Re: ST: TNG

Eddy

On Sat, 4 Sep 2004 12:23:07 +0200, flacus wrote:

> npr. "beam me up, scotty" prijevod: "Zrakni me, scotty"

ROTFLMAO :)))))))))))))))))
--
np: Ensiferum - tale of revenge [stopped]

Remove NO SPAM when replying.

Lovre a.k.a. CyCl0p$

Ovaj/Ova flacus <fla...@europeonline.com> napisa:
> Jel itko zainteresiran za pravljenje prijevoda istoimene serije?
> Budem poceo prevoditi kad uhvatim malo vremena.
>
> P.S. Kako da prevedem neke fraze iz ST.

> npr. "beam me up, scotty" prijevod: "Zrakni me, scotty"

to on nikad nije rekao...

--
--------
...que toutes vos filles naissent avec trois zizis!"

KliK

to flacus
zanimaju me serije koje imaš...možeš li ih snimiti?

a engleski znam, pa mi ne treba prijevod...ili ti mogu pomoći oko
prevođenja, a ti mi snimiš epizode na prazne CDe ili DVDe...

--
Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/m2/

matija.

KliK se udari po celu i uzvikne:

> zanimaju me serije koje imaš...možeš li ih snimiti?
>
> a engleski znam, pa mi ne treba prijevod...ili ti mogu pomoći oko
> prevođenja, a ti mi snimiš epizode na prazne CDe ili DVDe...

a vidis kak se lijepo vide svi š,đ,ž,č,ć,š,ćč,č i ž-evi...
zasto pitas se... odgovor je jednostavan - pravilan encoding

--
np: (Winamp umro, nema...Nita, ni kljuna, ni krila, nita)

Chief O'Kreso

daj nemoj slati attachmente na non-binary grupe...

--
Scotty: Now this is a drink for a man.
Checkov: Scotch?

www.ufpcroatia.tk

flacus

Chief O'Kreso wrote:
> daj nemoj slati attachmente na non-binary grupe...

ako sam to ja napravio, nemam pojma kako sam.....jerbo, nije namjerno...m
mozda neki virus il nesto...

isprike

flacus

KliK wrote:
> zanimaju me serije koje imas...mozes li ih snimiti?
>
> a engleski znam, pa mi ne treba prijevod...ili ti mogu pomoci oko
> prevodenja, a ti mi snimis epizode na prazne CDe ili DVDe...

serije nemam, trenutno.....znam i ja engleski...al mislio sam napraviti
titlove jer ih uopce nema na netu....

mozda ima, al samo jedna sezona...

pa ako bi netko htio praviti, neka se javi...

flacus

Lovre a.k.a. CyCl0p$ wrote:
> Ovaj/Ova flacus <fla...@europeonline.com> napisa:

> to on nikad nije rekao...

to sam naveo kao primjer.....

MotheB

"flacus" <fla...@europeonline.com> wrote in message

> Jel itko zainteresiran za pravljenje prijevoda istoimene serije?
> Budem poceo prevoditi kad uhvatim malo vremena.

Ja sam zainteresiran samo u slucaju da se okupi vise ljudi. Samo nas dvoje
nebi to nikad zavrsili.

> P.S. Kako da prevedem neke fraze iz ST.
>
> npr. "beam me up, scotty" prijevod: "Zrakni me, scotty"
>

> Ili teleportiraj?

Ovo prvo. :)

flacus

MotheB wrote:
> "flacus" <fla...@europeonline.com> wrote in message
>
> Ja sam zainteresiran samo u slucaju da se okupi vise ljudi. Samo nas
> dvoje nebi to nikad zavrsili.

Nikad ne reci nikad....ja sam mislio poceti uskoro....imam sada neke ispite
na pameti, pa kad se toga rijesim pocinjem prevoditi...
mozemo se dogovoriti tko ce sta prevoditi....ima vremena:)

prevedemo sezonu, dvije...i onda ako netko zeli te prijevode, neka pocnu
sami prevoditi neke druge sezone....to bi mozda moglo raditi....ako i ne
bude radilo, imat cemo prijevode :)

ako nema dovoljno zainteresiranih ljudi za prijevode, nekako cemo ih
zainteresirati:)

Svizac

flacus wrote:
> ako nema dovoljno zainteresiranih ljudi za prijevode, nekako cemo ih
> zainteresirati:)

Evo jos jednog zainteresiranog :)

Dingo

In article <cheuri$62n$1...@ls219.htnet.hr>, svi...@mail.inet.hr says...

> Evo jos jednog zainteresiranog :)

Ja isto, dobro di došlo malo vježbe.

--

Quark : I hope you learned your lesson.
Rom : Always look behind beffore swinging the bat.

pozdrav
Dinko

flacus

Dingo wrote:
> In article <cheuri$62n$1...@ls219.htnet.hr>, svi...@mail.inet.hr says...

> Ja isto, dobro di doąlo malo vjeľbe.

ooo, ima nas:)

cetvoro zasad....hocete poceti odmah ili kad budem i ja?:)
ajd svi koji su zainteresirani, posaljite mi mail....

pa cemo se dogovoriti pojedinosti....

Chief O'Kreso

> ako sam to ja napravio, nemam pojma kako sam.....jerbo, nije namjerno...m
> mozda neki virus il nesto...

Poslao si smajli (smile.gif)

--
Riker: Fate protects fools, little children and ships named Enterprise.

www.ufpcroatia.tk

koryanshea

flacus wrote:
> ako nema dovoljno zainteresiranih ljudi za prijevode, nekako cemo ih
> zainteresirati:)

ja zainteresirana za sve sto ima veze s TNGom :)

MotheB

Ljudi, ovo je jako naporno, ako nas je premalo necemo to nikada napraviti.
Evo ja sam 3 ure prevodija, a samo sam pola epizode zavrsio.

Ajde, kad bi nas se skupilo 20-tak, i da svatko prevede 10-ak epizoda (sto
nije ni tako puno), to bi sredili ko od sale. A i dosadi epizoda ako je
naucite napamet dok prevodite :)))

Ajde vec nas je 4-5.....

flacus

flacus wrote:
> [...]

> p.p.s. ako netko ima titlove za next generation (eng/hr), molio bih
> da se javi na mail....ja imam dosta,ako nekome treba, al nemam sve

drustvo koje je zainteresirano za prevodjenje mozete poceti ako vam se da...
ja imam jedan ispit koji me davi, al cim ga dam, bacam se na prijevod....

bumo se culi za 15ak dana...

l8r

Hellraiser

Chief O'Kreso <kvin...@gmail.com> je u svojem remek-djelu
<news:fi41f29lrt7q$.ugrtit2x...@40tude.net> napisao:

> Poslao si smajli (smile.gif)

A nije baš da ima taj smajli koju tisuću kB pa smeta...

And even when the memory of
us fades completely, mankind
will still have a lot to learn...

Senad Subasic

Hellraiser <dejan.bo...@public.carnet.hr> je napisao:

>A nije baš da ima taj smajli koju tisuću kB pa smeta...

Ehm, size doesn't matter:
http://tinyurl.com/4xqdp

pozdrav

--
neka mi
neka mi vjetar s juga osmijeh vrati na lice

Nazgul

Duboko razmisljajuci, Hellraiser napisa:

> A nije baš da ima taj smajli koju tisuću kB pa smeta...

Binarni je fajl.
Krsi se sa policom grupe... Veci je prekrsaj nego OT postovi bez OT u
nazivu.

--
Never eat yellow snow.

Stargate HR forum: http://stargatehr.webhop.net/
SF Mreza: http://www.sfmreza.tk/ (Update: 29.07.2004.)

flacus

flacus wrote:

sto se tice prijevoda, odite na ovaj link u mom sigu...
http://www.edusex.org/rec/default.asp
to je forum i otvorio sam tamo sekciju, pa se mozemo dogovoriti kako i
sta....
tamo uploadajte kako HR verzije titlova, tako i ENG.....da imamo iz cega
prevoditi...jel..:)

ja sam stavio 1,2 i 6 sezonu titlova ST Next Generation na ENG....
ko ima ostale, neka stavi

hvala

p.s. tamo cemo se dogovoriti koje izraze koristiti, te tko sta prevodi da se
nebi dogodilo da dvoje ljudi prevodi istu epizodu itd....

Meandra

"MotheB" <mothe...@yahoo.com> wrote in message

> Ljudi, ovo je jako naporno, ako nas je premalo necemo to nikada napraviti.
> Evo ja sam 3 ure prevodija, a samo sam pola epizode zavrsio.

A što si ti mislio da je prevođenje? Pljunut pa prilijepit? :)

BTW, smijem li pitati zašto samo ne kopirate prijevode s HTV-a?

MotheB

"Meandra" <meso...@yahooooooooo.com> wrote in message

> "MotheB" <mothe...@yahoo.com> wrote in message
>
> A što si ti mislio da je prevođenje? Pljunut pa prilijepit? :)

Prevodenje 2 epizode nije tesko. Ali prevodenje njih 200 jest.

> BTW, smijem li pitati zašto samo ne kopirate prijevode s HTV-a?

A kako bi ih trebali kopirat?

koryanshea

MotheB wrote:

> A kako bi ih trebali kopirat?

hah, meni palo na pamet vec i jedno i drugo pitanje :) vjerojatno nije bas
moguce doc do hrt-ovih titlova osim prepisivanjem s ekrana dok se gleda :)
sto je naravno manje posla od prevodenja from scratch, ali treba to imati
snimljeno... sigurno mnogi na grupi imaju po koju epizodu na vhsu ili na
masini... takvi bi bili korisni u ovoj inicijativi :))))

Den

koryanshea wrote:
> [...]

to je posao za besposlene popove (po onoj narodnoj - besposlen pop i jariće krsti)
treba player sa skinom koji ima veliki uočljivi brojač sekundi, sloľiti prozore da se vidi slika i
protok vremena ( e da, za početak treba prekodirati s VHSa, za ovu prvu varijantu) i dobar
daktilograf koji će to tipkati bez greąaka,...........

ma najjednostavnije bi bilo da netko blizak HRTu ili prevoditelju mazne prevedene titlove (ne
vjerujem da ne postoje na nekom disku)

Meandra

MotheB wrote:

> A kako bi ih trebali kopirat?

Pa ne znam ja, nisam ja tehničar. :) Nekim programom koji prepoznaje
slova u avi/mpeg datoteci. Ili ih prepisati s ekrana, kao što reče
koryanshea. Odnosno barem imati kao referencu. Mislim, bilo bi ih glupo
ne koristiti kad već postoje i prijevodi i razrađena terminologija.