Bol u prsima tijekom trčanja

Petar

Rekreativno trčim 1 do 2 puta tjedno, i to 4-10 km. Prosječno vrijeme
trčanja na toj udaljenosti: 4min50 sec do 5min20sec / km.
U posljednjih 2-3 trčanja morao sam prekinuti nakon pretrčanih 4-5 km, zbog
izrazitih bolova u prsnom koąu, točnije u predjelu oko srca, samo na
suprotnoj (desnoj) strani. Toliko boli da kada se pojavi moram stati kroz
100 m. Nakon 1 min stajanja sve je OK, ne boli viąe, ali ne mogu viąe niti
trčati...

©to bi mogao biti uzrok ovom problemu?

Andrija Matković

On Mon, 9 Sep 2013 13:20:03 +0200, Petar wrote:

> Što bi mogao biti uzrok ovom problemu?

Vjerojatno je najbolje da odeš do doktora.

--
Andrija

"If only I'd thought of the right words
I could have held on to your heart
If only I'd thought of the right words
I wouldn't be breaking apart
All my pictures of you."

Zgubidan

Meni se zna događati isto pogotovo kad ide trčati sat-dva iza obroka.
Vjerojatno od refluksa.

"Petar" je napisao u poruci interesnoj grupi:l0kasn$qvs$1...@ls237.t-com.hr...

Rekreativno trčim 1 do 2 puta tjedno, i to 4-10 km. Prosječno vrijeme
trčanja na toj udaljenosti: 4min50 sec do 5min20sec / km.
U posljednjih 2-3 trčanja morao sam prekinuti nakon pretrčanih 4-5 km, zbog
izrazitih bolova u prsnom košu, točnije u predjelu oko srca, samo na
suprotnoj (desnoj) strani. Toliko boli da kada se pojavi moram stati kroz
100 m. Nakon 1 min stajanja sve je OK, ne boli više, ali ne mogu više niti
trčati...

Što bi mogao biti uzrok ovom problemu?

Petar

"Zgubidan" <zgub...@gmail.com> wrote in message
> Meni se zna događati isto pogotovo kad ide trčati sat-dva iza obroka.
> Vjerojatno od refluksa.

Nikada čuo. da li je to ovo
http://www.plivazdravlje.hr/aktualno/clanak/16176/refluks-zeludac-izvan-kontrole.html?
Ako da - zaąto se javlja samo kod trčanja, i da li se moram zabrinuti?

Rado

On 09.09.2013 21:00, Petar wrote:
> [...]
> Ako da - za�to se javlja samo kod tr�anja, i da li se moram zabrinuti?

Ne mora biti nužno samo želudac, može biti i dijafragma, patološke
promjene na plućima, problematičan mišić, problemi sa srcem ili krvnim
žilama... pa najbolje da odeš profesionalcu: svom liječniku.

Petar

> Ne mora biti nuľno samo ľeludac, moľe biti i dijafragma, patoloąke
> promjene na plućima, problematičan miąić, problemi sa srcem ili krvnim
> ľilama... pa najbolje da odeą profesionalcu: svom liječniku.

Thnx. Idem idući tjedan na redovni sistematski pregled preko firme, pa ću
probati s njima porazgovarati, ovisno ako oni mogu pomoći ili slikati. Ako
ne idem kod svojeg doktora.
thnx!