dimenzije pecenjare za janjca

neven

prije nego sam poceo sa izradom pecenjare sam gledao po stranicama
proizvodjaca i kod recimo www.bmb.hr nisam ni vidio sirinu lozista preko
145. moja je 136 i izgleda da cu imati problema sa janjcom da mi stane
unutra. jel zna netko kolko iznosi prosjecan janjac kad se stavi na razanj
da mu sad ne moram svaki put rezati glavu ili noge. odojak bi stao
normalno??

pero

"neven" <neven.zori...@ka.htnet.hr> je napisao u poruci interesnoj
grupi:fb1sfl$9k3$1...@ss408.t-com.hr...

Mi smo ga pekli rucno, nemam pojma kolki je bio , ali ako treba doci cemo
izmjeriti tvojega... :))
--
pozdrav pero

oldtimer

" pero" <netrebak...@post.t-com.hr> wrote in message

> Mi smo ga pekli rucno, nemam pojma kolki je bio , ali ako treba doci cemo
> izmjeriti tvojega... :))
> --
> pozdrav pero

Jaganjca naravno ;)

pero

"oldtimer" <lok...@Xmail.inet.hr> je napisao u poruci interesnoj
grupi:fb1u83$psk$1...@sunce.iskon.hr...

> Jaganjca naravno ;)

Janjca, ili kozlica...
Drugo me ne zanima. Osim mozda kako napraviti dobro loziste za , isto. :)
--
pozdrav pero

Stingray

"neven" <neven.zori...@ka.htnet.hr> wrote in message

Eh, sad sam prije tjedan dana pekao jednog od 13 kg, jedva je stao u 140
sirinu (ostalo je par cm sa svake strane). E sad, to je do sada bio najveci
(i po kilazi i po dimenzijama) kojeg sam stavljao.

Coin

"neven" <neven.zori...@ka.htnet.hr> wrote in message

187,6

neven

"Stingray" <sven.karl...@zg.t-com.hr> wrote in message

odojak je dosta manji, jel?

Reklamnet

Ispeko sam dosta janjadi, i pojeo naravno
neš ve eg od 170 cm na sigurno to bi ve ovca bila onda ;)

A ako trebaš janca znam ko ima za prodat

neven

"Reklamnet" <zvonimir...@gmail.com> wrote in message

>Ispeko sam dosta janjadi, i pojeo naravno
>nes ve eg od 170 cm na sigurno to bi ve ovca bila onda ;)

>A ako trebas janca znam ko ima za prodat

170? pa vidis da imam pecenjaru od 136.

Mali stric@work

"neven" <neven.zori...@ka.htnet.hr> wrote in message

Pečenjar bi trebao biti oko 180cm ąirine da imaą komociju peći ąto poľelią
osim vola. Inače nema tu nekih prosječnih mjera jer nisu sve vrste jednako
velike pri istoj kilaľi, ali jedan 30-35 kilaą oko 150cm zauzima kad ga
rastegneą. Jedan ima kraće noge, mesnato tijelo, drugi opet je dugačak k'o
koąarkaą. Proąiri pečenjar i rijeąio si problem.

nikolin...@hotmail.de

2metrato ti je normalna ili 180cm

medo...@yahoo.de

Am Dienstag, 28. August 2007 21:19:45 UTC+2 schrieb neven:
u pecenjaru od bureta koja je maksimalno 174 cantimetra mozes peci do nekih trideset kilograma ocisceno jagnje sa glavom...u 154 cm pecenjaru staje do 22kg ocisceno jagnje...naravno idealno rasporedjeno na raznju

Gnjavator

A valjda je u ovih 10 godina to safato i sam :)
Denny from Vinkovci

http://denny-vk.tripod.com

ajdo...@gmail.com

Am Dienstag, 28. August 2007 21:19:45 UTC+2 schrieb neven:
Sirina lozista nebi trebala biti manja od 190 cm i otvor za motor koji se postavlja sa strane ca 230 cm je duzina raznja

ajdo...@gmail.com

190 cm

mirko konobar

<ajdo...@gmail.com> wrote in message
212

stjepan.k...@gmail.com

Koliko treba biti širina dimnjaka

kont.prij...@gmail.com

icon iconator

Neven,,jesi li ikada dobio odgovor, moja pecana je 150 unutranje dimenzije, koliko janjac ce mi stati jel znas?