odzracni loncic - pitanje

Kenny

kako znati da li odzra�ni lon�i� radi ispravno ili ne?

radi se o ovakvom:
http://vodotehna.hr/images/uploads/AUTOMATSKI_ODZRA�NI_LON�I�_-_GIACOMINI.jpg

samo je moj srebrne boje, kapica je odvrnuta i svako malo mi
ispusti nesto pare van, iako tlak nije ni blizu 10bar-a kao sto
pise na njemu.

Da li slucajno kapica mora biti stegnuta, ako da - koliko jako?

Poceo sam sumnjat da nesto nije u redu jer kad god automatski
sigurnosni ventil "ohladi" vodu u kotlu (preko sigurnosnog
izmjenjivaca topline za buderus kotlove) nadjem ujutro tlak ispod
1bar pri 60tak celzijevih. Inace stavim na 20C da bude ok
o1,5bar - tada pri 85C bude taman do oznake od 2 bar.

Bukofsky@work

"Kenny" <Kenny@_Yahoo.com> wrote in message

Kao sto sam i pretpostavljao, a moj mi je serviser to i potvrdio, na tim
loncicima treba zasarafiti kapicu do kraja i po potrebi rucno na njima
odzraciti (stisnes pipac kao na auto gumi kada hoces odzraciti sustav)... Ti
loncici su sviranje k... a ne automatski... iako na njima ispustam zrak
(nakad automatski, danas rucno) jos uvijek moram povremeno i na radijatorima
odzracivat...

Kenny

tak sam si i ja mislio, ali ispod ove "kapice" nema "stifta" -
kao na autoguma ventilima, vec samo "rupa" unutra je neka
plastika koja "pluta". Nista zavrnut cu do daske pa povremeno
otpustim..

nov je pa je vlajda ispravan..

pero

"Kenny" <Kenny@_Yahoo.com> je napisao u poruci interesnoj
grupi:hc2h4g$pfh$1...@ss408.t-com.hr...

> kako znati da li odzra�ni lon�i� radi ispravno ili ne?
>
> radi se o ovakvom:
> http://vodotehna.hr/images/uploads/AUTOMATSKI_ODZRA�NI_LON�I�_-_GIACOMINI.jpg

Sve dok on pusta zrak, obavlja svoju funkciju - ispustanje viska zraka iz
sistema.
Kada pocne pustati vodu, onda vise nije, jer to mu nije funkcija.

> samo je moj srebrne boje, kapica je odvrnuta i svako malo mi ispusti nesto
> pare van, iako tlak nije ni blizu 10bar-a kao sto pise na njemu.

I dobro da nije blizu. ;) Oznaka 10 znaci samo to da je to najveci moguci
tlak na kojem moze raditi, tj. da ga se u sisteme s vecim ne smije
montirati.

> Da li slucajno kapica mora biti stegnuta, ako da - koliko jako?

Ne, jer onda ne bi mogao ispustati visak zraka.

> [...]
> stavim na 20C da bude ok o1,5bar - tada pri 85C bude taman do oznake od 2

Obzirom da si odzracni loncic ispusti visak zraka, normalno da tlak padne.
Tlak treba podici nadopunjavnajem sistema, pa kad zrak opet izadje, opet
nadopuniti sve dok se ne rijesis viska zraka koji se negdje zadrzao, pa sada
povremeno izlazi.
Ako se pak to desava non stop, onda nekako (ne znam kako) zrak ulazi u
sistem.

Evo, to je ono sto sam na brzaka saznala.
--
pozdrav pero

Kenny

a nista onda cu ga ostavit pa nadopunjavati, ocito u sigurnosnoj
posudi (izmjenjivacu) se nabilo zraka. Bilo mi je cudno to sto
pise 10bar a on "pipsa" svako malo na manje od 2 bara :)

hvala na objasnjenju!

Goggyy

pise MAX 10 bara

"Kenny" <Kenny@_Yahoo.com> wrote in message

Kizo

kod mene je nakon svakog zahvata na instalaciji i po cijelu sezonu znalo
biti zraka u sistemu i svako malo je "pipsao",provjeri si tlak u
ekspanzionoj posudi, možda ona pušta u sistem,a i inače na višim
temperaturama od 60-70 stupnjeva se stvaraju mjehurići,čim viša
temp-više mjehura,treba proći sezona da se stabilizira

Nike

Ljudi, gnjojite kao da je jesenska sjetva.
--
Proud member of RE forum: http://www.refrigeration-engineer.com

Miroslav Beljan