Izmjena gume na ves masini

Radi se o Gorenje PS 306. Nakon 20-ak godina je otisla ona guma izmedju
vrata kuda se stavlja ves i bubnja. Interesira me kako se skida. Dio na
vratima sam lako skinuo jer ga drzi obicna selna ali unutarnji dio ne vidim
ni selne ni nista pa bih molio uputu kako to najlakse skinuti.

sstop

"b" <b...@b.hr> wrote in message news:ieb1d5$236$1...@ss408.t-com.hr...

Ako nema selne na gumi pri kadi onda ju samo povuces.
Montiranje je malo delikatnije kod kade ako je bez selne.
Montirani mjeh ti nesmije biti zguzvan jer ce ti cirka za godinu, dvije
tu gdje je zguzvan, procuriti-poderati se!

"sstop" <ss...@yahoo.com> wrote in message

Znaci samo iscupati na silu ??

sstop

"b" <b...@b.hr> wrote in message news:ieb312$5ec$1...@ss408.t-com.hr...

Ako izvana nema selne onda da.
Postoji mogucnost da je iznutra gumeni prsten a to znaci da
se opet mjeh mora povuci van. Probaj u raznim smjerovima,
bilo je to davno kad sam mjenjao mjeh.
Javi rezultat!

Medo

Ako se ne varam taj model perilice ima upravo tu "malu" gumu sa gumenim
obručom.
Ako je ta onda sa ključem malo popigaš rub bubnja prema unutra u krug tek
toliko da možeš zagurati prste između bubnja i kade.
Zatim samo izvučeš gumu van.
Zašto pigaš ? Zato da lakše staviš novu gumu.
Gumu nije loše malo namazati sapunom u onaj utor kamo ti dolazi gumeni obruč
jer će ti lakše kliznuti unutra.
Znači postaviš gumu na kadu i onda prstima na opip staviš taj gumeni obruč ,
i vrlo jednostavno laganim udarcima ruke vratiš rub bubnja u njegov
prvobitni položaj. ( kada ga lupiš samo skoči natrag )
Kada si to napravio staviš gumu na kućište perilice.
Malo je teško objasniti ako nisi to nikada vidio ali nadam se da si nešto
skužio.

Yeah

Sa unutarnje strane. rub manzete drzi gumeni prsten. Ako povlacenjem
gume ne uspijes skinuti sve zajedno, onda ostrim nozem ili necim
prikladnim malo zarezi sve skupa kroz taj uski prostor.
To uradi samo ako si prije nabavio novi gumeni prsten.
Neki trgovci prodaju manzetu i prsten u kompletu, a neki pojedinacno.

Puno tezi posao je postaviti novi prsten na mjesto.
U svakom slucaju treba biti uporan jer je sve to dosta nepristupacno i
usko, a prste treba namazati necim skliskim( kremom, glicerinom,itd).
Prvo se navuce nutarnji dio gume na rub ispred bubnja, zatim se gumeni
prsten postavi u njegovo leziste preko gume koliko ide i onda slijedi
tezi dio posla jer ga treba dosta nategnuti da cijeli uskoci na svoje
mjesto.
Na kraju se vanjski dio gume postavi na svoj rub na kucistu perilice i
fiksira selnom.

"sstop" <ss...@yahoo.com> wrote in message

Bio je gumeni prsten, ali se nakon 20 g tako ukrutio da jednostavno nije
išlo van...skinuo sam cijeli prednji dio bubnja i onda prerezao tu gumu.

Brada

"Medo" <alen....@ka.t-com.hr> wrote in message

> [...]
> toliko da moľeą zagurati prste između bubnja i kade.
> Zatim samo izvučeą gumu van.
> Zaąto pigaą ? Zato da lakąe stavią novu gumu.
> Gumu nije loąe malo namazati sapunom u onaj utor kamo ti dolazi gumeni
> obruč jer će ti lakąe kliznuti unutra.
> Znači postavią gumu na kadu i onda prstima na opip stavią taj gumeni obruč
> , i vrlo jednostavno laganim udarcima ruke vratią rub bubnja u njegov
> prvobitni poloľaj. ( kada ga lupią samo skoči natrag )
> Kada si to napravio stavią gumu na kućiąte perilice.
> Malo je teąko objasniti ako nisi to nikada vidio ali nadam se da si neąto

Nikakvo piganje. Upornost, prsti, snaga i namazati novu gumu sapunom po
dosjedima prije montaľe..

Medo

> Nikakvo piganje. Upornost, prsti, snaga i namazati novu gumu sapunom po
> dosjedima prije montaže..

Ja kada god sam radio uvijek sam malo pigao , nije to piganje da se pozna
sve svinuto.
Nesmije biti ništa oštro, ja sam znao sa drškom od francuskog ključa .
Staviš dršku između bubnja i kade i gurneš lagano prema unutra i tako u
krug.
Kada zamijeniš gumu lagano šakom lupiš po rubu s unutarnje strane i rub se
vrati natrag u svoj prvobitni položaj kao da nije bio diran.
Dečki ja sam tako promijenio ne jednu takvu gumu i svaka je bez problema
išla, a i sve ostale koje budem mijenjao (naravno takve) mijenjati ću ih tom
tehnikom.
Kada promijeniš 2-3 takve za druge nemaš što 5min raditi
Prsten je najlakše metnuti tako da prekrižiš ruke i krenešnpr sa gornje
strane prema dole istovremeno spuštati ruke, prsten samo sklizne u svoje
ležište.
(naravno namazano sapunom)

Zoran Surla

Zoran Surla

On Thursday, December 16, 2010 at 10:17:52 PM UTC+1, Medo wrote:
Svaka cast druze.Hvala ti......

Nikolaj Lazic

Dana Wed, 29 Dec 2021 12:02:30 -0800 (PST), Zoran Surla <zoranan...@hotmail.com> napis'o:
[snip]
> Svaka cast druze.Hvala ti......

Ali... odgovaras na nesto napisano prije 11 godina!