Li-ning tenisice

Papcina@lap

Pozdrav!

Jel ima netko iskustva sa Li-ning tenisicama za trcanje?
Frend i njegova ekipa ih masovno koriste za trcanje po cesti... nemaju
zamjerki... al posto su profici i dugoprugasi, valjda znaju sto
govore...

ja sam skeptican malo jer su totalno jeftine naspram drugih
tenisica... pa mi malo cudno...

aj ako netko ima iskustva nek da svoje dojmove...

thx!
--
hr.rec.ronjenje
<�(((><

Nikola Pavcec

> ja sam skeptican malo jer su totalno jeftine naspram drugih
> tenisica... pa mi malo cudno...

Cijena nema veze s nicim. Ja trcim u nekim izlizanim adidaskama vec 3-4
godine.. :) Ako covjek dobro trci i ima dobre noge, moze na nogama imati i
natikace. :)

http://uk.eurosport.yahoo.com/blogs/world-of-sport/man-runs-2-46-marathon-flip-flops-154609081.html

--
Nik

Papcina@lap

ma znam, al mislim da kvaliteta izrade ipak ovisi o cijeni.
nazalost nisam te li-ning jos imao u ruci, al bi volio znati kakvi su
dojmovi, dal se sta odlijepljuje odmah nakon 5-6km, dal su prozracne,
savovi i to...

pa eto, ako netko ima nek javi..

thx
--