Firefly

borism100

Nepravedno je da se tako dobra serija ugasi nakon 14. epizode.
Zvjezdana vrata, Babilon... pa nisu joj niti do koljena, sa hrpom sezona...

B.

Charlie

borism100 wrote :
> Nepravedno je da se tako dobra serija ugasi nakon 14. epizode.
> Zvjezdana vrata, Babilon... pa nisu joj niti do koljena, sa hrpom sezona...
>
> B.

I meni je jako zao, ali smo srecom docekali film, no ... takva je
americka publika, ona ima glavni utjecaj. Da u SG-u nije bio hitoidni
McGyver, mozda se ne bi ni izrodilo toliko sezona i spin-offa. Meni je
nevjerojatno krivo sto je SG: Universum prekinut zbog slabe gledanosti.
A bio je daleko najbolji od SG-a. Babylon je druga priča i steta sto se
snimao kada su efekti bili losiji, ali prica se dobro drzi i likovi su
zanimljivi. Volio bih tu seriju opet pogledati od prve epizode. Samo mi
je mrsko traziti i skidati po torrentima. Kad smo vec na temi ukidanja,
Flash Forward, The Event (po jedna sezona), V (dvije) su po meni
prerano ugaseni, cak su i Enterprise i Eureka mogli imati jos sezona,
da ne nabrajam neke druge primjere. Nove generacije ocito imaju
drukcije zahtjeve (pogotovo u Americi) i njima se trziste prilagodjava,
nazalost. Umjesto da ih se bar malo educira.
Pozdrav, Charlie

borism100

Da, dobro si me podsjetio. V je prekinut naprasno, baš kao da nisu znali
kako bi završili,
pa "ajde onda slijedeća da je zadnja". Enterprise, Eureka također.
babilon sam jako davno gledao, mogao bi početi opet :-)

B.

Turbo

On 2013-08-18, borism100 <bori...@gmail.com.com> wrote:
> Nepravedno je da se tako dobra serija ugasi nakon 14. epizode.
> Zvjezdana vrata, Babilon... pa nisu joj niti do koljena, sa hrpom sezona...

S jedne strane da, steta da prekinu dobru seriju. Ocajan sam od
nedostatka zanimljivih SF serija, Firefly mi je bio fakat super.

S druge strane, tko zna, mozda bi se razvodnila i postala smece :)
Mozda je i bolje da je prekinuta na vrijeme :)

Inace sam misljenja da bi se serije trebale radit u sezonu-dvije,
max tri ak su autori kreativni :) Poslije nestane ideje, sve se
razvodni, pretvori se u obicnu sapunicu i bude naporno.

--
Ivan Brozovic
ivan.b...@ka.t-com.hr

Charlie

Turbo formulated the question :
Imas, npr., krimi serije poput Mosta gdje je logicno da je sezona
maksimum tj. alfa i omega price, a s druge strane imas nedovrsene
zanimljive serije. Pa budi pametan:(

Goran Marinić

On 18.8.2013. 19:11, borism100 wrote:
> Nepravedno je da se tako dobra serija ugasi nakon 14. epizode.
> Zvjezdana vrata, Babilon... pa nisu joj niti do koljena, sa hrpom sezona...

Život je nepravedan. Nego, tek si ga sad otkrio ili ti je došlo da se
malo jadaš?

Osobno ne preporučujem gledanje Serenityja, osim u terapijske svrhe jer
ako je to bio Whedonov cilj, onda mi prestane biti žao što je tako rano
propao (pomalo kao i Dollhouse, druga sezona).

Goran Marinić

On 18.8.2013. 20:36, Charlie wrote:
> [...]
> McGyver, mozda se ne bi ni izrodilo toliko sezona i spin-offa. Meni je
> nevjerojatno krivo sto je SG: Universum prekinut zbog slabe gledanosti.

Meni je to jedini dobar SG, ali u drugoj su sezoni jako imitirali stvari
zbog kojih ostale SG-ove smatram bezveznima.

> The Event (po jedna sezona)

Iako mi se ideja jako svidjela, režija mi je bila toliko loša da nisam
mogao odgledati više od nekoliko epizoda.

Goran Marinić

On 19.8.2013. 21:49, Turbo wrote:

> Inace sam misljenja da bi se serije trebale radit u sezonu-dvije,
> max tri ak su autori kreativni :) Poslije nestane ideje, sve se
> razvodni, pretvori se u obicnu sapunicu i bude naporno.

Nezahvalno je to. Neke serije sazre tek nakon prvih par epizoda ili
sezonu ili dvije. Neke krenu u drugom smjeru kasnije pa se pokvare, a
kod nekih svako skretanje ispadne dobro. Teško je postaviti neko pravilo.