Velux krovni prozor

Nikolaj Lazic

Krovni prozor, ugraden valjda 2001/2. Poceo kapati.
I onda idem pogledati sta se dogada...
Skinuli prozor, skinuo kanale za odvod vode... a drvo ispod kao papir.
Raspalo se od prolaska vode ispod srafa koji drzi metalnu okapnicu
i taj kanal za odvod.
I sad... problem je da bi bilo najjednostavnije zamijeniti s istim
takvim krilom, ali to se vise ne moze nabaviti. Cak niti "polovno".
Prestari model.

Pa je sad pitanje sta dalje.
Ono sto razmisljam je: iskopati trulo drvo i onda nafilati kombinacijom
piljevine i drvofixa. Pa dok dura, dura.
Ili... probati rastaviti okvir da onda zamijenim taj dio drveta koji je
propao. I onda sve polijepiti i posrafiti... i spakirati kak spada.

Jos neke varijante?

Primjena komplet prozora mi sad u ovom trenutku ne pada na pamet.
Jer je pod krovom knauf, pa bi onda bilo i krpanja toga, a to... ne sad.

Nikolaj Lazic

Dana Fri, 30 Jul 2021 21:39:00 -0000 (UTC), Nikolaj Lazic <nlazicB...@mudrac.ffzg.hr> napis'o:
> [...]
> Ili... probati rastaviti okvir da onda zamijenim taj dio drveta koji je
> propao. I onda sve polijepiti i posrafiti... i spakirati kak spada.

Napravili obe varijante.
Dio iskopao pa nafilao piljevinom i ljepilom.
Dio odrezao pa zamijenio s 20x20.
Stavili termostabilni silikon izmedu alu profila i stakla.
I sad vidjeti na prvoj kisi sta je napravljeno