ljepljene stiropora

Yossarian

Trebam zalijepiti dvije ploče stiropora međusobno, sa kojim ljepilom? Dosad
neuspješni pokušaji su bili sa drvofixom, akril silikonom i Patex fix
građevinskim ljepilom. Moram li reći bezuspješno. Pokušao bi lijepiti pur
pjenom ali slabo exspandirajuću pjenu nemaju za ručno nanošenje pa da ne
kupujem pištolj koji mi netreba, pitam se mogu li se zalijepiti dvije ploče
stiropora jedna za drugu na taj način?

--
"The power of accurate observation is called cynicism
by those who have not got it." - G. B. Shaw

nizz

On 1.2.2014. 11:51, Yossarian wrote:
> [...]
> kupujem pištolj koji mi netreba, pitam se mogu li se zalijepiti dvije ploče

a da jednostavno probas sa ljepilom za stiropor? To ti je onakvo ko za
plocice, valjda bi moralo zaljepiti 2 ploce stiropora skupa :)

Mika

"Yossarian" <NOv...@mail.t-com.hr> wrote in message
pistolj ti je 35 kuna

Yossarian

On 01.02.2014, Mika wrote:

> pistolj ti je 35 kuna

Meni u bauhausu tražili 120 kuna, gdje to ima po 35?

Yossarian

On 01.02.2014, nizz wrote:

> a da jednostavno probas sa ljepilom za stiropor? To ti je onakvo ko za
> plocice, valjda bi moralo zaljepiti 2 ploce stiropora skupa :)

drvofix, Patex i akril odlično zalijepe za upojnu podlogu jer otapalo ima
gdje otići. Ako između ploča staviš lijepilo koje se razređuje vodom ona
nema gdje otići i imaš lijepilo između ploča koje ne drži.

Slavko Igric

Yossarian wrote:

> [...]
> kupujem pištolj koji mi netreba, pitam se mogu li se zalijepiti dvije
> ploče stiropora jedna za drugu na taj način?

Zalijepi ih običnom pur pjenom, zakaj kompliciraš?

Mika

"Yossarian" <NOv...@mail.t-com.hr> wrote in message
Smit gradnja, bilo u OBI-ju dok nije zatvorio... ali da, cijene jesu
sarolike.

Krunoslav Nezic

Dana 01.02.2014. 11:51, Yossarian je napisao:
> [...]
> kupujem pištolj koji mi netreba, pitam se mogu li se zalijepiti dvije ploče

PUR pjena se odlicno lovi za stiropor. Pistolj posudi ili kupi
jeftikaner ako smatras da ti vise nece trebati.

mede

"Yossarian" <NOv...@mail.t-com.hr> wrote in message
> Trebam zalijepiti dvije ploče stiropora međusobno, sa kojim ljepilom?
> Dosad
> neuspjeąni pokuąaji su bili sa drvofixom, akril silikonom i Patex fix
> građevinskim ljepilom. Moram li reći bezuspjeąno. Pokuąao bi lijepiti pur
> pjenom ali slabo exspandirajuću pjenu nemaju za ručno nanoąenje pa da ne
> kupujem piątolj koji mi netreba, pitam se mogu li se zalijepiti dvije
> ploče
> stiropora jedna za drugu na taj način?
>
> --

ľbuka , cement , cementno ljepilo za pločice , gips , - sve se drľi za
stiropor.
ovisi za ąta treba

73

Yossarian

On 01.02.2014, Slavko Igric wrote:

> Zalijepi ih običnom pur pjenom, zakaj kompliciraš?

Previše ekspandira pa da mi ne ispadne dvije valovite ploče jedna kraj
druge. Koliko da ostavim da pjena ekspandira prije nego ih spojim?

Yossarian

On 01.02.2014, Mika wrote:

> Smit gradnja, bilo u OBI-ju dok nije zatvorio... ali da, cijene jesu
> sarolike.

Malo mi je predaleko da dolazim iz Rijeke :))
Probati ću u Pevecu.

ksasa

ako nemas ovu za stiropor, naspricaj obicnu, ali nemoj odmah spojiti ploce.
pricekaj malo da nabubri pa se kao pocne susiti i onda ih spoji.
to je mozda i desetak minuta.
purpjena nabubri, ali ako je stisnes prije nego se skroz osusi onda je lako
mozes spljostiti i vrlo je ljepljiva.

kad spojis ploce malo ih iztrljaj da se purpjena sto vise rasiri i spljosti.

traktor

si probao vrućim ljepilom. ne daj samo da se previse zagrije, uz malo
isprobavanja ide dobro...

Slavko Igric

Yossarian wrote:

> Previše ekspandira pa da mi ne ispadne dvije valovite ploče jedna kraj
> druge. Koliko da ostavim da pjena ekspandira prije nego ih spojim?

Moraš probat, ako ostaviš predugo neće više ljepit.

Robert

uzmi bilokoje otapalo za stiropor , mislim da nitrorazređivač otapa ili čak
benzin; isprobavaj.namaľi i spoji.Moraą pazit da previąe ne stavią jer otopi
SVE ! I pazi da ti ne spali u facu ! Radi to vani.

Yossarian

On 02.02.2014, traktor wrote:

> si probao vrućim ljepilom. ne daj samo da se previse zagrije, uz malo
> isprobavanja ide dobro...

možda male poršine ali dvije ploče nema šanse.

Yossarian

On 02.02.2014, Robert wrote:

> uzmi bilokoje otapalo za stiropor , mislim da nitrorazređivač otapa ili čak
> benzin; isprobavaj.namaži i spoji.Moraš pazit da previše ne staviš jer otopi
> SVE ! I pazi da ti ne spali u facu ! Radi to vani.

stiropor na taj način ne možeš spajati jer istog trenutka kad ga namažeš
otapalom dobiješ rupu.

Robert

imaą pravo, triba nać otapalo slabije jačine ili razrijedit nitro
razrjeđivač, moľda petroljem !?

'ajde

"Robert" <robert...@du.t-com.hr> wrote in message
> imaą pravo, triba nać otapalo slabije jačine ili razrijedit nitro
> razrjeđivač, moľda petroljem !?

Petrolej ne otapa stiropor, a nitro razredjivac ce ga pojesti.

Ja sam medjusobno lijepio ljepilom za drvo cijele ploce. Zalijepi, ali
moras ostaviti par dana da se osusi. Moze i ljepilo za tapete.

Na bazi nitra i benzina nista. Samo ce napraviti rupe.

Covik

> [...]
> kupujem pištolj koji mi netreba, pitam se mogu li se zalijepiti dvije ploče

Ljepio više vrsta stiropora, stirodur, depron:

http://www.uhu.com/en/products/epoxy-adhesives-2-component/detail/uhu-plus-schnellfest2-k-epoxidharzkleber-1.html?step=21&cHash=806b564f8786345320f38d91f7d6cb2b

Ne mora biti bas ovo ljepilo. Mozes upotrijebit bilo koje dvokomponentno
epoksidno ljepilo. Pakiranje u plastičnoj kutijici sa dvije tube kosta
oko 50kn po vecim centrima.
Pozz.

Miha

Ima u Baumaxu za mislim manje od 50kn niskoekspanidrajuca pijena sa
nastavkom za koji netreba pistolj

Josip Vuglenovic

UHU POR - ljepilo za modelare...ja ga koristim, super stvar, iskljucivo sa
stiropor

Slaven Perak

Ja bih pravio čamac od XPS-a ali nisam siguran čime lijepiti...

Nikolaj Lazic

Dana Thu, 17 Mar 2022 06:52:40 -0700 (PDT), Slaven Perak <slaven...@gmail.com> napis'o:
Mislis, kao daske za (wind)surfanje? Onda epoksi.
Pa onda nesto okolo... plastika...
https://boardlady.com/anatomy.htm

Ja sam probao sa silikonom. Nije islo zbog octa. Ali, mislim da sam
kasnije probao sa montaznim ljepilima pa je islo. Imaju svako malo
u Lidlu po 20kn tube.