Peticija za povratak DD-a na Submania forum

Aleksandar Kovacevic

Potpisite se u replyu!

Aleksandar Kovacevic

Aleksandar Kovacevic <aleksandar...@submania.haer> se
hvalio/hvalila ulovom:
> Potpisite se u replyu!

Aleksandar Kovacevic

Krcko

Aleksandar Kovacevic wrote:
> Potpisite se u replyu!

5 i CIA :)

vratiii seee

--
Krcko
Deep-ArroW Team
www.deep-arrow.com
<°)))><

Alejandro

Alejandro Alejandrię

--

aleksandar27ETnet.hr

http://alejandroland.blog.hr

CMAS SUCKS!

"Krcko" <kr...@vga.hr> wrote in message news:egi14j$1cq$1...@ss408.t-com.hr...

BoBo

On Wed, 11 Oct 2006 07:48:05 +0200, "Aleksandar Kovacevic"
<aleksandar...@submania.haer> wrote:

>Potpisite se u replyu!

A ono...
Mogao si i bacit koji red o tome tko je DD i zasto je otisao ili
otjeran sa Submanija foruma?

Aleksandar Kovacevic

BoBo <btomljan...@gmail.com> se hvalio/hvalila ulovom:

> A ono...
> Mogao si i bacit koji red o tome tko je DD i zasto je otisao ili
> otjeran sa Submanija foruma?

Damir Detic
Otjeran sa foruma zbog nepravde!

DD

Alex, Krc i ostali
lijepo molim
- take it easy....

hvala, pozdrav
DD

Eros

Evo i mene.
Pozdrav, Eros

Aleksandar Kovacevic

DD <damir...@zg.htnet.hr> se hvalio/hvalila ulovom:

> Alex, Krc i ostali
> lijepo molim
> - take it easy....

Pusti narod da kaze sto misli!

Srdacno te pozdravljam i zelim ti sve najbolje ;-)

dario@lider

"Aleksandar Kovacevic" <aleksandar...@submania.haer> wrote in message
> Potpisite se u replyu!

Dario Ladovię

BoBo

Pa daj objasni kakve nepravde... mislim ne kuzim?!?!?!
Nadam se da zanima i druge...

racman jaka

ajde!

vje...@email.t-com.hr

Aleksandar Kovacevic je napisao/la:
> Potpisite se u replyu!

DD- vidimo se na forumu, vjenceslav

Aleksandar Kovacevic

BoBo <btomljan...@gmail.com> se hvalio/hvalila ulovom:

> Pa daj objasni kakve nepravde... mislim ne kuzim?!?!?!

> Nadam se da zanima i druge...

Ne moze se sazeti u par recenica. Trebalo je pratiti forum dok je bio
aktivan. Uostalom, neka peticiju potpise onaj tko zna o cemu se radi, necemo
sad padobranske (NHF) glasove ;-)

Mlaen

Mladen Ruzic :)

johndory

evo me,
pozdrav,
Niksa

--
Hardcore, hardcore
sei stato il primo amore

dario@lider

"Aleksandar Kovacevic" <aleksandar...@submania.haer> wrote in message
> Potpisite se u replyu!

Nisu ga valjda i iz kluba izbacili?

To mi je smiješno stvoriš nešto pa te onda šupiraju

Toni

"dario@lider" <dario...@lider.hr> wrote in message
Cuj, ako si uspjesan stvaratelj, ne znaci da si i dobar korisnik :-/
Evo, npr. FT.

DD

dario@lider je napisao/la:

> Nisu ga valjda i iz kluba izbacili?

ma ne, ma nije to baš tako tragično koliko se možda čini...ja sam u
klubu aktivan manje nego bih htio (zbog nedostatka vremena) ali skoro
pa dovoljno da ponudimo članstvu i simpatizerima par zanimljivih
budućih projekata - za početak evo tradicionalnog Submania apnea
kupa, pa tečaj za AIDA međunarodne suce itd....

> To mi je smijeąno stvorią neąto pa te onda ąupiraju

ma ne, nije baš tako....ma dečki, ja duboko cijenim vašu podršku
ali ne treba preuveličavati razmjer tog nesporazuma.....

Submania forum je vjerujem ništa manje kvalitetno mjesto za raspravu
bez mojeg sudjelovanja kao što i ne može biti ništa bolje od toga
kakvo je sada samim mojim sudjelovanjem - osim toga, uhvatio sam se da
se ponavljam i nisam više zanimljiv niti sam sebi a mogu misliti i
drugima....
a i vremena je sve manje - ne može se sve stići...

dakle sve o.k., pustite sad mene i Submania forum....
ajmo umjesto toga loviti ribe, roniti i odgovorno uživati u moru

hvala, pozdrav
DD

Joško

dario@lider wrote:

> Nisu ga valjda i iz kluba izbacili?
>
> To mi je smiješno stvoriš nešto pa te onda šupiraju

Damir je i dalje jedan od najaktivnijih članova kluba.

S njegovim sudjelovanjem na Forumu imamo nesporazume oko kojih,
nažalost, još nismo ozbiljno porazgovarali (ponajviše mojom krivicom).

Tomo - Tomito

"Joško" <jo...@submania.hr> wrote in message

> dario@lider wrote:
> >
> S njegovim sudjelovanjem na Forumu imamo nesporazume oko kojih,
> nažalost, još nismo ozbiljno porazgovarali (ponajviše mojom krivicom).

Veliki Brat vam govori!!!
Josko! Udji u ispovjedaonicu!
Nije dovoljan razlog, molim pojasniti razloge nesporazuma.

Joško

Tomo - Tomito wrote:

> Veliki Brat vam govori!!!
> Josko! Udji u ispovjedaonicu!
> Nije dovoljan razlog, molim pojasniti razloge nesporazuma.

Baš sam i ja imao sličnu asocijaciju na Big Brother :)

Radi se ipak o pitanjima koja se ne rješavaju na njuzima ili forumu, bez
obzira na to koliko gledateljstvo bilo zainteresirano ;)

DD

Joško je napisao/la:

> Radi se ipak o pitanjima koja se ne rješavaju na njuzima ili forumu,

ma da, naravno, uskoro ćemo i to riješiti makar i klub i forum idu
sasvim dobro dalje i to bez obzira na nesporazume/otvorena pitanja
između nekolicine članova ....

uz podršku članstva i posjetitelja među kojima ima jako puno ljudi s
ove grupe i web stranica i forum idu dalje - i baš zbog svih ljudi
koji podržavaju stranicu, forum i klub svojim prilozima, sudjelovanjem
u raspravama i članstvom ta Submania stranica, forum i klub
jednostavno ne mogu ovisiti o razmimoilaženju u mišljenju nekolicine
članova ....

pozdrav svima
DD

Aleksandar Kovacevic

DD <damir...@zg.htnet.hr> se hvalio/hvalila ulovom:

> ma da, naravno, uskoro ćemo i to rijeąiti makar i klub i forum idu

> sasvim dobro dalje i to bez obzira na nesporazume/otvorena pitanja
> između nekolicine članova ....
>
> uz podrąku članstva i posjetitelja među kojima ima jako puno ljudi s
> ove grupe i web stranica i forum idu dalje - i baą zbog svih ljudi
> koji podrľavaju stranicu, forum i klub svojim prilozima, sudjelovanjem

> u raspravama i članstvom ta Submania stranica, forum i klub
> jednostavno ne mogu ovisiti o razmimoilaľenju u miąljenju nekolicine
> [...]

Evo, barem smo potakli komunikaciju o temi, a nadam se i skoro rjesenje
razmimoilazenja :-)
Nadam se da se citamo i tu i na forumu!

BoBo

On Wed, 11 Oct 2006 14:03:51 +0200, "Aleksandar Kovacevic"
<aleksandar...@submania.haer> wrote:

>Evo, barem smo potakli komunikaciju o temi, a nadam se i skoro rjesenje
>razmimoilazenja :-)
>Nadam se da se citamo i tu i na forumu!

Pa dobro kad tako ljepo komuniciramo... jel bi mogao konacno saznati
ja i sire citateljstvo o cemu se radi?

Ili me barem uputite na temu na forumu koja je potaknula ovaj sljed
dogadjaja... a ako je sporni sadrzaj uklonjen od strane
administratora, onda bi stvarno bilo u redu da neko u kratkim crtama
opise sljed sukoba..

Ili ja moram sad stavit peticiju za sve one koji zele saznati o cemu
se radi, a nitko im ne zeli reci.... vidim da je to popularno u zadnje
vrijeme :-)

johndory

"BoBo" wrote

> Pa dobro kad tako ljepo komuniciramo... jel bi mogao konacno saznati
> ja i sire citateljstvo o cemu se radi?

procitaj Joskov post u 13:00 u ovom threadu........ :)

pozdrav,
JD

plo...@net.hr

Aleksandar Kovacevic je napisao/la:
> Potpisite se u replyu!

Ivan

stuka

Joško je napisao/la:

> Damir je i dalje jedan od najaktivnijih članova kluba.
>
> S njegovim sudjelovanjem na Forumu imamo nesporazume oko kojih,
> nažalost, još nismo ozbiljno porazgovarali (ponajviše mojom krivicom).

Decki nemojte dalje oko toga evo.....rasplakat ću se.
Pa kakav ste vi to klub i kakva ste vi to ekipa odnosno kakvi ste vi to
ljudi kad si mozete dozvolit ovakve stvari?????
Ajmo, kaziprstice u zrak i...mir,mir,mir.....DOBOGAAA!!!

Aleksandar Kovacevic

stuka <momir....@zd.t-com.hr> se hvalio/hvalila ulovom:

> [...]
> to ljudi kad si mozete dozvolit ovakve stvari?????
> Ajmo, kaziprstice u zrak i...mir,mir,mir.....DOBOGAAA!!!

Ajde, ajde, ne budi ljubomoran, napravit cemo i jednu peticiju za tvoj
povratak ;-)

Toni

"johndory" <tervee...@net.haer> wrote in message

> "BoBo" wrote

> procitaj Joskov post u 13:00 u ovom threadu........ :)

On kaze da se takve stvari "ne rjesavaju na njuzima ili forumu", a ne da se
ne smije znati o cemu se radi.
Pokusaj rjesavanja bio je pocetni post, a ne ovo sto trazi BoBo.
Na kraju krajeva, ako se vec trazi da nesto potpisemo, nek to ne bude bianco
peticija.

johndory

"Toni" wrote

> Na kraju krajeva, ako se vec trazi da nesto potpisemo, nek to ne bude
> bianco peticija.

pa nemoj je potpisat ?!?! :)))

BoBo

On Thu, 12 Oct 2006 08:45:39 +0200, "Toni" <Antun....@ri.htnet.hr>
wrote:

Upravo to sam htio i sam rec, ali sam se ugrizo za jezik jer nisam
znao to tako izreci.. pa da ne izrecem neku glupost na koju bi se opet
svi zakacili.. pa da i mene ne izbace od ne znam kuda...

Ali .. Johny.. citam tvoj odgovor Toniju... i da ti ublazeno kazem...
Zivciras me!!! Koju ti misteriju radis covjece.... tajno drustvo
jebote!!! Ma idi.. covjece.. ljeci se!!!

Ljepo sam te pitao.. u zelji da budem informiran.. o cemu se radi... a
ti ko da se igramo gluhog telefona... Jebote koda slusam Sanadera kad
odgovara na zastupnicka pitanja!!!!

Pa ako te tri puta pitam.. daj mi odgovori na mail.. ako vec ovo nije
mjesto za rjesavanje takvih stvari - kako si se ljepo obratio na
"Joskov post od 13:00"

Pa cu ja pod svojim imenom to postat na grupu pa nek meni netko sere
zasto sam to stavio tu, ok?!?!?!?

johndory

"BoBo" wrote

> Ali .. Johny.. citam tvoj odgovor Toniju... i da ti ublazeno kazem...
> Zivciras me!!! Koju ti misteriju radis covjece.... tajno drustvo
> jebote!!! Ma idi.. covjece.. ljeci se!!!

procitaj svoju reakciju i broj usklicnika + vrijedas.....
Malo pristojnosti ti nebi skodilo Tomljane.

> Pa ako te tri puta pitam.. daj mi odgovori na mail.. ako vec ovo nije
> mjesto za rjesavanje takvih stvari

Ma da me 333 puta pitas -NECU,nije moja stvar da se petljam,a jos manje
tvoja.....

> kako si se ljepo obratio na
> "Joskov post od 13:00"

normalno da jesam, to je izmedu njih i oni ce to rijesiti.....

> Pa cu ja pod svojim imenom to postat na grupu pa nek meni netko sere
> zasto sam to stavio tu, ok?!?!?!?

ne nije OK!!!!
ne obracaj mi se vise.........

EOD

Toni

> "Toni" wrote

> pa nemoj je potpisat ?!?! :)))

Pa ni ne namjeravam, ali zasto onda je ovakvo "zagadjenje" uopce emitirano
na grupu?
Moglo je bit samo za upucene (na Submania forumu) i kvit.

A da izbacimo Kovacevica s hr.rec.ronjenje zbog nepotrebnog emitiranja
smetnji? :-o

Potpisite se u reply-u :-)))

BoBo

On Thu, 12 Oct 2006 13:08:23 +0200, "johndory" <tervee...@net.haer>
wrote:

> [...]
>Malo pristojnosti ti nebi skodilo Tomljane.

>Ma da me 333 puta pitas -NECU,nije moja stvar da se petljam,a jos manje

A po cemu je to jos manje moja?

Uostalom, nisam tebe kao takvog "JD daj mi objasni o cemu se radi" ni
pitao, a to sto se ti osjecas pozvanim da budes svakom loncu
poklopac.. tvoja stvar...

>normalno da jesam, to je izmedu njih i oni ce to rijesiti.....

Ako je to njihova stvar.. sto si se onda ti pozvao da mi bilo sto
govoris i odgovaras?!?!? Opet analogija: Lonac - poklopac!

>ne nije OK!!!!

A ti mi kazes da nije ok zato sto...? ... si mozda direktor svemira?

>ne obracaj mi se vise.........

Dobro, necu...
SU!

>EOD
>
>JD

BT

BoBo

On Thu, 12 Oct 2006 13:43:15 +0200, "Toni" <Antun....@ri.htnet.hr>
wrote:

Eto, sad barem znam o cemu se radi.... ali se svejedno NECU potpisati
:-) (SMAJLI!)

johndory

"BoBo" wrote

> A po cemu je to jos manje moja?

jer niti znas o cemu se radi ,niti pratis forum,niti si sudjelovao u
rasoravi na doticnom.....
nisam nista lose mislio.......

Uostalom, nisam tebe kao takvog "JD daj mi objasni o cemu se radi" ni
> pitao, a to sto se ti osjecas pozvanim da budes svakom loncu
> poklopac.. tvoja stvar...

nisi ? c/p

[...]

Kome se to obracas sa ti ?
neki drugi "Johny" ?

ma daj ......
daljnja rasprava prestaje ovdje bar s moje strane.......

pozdrav,

BoBo

On Thu, 12 Oct 2006 14:23:59 +0200, "johndory" <tervee...@net.haer>
wrote:

> [...]
>rasoravi na doticnom.....
>nisam nista lose mislio.......

> Uostalom, nisam tebe kao takvog "JD daj mi objasni o cemu se radi" ni

Nisam originalno pitao nikoga.. prati malo thred.. ovo dole sam ti
odgovarao kad si se sam prozvao..

> [...]
>neki drugi "Johny" ?
>
>ma daj ......
>daljnja rasprava prestaje ovdje bar s moje strane.......

Da, to si rekao i prosli put... ili EOD u tvom rjecniku znaci nesto
drugo?

>pozdrav,
>JD

Ma dobro, nema veze... oprosti Johny, vjerovatno si mislio sve
najbolje i zelio smirit tenzije.. a ja sam samo htio doznat o cemu se
radilo... i nitko mi nije htio reci.

Ajde.. ziv mi bio.

Pozdrav,
B.

bane

ajme koja trakavica...
od ovog bi mogli napravit scenarij za neku novu domaću sapunicu...

bane

U biti može bit i domaći film, pa nakon nekog vremena snimit kao
serijal :))

ima sve šta treba: uvod, zaplet, strasti i romantično pomirenje; a
nitko nezna o čemu se radi :p

DD

bane je napisao/la:

> ima sve šta treba: uvod, zaplet, strasti i romantično pomirenje; a
> nitko nezna o čemu se radi :p

da - u pravu si, ja sam za to da se ipak pojavi i titl KRAJ....
;)

dečki, dajmo ovo zatvoriti - pa nema smisla - osjećam odgovornost da
se dečki koje obojicu znam i poštujem ovdje na forumu u ovoj niti
zakače oko nekakve stvari koja ima veze sa mnom - moš mislit moje
važne i utjecajne osobe, kaj got...

ukratko: na Submanija forumu je krenula rasprava u jednoj niti gdje sam
i ja sudjelovao - način i ton na koji sam sudjelovao u raspravi
moderatori foruma nisu ocijenili prikladnim pa sam dobio zabranu
pristupa - prvo privremenu, ograničenu a onda potpunu i trajnu

to je bilo davno, čak se ne sjećam naslova niti ....

nikakva to tragedija nije - niti ja nešto jako patim zbog
nemogućnosti pristupa niti su rasprave na forumu obogaljene mojim
nesudjelovanjem, dapače, vjerujem da su još i bolje.....
a niti sam ja svoju aktivnost u klubu promijenio proporcionalnu
pristupu forumu - moderatori uredjuju forum na način da uređivačkom
politikom uređuju način, broj i tip rasprava kao i profil
raspravljača - logično je da ne možemo baš svi biti unutra bez
ikakve promjene osobnog stila ....

moderatori i ja ćemo o tome raspraviti

eto, to je sve

MOLIM vas zatvorimo ovu nit jer stvarno ne zaslužuje niti jedne
dodatne sekunde našeg vremena kao niti jedno jedino slovo može bitne
teške riječi između bilo koga od nas

hvala, pozdrav
DD

Aleksandar Kovacevic

Toni <Antun....@ri.htnet.hr> se hvalio/hvalila ulovom:

> [...]
> Moglo je bit samo za upucene (na Submania forumu) i kvit.
>
> A da izbacimo Kovacevica s hr.rec.ronjenje zbog nepotrebnog emitiranja

Potpisujem! :-)))

Na forumu bi mi najvjerojatnije izbrisali post...

Aleksandar Kovacevic

DD <damir...@zg.htnet.hr> se hvalio/hvalila ulovom:

> MOLIM vas zatvorimo ovu nit jer stvarno ne zasluľuje niti jedne
> dodatne sekunde naąeg vremena kao niti jedno jedino slovo moľe bitne
> teąke riječi između bilo koga od nas

No frx!

Iako znam da se ne ljutis na mene jer bi me inace odmah stjerao u tri pizze
materine (to najvise cijenim kod tebe, kazes drito sto mislis), sorry sto
sam te uvukao u ovo sranje.

Pozdrav!

I daj upali taj fakin Skype ponekad ;-)

Krcko

> [...]

> materine (to najvise cijenim kod tebe, kazes drito sto mislis), sorry sto

i opet tvoja mora bit zadnja,
E DA ZNAS DA NECE;
N E C E !!!

Dinko

Damire, pozdrav!

Samo da potvrdim kako iz prve ruke znam da nije lako s tim moderatorima na
forumima. :))))

Daj se stogod cuti,

Dinko
www.adriaticdiving.com

"DD" <damir...@zg.htnet.hr> wrote in message
bane je napisao/la:
> [...]

;)

dečki, dajmo ovo zatvoriti - pa nema smisla - osjećam odgovornost da

se dečki koje obojicu znam i poątujem ovdje na forumu u ovoj niti
zakače oko nekakve stvari koja ima veze sa mnom - moą mislit moje
vaľne i utjecajne osobe, kaj got...

[...]

nikakva to tragedija nije - niti ja neąto jako patim zbog

nemogućnosti pristupa niti su rasprave na forumu obogaljene mojim

nesudjelovanjem, dapače, vjerujem da su joą i bolje.....

a niti sam ja svoju aktivnost u klubu promijenio proporcionalnu
pristupu forumu - moderatori uredjuju forum na način da uređivačkom
politikom uređuju način, broj i tip rasprava kao i profil

raspravljača - logično je da ne moľemo baą svi biti unutra bez

[...]

marko kleoncic

Svaka cast na odgovoru.
Marko

stuka

marko kleoncic je napisao/la:

> Svaka cast na odgovoru.
> Marko

Srceparajuce, nema sto...prava ljubav u zaledju.

granci...@gmail.com

Potpisujem, vrati nam se šiiiiimeee!