Iskustva: BEKO frizider?

Ivek

Bok,
malo gledam po duckasima i tak i skuzih da jedino Gorenje, Bosch i Beko daju
garanciju od 5 godina.
Buduci da vise ne pusim fancy robne marke po duplo visim cijenama i gledam
iskljucivo koliko je garancija
odlucih ubosti Beko frizider koji se koliko sam cuo proizvodi po Boschovoj
licenci.
Plastika iznutra je cisto ok, izvana isto, jedino sto ne znam je
pokvarljivost makar kazem ima garanciju od 5 godina.

Da li mi netko moze navesti razlog zbog kojeg se ne bih odlucio za navedeni?

Hvala.

Lp,

Goran K

> Da li mi netko moze navesti razlog zbog kojeg se ne bih odlucio za
> navedeni?

Mozda zato sto unatoc petogodisnjem jamstvu postoji sumnja u kvalitetu
servisne usluge kao i velicini lagera rezervnih djelova u ovjastenom
servisu... mozda ce netko reci, pa sto moze riknuti na frizideru ali osobno
poznajem ljude kojima su u garantnom roku otpadale sarke na vratima...
Zamisli osmi mjesec i vanjsku temperaturu od 40 a ti dva tjedna cekas dio za
tvoj frizider koji ima petogodisnje jamstvo...
Ja sam ipak pobornik gorenja, koncara i slicnih, koje radi svaki servis i za
koje uvijek ima djelova...

-= Nenad =-

> malo gledam po duckasima i tak i skuzih da jedino Gorenje, Bosch i Beko daju
> garanciju od 5 godina.
>
> Da li mi netko moze navesti razlog zbog kojeg se ne bih odlucio za navedeni?

Pa i sam si rekao da i Bosch daje 5 godina garancije...

gmm

Whirlpool 6 godina.....

profff

Imam Beko 2.g. i do sada nije bilo prolema. Cuo sam da su njihove
perilice loše ali frižider je ipak puno jednostavnij. Uostalom i
gorenje kupi neko kinesko smece i nalijepi svoju etikeketu. Crko mi je
moto na Gorenje zamrzivacu nakon samo 3.g. tek što je istekla
garancija.

ebbi ga

hombre

On Sat, 06 Oct 2007 12:33:40 -0700, profff <mojmir...@gmail.com>
wrote:

>moto na Gorenje zamrzivacu nakon samo 3.g. tek što je istekla
>garancija.
>
>ebbi ga

Sad su produžili na 5 :-))

Josip

Pa puno a jedan i glavni je proizvod iz Turske to ti je vec dovoljno.Od tih
marki kaj si nabrojio Gorenje je naj u friziderima...(ovo da je Beko po
Bosch licenci pravljen ali gdje nisi obratio paznju ...daj zaboravo Beko
..srot nad srotovima hi hi)
"Ivek" <deks...@yahoo.com> wrote in message

bellagio

Ja imam Beko frizider vec 4 godine i za sada nema nikakvih kvarova.

Ako kupujes sa skrinjom, uzmi onaj sa odvojenim vratima. moj ima samo jedna
vrata i unutra je "skrinja" samo kutija od lima i vrata na njoj. hladi malo
bolje od frizidera, ali se jako ledi pa treba svakih par mjeseci ocistiti
to.

Imam i sudjericu (3 god.) i vesmasinu Beko (2-3 god.), i za sad zadovoljan
sa svime. Od nedavno i ususivac.

Ivek

Da li mi netko moze navesti razlog zbog kojeg se ne bih odlucio za navedeni?
Pa i sam si rekao da i Bosch daje 5 godina garancije...

- Bosch- Beko, razlika jedino u designu.

Whirlpool 6 godina.....

-6 godina garancije, ne zvuci lose ali nisam primjetio da daju toliko
garanciju
jer bi to sigurno dobro oglasili, a po mjestima gdje sam gledao to nigdje ne
pise.

Od tih
marki kaj si nabrojio Gorenje je naj u friziderima.

- Znam samo da je nedavno susjedu otisao kompresor unutar garancije pa je
pricao sa serviserom koji je rekao da sto se tice mehanike da je identicna
na najjeftinijem
i pinifarina gorenje frizideru sto znaci da za tih nekoliko tisuca kuna vise
koliko kosta
malo ljepsi gorenje frizider kupujemo samo design.

Bepo

Google. Recimo:

http://www.beko.co.uk/default.asp?docId=12546

Istina da moze svak svasta napisati ali da bi ovako lagali nevjerujem.
Dakle kvalitetu sigurno imaju.

ecofrien...@gmail.com

jonjic.y...@gmail.com

Jednostavno Beko aparati su šrot !

Nikolaj Lazic

Dana Mon, 4 Sep 2017 06:47:56 -0700 (PDT), jonjic.y...@gmail.com <jonjic.y...@gmail.com> napis'o:
Mozda su se u proslih 10 godina otkad je pitanje postavljeno malo
i poptravili. Ipak je 10 godina proslo... 10 godina. Mozda mu je u tih
10 godina ponovno prestao raditi frizider.

Darko_R

a možda i još radi pa nije takav šrot !?
:)

Nikolaj Lazic

Dana Mon, 4 Sep 2017 19:45:40 +0200, Darko_R <pi...@za.to> napis'o:
Cak i da je takav shrot, jos uvijek daju 5 godina garancije za razliku
od svih ostalih. :)

A, kad nas Turska pripoji, to ce biti nasa firma! I neces smjeti
nista lose reci o firmi jer ce vlasnik biti Erdogan peti! :)

Bruno Babic

On 4.9.2017. 15:47, jonjic.y...@gmail.com wrote:
> Jednostavno Beko aparati su šrot !

Moje iskustvo je drukcije. Perilica rublja i frizider rade bez problema
vec godinama.

--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?

Krunoslav Nezic

On 04.09.2017 20:11, Nikolaj Lazic wrote:

> A, kad nas Turska pripoji, to ce biti nasa firma! I neces smjeti
> nista lose reci o firmi jer ce vlasnik biti Erdogan peti! :)

Prvi koraci su vec napravljeni. Turcin kroji pravdu po glavnom gradu...
Kroz par godina ce i djecu odvoditi u janjicare ako nastavimo sutjeti i
mirno primati tudja sranja... Kog vraga ne lijeci svoje komplekse u
nekoj drugoj drzavi?

Krunoslav Nezic

On 04.09.2017 18:39, Nikolaj Lazic wrote:

> Mozda su se u proslih 10 godina otkad je pitanje postavljeno malo
> i poptravili. Ipak je 10 godina proslo... 10 godina. Mozda mu je u tih
> 10 godina ponovno prestao raditi frizider.

Jucer sam i ja skoro reagirao na isti nacin, ali suzdrzao sam se misleci
da cu ispasti jos veca budala on njega kad reagiram na tako nesto staro
10g. Ali vidim, ima hrabrijih od mene... :-)

Nikolaj Lazic

Dana Tue, 5 Sep 2017 12:29:40 +0200, Krunoslav Nezic <krunoslav....@gmail.com> napis'o:
Me, ne hrabriji... gluplji. :)
Jer mislim da ce to imati nekakvog utjecaja... i da ce se taj, slucajno,
vratiti i vidjeti ostale postove... ali, nekako sumnjam... tak da
sigurno nije "hrabriji". :(

brko

On 5.9.2017. 8:55, Bruno Babic wrote:

> Moje iskustvo je drukcije. Perilica rublja i frizider rade bez problema
> vec godinama.

kupovati najjeftinije sa sto duljom garancijom...

prijatelj kupio miele usisavac i ves masinu, razocaran do neba...masina
je na popravku 2 puta godisnje. i za usisavac je kukao, ali ne znam zasto

ja sam kupio koncar ves masinu, 5 god garancije. istina je da je riknuo
lezaj i grijac, ali oboje zamjenili bez ikakvih pitanja. pogotovo mi
cudno za grijac jer to inace ne pokriva garancija a i bio je pun
kamenca. ali se i pere puno, odradi min 7-8 pranja tjedno

---
http://www.avg.com

Darko_R

i tako mi odemo s teme ....
A Turčina uvjek na vlast dovede tko?
Pa drugi Turci
Znaći, pade Zagreb bez uboda kopljem !
:)

Darko_R

On 5.9.2017 08:55, Bruno Babic wrote:

> Moje iskustvo je drukcije. Perilica rublja i frizider rade bez problema
> vec godinama.

Beko aparatima jedina boljka je elektronika sa Atmel MCU
tj. direktno drajvanje triaca iz procesora
i odnak triac malo probije i procesor završi svoj rad..

Nikolaj Lazic

Dana Tue, 5 Sep 2017 23:07:29 +0200, Darko_R <pi...@za.to> napis'o:
Pa, to je super... bar nemas previse kemijanja za nalazenje procesora.
A, onda sam napravis svoj programcek.
I rijesis problem s optocouplerom.
I prebacis cijelu pricu na hr.sci.elektronika

Krunoslav Nezic

On 05.09.2017 23:05, Darko_R wrote:

> i tako mi odemo s teme ....
> A Turčina uvjek na vlast dovede tko?
> Pa drugi Turci
> Znaći, pade Zagreb bez uboda kopljem !
> :)

Pa vidi Njemacku... Pala je ne od uboda kopljem, nego od uboda
pimpekom. Rezultati ce biti vidljivi za 20 god. :-)

Darko_R

Njemci su odavno skužili da nema krvnog križanja
pa je normalno da su uvozili "jugose" a sad "gringose" sa
jugoistoka.
Jedini problem je kler, religije i beskonačna ljudska glupost
da vjeruje muškarcima u haljinama, ajd da su barem minice
još bi mi bilo jasno ali ovo ..
;)

palomas

Mi smo kupili Beko hladnjak već jako davno, vjerojatno prije 12-15 godina,
tj. čim su se pojavili na našem tržištu.. Ako se još dobro sjećam, prije
korištenja samo sam promijenio smjer otvaranja vrata, tj. premješteni
su panti..

Beko radi bez greške, nikako da crkne, a nit se ne zna kad će :)

zdravkoj...@gmail.com

Garancija 5god.Ali moj je star 6 i curi taj plin.Iz servisa su ni tekli da je punjenje 40 evra ali nece dugo trajati.Jednostavno se ne moze popraviti.
Punjen je nekim zapaljivim plinom.

zeleni

Neka ti daju novi.
Imas racun ?

<zdravkoj...@gmail.com> wrote in message
---
Ova e-pošta je provjerena na viruse Avast protuvirusnim programom.

ljiljac...@gmail.com

Imam Beko masinu za ves 13 god

ANDRIJA MICIC

Beko nije kao sto je nekad bio, kupljen frizider, 5 godina garancije, kad radi pisti, cvili, zuji, krci, uzasno iritirajuce, letece uskoro, bacene pare, nikad vise nista Beko.