PVC ograda za balkon pitanje

Max_Damage

Pozdrav,

da li netko ima iskustva sa pvc ogradom, vidim po cijeni da je
pristupacna, zanima me samo kolika je cvrstoca i jacina. Treba mi oko 14
m za balkon na katu. Brine me samo koliko je pvc otporna, da li se mogu
bez problema na nju nasloniti i tak to..

Inox mi je puno preskup, pa gledam jeftinija rjesenja..

Hvala!

Paor

Max_Damage wrote:
> [...]
> m za balkon na katu. Brine me samo koliko je pvc otporna, da li se mogu
> bez problema na nju nasloniti i tak to..

Imam jednu metalnu klupcicu, cca 30 cm visine, izdrzava 100 kg na sebi.
Sad vidim u Lidlu plasticnu klupcicu, izdrzava 150 kg. :-) Ima pojacanja
s donje strane; malo sam ju provrtio po rukama i vjerujem da nije BS.
Zatim, zelene PVC cijevi za vodovod, koristim ih kao zamjenu za stapove
od ratana, a ratan glasi medju najtvrdjim drvetom na svijetu. Dakle,
izmajstorili su se s plastikom i plastika _moze_ biti strahovito cvrsta.
Dakle, samo razbijam stereotip da je plastika slaba i da lako puca, a od
kakve plastike oni rade ogradu, e bogtepita. Nije za zajebanciju ako je
losa; netko te gurne, ti se jace naslonis i mozes odmah preci na budizam
("Buda, Buda, Buda...!!!").

--
Od kolijevke, pa do groba, za ispiranje mozga je doba.

Krunoslav Nezic

Po meni veci problem od nosivosti je izlaganje PVC-a suncu. Nakon 2-3 g.
na suncu postat ce krt i lomljiv, a onda dalje kao Paorov post -
prijedjes na budizam...
;-)
Doduse, postoji mogucnost da se radi o UV stabilnom PVC-u kao na
prozorima, ali to onda ne moze biti jeftino. A ni UV stabilan PVC nije
vjecan. Pitaj svabe koji su krenuli sa PVC stolarijom 80-ih godina. Sada
svi prelaze nazad na drvo ili drvo+Al.

ferro

ja već nekoliko godina imam na moru ovu ogradu....
http://miki-plast.hr/proizvodnja.php?show=plasticna-pvc-ograda

s time da nisam trebao njihove stupove već sam stavio na postojeću kostrukciju....
Još su kao prvi dan

Bruno Babic

On 27.4.2014. 11:11, Max_Damage wrote:
> Inox mi je puno preskup, pa gledam jeftinija rjesenja..

Meni inox ionako ne izgleda lijepo... klasicne zeljezne ograde mogu
izgledati odlicno ako ih lijepo pobojas/plastificiras, a cijenom su
sigurno blize ovim plasticnim nego sto su inoxu.

--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?

Max_Damage

On 28.4.2014. 9:05, ferro wrote:
> ja veďż˝ nekoliko godina imam na moru ovu ogradu....
> http://miki-plast.hr/proizvodnja.php?show=plasticna-pvc-ograda
>
> s time da nisam trebao njihove stupove ve� sam stavio na postoje�u kostrukciju....
> Joďż˝ su kao prvi dan

E vidis, kod miki-plast bi uzel, jer mi je to relativno u blizini gdje
zivim..

pozzz

marin fragic

jesi li ju stavio? kako se pokazala?