struja

ivan zlojić

Renoviram stan sa novom mrežom .Shvatio sam da je bolje staviti kabal 10 kvadrata od sata . Zanima me jel licni 5 žila ili PGP puni presjek

Nikolaj Lazic

Dana Mon, 10 Oct 2022 23:46:31 -0700 (PDT), ivan zlojić <ivan....@gmail.com> napis'o:
> Renoviram stan sa novom mrežom .Shvatio sam da je bolje staviti kabal 10 kvadrata od sata . Zanima me jel licni 5 žila ili PGP puni presjek

Kod mene su u zidu puni presjeci.
Visezicni su fleksibilniji.
Mislim da bi mozda bilo razlike ako bi visezicni bio s izolacijom izmedu.
Ovako samo zbog fleksibilnosti.
Puni bi trebao biti jeftiniji. Bar mi se cini zbog procesa proizvodnje.
A i puni presjek je valjda jednostavniji za spajanje u uticnice...