Pitanje - tende

Ozi

Pozdrav svima!

Pa ovako, imam pitanje vezano za tende. Naime, moj stari je odlucio
kupiti tendu koja bi stajala na šupi. Dimenzije nisu male, 3x5 metara.
Nasao je u Bauhausu neki Sun Fun. Nigdje o njima ne mogu naci ni slova...
E, pa sad, on si je to vec utuvio u glavu, i zove me da se nadjemo u
bauhausu, da mu kazem sto mislim. A, naravno, nemam pojma o tendama...
Uglavnom, imaju dva modela, koji se zatvaraju na elektromotor ili rucno.
Razlika je u platnu. Jedno je obicni PVC, drugi je, cini mi se akril.
Drugi je cak 2000kn skuplji. I platno je deblje.
Pa me zanima znate li u cemu je razlika, na sto treba paziti, i vrijede
li ista te sunfun tende. Imate li mozda neku drugu preporuku?
Dosad je na tom mjestu bila drvena konstrukcija sa trskom gore. Po meni
je to bilo super, jer je i dosta prozracno. Za tende mi se cini da bas
prozracne i nisu. Nikako. Al stara kuka da joj sunce prolazi kroz
trsku... A starom se ne da kupovat novu svake dvije godine, jer se ova
raspadne...
I tako, uglavnom, zahvalan sam na svakom savjetu:-)

Puno hvala, Ozi

RC

On 23.4.2013. 11:22, Ozi wrote:> Uglavnom, imaju dva modela, koji se
> [...]

> Pa me zanima znate li u cemu je razlika, na sto treba paziti, i vrijede
> li ista te sunfun tende. Imate li mozda neku drugu preporuku?

Ja na balkonu u stambenoj zgradi imam nekakvu pvc tendu (ne znam koji je
tocno materijal, ali podsjeca na kamionsku ceradu) koja je odvratna na
velikim vrucinama jer ispusta onaj miris plastike. Kao drugo, mozda je
to moj subjektivan dojam, ali cini mi se da upija i isijava dosta
topline pa ne bude onaj "pravi" hlad.

Dobra strana takve tende je, kao sto si i rekao, da ce trajati vjecno i
da se po zimi ne mora skidati i spremati da ne propadne. Ja bih vam
mozda savjetovao nekakvu platnenu tendu koja ce biti dovoljno prozracna,
a nece propustati sunce kao trska. Samo negativna strana toga je da cete
je morati skidati svaku jesen kad krenu pljuskovi jer ce se inace
natopiti vodom i poceti propadati. Ali mislim da je to svejedno najbolja
solucija.

'ajde

"Ozi" <zren...@yahoo.com> wrote in message
> [...]
> se ova raspadne...
> I tako, uglavnom, zahvalan sam na svakom savjetu:-)

Ja imam platnenu tendu, pravljenu po narudjbi, 18m2. Platno je dosta
deblje od ovih iz bau centara. Postavljena jos 2006. i ne vidim neke
promjene na platnu. U mehanizmu ruke je lanac, a ne sajla jer sajla s
vremnom zbog savijanja pocne pucati, a sama debljina "ruke" tende je
znacajno veca negu u bau centru.

Najveci problem kod tako velike tende je vjetar. Ako nemas elektromotor
i elektroniku koja ce se aktivirati pri pojacanom vjetru, stalno ces
morati gledati u nebo. Kada odes od kuce uvijek ces misliti hoce li je
kakav udar vjetra polomiti.

Tenda ne moze biti prozracna jer je napravljena da ne prokisnjava. Sto
se tice kise, kisa joj ne smeta, ali je ne smijes smotati mokru jer ce
se uhvatiti plijesan.

a4

Imam 3 tende. 1 radjena po naruđbi 2 kupljenje u Baumax-u.
Koliko sam primjetio razlika je jedino u platnu. Kad sam kupovao
tende isto sam imao velikih nedoumica pogotovo u svezi mehanizma.
Za platno sam znao da neće niti jedno izdrzati dulje od 4-5 godina.
Jednostavno suce odradi svoje. Mehanizam tende po naruđbi, iako na oko
je bolji, nije opet toliko bolji da bi opravdao cijenu. Platno tende po
naruđbi je zrelo za zamjenu, 4 sezone staro, kupljene mogu još ovu godinu
(treća sezona). Dogodine mijenjam sva 3 platna.
Pozdrav,
a4

Ozi

On 23.4.2013. 11:22, Ozi wrote:

> Pa ovako, imam pitanje vezano za tende.

E pa hvala na odgovorima! Ono što me najvise brije je relativno niska
visina na koju bi se tenda trebala postaviti, i njena velika masa.
Visina tende bi bila na nekih 2,20-2,30m. Jos kad se ukljuci pad koji
ima, to ce biti dosta nisko, a kad ju sunce opici, grijat ce ko
radijator. To je ono sto mene brine. Mozda sam u krivu...

Hvala, Ozi

mmati...@gmail.com

Evo, imaš ovdje vidjeti također za tende pa si pogledaj.

http://www.dundo-interijeri.hr/kategorija/vanjski-proizvodi-tende-16

Nikolaj Lazic

Dana Thu, 29 Dec 2016 03:15:58 -0800 (PST), mmati...@gmail.com <mmati...@gmail.com> napis'o:
Obzirom da odgovaras na post od prije 3 godine mozda da si se drzao teme,
a ne puknuo cjenike tendi.
Taj je vec i promijenio tendu... ako ju je uopce i stavio.

antonial...@gmail.com

pa šta ima veze? možda će neko drugi tražiti kome će uvelike pomoći nešto novijeg datuma...evo meni je so thanks :)

Nikolaj Lazic

Dana Sun, 1 Jan 2017 23:37:07 -0800 (PST), antonial...@gmail.com <antonial...@gmail.com> napis'o:
Je, ali je covjek pitao sasvim druge stvari...
Npr: PVC ili akril, motor ili bez

Umjesto da napise nesto kao:
tenda koja stoji vani na suncu i kisi konstantno, nakon 4 godine ce to
"platno" popucati od izlozenosti UV zracenju, gljivicama koje se pocnu
skupljati jer je stalno vlazno bla bla...
Tende bi trebalo nakon sezone maknuti i onda kad opet zatreba staviti nazad.

A, on napise: evo tu odi i kupi.

Obzirom na grupu bilo bi bolje na je napisao: napravi si sam tendu. Treba ti
stanga na koju ce se namatati platno, "ruke" u kojima je opruga koja to
platno nateze prema van. Trebas samo napraviti preko poluge da ti stanga
stane na svakom okretu, pa da mozes odrediti koliko ce ti se tenda izvlaciti.

To bi bio odgovor na "samogradnja".

A, ne "odi si kupi tendu".

Bojan Petkovic

Meni je trebala tenda za vikendicu, i radio mi je majstor iz Stubičkih Toplica, jako sam zadovoljan [url]https://www.emajstor.hr/abba_tende[/url]

Bojan Petkovic

On Monday, January 2, 2017 at 4:16:32 PM UTC+1, Nikolaj Lazic wrote:
https://kritcentar.hr/

Nikolaj Lazic

Dana Fri, 16 Jun 2023 07:47:56 -0700 (PDT), Bojan Petkovic <bojan7p...@gmail.com> napis'o:
Majstore... on je to pitao 2013.
U kojem stanju je sad ta tvoja tenda nakon 10 godina stajanja na suncu i kisi?

Moja je kupljena u Bauhausu prije 5 godina, skidam je svake godine nakon
godisnjeg i stavljam na pocetku godisnjeg. Platno je naceto suncem i vlagom
na onom pocetnom dijelu, prvih 40cm. Ostatak platna je ok.
Tak da si sad razmisljam da bi se moglo skratiti platno za tih 40cm i onda
imati platno koje je ok.
Metalna konstrukcija je skroz ok.