Panti, iverica

Nikolaj Lazic

Imam stok (dovratnik) od iverice. I panti su izvedeni ovako:
https://www.osor-promet.hr/shop/data/public/2021-04/cg100150no26zaweb.jpg
To je ono kaj ispada iz stoka.

Kako ta stvar izgleda unutar stoka?

Pitam jer ne mogu stegnuti ove pante. Ima inbus za "stezanje", ali to ne
funkcionira bas kak bi trebalo. Stalno se izvlaci iz stoka. A, stezanje
ne pomaze.
Izgleda ovako:
https://media.bahag.cloud/m/699954/26.webp

I ne znam sta bih trazio na netu da dobijem kako to izgleda, pa da onda
nekako sredim problem fiksiranja pante... da ne ispada.
Bilo bi jednostavnije kad bih znao sta stezem s tim inbus kljucem. :/

Nikolaj Lazic

Dana Sat, 28 Jan 2023 21:48:05 -0000 (UTC), Nikolaj Lazic <nlazicB...@mudrac.ffzg.hr> napis'o:
Nasao:
https://www.youtube.com/watch?v=irVgiUDXM1o&t=100s

A, kod sebe rijesio s termobuzirom...
Nataknuo termo buzir na pinove, zagrijao... i onda ubacio u stok i
stegnuo. Izdrzat ce.