Zacepiti rupu u okviru prozora

Dakky

S cim najbolje. Drveni je okvir, cca 4 cm debiljine. Moram napraviti
dosta veliku rupu za izvuci jednu zicu van s konektorom. Pa bi trebalo s
necim nafilati unutra da ne ulazi hladan zrak po zimi?

Thanks

Nikolaj Lazic

Dana Wed, 28 Jul 2021 14:37:28 +0200, Dakky <da...@hi.t-com.hr> napis'o:
> S cim najbolje. Drveni je okvir, cca 4 cm debiljine. Moram napraviti
> dosta veliku rupu za izvuci jednu zicu van s konektorom. Pa bi trebalo s
> necim nafilati unutra da ne ulazi hladan zrak po zimi?

Pjena? Jer dobijes i mjehurice zraka unutra koji su dobar izolator.
Silikon mozes isto nagurati, obzirom da imas one silikonske podmetace
za zdjele.

Dakky

Znas sta, bitno mi je zapravo da se može s nečim pofarbati poslije u
boju okvira, ne znam da li bi se silikon dao bojati? Idealno bi bilo
provuc kabel pa staviti konektor, ali nemam kljesta za krimpati RSMA
konektore, a to treba i lemiti. Di ćeš na prozoru to raditi :D

Nikolaj Lazic

Dana Wed, 28 Jul 2021 19:13:43 +0200, Dakky <da...@hi.t-com.hr> napis'o:

> Znas sta, bitno mi je zapravo da se može s nečim pofarbati poslije u

Mislim da je na akrilnima pisalao da se mogu farbati...
Ja sam danas bio po silikon koji je za vise temperature, pa mi je frisko.

> boju okvira, ne znam da li bi se silikon dao bojati? Idealno bi bilo
> provuc kabel pa staviti konektor, ali nemam kljesta za krimpati RSMA
> konektore, a to treba i lemiti. Di ćeš na prozoru to raditi :D

Pozvoni susjedu, pa nek te drzi za hlace dok visis kroz prozor.
I onda ugradis konektor u okvir. A, antenu nastekas ona u taj konektor
u okviru prozora. Tako si rijesio i rupu. :P

Nikolaj Lazic

Dana Wed, 28 Jul 2021 18:46:43 -0000 (UTC), Nikolaj Lazic <nlazicB...@mudrac.ffzg.hr> napis'o:
https://media.cablematic.com/__sized__/images_1000/we02300-01-thumbnail-1080x1080-70.jpg
Ovakav muski proguras prema van... toliko da viri... pritegnes maticom s
vanjske strane za okvir.
I onda zanski nasrafis izvana.
Ok... malo gubis signala, ali izgleda... mrak!
Jos ako je plasticni prozor... pa imas okov unutra... mozda i to iskoristiti
kao antenu? :P

Dakky

On 28.7.2021. 20:51, Nikolaj Lazic wrote:
> [...]

> Ok... malo gubis signala, ali izgleda... mrak!
> Jos ako je plasticni prozor... pa imas okov unutra... mozda i to iskoristiti

Ovakve ideje samo na njuzima jos mogu proci :D :D

Znas sta, imam vec rupu, probao sam je siriti ali nikako da prodje
cijeli konektor. Ima ovu ne okruglu glavu i to uvijek zapne. Da je malo
pobrusiti pa napraviti da je konektor okrugli, proslo bi sigurno... :D

Nikolaj Lazic

Dana Thu, 29 Jul 2021 00:56:05 +0200, Dakky <da...@hi.t-com.hr> napis'o:

> Ovakve ideje samo na njuzima jos mogu proci :D :D

Ako jos malo pricekas, da se prva sihta vrati s godisnjeg, bude jos
TAKVIH ideja. :)

> Znas sta, imam vec rupu, probao sam je siriti ali nikako da prodje
> cijeli konektor. Ima ovu ne okruglu glavu i to uvijek zapne. Da je malo
> pobrusiti pa napraviti da je konektor okrugli, proslo bi sigurno... :D

Pa, mozes i to. Ali, onda moras s prednje strane paziti da ne ostetis
previse navoj kad ga budes s klijestima drzao i stezao prednju maticu.

Dakky

Nego kad smo na temi, trazim pa ne moguc naci. Koliko mm je tocno ta
glava od SMA konektora, odnosno koliko mm svrdlo da uzmem da kabel s
konektorom prolazi bez problema?

Nikolaj Lazic

Dana Fri, 30 Jul 2021 13:20:01 +0200, Dakky <da...@hi.t-com.hr> napis'o:
Hm... morao bih naci imam li negdje kablove... ostao mi je u kutiji
s HackRFom...
Ali... isti je kao i ono na APovima... za extra antenu.

Nikolaj Lazic

Dakky

E, 7 mm je okrugli dio. Ali navoj je s vanjske strane... i nije okrugli
nego HEX... dakle jedno 9 mm... dakle svrdlo 10mm za svaki slucaj... ? :)

Nikolaj Lazic

Dana Fri, 30 Jul 2021 14:57:52 +0200, Dakky <da...@hi.t-com.hr> napis'o:
Pa, ovisno koji konektor guras kroz okvir.
Znacu, ti bi stavio muski kroz okvir...
Zenski je okrugli i ima ono hexa prosirenje...

Prvo isprobaj na komadu plastike kako ce to funkcionirati.

Dakky

Nemam sta isprobavati, svrdlo ko kaziprst i deri. Ni ne vidi se rupa. Ko
bog. Nisam popunjavao jer mi dolazi duzi pigtail jer je ovo sve skupa na
knap, ali za sad tip top.

Nikolaj Lazic

Dana Fri, 30 Jul 2021 20:12:18 +0200, Dakky <da...@hi.t-com.hr> napis'o:
[snip]
> Nemam sta isprobavati, svrdlo ko kaziprst i deri. Ni ne vidi se rupa. Ko
> bog. Nisam popunjavao jer mi dolazi duzi pigtail jer je ovo sve skupa na
> knap, ali za sad tip top.

Onda super. :)