "smisao zivota" da druge prosvijetljujes.

ako nekome smetam, nek me stavi u filter...drzim se teme grupe, niti sam
placen da radim ovo, niti itko vas tira da citate moje postove, a kamoli da
pisete o istome te odredjujete koji ljudi smiju a koji ne davat savjete. to
sta netko zna vise od mene o temi o kojoj je ova grupa ne znaci da san ja
glup posto ima sigurno nesto drugo gdje bi taj isti bio i gluplji od mene.

pusa


Mika

unread,
Jan 31, 2010, 2:59:52 PM1/31/10
to

"simoooooooo" <d...@nemoj.stvarno> wrote in message
news:hk4n75$nf1$1...@localhost.localdomain...
>

to
> sta netko zna vise od mene o temi o kojoj je ova grupa ne znaci da san ja
> glup posto ima sigurno nesto drugo gdje bi taj isti bio i gluplji od mene.
>


sutjeti je zlato :)


Drmesh

unread,
Jan 31, 2010, 3:01:20 PM1/31/10
to
simoooooooo wrote:
> "Drmesh" <Dm...@drmesh.com> je napisao u poruci interesnoj
> grupi:hk4m50$eeq$1...@ss408.t-com.hr...
>> simoooooooo wrote:
>>
>>> bilo kakav savjet je bolji od nikakvog, to i sam znas, a to dali ja
>>> smijem odgovarat na grupi neka ti mali zeleni odgovore
>>>
>>
>> Procitaj jos jednom ovo sto si napisao, mozda shvatis koliki je to
>> idiotizam. A ako je potrebno i jos jednom i opet, i opet... dok god
>> ne shvatis.
>
> ispada da je smisao tvojeg postojanja da meni obracas paznju da citam
> ono sta pisem. pojam idiotizam je da mislis da sam idiot no samim
> time pokazujes koliko si jadan ako ti je taj "smisao zivota" da druge
> prosvijetljujes.

Da, idiot si. Mogao si napisati i da gurne prste u steker. I to je savjet, a
ti tvrdis kako je bilo kakav savjet bolji nego nikakav. A tvoj savjet o
b-netu jednako je glup kao i da si mu rekao da gurne prste u steker ili da
skoci u Savu...

Juby

unread,
Jan 31, 2010, 3:05:57 PM1/31/10
to

"Domagoj X" <domago...@yahooMAKNI.com> wrote in message
news:hk2n2i$su8$1...@gregory.bnet.hr...

Vidi kod sebe, ali moja su uputstva dosta losa a i ni na internetu nema
boljih. Naime kad trazim rucno podesavanje ne nudi mi izbor tunera nego samo
onaj tuner na kome momentano ima nesto.

>
>> Nisam toliko pazljivo usporedjivao kvalitete signala preko dvb-c i dvb-t.
>
> Mislio sam da si na bnet-u. Ne znam kakva je na kermanu slika ali bnetov
> dvb-c je stvarno dosta bolji od dvb-t.

Da ja sam na Kermanu. svojedobno sam presao s ondasnjeg DCM-a kada ga je
kupio bnet, jer su bacili HRT+ iz osnovnog u dodatni paket. I jos mi
poklonili dvb-c prijemnik. Da i ja mislim da je analogna slika Kermana u
mojoj zgradi lo�a ali sad je digitalna prilicno dobra pa sam zadovoljan.

>
>> Momentano sam na dvb-t upravo radi nekih stranih analognih programa koje
>> cesto gledamo. A probat cu to jednog dana. Prebacivanje s jednog na drugi
>> tuner je "posao" jer nakon toga slijedi sredjivanje poredka programa, pa
>> upisivanje imena programa (analognih) tako da mi ga se neda svaki cas
>> raditi.
>> Ako si gledao danas skijanje ili rukomet nije mi bilo jasno u kojem
>> formatu se to emitira. Isao sam mjeriti i ne bi vjerovao, kod mene je to
>> 15:9 format slike. Na 4:3 "fali" slike posvuda, na 16:9 pomalo gore i
>> dolje, tek zoom+ mi sliku dovede u okvir. Nije mi jasno o cemu se to
>> radi. Morat cu mozda pisati u OIV.
>
> pa to je klasika hrtovog (i ostalih domacih) emitiranja 16:9 materijala.
> salje 4:3 sliku sa trakama kao da smo u proslom desetljecu. Jedina
> svijetla domaca tocka je trenutno nova sa svojim novaHD kanalom.

Tocno ali te slike s trakama nisu 16:9 nego 15:9!!!!
Reci mi gdje je NovaHD kanal?

Domagoj X

unread,
Jan 31, 2010, 3:10:37 PM1/31/10
to
Juby:

> Reci mi gdje je NovaHD kanal?

Samo na bnet-u:)


simoooooooo

unread,
Jan 31, 2010, 3:22:32 PM1/31/10
to
"Drmesh" <Dm...@drmesh.com> je napisao u poruci interesnoj
grupi:hk4nir$hm6$1...@ss408.t-com.hr...

ocemo se oprijedjelit na dvije smjernice ovdje na grupi, one koji su glupi i
one koji su pametni, neka pametni samo odgovaraju a glupi samo pitaju, mozda
bi ti tada bilo lakse jer bi se osjecao "pametnim"


Juby

unread,
Jan 31, 2010, 3:43:09 PM1/31/10
to

"Domagoj X" <domago...@yahooMAKNI.com> wrote in message
news:hk4o3u$n7d$1...@gregory.bnet.hr...

> Juby:
>
>> Reci mi gdje je NovaHD kanal?
>
> Samo na bnet-u:)
>
>
Ok, hvala


Dado

unread,
Jan 31, 2010, 3:58:20 PM1/31/10
to
On 31.1.2010. 17:06, simoooooooo wrote:
> "Crni ma�ak"<crni....@gmali.com> je napisao u poruci interesnoj
> grupi:hk42qe$377$1...@news1.carnet.hr...
>> simoooooooo wrote:
>>> "Crni ma�ak"<crni....@gmali.com> je napisao u poruci interesnoj

>>> grupi:hk3sil$74s$1...@news1.carnet.hr...
>>>> Mika wrote:
>>>>> a majke ti lude, pa jel ti mozes na jedno pitanje biti
>>>>> normalan...ili barem sutjeti da ne lupetas toliko...
>>>>
>>>> Ali to je samo simooooooo, pogledaj njegove postove u proslosti i
>>>> sve ce ti biti jasno...
>>>
>>> da, ali ja barem pisem nesto vezano za grupu. ti samo drzis prodike
>>
>> Da, pri tome ti nije vazno da je to sto napises tocno, bitno je da si ti
>> nesto rekao...
>
> plati me da sutin, jel moze? :)
>
>

zanimljiva debata se razvila iz mog pitanja:)
ma problem je kod mene �to u rijeci b net ne ide digitalno a lika preko
annalaogije je grozna. takod a mi ostaje opcija analogno ili digitano
tih nekoliko kanala. problem je �to ne mogu gledati sve u isto vrijeme
nego stalno moram u�tekavati i�tekavati za dvb t signal.

Mika

unread,
Jan 31, 2010, 4:30:31 PM1/31/10
to

"Dado" <damir1...@gmail.com> wrote in message
news:hk4qtc$okj$1...@ss408.t-com.hr...

>
> zanimljiva debata se razvila iz mog pitanja:)
> ma problem je kod mene �to u rijeci b net ne ide digitalno a lika preko
> annalaogije je grozna. takod a mi ostaje opcija analogno ili digitano tih
> nekoliko kanala. problem je �to ne mogu gledati sve u isto vrijeme nego
> stalno moram u�tekavati i�tekavati za dvb t signal.
>
>

odgovorio sam ti na pitanje


vaso

unread,
Jan 31, 2010, 4:49:10 PM1/31/10
to

"Domagoj X" <domago...@yahooMAKNI.com> wrote in message
news:hk2n2i$su8$1...@gregory.bnet.hr...

>
> > Nisam toliko pazljivo usporedjivao kvalitete signala preko dvb-c i
dvb-t.
>
> Mislio sam da si na bnet-u. Ne znam kakva je na kermanu slika ali
> bnetov dvb-c je stvarno dosta bolji od dvb-t.
>

http://en.wikipedia.org/wiki/DVB-C

Koriste 10MHz Bandwith? Teoretski, 20% bolji signal....

vaso

unread,
Jan 31, 2010, 4:44:57 PM1/31/10
to

"simoooooooo" <d...@nemoj.stvarno> wrote in message
news:hk1v54$mel$1...@localhost.localdomain...
> "Dado" <damir1...@gmail.com> je napisao u poruci interesnoj
> grupi:hk1u3e$os7$1...@ss408.t-com.hr...
> > Po�to sam na B netu( analogni signal) probao sam udru�iti sa nekom
obi�nom
> > skretnicom analogni signal i vanjsku antenu kako bi imao i analogni
i
> > digitalni signal preko dvb t tunera u Tv-u. Ali kada spojim (probao
sa
> > nekim udru�iva�em od 11 Kn) samo se vidi anlogna o�ito se digitalni
signal
> > preklapa sa nekim programom iz analogne B -neta. �to bi od opreme
trebao
> > imati da mogu vidjeti digitalan signal preko antene + analogni preko
> > kablovske?
>

Sli�an problem je imao i moj susjed kada je spajao analogni ZAS-zgrade i
B.Net signal....Onda je pre�ao na B.Net i odka�io ZAS...

Drmesh

unread,
Jan 31, 2010, 5:19:18 PM1/31/10
to

Ti bi radje da samo glupi odgovaraju?


vaso

unread,
Jan 31, 2010, 5:25:30 PM1/31/10
to

"simoooooooo" <d...@nemoj.stvarno> wrote in message
news:hk22a3$n5a$1...@localhost.localdomain...
> "Mika" <mik...@post.t-com.hr> je napisao u poruci interesnoj
> grupi:hk20rp$tah$1...@news1.carnet.hr...

> >
> > "simoooooooo" <d...@nemoj.stvarno> wrote in message
> > news:hk1v54$mel$1...@localhost.localdomain...
> >
> >>
> >> imas muxa i muxb, nije valjda da oba dva nece...nazovi b.net i
objasni im
> >> problem, tribali bi ti izac u susret i doc promjenit kanale

> >
> >
> > a majke ti lude, pa jel ti mozes na jedno pitanje biti
normalan...ili
> > barem sutjeti da ne lupetas toliko...
>
> ajd ti objasni glupome, ako placa pretplatu HRTu ima i pravo gledanja
> digitalne televizije, a ako mu je bnet to svojim analognim programima
oduzeo
> onda ima pravo traziti "servis" instalacije. zasto je problem nazvat
bnet i
> izjasnit im problem, ionako je sada prelazak na digitalu.
>

Ne zvu�i ba� tako glupo!

vaso

unread,
Jan 31, 2010, 5:24:19 PM1/31/10
to

"Dado" <damir1...@gmail.com> wrote in message
news:hk1u3e$os7$1...@ss408.t-com.hr...
> Pošto sam na B netu( analogni signal) probao sam udružiti sa nekom
> običnom skretnicom analogni signal i vanjsku antenu kako bi imao i

> analogni i digitalni signal preko dvb t tunera u Tv-u. Ali kada spojim
> (probao sa nekim udruživačem od 11 Kn) samo se vidi anlogna očito se
> digitalni signal preklapa sa nekim programom iz analogne B -neta. Što

bi
> od opreme trebao imati da mogu vidjeti digitalan signal preko antene +
> analogni preko kablovske?
> hvala

Analogni od B.Neta gledaj preko VHS-rikordera?

Drmesh

unread,
Feb 1, 2010, 2:14:41 AM2/1/10
to
> Ne zvu�i ba� tako glupo!

Ne, jos je gluplje. Kakve veze imaju HRT i b.net?


vaso

unread,
Feb 1, 2010, 4:22:00 AM2/1/10
to

"Drmesh" <Dm...@drmesh.com> wrote in message
news:hk5v1b$ptr$1...@ss408.t-com.hr...
> > Ne zvu�i ba� tako glupo!

>
> Ne, jos je gluplje. Kakve veze imaju HRT i b.net?
>

Hmmm....Recimo, imam B.Net osnovni paket i telka� s ugra�enim DVB-Tom. I
onda, htio bih gledati i zra�ne digitalne programe zdru�ivanjem
signala...a to recimo NE RADI!
�to u�initi:
1) Kupiti dodatni DVB-T i preko scarta ulaziti na telkaďż˝ koji veďż˝ ima
takav tjuner?
2) Pre�tekavati kablove svaki put uz promjenu kanala?
3) Gledati samo analogni osnovni B.Net?
4) Gledati samo digitalne zemaljske ( uz OTKAZIVANJE usluge B.Netu �im
istekne ugovor)?
5) ??????

Drmesh

unread,
Feb 1, 2010, 6:19:48 AM2/1/10
to
vaso wrote:
>
> Hmmm....Recimo, imam B.Net osnovni paket i telka� s ugra�enim
> DVB-Tom. I onda, htio bih gledati i zra�ne digitalne programe
> zdru�ivanjem signala...a to recimo NE RADI!
> �to u�initi:
> 1) Kupiti dodatni DVB-T i preko scarta ulaziti na telka� koji ve� ima
> takav tjuner?
> 2) Pre�tekavati kablove svaki put uz promjenu kanala?

> 3) Gledati samo analogni osnovni B.Net?
> 4) Gledati samo digitalne zemaljske ( uz OTKAZIVANJE usluge B.Netu �im
> istekne ugovor)?
> 5) ??????

Nabrojao si neke od odgovora. Niti jedan nema veze s HRT-om. A bome niti s
OiV-om.

B.net ima svoju ponudu, ako ti se ne svidja - uzmes nesto drugo, trece... Pa
nismo u Sjevernoj Koreji...


simoooooooo

unread,
Feb 1, 2010, 7:50:15 AM2/1/10
to
"Drmesh" <Dm...@drmesh.com> je napisao u poruci interesnoj
grupi:hk6dcv$b$1...@ss408.t-com.hr...

> vaso wrote:
>>
>> Hmmm....Recimo, imam B.Net osnovni paket i telka� s ugra�enim
>> DVB-Tom. I onda, htio bih gledati i zra�ne digitalne programe
>> zdru�ivanjem signala...a to recimo NE RADI!
>> �to u�initi:
>> 1) Kupiti dodatni DVB-T i preko scarta ulaziti na telka� koji ve� ima
>> takav tjuner?
>> 2) Pre�tekavati kablove svaki put uz promjenu kanala?
>> 3) Gledati samo analogni osnovni B.Net?
>> 4) Gledati samo digitalne zemaljske ( uz OTKAZIVANJE usluge B.Netu �im
>> istekne ugovor)?
>> 5) ??????
>
> Nabrojao si neke od odgovora. Niti jedan nema veze s HRT-om. A bome niti s
> OiV-om.

posjedovanjem televizije placas mjesecnu naknadu (pristojbu) HRT-u.

"Za�to bih pla�ao RTV pristojbu, ako ne gledam programe HRT-a?


RTV pristojba nije naknada za gledanje programa, nego - kako propisuje Zakon
o HRT-u - naknada vlasnika radijskoga i/ili televizijskog prijamnika. Ako
imate radijski ili televizijski prijamnik, Zakon vas obvezuje da solidarno
sa svim drugim vlasnicima prijamnika sudjelujete u financiranju hrvatskoga
javnog RTV servisa, to jest Hrvatske radiotelevizije, kao op�e dru�tvene
potrebe. Primjerice, ceste su isto tako op�a dru�tvena potreba: svaki
vlasnik registriranog automobila solidarno kod registracije pla�a Naknadu za
ceste, bez obzira na to koliko se tim cestama vozi. Ni porezna stopa ne
odre�uje se prema tome koliko tko treba neku dr�avnu slu�bu koja se
financira iz poreza. Razlika izme�u poreza i RTV pristojbe jest u tome da se
RTV pristojba pla�a direktno HRT-u: to je jedan od elemenata osiguranja
financijske neovisnosti javnog RTV servisa, iz koje tek onda mo�e slijediti
i svaka druga neovisnost - nu�na za ispunjavanje obveza koje javni servis
ima prema javnosti. "

"program" HRT-a i pristojba koja se pla�a nisu (gotovo) nikako povezani.

bnet mu onemogucuje gledanje digitalnog signala, logicno je da se njima javi
i da pokusaju vidjeti moze li se problem rijseit.

no ja i dalje vidim da mu nikako nisi pomogao nego ga samo stavljas u veci
trosak.


Drmesh

unread,
Feb 1, 2010, 8:18:31 AM2/1/10
to
simoooooooo wrote:

> bnet mu onemogucuje gledanje digitalnog signala, logicno je da se
> njima javi i da pokusaju vidjeti moze li se problem rijseit.

Zatvorili su ga u faradejev kavez?

> no ja i dalje vidim da mu nikako nisi pomogao nego ga samo stavljas u
> veci trosak.

Ti u stvari nisi user, nego neka skripta koja baca nekakve random odgovore
na bilo sto, bez ikakve veze i smisla?


Mika

unread,
Feb 1, 2010, 8:33:13 AM2/1/10
to

"simoooooooo" <d...@nemoj.stvarno> wrote in message
news:hk6im8$29l$1...@localhost.localdomain...

>
> bnet mu onemogucuje gledanje digitalnog signala, logicno je da se njima
> javi i da pokusaju vidjeti moze li se problem rijseit.


ludnica :))))))
pocinjem misliti da samo trolas...al nekako ....ma lol covjece...izgleda
samo da ti nisu sve na broju :))))


Domagoj X

unread,
Feb 1, 2010, 12:18:41 PM2/1/10
to
"vaso" <branko....@inet.hr> wrote:
>
> "Drmesh" <Dm...@drmesh.com> wrote in message
> news:hk5v1b$ptr$1...@ss408.t-com.hr...
> > vaso wrote:
> > > "simoooooooo" <d...@nemoj.stvarno> wrote in message
> > > news:hk22a3$n5a$1...@localhost.localdomain...
> > >> "Mika" <mik...@post.t-com.hr> je napisao u poruci interesnoj
> > >> grupi:hk20rp$tah$1...@news1.carnet.hr...
> > >>>
> > >>> "simoooooooo" <d...@nemoj.stvarno> wrote in message
> > >>> news:hk1v54$mel$1...@localhost.localdomain...
> > >>>
> > >>>>
> > >>>> imas muxa i muxb, nije valjda da oba dva nece...nazovi b.net i
> > >>>> objasni im problem, tribali bi ti izac u susret i doc promjenit
> > >>>> kanale
> > >>>
> > >>>
> > >>> a majke ti lude, pa jel ti mozes na jedno pitanje biti
> > >>> normalan...ili barem sutjeti da ne lupetas toliko...
> > >>
> > >> ajd ti objasni glupome, ako placa pretplatu HRTu ima i pravo
> gledanja
> > >> digitalne televizije, a ako mu je bnet to svojim analognim
> > >> programima oduzeo onda ima pravo traziti "servis" instalacije.
> zasto
> > >> je problem nazvat bnet i izjasnit im problem, ionako je sada
> > >> prelazak na digitalu.
> > >
> > > Ne zvuči baš tako glupo!

> >
> > Ne, jos je gluplje. Kakve veze imaju HRT i b.net?
> >
>
> Hmmm....Recimo, imam B.Net osnovni paket i telkać s ugrađenim DVB-Tom.
> I
> onda, htio bih gledati i zračne digitalne programe združivanjem

> signala...a to recimo NE RADI!

Bnet u sklopu osnovnog paketa emitira dvb-t signal hrta, nove i rtl-a.

Kef

unread,
Feb 1, 2010, 12:28:17 PM2/1/10
to
Domagoj X wrote:

>
> Bnet u sklopu osnovnog paketa emitira dvb-t signal hrta, nove i rtl-a.

pise to negde na njihovom sajtu, jer negdje je tak, a negdje bas i nije.


--
Znam dovoljno da znam da nista neznam dovoljno

simoooooooo

unread,
Feb 1, 2010, 12:31:05 PM2/1/10
to
"Domagoj X" <domago...@MAKNIyahoo.com> je napisao u poruci interesnoj
grupi:494914902286737463.473586d...@news.bnet.hr...

> "vaso" <branko....@inet.hr> wrote:
>>
>> "Drmesh" <Dm...@drmesh.com> wrote in message
>> news:hk5v1b$ptr$1...@ss408.t-com.hr...
>> > vaso wrote:
>> > > "simoooooooo" <d...@nemoj.stvarno> wrote in message
>> > > news:hk22a3$n5a$1...@localhost.localdomain...
>> > >> "Mika" <mik...@post.t-com.hr> je napisao u poruci interesnoj
>> > >> grupi:hk20rp$tah$1...@news1.carnet.hr...
>> > >>>
>> > >>> "simoooooooo" <d...@nemoj.stvarno> wrote in message
>> > >>> news:hk1v54$mel$1...@localhost.localdomain...
>> > >>>
>> > >>>>
>> > >>>> imas muxa i muxb, nije valjda da oba dva nece...nazovi b.net i
>> > >>>> objasni im problem, tribali bi ti izac u susret i doc promjenit
>> > >>>> kanale
>> > >>>
>> > >>>
>> > >>> a majke ti lude, pa jel ti mozes na jedno pitanje biti
>> > >>> normalan...ili barem sutjeti da ne lupetas toliko...
>> > >>
>> > >> ajd ti objasni glupome, ako placa pretplatu HRTu ima i pravo
>> gledanja
>> > >> digitalne televizije, a ako mu je bnet to svojim analognim
>> > >> programima oduzeo onda ima pravo traziti "servis" instalacije.
>> zasto
>> > >> je problem nazvat bnet i izjasnit im problem, ionako je sada
>> > >> prelazak na digitalu.
>> > >
>> > > Ne zvu�i ba� tako glupo!

>> >
>> > Ne, jos je gluplje. Kakve veze imaju HRT i b.net?
>> >
>>
>> Hmmm....Recimo, imam B.Net osnovni paket i telka� s ugra�enim DVB-Tom.
>> I

>> onda, htio bih gledati i zra�ne digitalne programe zdru�ivanjem
>> signala...a to recimo NE RADI!
>
> Bnet u sklopu osnovnog paketa emitira dvb-t signal hrta, nove i rtl-a.

a sta je sa ostalim programima koje hvatas sa digitalnom antenom? pogotovo
sa lokalnim?!?!?

jel pusta mux da teve obradi digitalu il pretvaraju u analogiju pa salje na
sve kosrinike?


Domagoj X

unread,
Feb 1, 2010, 1:09:24 PM2/1/10
to
Kef <as...@shit.net> wrote:
> Domagoj X wrote:
>
> > > Bnet u sklopu osnovnog paketa emitira dvb-t signal hrta, nove i
> > > rtl-a.
>
> pise to negde na njihovom sajtu, jer negdje je tak, a negdje bas i
> nije.
>
>

U zagrebu je tak, a vrata metropole su sirom otvorena.

Domagoj X

unread,
Feb 1, 2010, 1:13:01 PM2/1/10
to
> >> > > Ne zvuči baš tako glupo!

> >> >
> >> > Ne, jos je gluplje. Kakve veze imaju HRT i b.net?
> >> >
> >>
> >> Hmmm....Recimo, imam B.Net osnovni paket i telkać s ugrađenim
> > > DVB-Tom.
> >> I
> >> onda, htio bih gledati i zračne digitalne programe združivanjem

> >> signala...a to recimo NE RADI!
> >
> > Bnet u sklopu osnovnog paketa emitira dvb-t signal hrta, nove i
> > rtl-a.
>
> a sta je sa ostalim programima koje hvatas sa digitalnom antenom?
> pogotovo
> sa lokalnim?!?!?
>

Imam dvb-c paket pa me nije briga:)



> jel pusta mux da teve obradi digitalu il pretvaraju u analogiju pa
> salje na
> sve kosrinike?
>

Navedena 4 kanala idu digitalno.

Crni ma�ak

unread,
Feb 1, 2010, 1:50:05 PM2/1/10
to
simoooooooo wrote:
> plati me da sutin, jel moze? :)

Postoje i drugi nacini...

vaso

unread,
Feb 1, 2010, 1:55:40 PM2/1/10
to

"Drmesh" <Dm...@drmesh.com> wrote in message
news:hk6dcv$b$1...@ss408.t-com.hr...
> vaso wrote:
> >
> > Hmmm....Recimo, imam B.Net osnovni paket i telka� s ugra�enim
> > DVB-Tom. I onda, htio bih gledati i zra�ne digitalne programe
> > zdru�ivanjem signala...a to recimo NE RADI!

> > �to u�initi:
> > 1) Kupiti dodatni DVB-T i preko scarta ulaziti na telkaďż˝ koji veďż˝
ima
> > takav tjuner?
> > 2) Pre�tekavati kablove svaki put uz promjenu kanala?

> > 3) Gledati samo analogni osnovni B.Net?
> > 4) Gledati samo digitalne zemaljske ( uz OTKAZIVANJE usluge B.Netu
�im

> > istekne ugovor)?
> > 5) ??????
>
> Nabrojao si neke od odgovora. Niti jedan nema veze s HRT-om. A bome
niti s
> OiV-om.
>

Nismo ni spominjali tu�akanje HRT-u/OiVu...


> B.net ima svoju ponudu, ako ti se ne svidja - uzmes nesto drugo,
trece... Pa
> nismo u Sjevernoj Koreji...
>

Ba� me zanima takav stav B.Neta ako po�ne masovno otkazivanje usluga.
Obi�no gdje je B.Net, ima� jo� par drugih operatera.....lol


vaso

unread,
Feb 1, 2010, 1:58:57 PM2/1/10
to

"simoooooooo" <d...@nemoj.stvarno> wrote in message
news:hk6im8$29l$1...@localhost.localdomain...

> "Drmesh" <Dm...@drmesh.com> je napisao u poruci interesnoj
> grupi:hk6dcv$b$1...@ss408.t-com.hr...
> > vaso wrote:
> >>
> >> Hmmm....Recimo, imam B.Net osnovni paket i telka� s ugra�enim
> >> DVB-Tom. I onda, htio bih gledati i zra�ne digitalne programe
> >> zdru�ivanjem signala...a to recimo NE RADI!

> >> �to u�initi:
> >> 1) Kupiti dodatni DVB-T i preko scarta ulaziti na telkaďż˝ koji veďż˝
ima
> >> takav tjuner?
> >> 2) Pre�tekavati kablove svaki put uz promjenu kanala?

> >> 3) Gledati samo analogni osnovni B.Net?
> >> 4) Gledati samo digitalne zemaljske ( uz OTKAZIVANJE usluge B.Netu
�im

> >> istekne ugovor)?
> >> 5) ??????
> >
> > Nabrojao si neke od odgovora. Niti jedan nema veze s HRT-om. A bome
niti s
> > OiV-om.
>
> posjedovanjem televizije placas mjesecnu naknadu (pristojbu) HRT-u.
>
> "Za�to bih pla�ao RTV pristojbu, ako ne gledam programe HRT-a?

>
>
> RTV pristojba nije naknada za gledanje programa, nego - kako propisuje
Zakon
> o HRT-u - naknada vlasnika radijskoga i/ili televizijskog prijamnika.
Ako
> imate radijski ili televizijski prijamnik, Zakon vas obvezuje da
solidarno

Jel' B.Net ( i ostali operateri) pla�aju i HRT-u za preno�enje programa?


> sa svim drugim vlasnicima prijamnika sudjelujete u financiranju
hrvatskoga

> javnog RTV servisa, to jest Hrvatske radiotelevizije, kao op�e
dru�tvene
> potrebe. Primjerice, ceste su isto tako op�a dru�tvena potreba: svaki
> vlasnik registriranog automobila solidarno kod registracije pla�a


Naknadu za
> ceste, bez obzira na to koliko se tim cestama vozi. Ni porezna stopa
ne

> odre�uje se prema tome koliko tko treba neku dr�avnu slu�bu koja se
> financira iz poreza. Razlika izme�u poreza i RTV pristojbe jest u tome
da se
> RTV pristojba pla�a direktno HRT-u: to je jedan od elemenata
osiguranja
> financijske neovisnosti javnog RTV servisa, iz koje tek onda mo�e
slijediti
> i svaka druga neovisnost - nu�na za ispunjavanje obveza koje javni
servis
> ima prema javnosti. "


I onda vladaju�i 'instaliraju' svoje igra�e u HRT i fu�ka�
neovisnost...LOL

vaso

unread,
Feb 1, 2010, 1:59:38 PM2/1/10
to

"Domagoj X" <domago...@MAKNIyahoo.com> wrote in message
news:494914902286737463.473586d...@news.bnet.hr..
.

Onda nema frke, dapače, još bolje, ne moramo se zezati s antenama i
zbrajanjima...

Drmesh

unread,
Feb 1, 2010, 2:57:52 PM2/1/10
to
vaso wrote:
> "Drmesh" <Dm...@drmesh.com> wrote in message
> news:hk6dcv$b$1...@ss408.t-com.hr...
>> vaso wrote:
>>>
>>> Hmmm....Recimo, imam B.Net osnovni paket i telka� s ugra�enim
>>> DVB-Tom. I onda, htio bih gledati i zra�ne digitalne programe
>>> zdru�ivanjem signala...a to recimo NE RADI!
>>> �to u�initi:
>>> 1) Kupiti dodatni DVB-T i preko scarta ulaziti na telka� koji ve�
>>> ima takav tjuner?
>>> 2) Pre�tekavati kablove svaki put uz promjenu kanala?

>>> 3) Gledati samo analogni osnovni B.Net?
>>> 4) Gledati samo digitalne zemaljske ( uz OTKAZIVANJE usluge B.Netu
>>> �im istekne ugovor)?

>>> 5) ??????
>>
>> Nabrojao si neke od odgovora. Niti jedan nema veze s HRT-om. A bome
>> niti s OiV-om.
>>
>
> Nismo ni spominjali tu�akanje HRT-u/OiVu...

>
>
>> B.net ima svoju ponudu, ako ti se ne svidja - uzmes nesto drugo,
>> trece... Pa nismo u Sjevernoj Koreji...
>>
>
> Ba� me zanima takav stav B.Neta ako po�ne masovno otkazivanje usluga.
> Obi�no gdje je B.Net, ima� jo� par drugih operatera.....lol

Pa evo, kod mene nema b.net, ali ima par drugih operatera.


Niti Digi paket nema HTV, treba li ih zato tuziti?


Domagoj X

unread,
Feb 1, 2010, 3:13:11 PM2/1/10
to
vaso:

> "Domagoj X" <domago...@MAKNIyahoo.com> wrote in message
> news:494914902286737463.473586d...@news.bnet.hr..
> .
>> "vaso" <branko....@inet.hr> wrote:
>>>
>>> "Drmesh" <Dm...@drmesh.com> wrote in message
>>> news:hk5v1b$ptr$1...@ss408.t-com.hr...
>>>> vaso wrote:
>>>>> "simoooooooo" <d...@nemoj.stvarno> wrote in message
>>>>> news:hk22a3$n5a$1...@localhost.localdomain...
>>>>>> "Mika" <mik...@post.t-com.hr> je napisao u poruci interesnoj
>>>>>> grupi:hk20rp$tah$1...@news1.carnet.hr...
>>>>>>>
>>>>>>> "simoooooooo" <d...@nemoj.stvarno> wrote in message
>>>>>>> news:hk1v54$mel$1...@localhost.localdomain...
>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> imas muxa i muxb, nije valjda da oba dva nece...nazovi b.net i
>>>>>>>> objasni im problem, tribali bi ti izac u susret i doc promjenit
>>>>>>>> kanale
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> a majke ti lude, pa jel ti mozes na jedno pitanje biti
>>>>>>> normalan...ili barem sutjeti da ne lupetas toliko...
>>>>>>
>>>>>> ajd ti objasni glupome, ako placa pretplatu HRTu ima i pravo gledanja
>>>>>> digitalne televizije, a ako mu je bnet to svojim analognim
>>>>>> programima oduzeo onda ima pravo traziti "servis" instalacije. zasto
>>>>>> je problem nazvat bnet i izjasnit im problem, ionako je sada
>>>>>> prelazak na digitalu.
>>>>>

>>>>> Ne zvu�i ba� tako glupo!


>>>>
>>>> Ne, jos je gluplje. Kakve veze imaju HRT i b.net?
>>>>
>>>

>>> Hmmm....Recimo, imam B.Net osnovni paket i telka� s ugra�enim DVB-Tom.
>>> I


>>> onda, htio bih gledati i zra�ne digitalne programe zdru�ivanjem

>>> signala...a to recimo NE RADI!
>>
>> Bnet u sklopu osnovnog paketa emitira dvb-t signal hrta, nove i rtl-a.
>

> Onda nema frke, dapa�e, jo� bolje, ne moramo se zezati s antenama i
> zbrajanjima...

ali eto kaze drug kef da nije svuda tako. u zagrebu je.


Kef

unread,
Feb 1, 2010, 5:07:50 PM2/1/10
to
Domagoj X wrote:

>
> ali eto kaze drug kef da nije svuda tako. u zagrebu je.
>

kojim to kurcem postas da nemres izbacit nepotrebni text?
jebate quotanje 50 linija nepotrebnog texta za oneliner...

Domagoj X

unread,
Feb 1, 2010, 5:24:42 PM2/1/10
to
Kef:

> Domagoj X wrote:
>
>>
>> ali eto kaze
>>
>

> kojim to kurcem

sta te briga, pedercino!
post je bio pun pametnog sadrzaja i nisam htio nista cutat.


Kef

unread,
Feb 1, 2010, 5:47:42 PM2/1/10
to
Domagoj X wrote:

>> kojim to kurcem
>
> sta te briga, pedercino!

ljubomoran, aha..?


> post je bio pun pametnog sadrzaja i nisam htio nista cutat.

:))) nes ti pameti na newsima.., al sigurno nije bila tvoja :)))

simoooooooo

unread,
Feb 1, 2010, 8:02:00 PM2/1/10
to
"Crni ma�ak" <crni....@gmali.com> je napisao u poruci interesnoj
grupi:hk77os$cvc$1...@news1.carnet.hr...

> simoooooooo wrote:
>> plati me da sutin, jel moze? :)
>
> Postoje i drugi nacini...

ahaa dobro da znan fala sta si mi reka ako me sada iznenadi email od
provajdera :)


Crni ma�ak

unread,
Feb 5, 2010, 12:41:46 PM2/5/10
to
Kef wrote:

> :))) nes ti pameti na newsima.., al sigurno nije bila tvoja :)))

Domagoj X poznat jos i kao "ducaner" izbosne... :-)


Crni ma�ak

unread,
Feb 5, 2010, 12:43:19 PM2/5/10
to
simoooooooo wrote:
> "Crni ma�ak" <crni....@gmali.com> je napisao u poruci interesnoj

Pih, samo ti je jedno na pameti... :-)


Domagoj X

unread,
Feb 5, 2010, 2:24:39 PM2/5/10
to

Šic!

0 new messages