Prozor, nadvoj, banger... opet

Nikolaj Lazic

Evo mene opet s onim pitanjem iz 2019. koje je sad opet postalo aktualno.

Zamjena prozora opet postala aktualna, pa da opet pitam.
Imam nadvoj iznad starog prozora i zub koji skriva kutiju rolete.
Ako bih htio zamijeniti trenutni prozor plasticnim, onda bi bilo bolje da
plasticni izade vise prema van. A, da bih se to moglo, onda se treba
maknuti betonski zub koji je dio nadvoja.
I, sad pitanje... micanje zuba... hoce li to napraviti problem sa statikom?
Tj... koliko ce on napraviti problem s nadvojem?
Nadvoj drzi oni par redova cigli iznad prozora. Jer deku iznad drze stupovi
sa strane...
Hoce li micanje zuba napraviti problem?
Nisam jos provjeravao ima li armatura u zubu, ali pretpostavljam da bi
moglo biti.
I, pretpostavljam da bi micanje islo rezanjem zuba.