Indukcijska ploca

Nikolaj Lazic

Pala mi salica na indukcijsku plocu (prijenosnu) i ploca pukla po
dijagonali. Ista s time ili poklanjam na .elektronika ?

Darko_R

29.8.2022. u 23:15, Nikolaj Lazic piše:
> Pala mi salica na indukcijsku plocu (prijenosnu) i ploca pukla po
> dijagonali. Ista s time ili poklanjam na .elektronika ?

Pogledaš na njuškalu jel ima koja neispravna , a moralo bi raditi i sa
puknutom
jer to je samo staklo, zavojnice ispod su čitave.
A zna biti i rezervnih dijelova po servisima, ovisi o proizvođaču.

Nikolaj Lazic

Dana Wed, 31 Aug 2022 07:47:11 +0200, Darko_R <pi...@za.to> napis'o:

> Pogledaš na njuškalu jel ima koja neispravna , a moralo bi raditi i sa
> puknutom

Nema... ovo bi valjda trebalo biti borosilikatno staklo. I ispod toga,
valjda, kapacitivni senzori za tipke. Jer nema klasicnih, "pritisces"
prstima po tom staklu.
A, puknuta je tocno po dijagonali, pa ako bi se koristila, i zakipilo,
onda bi curilo unutra.

> jer to je samo staklo, zavojnice ispod su čitave.
> A zna biti i rezervnih dijelova po servisima, ovisi o proizvođaču.

Radi se o "Switch on" ploci iz Kauflanda. Nigdje se ne spominje lokalni
servis u papirima.
https://www.mydealz.de/deals/kaufland-doppel-induktionskochplatte-3400w-switch-on-ic-e0201-online-offline-1959820

I, sad dok ovo pisem, pogledao:
https://www.forum.hr/showthread.php?t=897097

Mozda da i to probam... rastavljanje, pa zamjena stakla sa kaljenom
staklenom plocom.

Nikolaj Lazic

Dana Wed, 31 Aug 2022 07:19:56 -0000 (UTC), Nikolaj Lazic <nlazicB...@mudrac.ffzg.hr> napis'o:
Da, normalno... zaboravio pitati... gdje nabaviti kaljeno staklo
u Zagrebu po cijeni za samogradnju? :)

BO

31.8.2022. u 9:26, Nikolaj Lazic piše:

> Da, normalno... zaboravio pitati... gdje nabaviti kaljeno staklo
> u Zagrebu po cijeni za samogradnju? :)

Ako se odbro sjecam, kod staklara mozes traziti da ti kale bilo koji
komad stakla.