Google Групи вече не поддържа нови публикации или абонаменти в Usenet. Съдържанието за минали периоди остава видимо.

Ronjenje na Dugom otoku

19 показвания
Преминаване към първото непрочетено съобщение

Igor

непрочетено,
21.07.2008 г., 7:55:3021.07.08 г.
до
Pozdrav

Uskoro mi se priblizava godisnji i odlazak na Dugi otok.
Molio bih za preporuku par mjesta za otici malo isprobati novu
puskicu.

pozdrav
Igor

matro

непрочетено,
22.07.2008 г., 2:15:1522.07.08 г.
до
Veli rat, tamo mi je bilo super kad sam bija, ali sada moraą ići vrlo rano
jer pretpostavljam da ima brdo stranaca.

"Igor" <igor...@degrad.hr> wrote in message

Seriola Dumerili

непрочетено,
22.07.2008 г., 5:15:2522.07.08 г.
до
On Tue, 22 Jul 2008 08:15:15 +0200, matro wrote:

> Veli rat, tamo mi je bilo super kad sam bija, ali sada moraš ići vrlo rano

> jer pretpostavljam da ima brdo stranaca.
>

> "Igor" <igor...@degrad.hr> wrote in message

Obavezno bovu velicine broda buduci da sada "kapetani" glisera voze 20
metara od obale

strippy

непрочетено,
23.07.2008 г., 2:03:1823.07.08 г.
до
to je jedna od najriskantnijih pozicija!!!
ako ode tamo velika je vjerojatnost da će mo o njemu u novinama čitati...

dečki ne pričajte o poątama tu na grupi - ako netko već i pita neąto
odgovorite mu na mail ili slično...

matro

непрочетено,
23.07.2008 г., 3:56:2023.07.08 г.
до
Zaąto, zar če mi poloviti svu ribu, nek uľiva tko moľe.
Osim toga teąko da je Veli rat tajna pozicija :)
"strippy" <ive.sur...@zd.t-com.hr> wrote in message

Guybrush Threepwood

непрочетено,
23.07.2008 г., 7:23:4323.07.08 г.
до
matro je izjavio:

> Zašto, zar če mi poloviti svu ribu

Pa ne govoris to samo onome ko je pitao, nego to
cita brdo ljudi od kojih neki nemaju skrupula prema
ribljem fondu. Zbog slicnih stvari na nekim postama
vise ne mozes zaronit od guzve ili od dinamitasa...
--
<°(((><
Zivot se ne mjeri brojem udisaja koje napravimo,

Seriola Dumerili

непрочетено,
23.07.2008 г., 13:39:5023.07.08 г.
до
On Wed, 23 Jul 2008 13:23:43 +0200, Guybrush Threepwood wrote:

> [...]
> ribljem fondu. Zbog slicnih stvari na nekim postama
> vise ne mozes zaronit od guzve ili od dinamitasa...

upravo tako - gdje je draz pronalaska dobre pozicije?
vecina bi kao u supermarket: kamo vam je pivo? izvolite na trecu policu s
lijeve strane...
inace, ti je najsigurnija punta od takuina

curci...@gmail.com

непрочетено,
29.05.2017 г., 10:06:2329.05.17 г.
до
Predivno je na Dugome Otoku, cak, mozda je jos lijepse roniti na Kornatima.
0 нови съобщения