Palac mi poplavio...

sasa

Jucer sam dosta trcao na dole i palac lijeve noge mi se nabijao u tenisicu.
I sad je malo poplavilo ispod nokta, nije jako tamno , ali ipak je
nekoliko.
Da li je 'ko imao takva iskusta i kako je zavrsilo?(da li ce mi otpast
nokat)

sokre

sasa je napisao/la:

Pozdravi ga!
Meni su oba ove godine!!
I to trajeeeeee dok novi izraste
Računaj na cijelo ljeto sa zidarskim noktom!

sokre

To ti inače tak malo krene pa se proširi na cijeli nokat.
Ja sam svoje probio užarenom iglom.
Bolilo me na pritisak...
To nije loše da se ne zagnoji..

peppsi

> I sad je malo poplavilo ispod nokta, nije jako tamno , ali ipak je
> nekoliko.
> Da li je 'ko imao takva iskusta i kako je zavrsilo?(da li ce mi otpast
> nokat)

Meni je palac poplavio jos na jesen kada sam pocela trcati u novim Nike
tenisicima. A velicina mi OK.
Sad mi je tek do pola izrasatao, ispod raste novi nokat.
Nadala sam se da ce to ici malo brze, ali uzasno sporo i jako ruzno. Bar ne
boli vise.
Ne znam kako cu ovo ljeto...
A nedavno mi poplavio i prst pored palca na drugoj nozi. Poludit cu..

peppsi

Sorry na nenastimanom satu. Sad je OK

sokre

> [...]
> boli vise.
> Ne znam kako cu ovo ljeto...
> A nedavno mi poplavio i prst pored palca na drugoj nozi. Poludit cu..

Meni je prije dok sam trenirao nogas tip stao kopačkom na palac.
Onda mi je najbrže zacijelio jer je bio skroz plav odmah.
Tušem sam isprao krv ispod nokta.

Sad mi je jedan do pola izrastao, a drugi je plav!!! :)
Joj kad obujem japanke!!!!!!

Mate

Ja mislio da su moji žuljevi na palcu nešto strašno, ali ipak opadanje
noktiju mi djeluje puuuuuuno strašnije. Mislim da bi trebali izbjegavati
nizbrdice koliko god možete, ja ih mrzim!

Papcina

Bilo je to 20 May 2007 09:26:56 -0700, kada je poznati sokre
<kreso...@gmail.com> napisao ove stvari:

> [...]
>Tušem sam isprao krv ispod nokta.
>
>Sad mi je jedan do pola izrastao, a drugi je plav!!! :)

mos u disko i nek ti naplate za lightshow :P

--
hr.rec.ronjenje
<°(((><

sasa

Znaci nije dobro. Da nastavim trcat sad ili ne (naravno ne nizbrdo)?
Predpostavljam da mogu, jer sad je gotovo, jel?

Svizac

"sasa" <lovran...@gmail.com> wrote in message

Otpast ce, vjerojatno. Samo to se mozda nece dogoditi tako brzo, a mozda te
bude malo i zajebavao dok bude otpadao. Popuca neravnomjerno i bude klimav.
Moguce da prode par mjeseci dok do toga ne dode. Ak te nis ne boli, mislim
da mozes nastavit trcati. Bar ja jesam. Nis strasno. Nije tako rijetka
pojava.

sokre

> [...]
> Moguce da prode par mjeseci dok do toga ne dode. Ak te nis ne boli, mislim
> da mozes nastavit trcati. Bar ja jesam. Nis strasno. Nije tako rijetka

Da, to ti nisam rekao.
To ništa ne boli.
Samo na početku dan dva.
Ako osjećaš pritisak i dalje, probuši ga iglom.
Samo užari pa polako. (prije dobro nakvasi noge toplom vodom da omekša
nokat)

Svizac

[...]

Možda neće biti potrebno punktirati, jer kad si dugo u vodi, recimo ak si
obožavatelj izležavanja u kadi,
nokat sam popusti, prvenstveno na spojevima s mesom s prednje strane, pa ti
smeće izađe ak ga ima previše. Možeš ga lagano gore dolje potegnuti da
potjeraš sranje.
Ako ne, onda hilticu i tuci :-)

Svizac

Neą se pobrčkalo s encodingom, majku mu.....
> Moľda neće biti potrebno punktirati, jer kad si dugo u vodi, recimo ak si
> oboľavatelj izleľavanja u kadi,

> nokat sam popusti, prvenstveno na spojevima s mesom s prednje strane, pa
> ti smeće izađe ak ga ima previąe. Moľeą ga lagano gore dolje potegnuti da
> potjeraą sranje.

sasa

On Mon, 21 May 2007 14:04:37 +0200, Svizac wrote:
Hvala. Nadam se da ce proc brzo. Ne boli me jako. Samo neka sto prije prode
da nastavim s trcanjem, jer ne zelim sad stat. Lovi me panika pri samoj
pomisli da necu moc trcat neko vrijeme.
Probat cu danas mocit noge jako dugo, mozda izade sta van.
A sam se ne bi usudio busit,vise od straha od boli nego od cega drugog.

Nisam imao pojma za tu ozljedu do sad, od sad kad budem prisiljen trcat
nizbrdo morat cu opreznije i smanjit tempo.

Mate

On Mon, 21 May 2007 07:32:58 +0200, sasa wrote:

> Znaci nije dobro. Da nastavim trcat sad ili ne (naravno ne nizbrdo)?
> Predpostavljam da mogu, jer sad je gotovo, jel?

Naravno ako te ne boli da ćeš nastaviti trčati, ja sam u subotu trčao cca 7
km same nizbrdice (7°-9°) i svaki put kad to napravim užasno me zabole
potkoljenice, a uspio sam nabiti i dva žulja. Dakle nizbrdice su sranje,
taj nokat nije ništa strašno, brzo će otpasti i neće boljeti.
Pozdrav

josip.b...@gmail.com

Meni je isto pocelo sa malim krugom plavice i onda se prosirilo na cijeli nokat i sad ne znam sta da radim al mene to uopce neboli niti neosjecam sve mogu normalno sam sto je ciojeli plav i neznam sta da radim