Viseca kuglana

Zoran Pleše

Napravio bih si u vikendici visecu kuglanu. Zna li netko tocne dimenzije
polja u koje se slazu kegle, dakle razmak izmešu kegli. A i visina kegli i
kugle, te njezina velicina bi bile korisne.

Zahvaljujem,
Zoran

Mandel

On Mon, 16 Sep 2002 20:04:18 +0200, "Zoran Pleše"
<zoran...@zg.hinet.hr> wrote:

> [...]

>polja u koje se slazu kegle, dakle razmak između kegli. A i visina kegli i

>kugle, te njezina velicina bi bile korisne.

Hm, ides raditi nesto o cemu bas nista neznas...
A pravac na kuglanu pa mjeriti.

Zoran Pleše

"Mandel" <3pos...@yahoo.com> wrote in message

Znam barem toliko da razlikujem visecu i obicnu kuglanu.

Pozdrav,
Zoran

<< h_o_t >>

"Zoran Pleąe" <zoran...@zg.hinet.hr> wrote in message

> [...]
> polja u koje se slazu kegle, dakle razmak između kegli. A i visina kegli i

> kugle, te njezina velicina bi bile korisne.

Ja ti imam u viksi čunjeve i kuglu i drveni kvadrat (bolje reci postolje) za
postaviti čunjeve. Čunjeve i kuglu je moj tata nabavio negdje tak da ti
neznam za to ali moľeą probati moľda u Elanu u Vukovarskoj ili kod
drvotokara bio je jedan svojedobno u staroj Vlaąkoj. Za točne dimenzije
postolja za čunjeve, ako te zanima javi pa ču ti izmjeriti. Već se dosta
dugo se ne sluľim time jer nemam momentalno gdje vjeąati kuglanu pa se viąe
ne sjećam da li se kugla u mirovanju stavlja ispred prvog čunja ili zadnjeg
i naravno moraą čunjeve ruąiti kada je kugla u povratnoj putanji ili kak bi
se reklo "z guza"

pozdrav

zeljko...@gmail.com

zvon...@gmail.com