Bol u straznjem dijelu pete

*zom*

Trcim svaki drugi, treci dan po 10-tak km...
Vec me par tjedana mrcvari nakakva bol u straznjem dijelu pete, a
najvise se osjeti ujutro, nakon ustajanja i prvih koraka.
Kasnije vec nekako ide, a jos je bolje kada se malo 'zagrije' za vrijeme
trcanja :)

Ne boli nista ispod pete (s donje strane), pa bih rekao da nije trn, a
ne osjecam niti probleme s ahilovom tetivom, nego je nesto bas izmedju.
Na pritisak osjetim bol vise s bocnih strana (lijevo i desno) negdje
ispod kraja tetive i par cm iznad pete...

O cemu se tu radi ?

Nikola Pavčec

> O cemu se tu radi?

Plantar fasciitis.
http://en.wikipedia.org/wiki/Plantar_fasciitis

--
Nik

BBB

Ako je sa stražnje strane onda je više hvatište ahilove tetive na petu
jer je plantarni fascitis baš s donje strane pete bolan (imao sam to
pa znam). Vidiš da na slikama pokazuju donji dio pete i stopala a ne
stražnji, a on baš kaže da ga ne boli donji dio. Mene je baš bolilo s
donje strane kako i pokazuje slika.

*zom*

Upravo to...
Ne boli me nista s donje strane, nego malo iznad pete i to najvise s
lijeve i desne strane, ne bas odostraga u centru.
Sumnjam da je uzrok i u malo potrosenim tenisicama, s kojima jos od
pocetka nisam bas bio zadovoljan. Presle su nekih 850 km, ali opet,
vozio sam neke i puno vise, pa nije bilo problema.
Uzeo sam neki dan nove, pa cemo vidjeti hoce li se simptomi povuci...

BBB

On Mon, 09 May 2011 21:48:34 +0200, *zom* <zor...@gmail.com> wrote:

> [...]
>vozio sam neke i puno vise, pa nije bilo problema.
>Uzeo sam neki dan nove, pa cemo vidjeti hoce li se simptomi povuci...

Može biti vrlo vjerojatno stres ozljeda ahilove tetive i hvatišta na
kost pete uslijed potrošene tenisice. Meni je isto loša tenisica
sjebala Ah. tetive i čim sam kupio poštene tenisice u roku mjesec dana
bol je u potpunosti nestala. Nadam se da si izabrao dobre tenisice i
da će sve biti OK. BTW skoro da nema ozljede na nogama što nisam imao
pa znam dosta o tome, tako da mislim da kod tebe nije plantarni
fascitis. Pogotovo i kad prepipaš palcem petu s donje strane i ne
nađeš niti jednu bolnu točku, onda gotovo sa sigurnošću možeš smatrati
da nije plantarni fascitis. U svakom slučaju probaj malo odmoriti
nogu, hladiti ledom bolno mjesto pa ćeš vidjeti kako će biti dalje.

pegl...@gmail.com

Isti bol ... jesi li imao srece da pronadjes resenje?

(2+1)B

Klasika, hvatište ahilove tetive i tetiva. U principu osim odmora
kojim dopuštaš tijelu da dovoljno dobro popravi malo potrgane veze
nije ništa veće potrebno. Da je tako je očit znak da se trebaš malo
razgibati i zagrijati i onda bol nestaje. Da je kost bilo bi obrnuto.
Tu se zna još uključiti i plantarni fascitis koji još malo
zakomplicira stvar, jer se preko noći tetiva skupi i ujutro kad
ustaneš jednostavno je prekratka za bezbolno savijanje stopala prema
gore. Zašto se to desi ima raznih razloga, a počni od tenisica: ako su
OK onda nije od njih, a ako su loše ili stare moglo bi biti od toga.
Možda si preforsirao s treninzima a možda si doživio neku
mikrofrakturu koju dok si bio vruć nisi ni registrirao. Rastezanje pak
poslije (a i prije) trčanja je vrlo važno. Ja imam problema sa
tetivama i prije svakog (ali baš svakog) trčanja bandažiram tetive
elastičnim zavojem, ako je malo teže onda i "tapingom" pojačavam
tetivu. No najbolji rezultat je dati bar 14 dana odmora i onda polako
ponovno sa treningom nastaviti. Led, rastezanje, odmor i trebalo bi
biti sve OK ...

---

Braslav Vukosav

Ja sam to imao jednom. Dugo je trajalo, cca 1,5 mj. Ledom sam to riješio za
nekoliko dana. Uz mirovanje, naravno. Pozdrav.B.

"(2+1)B" wrote in message