Problem perilica posuđa Candy

Problem je sljedeći dakle bilo koji program da je uključen nakon cca
10-20 minuta dolazi do strahovitog pucanja.Pukne kao petarda, onda što
duže radi to pucanje je sve češće i češće. Vodu prima ,izbacuje ,... sve
uredno radi ali kao da se zavukao mali crnac unutra sa kutijom petardi i
kad pokrenem program onda se on igra i baca te iste petarde.

Sumnjam na grijač ali vizualnim pregledom on je čitav , ali da li
dolazi do proboja , e to ne znam jer trebalo bi rastaviti pola kuhinje
da mogu perilicu izvući van pa da ga iščupam.

E da kako najlakše ispitat da li je grijač u kvaru, mjerenjem otpora
ili ga spojit na fazu i nulu i ostavit da radi neko vrijeme i onda
vidjeti šta će se dogoditi sa njime?

Sin&sha

"z" <wiz...@net.hr> wrote in message news:ie7pg6$dqp$1...@ss408.t-com.hr...

Meni je tako pucala mašina za robu, isto Candy. Ako se dobro sjećam, radilo
se o nekom sigurnosnom elementu montiranom na vrhu prednje strane, ispod
gornje ploče. Razlabavio se pa je radio kratke spojeve. U pravilu, osigurač
bi izbacio kada bi se to desilo. Ipak, ne uvijek. Ah, sad sam se sjetio,
mislim da se radi o onom odgođenom otvaranju vrata.

Sinisa Platz

Problem je izvuci perilicu iz elementa?
To je ipak nuzno, pa ako je to problem, nema smisla nastavljati dalje....

On 12/14/2010 2:28 PM, Sinisa Platz wrote:
> Problem je izvuci perilicu iz elementa?
> To je ipak nuzno, pa ako je to problem, nema smisla nastavljati dalje....

ma izvuću je ja van pa makar rastavio sve elemente motorkom. Nego pitam
možda je netko imao problem sličan pa da vidim na šta da se pripremim.

Serviser uhhhhhhhhhhh i glava i želudac me zabole. Mijenjao mi gumu
na vratima od perilice veša i ono 5 minuta posla, ja majstore šta sam
dužan a on ko iz topa 400 kn.
AAAAAAAAAAAAAAA ja ono na finjaka , a račun ...
E onda je sve krenulo ajmmmmeeeeeee...........

draz

> E onda je sve krenulo ajmmmmeeeeeee...........

kako je zavrsilo :)))?

'ajde

"z" <wiz...@net.hr> wrote in message news:ie7pg6$dqp$1...@ss408.t-com.hr...

I moja je Candy. Imao (ili imam?) slican problem. Radila i nesto puklo,
bljesnulo k'o petarda. Izbio zidni osigurac. Ja sve pregledao izgledalo ok,
ukljucio i odradila do kraja bez problema. To se do sada 2x dogodilo u
razmaku od par mjeseci. Nije ugradbena pa sam je oborio, okrenuo, rastavio
vrata, pregledao instalacije i nista nisam nasao. Cak ni crnilo koje bi mi
bilo normalno prilikom nekog kratkog spoja i bljeska. Poslije bljeska oko
masine se osjecao miris paljevine kratkog spoja. A masina radi kao da se
nista nije dogodilo!
Gremlini

zacko

Ljudi ne igrajte se time. Moja se prije par mjeseci zapalila i sva sreca da
sam bio doma ili bi otislo sve u PM ( znam za jedan slucaj gdje je i
otislo).
Kontaktirao sam ove u Candy Hrvatska ,ali osim iznenadenja kvarom (zahtjevom
za slike i racun) nisu reagirali. Ovlastenog servisera sam nazvao i taj se
isto cudom cudio opisom mog problema. Masina jos stoji pokvarena jer me je i
strah pomisliti na cifru za popravak.

zacko

slika zapaljene perilice na:

hr.rec.samogradnja.binaries
"zacko" <za...@mail.inet.hr> wrote in message

Giovi

zacko wrote:
> slika zapaljene perilice na:

Pa koliko vidim izgorio ti je samo kabel na kontaktu na ulazu u
perilicu, jel se jos nesto zapalilo?

zacko

"Samo"? Blago tebi kako si miran i stalozen.
No meni se cini da to nije kabel na ulazu u perilicu jer se on nalazi na
desnom kraju iza cijevi za ispust vode (vidi se malo skroz u desnom uglu
fotke.

"Giovi" <ktr...@yahoo.com> wrote in message

Giovi

Pardon, uocio sam sad da je ulazni kabel skroz desno.
Ne vidim na slici sto je izgorilo, no ne mora nuzno biti skupo, najbolje
neka ti netko od poznanika pogleda.

Hvala svima na savjetima , ali nakon izvlačenja perilice van i
rastavljanja primjetio sam da je krepao onaj RSO filter . Jednostavni
pocrnio , popucao ustvari rascvjetao se kao ruža i izbacio ga , žice
spojio direktno i sad radiiiii.

Još jednom hvala svima na savjetima.

Washer and Dishwasher Croatia

Ljudi trebam pomoč imam perilicu posuđa candy brava imam problem kad sam zatvarao vrata
Osjetio sam srad po paljevini iz vrata dali netko zna koji bi problem bio

remove

Ne znam za Candy, ali kod mene je slučaj bio da je smrad paljenvine
prouzročila spaljena ploča - elektronika u gornjem dijelu vrata, pa je
perilica stalno grijala vodu (ostao upaljen grijač)...

Ako smrdi po paljenoj plastici, najvjerojarnije je ploča izgorjela...