Bliznec - krada

Kristinka Vinkovic

Dragi kolege biciklisti, planinari i trkaci,
pocelo se i to dogadati.

U petak su mi na parkiralistu na Bliznecu (ulaz u PP Medvednica) provalili u
auto dok sam s bic-om odradila voznju na Sljeme.

Razbijeno je staklo na strani suvozaca. Lopovi su mi napravili stetu, ali
oni nisu bas profitirali jer su ukrali samo sportsku torbu sa stvarima za
presvuci te drugu s nekoliko njima bezvrijednih stvari kao sto su kemijske,
notes s pozivom na broj za razne racune (a bez iakvih pinova :-)), stare
suncane naocale, sat s potrganim remenom koji je trebao ici na popravak.

Modus operandi je (pretpostavka kad sam bolje razmislila sto se sve
dogadalo): Osim hrpe ljudi planinara, setaca, biciklista koji idu svojim
putem, na klupicu oko 5 m iza auta (istocna strana parkinga) sjele su tri
zenske osobe oko 20 tak godina i promatrale kako se spremam. Osim sto sam
shvatila da me promatraju, nisam imala neke posebne primisli, osim da im je
mozda zanimljiva "gospoda" (vjerojatno za njihov pojam, koja ide biciklom na
Sljeme, pa nisam ni reagirala. Tako su vidjele sto sam gdje stavila jer,
naravno ne ostavljam torbe na vidljivom mjestu. Vjerojatno je u blizini bio
i netko s autom.

Kad sam se za sat i pol vratila - imala sam sto vidjeti.

Ako netko u okolici ili dalje u Zg (tko zna gdje su proucavali plijen)
pronade sivu adidas torbu s tri lila crte i unutra nekoliko zenskih stvari
te krem zensku torbu za preko ramena, od kepera, bez ikakvih ukrasa s
London-blokicem i ostalim sto sam gore opisala, moze dobiti nagradu za
povratak istih.

Takoder, ukoliko netko ima ideju gdje bi se jos ovo moglo objaviti -
slobodno mi javite ili proslijedite.

Nadam se da ce netko dohvatiti ove lopove u razvoju.

Pozdrav,

Kris

P. S.

Imaju li lopovi neki forum ili news-e? ;-)