Problema sa STIHL-ovom flaksericom

Dario

STIHL flakserica stara 3 god (radila 2 sezone, relativno malo), mislim da
je model KM55.

Problem je što kad se upali na leru radi, ali kao da je pod čokom (malo
više dimi), sporo daje gas i uopće nema snage. Ako pritisnem i pustim onu
gumenu pumpicu dok tako radi, onda par sekundi počne raditi "normalno",
odn. dobije snagu i začas opet isto.

Mislio sam da je membrana karburatora, ali u servisu (bez da znaju sve
simptome) su rekli da membrana neće pomoći nego da je potreban novi
karburator koji košta 400 kn!!!

Ne vjerujem da se nešto moglo dogoditi karburatoru, a da se ne bi moglo
prebrtviti ili očistiti. Sumnjam malo da je bgdje nešto zaštopano (možda
neki filter u rezervoaru ili nešto u karburatoru?).

Što provjeriti, kako očistiti, ima li nade u popravak bez novog
karburatora???

BING

Pogledaj da li ima katalizator, na mom FS88 bio je katalizator (mreľica) ili
kako kaľu zaątita od iskri ispred auspuha koji je bio mzaątopan, tek kada
sem ga skinuo normalno je radila i imala snagu

Slavko Igric

Dario wrote:

> Mislio sam da je membrana karburatora, ali u servisu (bez da znaju sve
> simptome) su rekli da membrana neće pomoći nego da je potreban novi
> karburator koji košta 400 kn!!!

Tak su i meni htjeli uvalit novi karburator, novi ti treba jedino ako se
fizički ošteti. Skini karburator i djelomično ga rastavi kod mene se je
nakupilo "mulja" u njemu, ako je to problem promijeni i sito u rezervoaru i
cijevi za gorivo. Ili tip nema pojma ili te pokušava zahebat jer ima na
lageru karburator koji nemre prodat.
--
sip:lav...@ekiga.net

jos

"Dario" <Snapp...@gmail.com> wrote in message

> [...]

> gumenu pumpicu dok tako radi, onda par sekundi počne raditi "normalno",
> odn. dobije snagu i začas opet isto.
>
> Mislio sam da je membrana karburatora, ali u servisu (bez da znaju sve
> simptome) su rekli da membrana neće pomoći nego da je potreban novi
> karburator koji koąta 400 kn!!!
>
> Ne vjerujem da se neąto moglo dogoditi karburatoru, a da se ne bi moglo
> prebrtviti ili očistiti. Sumnjam malo da je bgdje neąto zaątopano (moľda
> neki filter u rezervoaru ili neąto u karburatoru?).
>
> ©to provjeriti, kako očistiti, ima li nade u popravak bez novog

kada stisneą pumpicu na karburatoru, izvučeą gorivo iz karba van i onda
trimer radi dobro i zbog tih simptoma dao si doznanja da trimer radi sa
previąe goriva

1 razlog: zaątopan je zračni filter (ja mislim da je to kod tebe kvar)
to prvo provjeri tako da skineą filter i probaą bez njega

2 razlog: preljeva. sto je moguće zbog tvrdih membrana u rasplinjaču, truna
ispod iglice, ako je oksidirao podizač igle pa ąteka, ako nije pravilno
podeąen rasplinjač itd

3. razlog: provjeri auspuh (često zna biti zaątopan izlaz, ako nije skini
auspuh dolje i očisti ispuąni kanal na cilindru)

jos

> novi ti treba jedino ako se

> fizički oąteti.

to baą i nije sasvim točno, naime mislim baą je preklani bila serija
stihlovih trimera sa Zama rasplinjačima koji su imali tvorničku greąku, ali
su simptomi bili sasvim drugačiji nego kod njega i zajebavali su od prvog
dana, a ne tek nakon dvije godine

rx8

Ovaj razlog

" 3. razlog: provjeri auspuh (često zna biti zaątopan izlaz, ako nije skini
auspuh dolje i očisti ispuąni kanal na cilindru)"
je bil kod punicine fs44. Malo jaca mjesavina i izlaz ispuha iz cilindra je
spal na cetvrtinu (ostalo je zastopala garez).

usput, imam fs 44 za dijelove: al. stanga nova, radilica se raspala kad sam
promjenil saju i stangu (ni ni cudo nakon 10g. kosenja vinograda).

ToMo

Dario wrote:
> [...]
> više dimi), sporo daje gas i uopće nema snage. Ako pritisnem i pustim onu
> gumenu pumpicu dok tako radi, onda par sekundi počne raditi "normalno",

Na svojoj FS85 sam to rijesio rastavljanjem, ciscenjem i sastavljanjem
karba.
A jednom kad nije htijela uopce paliti je trebalo zamijeniti membrane.
--
ToMo

Ivan Katanić