Goran Kovac Macko - primitivna seljacina

trendsetter

Tog gospodina ja cesto vidam na istoku i uvijek sam mu se divio kao klinac
kako se borio protiv Tudjmana i ekipe.

Ali jucer njegovo primitivno ponasanje i postavljanje na klinca od 15 godina
je nesto najprimitivnije sto sam vidio.

Goran Kovac Macko je primitivna seljacina koja nije zasluzila da se njegovo
ime povezuje sa BBB.

Jedino ako sam nesto bitno propustio pa ne kuzim situaciju ali mislim da sam
sve vidio...

BBB

Hmmm, cudi me to, jer je opcepoznata stvar da u navijacke skupine
ulaze samo turbo intelektualci s maslinovim grancicama u ruci prema
kojima Ghandi izgleda kao opaki krvolocni terorist!

VEki

> Ali jucer njegovo primitivno ponasanje i postavljanje na klinca od 15
> godina
> je nesto najprimitivnije sto sam vidio.

moze to malo detaljnije?

--
Si yo fuera Maradona, viviria como el
Si yo fuera Maradona, frente a cualquier porteria

trendsetter

> Hmmm, cudi me to, jer je opcepoznata stvar da u navijacke skupine
> ulaze samo turbo intelektualci s maslinovim grancicama u ruci prema
> kojima Ghandi izgleda kao opaki krvolocni terorist!

Pa, ne moras biti intelektualac da bi bio normalan, inace dobar dio Boysa
ima zavrseno neko visoko obrazovanje, a vjeruj mi ti su najkrvolocniji...
Ali Macko bi trebao biti gospodin jer mora biti uzor mladima, a on to
definitivno nije...

trendsetter

> moze to malo detaljnije?

Pa, koliko sam skuľio većina navijača je spominjala majku igračima, a on se
onda okomio na nekog klinca s onom spikom "samo riječ joą reci", i to je
bilo sredinom drugog poluvremena, netom po zavrąetku utakmice je tog istog
klinca primio onak rukom za obraze i prislonio uz zid i neąto mu pričao
(vjerovatno citate Immanuela Kanta:)) )

Mislim on ima 40-tak godina, a glumi tu neąto....stvarno je ispao ograničen,
jer se pitam da li bi imao muda se na mene postaviti (196 cm, 110kg), a znam
neąto i kickboxinga :)

Mario Orsolic

"trendsetter" <a...@net.hr> wrote in message

> jer se pitam da li bi imao muda se na mene postaviti (196 cm, 110kg), a
> znam nešto i kickboxinga :)

Ak ti je to tak vazno, evo ja bih imao muda za to (170cm, 84kg).
:)

Pozdfrav, OrMar

OVO_@hotmail.com Jure

"Mario Orsolic" <mario....@softhome.net> wrote in message

Sad ce se javit Mlinar sa svojim gabaritima :-)

Mario Orsolic

"Jure" <jprusac_MAKNI OV...@hotmail.com> wrote in message

> Sad ce se javit Mlinar sa svojim gabaritima :-)

S njim sam se vec sreo.
:)

Pozdfrav, OrMar

riche

> [...]
> istog klinca primio onak rukom za obraze i prislonio uz zid i neąto mu
> pričao (vjerovatno citate Immanuela Kanta:)) )

Pa u pravu je. Meni isto cesto dignu ljudi tlak zbog takvih stvari. Npr.
protiv Slavena, Dinamo vodi 3:0 i u drugom poluvremenu normalno smanju ritam
i nakon par dodavanja u obrani pocinju zvizduci s Istoka, vrijedanje igraca
i slicno.

> Mislim on ima 40-tak godina, a glumi tu neąto....stvarno je ispao
> ograničen, jer se pitam da li bi imao muda se na mene postaviti (196 cm,
> 110kg), a znam neąto i kickboxinga :)

Kad si takva faca, sto nisi stao u obranu tog klinca. Lako se sad hvaliti na
newsima.

trendsetter

"Mario Orsolic" <mario....@softhome.net> wrote in message

Ma, na kraju krajeve hebes kg i cm, ali da se ozbiljan covjek ide prijetiti
nekom klincu, to me jednostavno razocaralo...pogotovo jer sam kao klinac na
tekmama samo gledao u njega i pratio njegovo vodenje navijanja.

lopata

pa koji kurac mu nisi odvalio šamarc(inu onda iz tvog teksta se da
zakljuc(it da i tebe i njega treba zašamarat njega zato kaj je klinca
maltretirao a tebe zato kaj klincu nisi pomogao

trendsetter

"riche" <ric...@gmail.com> wrote in message

> [...]
> protiv Slavena, Dinamo vodi 3:0 i u drugom poluvremenu normalno smanju
> ritam i nakon par dodavanja u obrani pocinju zvizduci s Istoka, vrijedanje

Pa slazem se s tobom, mene takoder iritiraju psovke i vrijedanja, pogotovo
onih sto seru protiv ekipe a tekma jos nije ni pocela. Samo, budimo
realni...postavljanje na klinca je cisto lijecenje osobnih frustracija.

> Kad si takva faca, sto nisi stao u obranu tog klinca. Lako se sad hvaliti
> na newsima.

Nisam faca, nego zelim reci da je oko tog klinca bilo jos bar 50 njih sto se
isto ponasalo, a on se okomio na najslabijeg. A nisam stao u obranu jer
trenutno patim od isijasa pa sam polupokretan :) tako da bi me i taj klinac
lako dosao glave. I ne hvalim se s nicim.

Bruno

"trendsetter" <a...@net.hr> wrote in message

I ja sam se ko klinac divio tu lokalnom boysu i stemeru u kvartu pa danas
gledam kako zica za pivu ispred ducana.....Doduse ovo sto si ti ispricao je
jos nize past nego zicat ispred ducana.,,,,,

VEki

> Pa, koliko sam sku¾io veæina navijaèa je spominjala majku igraèima, a on
> se
> onda okomio na nekog klinca s onom spikom "samo rijeè jo¹ reci", i to je
> bilo sredinom drugog poluvremena, netom po zavr¹etku utakmice je tog
> istog
> klinca primio onak rukom za obraze i prislonio uz zid i ne¹to mu prièao

> (vjerovatno citate Immanuela Kanta:)) )

ROTFL
lik je debil ocito. al to je njegova stvar.

> Mislim on ima 40-tak godina, a glumi tu ne¹to....stvarno je ispao
> ogranièen,

> jer se pitam da li bi imao muda se na mene postaviti (196 cm, 110kg), a
> znam

> ne¹to i kickboxinga :)

to bi bilo zabavno za gledat :D

dajnamrakije

On 21 ruj, 10:49, "trendsetter" <a...@net.hr> wrote:

> Pa, koliko sam sku io ve ina navija a je spominjala majku igra ima, a on se
> onda okomio na nekog klinca s onom spikom "samo rije jo reci", i to je
> bilo sredinom drugog poluvremena, netom po zavr etku utakmice je tog istog
> klinca primio onak rukom za obraze i prislonio uz zid i ne to mu pri ao

> (vjerovatno citate Immanuela Kanta:)) )
>
> Mislim on ima 40-tak godina, a glumi tu ne to....stvarno je ispao ograni en,

> jer se pitam da li bi imao muda se na mene postaviti (196 cm, 110kg), a znam
> ne to i kickboxinga :)

Ne bih htio ispasti branitelj Macka al doti ni klinac je ak i
zaslužio da se neko izdere na njega.Iako mrzim te metode odgajanja
indijanca na stadionu,ovaj put je lik stvarno pretjerivao sa urlanjem
tipa hebem vam mater,spominjanjem pasha i ludnica i ajde ajax zabi još
1 gol. ak je i mene iritirao ali naravno nije mi padalo na pamet da mu
idem nešto objašnjavati ili se prijetiti.I btw,lik ima 20-ak godina a
ne 15.Ovo na kraju nisam vidio ali ako mu je Macko još na kraju išao
fizi ki prijetiti onda mu to definitivno nije trebalo

BBB

On Fri, 21 Sep 2007 03:37:28 -0700, dajnamrakije
<dajnam...@gmail.com> wrote:

> [...]
>ne 15.Ovo na kraju nisam vidio ali ako mu je Macko još na kraju išao
>fizi ki prijetiti onda mu to definitivno nije trebalo

Da, trebao mu je ozbiljno priprijetiti molbom da zasuti i da ako ne
prestane srati morat ce s njim odigrati partiju saha!?!? Ukoliko je
lik previse srao ovo me ne cudi, jer i verbalno maltretiranje spada u
isti kos kao i fizicko! Ne opravdavam Macka ali i taj lik nije nista
bolje niti zasluzio! Treba biti umjeren i u vrijedjanju!¨:)

zvone

On 21 ruj, 11:24, "trendsetter" <a...@net.hr> wrote:

> Nisam faca, nego zelim reci da je oko tog klinca bilo jos bar 50 njih sto se
> isto ponasalo, a on se okomio na najslabijeg. A nisam stao u obranu jer
> trenutno patim od isijasa pa sam polupokretan :)

hr.alt.medicina.isijas Ovdje si u offtopicu.

Kresimir

"trendsetter" <a...@net.hr> wrote in message
Ne vjerujem ti jer ih znam dosta visokoobrazovanih i nemaju ni k od
krvoločnosti

Marin Vukovic

lopata <lop...@gmail.com> said:

> pa koji kurac mu nisi odvalio šamarc(inu onda iz tvog teksta se da
> zakljuc(it da i tebe i njega treba zašamarat njega zato kaj je klinca
> maltretirao a tebe zato kaj klincu nisi pomogao

I ąto dalje da napravi kad pola Istoka krene na njega jer je udario
"vođu"? Da uzme Kovača i zavitla ga prema ostalima i da se zatim da u
bijeg? Ah, ne... to bi napravio Jackie Chan u filmu.

Marin
--
sportnet | www.sportnet.hr

suljone

> "suljone" <elzin....@zg.t-com.hr> wrote in message

> Pa nisam bas agresivne prirode niti sam bio bog zna sta uspjesan u
> kockboxingu a i previse godina imam da bih se isao kompromitirati na taj
> nacin.
>
> Kao sto je netko dolje napisao, decec je stvarno zasluzio, ali nista vise
> od dobre porcije verbalne lekcije s kojom bi mu se dalo objasniti sto je
> navijac.

ma salim se,ali ako si neki na grupi mogu dozvoliti vrijedati neke
pojedince na grupi ili ti igrace zato kaj igraju ovako ili onako
onda si i jedan decko koji je platio ulaznicu i (vjerovatno
se iznervirao kao neki koji su pratili utakmicu na TV-u i na grupi)
dosao na utakmicu ima pravo vikati kaj hoce.Taj Macko je obicna
seljacina,koji je on kurac da bi nekome govorio kaj bu on vikao?
Uostalom,puno njih je to isto mislilo samo kaj netko nemre izdrzati
pa se dere.
Ako tom Macku smeta kaj se vice na istoku nek ide na zapad u lozu,
ionako se htio gore na finjaka uguzit.

Ivan aka Jura

suljone wrote:
> [...]
> se iznervirao kao neki koji su pratili utakmicu na TV-u i na grupi)
> dosao na utakmicu ima pravo vikati kaj hoce.

Zato kaj se to ne radi. Ak ides na tekmu ides podrzati klub za koji
navijas,a ne ga popljuvati(znam, sve nas zivcira igra i Mamic i Barisic
i bla, bla bla,), ali poanta je da podrzis klub.
Ne velim da ga je trebal ubit od batina, ali takvim debilima se treba
objasniti kak stvari stoje.
Isto tak je i netko kupil ulaznicu i htio je pogledati tekmu bez da
ga(osim igre) nitko ne jebe i da s gustom navija...

>Taj Macko je obicna seljacina,koji je on kurac da bi nekome govorio kaj bu on vikao?

Nema pravo. Isto tak i taj decko se nema pravo derati sranja. Tebi takvi
ne idu na jetra? Srecom najvise sam na sjeveru tak da bas to i ne vidim,
ali opet...

> Uostalom,puno njih je to isto mislilo samo kaj netko nemre izdrzati
> pa se dere.

Isto tak ovaj nije izdrzal, pa je decka "stisnul".

> Ako tom Macku smeta kaj se vice na istoku nek ide na zapad u lozu,
> ionako se htio gore na finjaka uguzit.

Na istoku se nekad nije fuckalo i pljuvalo po klubu za koji navijas. Bar
ne kad sam bio klinac. Sad ima ekipe od tko zna gdje i ocito ne kuze
poantu navijanja. Derati se na vlastiti klub mozes i doma pred telkom,
bar znas da te nitko ne bu spickal ;)

Jos jednom, ne opravdavam Macka(uostalom "incident" nisam ni vidio), ali
mi je apsolutno jasna njegova reakcija.

--
"Sve je to zbog Dinama,
kad sam pijan na tribinama,

suljone

"Ivan aka Jura" <marka_...@yahoo.com> wrote in message

ma sve ok,vjerovatno si u pravu ali nekako mi je bedasto kak se bas on
nasao tu,pazi Macku bu se netko dero na uho kaj mu ne pase.

Xnet

"Ivan aka Jura" <marka_...@yahoo.com> wrote in message

Kad smo već oko toga svega, ima i jedna anegdota sa same tekme, naime sa
mnom je bil frend koji i nije neki navijač, ali voli nogomet i ide sa mnom
na tekme kad ga nagovorim, naravno on nikad nije ni čuo za Macka. I tako mi
sjedimo točno red iznad Macka i njegovih ulizica, ja onak viąe koncentriran
na tekmu, a frend na ekipu ispod nas, da bi mi sredinom drugog poluvremena
počeo pričati o svom dojmu ekipe, a to je ono u stilu "Vidi onog ©ipca
(Macko), doąo sa ekipom iz svoje pekarne malo da vidi kak se hakla". Ja sam
lego od smijeha i naravno nisam mu ni govorio ko je to, ali smo se obojica
iąčuđavali forama tipa: nigdje mjesta za sjest, a Macko sjedi sam na dvije
stolice, a ovi oko njega mu liľu ass.

suljone

"Xnet" <a...@net.hr> wrote in message

> [...]
> ali smo se obojica iąčuđavali forama tipa: nigdje mjesta za sjest, a Macko
> sjedi sam na dvije stolice, a ovi oko njega mu liľu ass.

:-) toliko o doticnom.

Sphynx

BBB wrote:
> [...]
> isti kos kao i fizicko! Ne opravdavam Macka ali i taj lik nije nista
> bolje niti zasluzio! Treba biti umjeren i u vrijedjanju!¨:)

Ma naravno, pa da je po tvome na svakoj tekmi bi se svi posorali, jer te u
prosjeku preko 50% gledaoca na stadionu verbalno maltretira skoro pa cijelu
tekmu...

--
Zed's dead baby, Zed's dead...

Wake me 'til the morning after
I'm so tired, there has got to be an end
To the pain I feel when I'm awake and alive,

Free SMS:
http://smscity.com/?rid=302497

Sphynx

riche wrote:
> [...]
> Npr. protiv Slavena, Dinamo vodi 3:0 i u drugom poluvremenu normalno
> smanju ritam i nakon par dodavanja u obrani pocinju zvizduci s

Kaj je u pravu??? Da mi je vidjet tog baju koji ce mi zabranit da vicem kaj
hocu na stadionu!!! Koji je vama qratz??? Platim kartu ko i svi ostali i
onda ce mi netko branit kaj da vicem??? Pa di to ima??? Boli tebe tuki kaj
ja vicem, ak ti smeta, pokupi prnje i odhebi od mene. Kaj kad mi onaj
Balallalaban digne zivac vicem sve i svakaj kad je mutav i ne zna loptu
primit. Nije mi to drago, al ponesu me emocije i hebi ga kaj sad, isto ko
sto me ponesu emocije kad netko nekaj dobro napravi pa se skoro uvijek
zaderem bravo i zapljescem. A sad da mi se nadje neki defo koji ce mi
prijetit jer sam nekaj na stadionu vikao, e to da mi je vidjeti, pa zaboli
me ko je on i kaj medju boysima bio ili jos uvijek je....

Sphynx

Ivan aka Jura wrote:
> [...]
> Isto tak je i netko kupil ulaznicu i htio je pogledati tekmu bez da
> ga(osim igre) nitko ne jebe i da s gustom navija...

Daj ne seri. Kaj se ne radi??? Kaj da podrzim??? Dodjem pogledat tekmu
uzivo, a sad dal cu navijat ili ne, to je moja stvar. Al ak mi mutavi
Mandzukic digne zivac jer je dobio 432 zuti karton u zadnjih 5 utakmica, i
ako ga steram u qratz zbog toga, ko mi ima pravo prijetit zbog toga??? Isto
tak je i taj klinac, makar ne podrzavam njegove ispade, platio kartu ko i
svi drugi i nek vice kaj hoce, boli me tuki. Da mi smeta ja bih se pomaknuo
i mirna bosna, a ne ic tuc ljude zbog nekog ko zaradjuje mjesecno kolko ja
zaradim u 10 godina i koga boli tuki kaj madjarska nema mora, a ima najjacu
ratnu mornaricu, i onda se na sve to ide jadat kak mu je previse kaj igra
dvije tekme tjedno...ne samo da bi mu najradije skinuo sve bogove s neba vec
bi ga potero mjesec dana na baustelu...

matija

On Sat, 22 Sep 2007 01:44:29 +0200, Sphynx wrote:

> Ma naravno, pa da je po tvome na svakoj tekmi bi se svi posorali, jer te u
> prosjeku preko 50% gledaoca na stadionu verbalno maltretira skoro pa cijelu
> tekmu...

ako bas oces da te gledatelji izjebu u mozak onda odes na cibonu medju
pretplatnike:-) toliko pizdarija i vrijedjanja od igraca, trenera i sudaca
do uprave i gradonacelnika protkanih dubokim nepoznavanjem i
nerazumjevanjem ne samo kosarke (ma i ovo je vec previse) nego i sporta
opcenito neces vidjeti na jednom mjestu, pa ak netko zbog vrijedjanja na
stadionu pomislja na fizicke obracune, onda na cibonu treba sa mitraljezom
doc :-)))

ripp

> [...]

> Mislim on ima 40-tak godina, a glumi tu neąto....stvarno je ispao
> ograničen, jer se pitam da li bi imao muda se na mene postaviti (196 cm,

ZNAM NE©TO I KICKBOXINGA?????
:-)))))))))

Jooooooj,pa nemrem vjerovat,majke mi...
Otkad su Cikatić i Filipović napravili neąto u arenama po Japanu i ostatku
svijeta,SVI kao tnaju neąto
kickboxinga,karatea,fullkontakta,ultimatefighta,itd......

A posebno su brzi ovi od 2 metra i 110 kila ąto su zadnji put bili u dvorani
na strunjači ili u ringu na sparingu(il na fokuserima barem,ne na vreći) sa
15-16 godina,a u zadnjih 3-4 godine su joą par puta otiąli u teretanu(tek
tolko da im se otvrdnu miąići,pa da budu joą sporiji),a ono nema viąe ni "V"
od vretenastih miąića,ili ne daj boľe da joą mogu uopće odradit jednu rundu
ąada na prstima sa serijama od po 4 udarca i ulaľenjem i izlaľenjem.

Brijem da bi Macko od tebe i tvog"neąto"kickboxinga" mogao dobit joą jedino
upalu pluća kad bi ispalio dva-tri puta u prazno i ispucao energiju

Pusti ti svoju veličinu.....proąla su vremena kad su se ljudi bojali velikih
i glasnih ljudi,a pogotovo Macko iza kojeg je nonąalantno stajala joą poveća
ekipica sa Studenca. .

ripp

> A nisam stao u obranu jer trenutno patim od isijasa pa sam polupokretan :)
> tako da bi me i taj klinac lako dosao glave. I ne hvalim se s nicim.

LOL:-)
Pa sad si izjavio nešto u stilo da što se nije postavio na tebe tolikoga i
još k tome "poznavaoca kickboxinga"

OVO_@hotmail.com Jure

"matija" <m_ro...@yahoo.com> wrote in message

I kazes teta Elza agresivna? :-)

Xnet

"ripp" <ri...@hi.t-com.hr> wrote in message

Ak nisi primjetio u postu sam pored kickboxinga stavio smajlic sto znaci da
je zajebancija, a u jednom sam postu napisao da nisam nest uspjesan u tom
sportu bio, zadnjih par godina sam cisti rekreativac, ali vjeruj mi da je
feeling za highkick ostao, a svaki borac zna da se to ne gubi tak lako.
Uostalom poceli su mi problemi sa ledima tak da sad mogu popusiti i od svog
sina od 5 godina.
Poanta je kako bi Macko reagirao na nekoga moje konstitucije

G.F.

On Fri, 21 Sep 2007 23:11:40 +0200, Ivan aka Jura wrote:

> [...]
> i bla, bla bla,), ali poanta je da podrzis klub.
> Ne velim da ga je trebal ubit od batina, ali takvim debilima se treba

Ma zalosno je sto se mora ikome to objasnjvavati, bilo verbalno bilo
fizicki. Normalno je da se tu i tamo svakome otme koja psovka kad neki
igrac izgubi loptu ili promasi veliku priliku, ali nekakvo konstantno
vrijedjanje ili fuckanje vlastitom klubu ili igracima mi je neshvatljivo.
Stvarno mi je tolerancija sto se tice ponasanja na stadionu velika, dokle
god se mene osobno ne tice, nek ljudi rade sto zele, ali ovo fuckanje
protiv vlastitog kluba ne mogu progutati.

Klint

"trendsetter" <a...@net.hr> wrote in message
> Tog gospodina ja cesto vidam na istoku i uvijek sam mu se divio kao klinac
> kako se borio protiv Tudjmana i ekipe.

seljacina? zasto?

zvone

On 22 ruj, 10:21, "Xnet" <a...@net.hr> wrote:
> [...]
> sina od 5 godina.
> Poanta je kako bi Macko reagirao na nekoga moje konstitucije-

Kakve imas sise? Brijes li noge? :o)

Xnet

"Klint" <kl...@nemamail.com> wrote in message

Pa procitaj par postova od prije...

Klint

Xnet kaze:

>Pa procitaj par postova od prije...

pa jesam. ne znam kakve to veze ima sa selom i seljacima

--
I was afraid of this match because the kick off was very early. We have
many players from Dalmatia in our team and they are still sleeping in

Xnet

> Xnet kaze:

> pa jesam. ne znam kakve to veze ima sa selom i seljacima

Ej, klinac, ajmo igru asocijacija pa ti moľda bude jasno.

1. Asocijacija - "Variola vera"

Ak ne znaą, javi pa ćemo ići dalje...

Klint

Xnet kaze:

>Ej, klinac, ajmo igru asocijacija pa ti možda bude jasno.

>1. Asocijacija - "Variola vera"
>

>Ak ne znaš, javi pa ćemo ići dalje...

a seljacine...