Niveliranje vanjskog poda

Consistent Trades

Molim savjet. Proširujem tri prostorije na psotojeću 40 cm debelu betonsko armiranu ploču koja još ima dodatne fiksatore jer se kuća nalazi na kosini. Beton ima svoj nagib od kuće, što je normalno.

Ploča je 9.6 široka i 2.8 m duboka.

Nigdje nema traga pucanja.

Razlika nulte točke kod kuće i kraja betonske ploće je od 6 do 10 cm, u širinu.

Čime to nivelirati.

Mislio sam glazurom ali onda mi je rečeno da glazura na nultom dijelu mora biti barem 3-4 cm da ne puca, što bi značilo da je na krajnjem dijelu 14 cm.

Masa za niveliranje? Vjerojatno preskupa i ne može takve razlike srediti.

Nova ideja je nakon hidroizolacije krenuti s stirodurom pa gore OSB pločama!?!?

Pjesak ne znam je li opcija.

Samonivelirajuće kuglice možda, ali ne znam

SAVJET pomoć Hvala

Consistent Trades

Je li rješenje Farmacell suha glazura?