folija?

sasa

Evo cuo sam teoriju da ako zamotas foliju oko nogu ili trbuha i da redovito
trcis s tim da ce se brze smrsavit na tim mjestima.
Ja se nisam slozio s tim i cini mi se da to tako bas i ne ide, jer nije mi
jasno zasto bi se energija vise trosila ako sam zamotan, jedino sta mi je
toplije pa tijelo vise trosi na hladenje ali to mi se cini zanemarivo.
E pa ako je neko malo strucniji nek mi koju napise o tome, negativne i
pozitivne strane folije, ako ih uopce ima.

rhythm

Samo pazi da OBAVEZNO zamotaą i noge i trbuh zbog reverzibilnog procesa
zagrijavanja tijela.
Reverzibilan proces ili reakcija takav je proces koji se moľe odvijati u
obrnutom smjeru pomoću infinitezimalno male promjene u uvjetima. Npr. voda i
led postoje zajedno pri temperaturi od 0 °C i tlaku od 101 325 Pa. Malo
poviąenje temperature uzrokuje topljenje leda, isto tako malo smanjenje
temperature uzrokuje zamrzavanje vode. Otapanje ili zamrzavanje pri ovim
uvjetima moľe se smatrati reverzibilnim.

Također, da je metabolizam masti tako jednostavan i da se masti mogu topiti
za nama bi hodanjem i trcanjem ostajali masni tragovi! Znamo da toga nema.
Energija za rad miąica nastaje u mitohondrijima koji se nalaze u svakoj
miąicnoj stanici ima ih do desetak i "plivaju" u citoplazmi. U fizickoj
aktivnosti, naľalost, prvi izvor energije su glikogeni, ugljiko hidrati
smjeąteni prvenstveno u jetri, miąicima i krvotoku. Tek kad se te zalihe
potroąe za 20-30 minuta adekvatne fizicke aktivnosti pocinjemo koristiti
drugi izvor energije a to su naąe masne stanice!

Zato bi trebao pripaziti da dobro omotaą svaki mitohondrij (ili barem 50% )
, jer je onda i uspjeh 50% veći.

Tako je i gubljenje viąka sala sa folijom samo na jednom mjestu isto tako
reverzibilno.

--
Zdravko Malezija
Voditelj marketinga i prodaje

Nikola Pavčec

< cut >

?? :))

--
Nik

Srdan

On Sat, 27 Oct 2007 11:02:24 +0200, sasa wrote:

Možeš samo dehidrirat - izgledat ćeš si mršaviji, ali to zbog izgubljene
tekućine koju ćeš naravno odmah vratit. Čak ćeš prije smršavit ako ti je
hladnije jer će organizam trošit kalorije da se i zagrije. Trči obučen
onako kako ti je najugodnije za trčat jer ćeš tako najviše otrčat i najviše
kalorija skurit

Tom

"Nikola Pavčec" <nikola....@SPAMgmail.com> wrote in message
>< cut >
>
> ?? :))

Taj tekst ukratko: " Zamatanje sa folijom ne radi." :-)

On Oct 27, 5:07 pm, "Nikola Pavèec" <nikola.pavce...@SPAMgmail.com>
wrote:
> < cut >
>
> ?? :))

same in here man, same in here...
:)))

kingich

sta sve ljudi nece smislit nebi li smanjili napor koji moraju napravit
:)) Idi logikom da moras uloziti napor da bi dobio rezultate, nemoj vec
u startu traziti laksi izlaz :)

Ne bih se slozio da ako ce tijelo trositi masti ako mu je hladno, jer u
slucajevima treninga do 1 h nece ih sigurno trositi, odnosno hoce u sto
manjoj mjeri, jer je mast ipak najbolja toplinska izolacija i cuva
tjelesnu temperaturu ... zato je najbolje normalno se obuci i normalno
trcati, nista posebno...

inace za sve koji imaju problem s tezinom, moj savjet je bicikl. Sat i
pol vremena bicikla, 2-3 x tjedno, za 2 mjeseca doslovno cete se
istopit. Trcanje ok, ali je puno puno teze pocetnicima trcati toliko
dugo, dok bicikl se moze voziti, intenzitetom 70 % maksimalne snage, pri
kojem ce tijelo, kad potrosi zalihe glikogena, bez problema trositi
masti.

Trcanje je za mnoge pre jaka fizicka aktivnost, tijelo nema vremena za
proces razgradnje masti pa to dolazi na samom kraju, glikogen,
ugljikohidrati, pa cak i proteini ... jer je ovo kemijski proces koji
najduze traje (tako su barem mene ucili).

Nikola Pavčec

> [...]
> ugljikohidrati, pa cak i proteini ... jer je ovo kemijski proces koji
> najduze traje (tako su barem mene ucili).

Tako je. Trčanje nije aktivnost za skidanje prekomjerne teľine. Moľe
posluľiti, ako je osoba iskusna, poznaje svoje tijelo i ima dobru trkačku
motivaciju, ali za početnika - jok. Rađe nek rola 2-3 sata, pliva ili vozi
biciklo.

Svim onim tuljanima i tuljanicama koje u kasno proljeće ostruľu svoje
bundetine i skuľe da su se ispod udebljali moľe se samo poručiti - proą'o
voz. Gdje su bili protekla 4 mjeseca. Zima je daleko najbolje vrijeme za
trčanje. Bilo za troąenje, bilo za treniranje. Da ne spominjemo zimske
groteskne ugođaje koji te iskalibriraju tako da ti je onda subjektivni
osjećaj trčanja po suncu i mladoj travici u proljeće kao da si ugalopirao u
raj. :)

--
Nik

rhythm

"kingich" <kingich...@gmail.com> wrote in message

"jer u slucajevima treninga do 1 h nece ih sigurno trositi, odnosno hoce u
sto
> manjoj mjeri, "

Djelomicno tocno.
tro¨it ce tijelo masti i kod treninga od 1 sat ALI...
prvo ce energiju u navecem postotku vuci iz (kao ¨to si i napisao)
glikogena, ugljikohudrata, pa proteina (ovo zadnje nije po¸eljno) , a u
malom postotku iz masti, nakon cca 30 minuta, ce se taj postotak polako
okretati u korist masti (jer nece imati ni¨ta drugo).

A ne mora se trcati - bRZO HODANJE je dobitna kombinacija za sve kojima je
trcati te¨ko , ne da im se biciklirati, ili ne znaju rolati.

rhythm

."Rađe nek rola 2-3 sata, pliva ili vozi
> biciklo."
Nisam siguran da baš puno ljudi može plivati cca sat i pol bez prestanka !!!
Tako da bih ja izbacio plivanje kao osnovnu aktivnost za skidanje masnog
tkiva.(ili samo gubljenje težine)

On 1 stu, 12:47, "Nikola Pav ec" <nikola.pavce...@SPAMgmail.com>
wrote:

> tr anje. Bilo za tro enje, bilo za treniranje. Da ne spominjemo zimske
> groteskne ugo aje koji te iskalibriraju tako da ti je onda subjektivni
> osje aj tr anja po suncu i mladoj travici u prolje e kao da si ugalopirao u
> raj. :)

ma di ga nade majketi ovakvog pjesnickog duha...
:)))
uletavas na prstekima, antilopinim skokovima sa lovorovim vijencem na
glavi, violinom i big-mac-om :)))

zviracm...@gmail.com

Evo sada sam na internetu čitala da ako koristiš foliu da možeš dobiti žive rane.Jeli to istina?

ivicas...@gmail.com

Koliko truda uložite toliko će te biti mršaviji jer ovo s folijom nema smisla jer to je zavaravanje samog sebe jer se gubi samo voda pa si momentalno lakši ali kasnije sve vratiš.Trcite bez folije aerobno (duže) bez obzira na tempo i rezultat je zagarantiran!