Međuzvjezdana putovanja

Noxon

Trebao bih neke članke koji govore o tome što je sve potrebno za
međuzvjezdana putovanja. Hvala ;)

Darko Prelec

On 2013-01-09, Noxon <niko...@gmail.com> wrote:
> Trebao bih neke �lanke koji govore o tome �to je sve potrebno za
> me�uzvjezdana putovanja. Hvala ;)

Palac, Vodi� i ru�nik.

davor55

"Darko Prelec" <d.p@g.c> wrote in message news:kcmbpg$isj$1...@dont-email.me...
i vrijeme, odnosno 'komoru za smrzavanje'

Hellraiser

I tada nas je Noxon po�astio jo� jednim biserom iz svoje nepregledne
�krinje znanja:
> Trebao bih neke �lanke koji govore o tome �to je sve potrebno za
> me�uzvjezdana putovanja. Hvala ;)

hrpa energije. ostalo �emo lako smislit :)

And even when the memory of us
fades completely, mankind will
still have a lot to learn...

Goran UnreaL Krajnovic

In hr.rec.sf Noxon <niko...@gmail.com> wrote:
> Trebao bih neke članke koji govore o tome što je sve potrebno za
> međuzvjezdana putovanja. Hvala ;)

Mislim da ti je ovaj grafikon jako dobar početak, vrlo interesantno za
proučavanje:

http://blog.makezine.com/2012/09/13/the-rockwell-international-integrated-space-plan/

--
UnreaL.
[ Standard disclaimers apply. Personal opinions only. May explode in fire. ]

davor55

"Goran UnreaL Krajnovic" <unr...@fly.srk.fer.hr> wrote in message
he he pregledan plan nema sto, kao da ga je radio Ambruš-Kiš
nego jel netko zna sto je s onim njegovim projektom slanja HR rovera na
mjesec, čovjek ugasio blog, nema informacija, a još uvijek je na službenim
stranicama vođa tima ali nema aktivnosti - di je zapelo LOL

Twoborg

"davor55" wrote in message news:kcpfch$f5e$1...@sunce.iskon.hr...
Neznam, samo znam da je taj Mak iracionalno umišljen egoističan i
egocentričan "kolumnist"
nemam pojma što po struci(valjda magistar doktor pameti svijeta), koji je
odgovoran za ovaj val napada na
onog sirotog Mišaka zbog njegova zabavnog talk showa "na rubu znanosti".

davor55

"Twoborg" <2bo...@zg.t-com.hr> wrote in message
a evo vjerujem da cemo saznati večeras na HTV1 Na rubu znanosti u 22:50
Lunar Google X.prize pa ce valjda biti rijeci i o maheru, tko zna mozda bude
gost pa kaze da su već sletjeli LOL

Twoborg

"davor55" wrote in message news:kdk7ub$j9t$1...@sunce.iskon.hr...
Iz nekog razloga ova grupa mi se ne osvježava kod kuće i ne vidim ovaj
thread...
Enivej, ne - nisu ga pozvali koliko znam u emisiju, i sad je pomalo
ljubomorno izjavio:

Večeras, iznimno, gledajte Mišaka i NRZ. Reći ću vam poslije kako je
obrađena tema o kojoj… khm… ponešto znam.
Ne, ne pojavljujem se u njoj - ako ste to pomislili.

Zijev. Pogotovo ako tražite NaRubuZnanosti tip uzbuđenja.
Ovaj je posao uglavnom krvav i dosadan za ove izvana. Traži da vizija gori
iznutra, ali da istovremeno bude “postojani kositreni vojnik”.
Dosadno do bola ako se odlučiš da tome dodaš sloj “serioznosti” u emisiji
koja to ni po čemu nije. Počevši od zbrda-zdola “novinarstva” u prilozima.
Nešto faktografskih pogrešaka što ih je iščiljelo sa svih strana ne bih
spominjao po zlu jer to za emisiju nije bitno (a rezultat su površno
upućenog voditelja i vjerojatno treme sudionika)