AIDA WORLDS 2005. - RENNENS

Damir Detic

za one koje zanima ronjenje na dah -
u tijeku je AIDA svjetsko prvenstvo u ronjenju na dah u bazenskim
disciplinama (3 - ststika, dinamika sa perajama i dinamika bez peraja)
trenutni rezultati su ovdje:
http://www.immersion-profonde.ch/Renens2005

pozdrav
Damir

alejandro

"Damir Detic" <damir...@zg.htnet.hr> wrote in message
A kadeka su Hrbati? Nema nas! Sta nitko iz Hrvatske?

Damir Detic

"alejandro" <aleksandar27[removethis]@net.hr> wrote in message

> A kadeka su Hrbati? Nema nas! Sta nitko iz Hrvatske?

nazalost ne.....
nitko od aktivnih natjecatelja nije bio zainteresiran za nastup
pozdrav
Damir

Damir Detic

"Damir Detic" <damir...@zg.htnet.hr> wrote in message
> http://www.immersion-profonde.ch/Renens2005

2 svjetska rekorda - sve dame
puno nacionalnih ......

apsolutni hit je po mojem misljenju Natalia Molchanova -
napravila je svjetski rekord u STA i DYF a iskusni promatraci i natjecatelji
kažu da sigurno ima -80 u CW - u tako da ce Mandy biti pod velikim pritiskom
jer Natalia ide i u Villefranche pa cemo vidjeti -
još da vidimo njen nastup u DNF.... predvidam svjetski rekord...

mali podsjetnik - radi se o natjecateljici koja je u Rovinju na CMAS-ovom
Svj. prvenstvu bila druga - iza Marine Kazankove - promatraci kažu da je to
bilo dosta izraženo negodovanje na regularnost urona prvoplasirane.....

znacajni rezultati naših susjeda, svaka cast

pozdrav
Damir

pixelpusher

Svaka cast Nataliji. Ovo je zbilja impresivno...
Nego sto je bilo sa Sietasom u statici? 6:13?

"Damir Detic" <damir...@zg.htnet.hr> wrote in message

damir...@zg.htnet.hr

prilikom pakiranja u pripremi mu je sve napakirano izletilo van....
cak je bio (kažu neki) malo slmciran ali je odmah da O.K. znak i na
brzinu se pripremio ali vrijeme mu je teklo pa je izvukao sto je
mogao....

damir...@zg.htnet.hr

ha, i u DNF svjetski rekord......
fenomenalna je......
a 62. godište !!!!

svak joj cast !
ne mogu si pomoci, poslije Željka naravno, ona je moj najdraži
natjecatelj u Villefrancheu.....

pozdrav
Damir

damir...@zg.htnet.hr

Natalia Molchanova - dakle 3 rezultata = 3 svjetska rekorda

naravno, ako bude sve o.k. na antidoping provjeri...

tu je bilo nesnalaženja i šlampavosti sa AIDA strane podosta u zadnje
vrijeme (Sam Still, Tom Sietas) - valjda ce sad sve biti o.k.

pozdrav
Damir

pixelpusher

prilikom pakiranja u pripremi mu je sve napakirano izletilo van....
cak je bio (kazu neki) malo slmciran ali je odmah da O.K. znak i na

brzinu se pripremio ali vrijeme mu je teklo pa je izvukao sto je
mogao....

hm, cudno da mu se to desilo, nakon tolikih treninga i rezultata.
To se zna desit kad ti se pocne mantat pri pripremi (pretpostavljam
hipokapnija). Osamutis se malo i izgubis kontrolu na kratko.
E da, ono sto sam isto skuzio, covjece, pa englezi imaju covjeka preko 8
minuta?!

damir...@zg.htnet.hr

i ja mislim da se radilo o maloj, maloj hipokapnijskoj sinkopi pa su mu
misici popustili i ode sve van.....

Englezi - da Sam Still
proveo 6 mjeseci u Indiji, gladovao, jako smrsavio, i digao statiku za
1,5 minutu za 6 mjeseci......
+ vjerojatno malo/puno boravka u hypocapnic tents ....
a ni Mark Harris nije los.....

Ambra

Natalia Molchanov je prije 8 min postavila svj. rekord u c.w. Cestitke!

Damir Detic

"Ambra" <dom...@BRISIadriaticdiving.com> wrote in message

> Natalia Molchanov je prije 8 min postavila svj. rekord u c.w. Cestitke!

dosadašnji je držala Mandy Rae Crickshank (jucer -80 BO nažalost) sa 78
metara .......

fenomenalno !!!!!

pozdrav
Damir