Cep rezervoara trimera

BO

Pozdrav, kladim se sa samim sobom da ce bit odgovora :)

Pukao mi je cep rezervoara Florabest trimera iz Lidla. Zapravo samo
unutrasnji dio koji sadrzi nepovratni ventil.

Kako ne mogu naći odgovarajući novi čep, moram improvizirati jer mi sad
curi gorivo kroz malu rupicu na sredini.

Mislio sam staviti staviti neku cjevcicu na cep i nataknuti neki
nepovratni ventil. Ali nije i bas jasno u kojem smjeru treba propustati.
Gorivo ne smije curiti van, istovremano zrak mora ulaziti unutra, ali
mora i propustiti visak tlaka ako se pojavi u rezervoaru...Sto sam krivo
shvatio i imate kakve prijedloge?

Darko_R

Ja bi odgovorio ali pojma nemam o tom čepu
a grupe su mrtve, na žalost

Nikolaj Lazic

Dana Fri, 21 Jul 2023 16:20:11 +0200, Darko_R <pi...@za.to> napis'o:
Ma ni ja nemam pojma... ali news grupe nisu mrtve! Dok mi zivimo! :P

Filip Lolic

Kupi čep od nekog Stihla pa ga pripaši. Ili barem srce s ventilom.
Za Stihl ima svih mogućih dijelova i čep ne bi trebao biti skup.

BO

On 25.07.2023. 20:46, Filip Lolic wrote:

> Kupi čep od nekog Stihla pa ga pripaši. Ili barem srce s ventilom.
> Za Stihl ima svih mogućih dijelova i čep ne bi trebao biti skup.

Tnx. Narucio s Alija neki nepovratni s cjevcicom za rezervoar od
krosera, pa cu samo prosirit rupu i utaknut.