Stereo ili Joint Stereo?

moonlock

ajde, nek mi netko objasni, kaj je bolje odn kvalitetnije...

zahvaljujem!

Zvonimir Szorsen

"moonlock" <moon...@inet.hr> wrote in message

> ajde, nek mi netko objasni, kaj je bolje odn kvalitetnije...
>
> zahvaljujem!

Objašnjenje je na engleskom, nije mi se dalo prevoditi:

Q : What's the difference between the various stereo modes?
A : It's important to understand the difference between Stereo and Joint
Stereo.
'Joint Stereo' modes take advantage of the similarities between the L+R
channels. This allows more bits to be used in other areas and in many
cases
this can give an overall gain in encoding quality. Almost all encoders
use
joint stereo when encoding at 128 kbits.

Joint stereo has 2 submodes called IS and MS. 'Joint Stereo IS' destroys
phase information and shouldnt be used for high-quality encoding.
'Joint Stereo MS' means Middle/Side and is OK for use in most encoding.

However, for some audio, Joint Stereo MS may create a 'flanging' or
'swishing' effect. In these cases it's better to use 'Stereo mode'. This
mode creates 2 independent channels for both left and right. When stereo
mode is used, you should also use a higher bitrate (160 or 192 kbits) -
Stereo mode will allocate about half of this bitrate for each channel.

In summary, for most audio, Joint Stereo MS at 128 or 160 kbits should
be
fine. If your audio is especially 'wide' and creates flange you should
use
'Stereo' mode.

--
(e-mail) zszo...@jagor.srce.hr || zv...@srk.fer.hr
(www) http://jagor.srce.hr/~zszorsen

Saąa Miočić [MobStar]

Jednostravno STEREO...malo razmisli...

A i joint ne bi bio loš :)))

Fanatik

I ti koristiš Radium izdanja?
:-))

moonlock

> A i joint ne bi bio loš :)))

hehe... nemoj sad tako, iako, vids vidis, nije ni to lose.

stricek vox

On Mon, 17 Jan 2000 16:30:23 +0100, moonlock <moon...@inet.hr> wrote:
> ajde, nek mi netko objasni, kaj je bolje odn kvalitetnije...

srereo je kvalitetniji, jer joint stereo zapravo
kodira bas oba kanal samo u jedan kanal. ili nekaj
slicno. uglavnom, ispada da je bas zapravo mono,
sto inace i nije toliko bitno, ali mozes dobiti
negativne popratne efekte.

--
. . ..... looking into peregrine sky ..... . .
- http://fly.srk.fer.hr/~vox -

moonlock

> [...]
> slicno. uglavnom, ispada da je bas zapravo mono,
> sto inace i nije toliko bitno, ali mozes dobiti

bah! meni bas suprotno.ako je kodiran mp3 u stereo, onda tocno skuzim da je
stereo.hebes ti sad operma ova ili ona... skuzi se.u 95 posto slucajeva
slusam mp3 i ak mi je zvuk, pogotovo visokotonci, mushy, sto post je
stereo.joint stereo mp3evi mi zvuce puno bolje i tecnije od ovih
stereo.hebiga... ja skuzim razliku odmah.i glasam za joint stereo..

geKKo

On Tue, 18 Jan 2000 14:16:44 +0100, moonlock <moon...@inet.hr> wrote:

> [...]
>stereo.joint stereo mp3evi mi zvuce puno bolje i tecnije od ovih
>stereo.hebiga... ja skuzim razliku odmah.i glasam za joint stereo..

/me too.

--
geKKo

"If I show you my croissant, will you let me kiss you?"

Orange Juice Jones

geKKo <po...@fly.srk.fer.hr> wrote in message

> /me too.

naravno da su visoki mushy ako usporedjujete stereo i j-stereo na istom
bitrateu jer stereo totalno odvojeno kodira lijevi i desni, pa mu za svaki
ostane tocno pola bitratea pa mora zrezat visoke, a joint stereo zvukove
koji su slicni na lijevom i desnom kanalu kodira samo jednom pa efikasnije
koristi bitrate i uspije vise visokih frekvi zgurat unutra, naustrb
prostornosti zvuka. no kod nekih stvari moze zbog tog spajanja kanala doci
do ruznih phasing efekata pa u tim slucajevima nema druge nego bitrate na
256+ i full stereo kodiranje.

--
<> use your cypher to decipher coded language <>

Igor Dovečer

wrote:

>ajde, nek mi netko objasni, kaj je bolje odn kvalitetnije...
>

>zahvaljujem!

Koristi Lame 3.61 sa Joint opcijom.

# Lame -V2 -b32 -h -mj input.wav output.mp3

U ovom slučaju dobit ćeš najkvalitetniji mp3 što se može dobit sa ovom
kompresijom i svim raspoloživim encoderima.

Ovdje skini Lame 3.61 i korisiti sa opcijama koje sam ti zadao i dobit
ćeš najkvalitetniji mp3 što se može dobit na 160~190 kbps.
http://www.chat.ru/~dkutsanov/~index.htm

P.S.
U slučaju da voliš 128 kbps, koristi slijedeće:

# Lame -v -h -mj input.wav output.mp3

____________
Igor Dovečer

Daniel Kasaj

Igor Dovečer <Igor.D...@HotPOP.com> wrote in message
> P.S.
> U slučaju da volią 128 kbps, koristi slijedeće:

> # Lame -v -h -mj input.wav output.mp3

E da i nemoj zaboravit navest svoje ime kao parametar kad pokreces lame.exe
:))

Salu na stranu, i ja sam cuo da je lame najbolji, ali i u dobru i u zlu
ostajem sa Fraunhofferom.

--
Daniel
=====

Jum/>er

In article <862hod$bkm$1...@as102.tel.hr>, dan...@artprint.hr says...

> [...]
> :))
>
> Salu na stranu, i ja sam cuo da je lame najbolji, ali i u dobru i u zlu

Bolje fakat i to od onog Xingovog smeca (jes da je brz al je i obrnuto proporcionalno kvalitetan).

--
Jum/>er

bi0s

On Tue, 18 Jan 2000 21:53:33 +0100, Jum/>er <jum...@seattleoffice.com>
wrote:

>In article <862hod$bkm$1...@as102.tel.hr>, dan...@artprint.hr says...

>Bolje fakat i to od onog Xingovog smeca (jes da je brz al je i obrnuto proporcionalno kvalitetan).

po meni je najbolji onaj Fraunhofer II2 profesional. jeste da je malo
slow, ali je puno kvalitetniji od Xing-a.

whiskey

stereo ti je bolji odnosno da li si uopæe probao joint stereo ???

Ivan /Hlloyge/ Tisljar

moonlock wrote:

> ajde, nek mi netko objasni, kaj je bolje odn kvalitetnije...

Stereo, VBR, i kao minimum postavljen 128 kbit. A najviši bitrate po
dogovoru :o)
Amen.
Ivan.

--

Oh, Oh Bicycle Repair Man, how can I ever repay you?

reach me at: http://hlloyge.cjb.net/ or http://terragen.cjb.net/

stricek vox

> [...]
> stereo.joint stereo mp3evi mi zvuce puno bolje i tecnije od ovih
> stereo.hebiga... ja skuzim razliku odmah.i glasam za joint stereo..

samo kaj joint stereo opce nema veze s visokim
tonovima. :)

moonlock

> samo kaj joint stereo opce nema veze s visokim
> tonovima. :)

pa stereo ima... kad je stereo onda su mi visokotonci mushy, a kada je
joint, onda mi cjeli mp3 zvuci ok.neznam...

moonlock

> po meni je najbolji onaj Fraunhofer II2 profesional. jeste da je malo
> slow, ali je puno kvalitetniji od Xing-a.

meni je ovaj 2.1 audiocatalyst full ok.oni prije su shit, ali ovaj je ok...

JaVa

On 19 Jan 2000 12:01:32 GMT, stricek vox <V...@fly.cc.fer.hr> wrote:

> samo kaj joint stereo opce nema veze s visokim
> tonovima. :)

imao ili nemao, meni joint stereo zvuci uzasno gadno i lose. radi
nekakvi debilni downmix kanala i shalta instrumente i sve to skupa
zvuci ocajno. najgore zvuci na klasici, kriste, kad sam to cul,
zlo mi je bilo.

--

Vedran.

When you're talking to yourself,
And nobody's home...
You can fool yourself,
You came in this world alone...

Danko "NTCryst" Gaspar

moonlock <moon...@inet.hr> wrote:

> pa stereo ima... kad je stereo onda su mi visokotonci mushy, a kada je
> joint, onda mi cjeli mp3 zvuci ok.neznam...

Kada je joint, onda i meni sve zvuci dobro i sve mi je jasno... Steta sto se
nikad u takvim situacijama ne sjetim zapisati sve to sto sam shvatio, a
poslije se nikad ne sjecam. 8^))

Ozbiljno govorec, meni stereo redovno zvuci puno bolje. Uzeo sam za probu 2
razlicite stvari (Nick Cavea, "Stagger Lee", i W.A. Mozarta, prvi stavak
"Eine kleine Nachtmusik"), i probao ih enkodirati sa j-stereom i sa obicnim
stereom, VBR, sa minimalnim bit-rateom od 128. Stereo je zvucao puno punije,
i prostornost je bila bolja.

BTW, zvucnici su 4.1 sustav od Cambridge Soundworksa, FourPointSurround
analogni.

~ N T C r y s t ~
"Diplomacy is a delicate weapon of a civilized warrior." -- A. the Hun

Igor Dovečer

On Tue, 18 Jan 2000 17:45:03 +0100, "Daniel Kasaj"
<dan...@artprint.hr> wrote:

>Salu na stranu, i ja sam cuo da je lame najbolji, ali i u dobru i u zlu
>ostajem sa Fraunhofferom.

Na tvoju štetu. Naime Lame koristi FhG engine, i neke sourceve
Frauenhofera, samo što je većina dorađena, promijenjena u korist
kvalitete. Najnoviji Lame 3.61 u odnosu na 3.60 verziju je 80% sporiji
i daje 5% manje fileove.

Naime novi Lame čak koristi neke ideje i inovacije koje se primjenjuju
kod AAC-a.

Tolko, pa tko voli probati nek skine Lame sa
http://www.chat.ru/~dkutsanov/~index.htm

____________
Igor Dovečer

Igor Dovečer

On Wed, 19 Jan 2000 21:37:31 +0100, "Danko \"NTCryst\" Gaspar"
<ntc...@yahoo.com> wrote:

Zaboravljate slijedeće stvari. Stereo se nikad ne koristi i preporuča
koristiti ispod 160 kbps. Nikad ne koristiti.

Opet slijedeća stvar je što se ne može uspoređivati stereo vs joint
stereo na samo dvije pjesme. Jer na nekim pjesmama će bolje zvučat
čisti stereo, a na drugim joint stereo, no moja je trenutna preporuka
koristite joint stereo, ako neznate što koristit.

____________
Igor Dovečer

Igor Dovečer

On Wed, 19 Jan 2000 14:06:01 +0100, "moonlock" <moon...@inet.hr>
wrote:

>meni je ovaj 2.1 audiocatalyst full ok.oni prije su shit, ali ovaj je ok...

Ako ne čuješ lošu kvalitetu Xinga sreća tvoja, ili nesreća ?

____________
Igor Dovečer

Igor Dovečer

On Tue, 18 Jan 2000 23:23:17 +0100, Ivan /Hlloyge/ Tisljar
<ivan.t...@zg.tel.hr> wrote:

>Stereo, VBR, i kao minimum postavljen 128 kbit. A najviši bitrate po
>dogovoru :o)

Apsolutno krivo. Za tako niske stereo se ne preporučuje. Najbolje od
192 pa na više koristit kbps.

____________
Igor Dovečer

Mario Gotovac

> Ako ne čujeą loąu kvalitetu Xinga sreća tvoja, ili nesreća ?

AC 2.1 - VBR Normal/High. Definitivno dobar odabir.
Čini mi se kao da ga nisi probao jer sa prijaąnjim verzijama Xingovog kodera
je bilo problema ali ova kombinacija je i brza i kvalitetna.

Ivan /Hlloyge/ Tisljar

stricek vox wrote:

> samo kaj joint stereo opce nema veze s visokim
> tonovima. :)

Upravo suprotno, Vox. Joint stereo kodiranje se i radi da se ostavi
bandwidth tim visokim tonovima/višim harmonicima nekog instrumenta.

Ivan /Hlloyge/ Tisljar

Danko \"NTCryst\" Gaspar wrote:

> BTW, zvucnici su 4.1 sustav od Cambridge Soundworksa, FourPointSurround
> analogni.

Moram priznati da još nisam vidio digitalne zvučnike... kaj na njima
membrana ima samo dvoje pozicije, 0 i 1? :o)

Danko "NTCryst" Gaspar

> Moram priznati da joą nisam vidio digitalne zvučnike... kaj na njima

> membrana ima samo dvoje pozicije, 0 i 1? :o)

Znao sam da ce se neki wise-ass javiti, sam nisam ocekivao bas tebe... 8^)))

Naglasio sam to zato sto CS FourPointSurround sistem postoji i u varijanti
koja se moze spojiti samo na zvucnu karticu, i u famoznoj "digitalnoj"
varijanti, koja se moze spojiti i direktno na USB, bez zvucne... Nisam znao
tocno ime modela.

Sam zvucnik, naravno, ipak ne moze biti digitalan.

OK? ;^)

Rooster

Ajde molim te reci ti meni u cemu ti vidis toliko drasticnu kvalitetu mp3-a
kodiranog sa lame-om naspram onog kodiranog sa x-ingom.
Ja imam doma komp spojen na liniju i vrlo kvalitetne zvucnike i ne
primjecujem bas neku tako drasticu razliku da bih zamjenio brzo "smece" od
xinga sa nekim trostruko sporijim Fraunhofferom ili Lameom.
Reci mi na sto da obratim posebnu paznju.
Dobro istina je da nisam neki audiofil i da ne primjecujem te neke fine
nijanse kod zvuka no, pretpostavljam da bih primjetio toliku drasticu
razliku izmedju lamea i xinga...

--
-----------

____ _
| __ \ | |
| |__) | ___ ___ ___ | |_ ___ _ __
| _ / / _ \ / _ \ / __ | | __| / _ \ | '__|
| | \ \ | | (_) | (_) |\__ \ | | _ | _/ | |
|_| \_\ \___/ \___/ |___/ \__| \___| |_|

moonlock

> Ako ne čujeą loąu kvalitetu Xinga sreća tvoja, ili nesreća ?

hmm... cuj, kodirao sam sa onih solo xing encoderom, i to mogu reci da je
vrhunski shit.catalyst, 2.1, je daleko bolji.daleko... a i brz
je.fraunhoffer, optimiziran jos sa strane radiuma, je spor u tri coska, i
zapravo, mozda imas pravo, i je bolji od acatalysta. ali stvarno take opreme
nemam da bi cuo tu razliku.

Orange Juice Jones

Ivan /Hlloyge/ Tisljar <ivan.t...@zg.tel.hr> wrote in message

> Upravo suprotno, Vox. Joint stereo kodiranje se i radi da se ostavi
> bandwidth tim visokim tonovima/višim harmonicima nekog instrumenta.
> Ivan.

reci ti njemu.

ivan.kosak

Bok Igor

On 19-Jan-00, Igor Doveèer wrote:

> Na tvoju ¹tetu. Naime Lame koristi FhG engine, i neke sourceve
> Frauenhofera, samo ¹to je veæina doraðena, promijenjena u korist

> kvalitete. Najnoviji Lame 3.61 u odnosu na 3.60 verziju je 80% sporiji
> i daje 5% manje fileove.

> Naime novi Lame èak koristi neke ideje i inovacije koje se primjenjuju
> kod AAC-a.

Nije valjda da ima lame i na PC-u?

Ivan /Hlloyge/ Tisljar

Danko \"NTCryst\" Gaspar wrote:

> Znao sam da ce se neki wise-ass javiti, sam nisam ocekivao bas tebe... 8^)))

Dosadno mi je :o))))
Ivan.

--

Well it's not a question of wanting to be a mouse... it just sort of
happens to you. All of a sudden you realize...

visit me at: http://hlloyge.cjb.net/ and http://terragen.cjb.net/

Ivan /Hlloyge/ Tisljar

A jel ti čitaš? Piše lijepo VBR, a minimum je postavljen e da mi na
tihim dionicama ne ide na 64 kbita, kao frendov AudioCatalyst :o)))
Ionako je bitrate od 192 pa na više, najčešće...

Ivan /Hlloyge/ Tisljar

"ivan.kosak" wrote:

> Nije valjda da ima lame i na PC-u?

JEBOTE!!!!!! Gdje si, legendo?
O da... ima, ima... samo kaj je sporiji nego na Amigi :o))))))))))

Ivan /Hlloyge/ Tisljar

Rooster wrote:

> [...]
> Dobro istina je da nisam neki audiofil i da ne primjecujem te neke fine
> nijanse kod zvuka no, pretpostavljam da bih primjetio toliku drasticu

A da probaš Lame? Do sada sam uvijek koristio Audioactive production
studio PRO, koji ima i više nego kvalitetan zvuk, al kad sam čuo što
Lame radi, jednostavno sam ga deinstalirao :o)))

Mr. Weems

> [...]
> Čini mi se kao da ga nisi probao jer sa prijaąnjim verzijama Xingovog kodera
> je bilo problema ali ova kombinacija je i brza i kvalitetna.

Di ga ima ispravnog full za skinuti :?

--
Mr. Weems

Mr. Weems

> Ajde molim te reci ti meni u cemu ti vidis toliko drasticnu
kvalitetu mp3-a
> kodiranog sa lame-om naspram onog kodiranog sa x-ingom.
> Ja imam doma komp spojen na liniju i vrlo kvalitetne zvucnike i ne

Linija i vrlo kvalitetni zvucnici :?

> primjecujem bas neku tako drasticu razliku da bih zamjenio brzo "smece" od
> xinga sa nekim trostruko sporijim Fraunhofferom ili Lameom.
> Reci mi na sto da obratim posebnu paznju.

Na liniju ?

> Dobro istina je da nisam neki audiofil i da ne primjecujem te neke fine
> nijanse kod zvuka no, pretpostavljam da bih primjetio toliku drasticu
> razliku izmedju lamea i xinga...

Na liniji ? Cisto sumnjam :)

--
Mr. Weems

Mr. Weems

> [...]
> zapravo, mozda imas pravo, i je bolji od acatalysta. ali stvarno take opreme

E to sto sad kazes je vec nesto drugo (u vezi opreme).

--
Mr. Weems

Mr. Weems

> Nije valjda da ima lame i na PC-u?
> =

Ima, faka ima :)

--
Mr. Weems

Mr. Weems

> JEBOTE!!!!!! Gdje si, legendo?
> O da... ima, ima... samo kaj je sporiji nego na Amigi :o))))))))))
> Ivan.

Imas emulator pa probaj :)

--
Mr. Weems

Matta

> JEBOTE!!!!!! Gdje si, legendo?
> O da... ima, ima... samo kaj je sporiji nego na Amigi :o))))))))))

ne bi se cudio :-)

Matta (Zznic Crew)

Matta

> Imas emulator pa probaj :)

emulator cega ? da proba sta?

Matta (Zznic Crew)

moonlock

> Di ga ima ispravnog full za skinuti :?

da...

Tomislav

evo ovdje: http://members.xoom.com/_XMCM/tvujnov/filez.html

--
Tomislav Vujnovac

Ivan /Hlloyge/ Tisljar

"Mr. Weems" wrote:

> Imas emulator pa probaj :)

Imam ja i Amigu, pa se ne želim u to upuštati, još uvijek je samo 68k
procesor u njoj :o)))

Matta

> Imam ja i Amigu, pa se ne želim u to upuštati, još uvijek je samo 68k
> procesor u njoj :o)))
> Ivan.

nije to "samo 68k", ja bi skako od veselja da imam barem taj :-(
ili si se rijesio one 40ke ?

Matta (Zznic Crew)

Rooster

U cemu je tvoj problem ?? Sigurno da je zvuk bolji na zvucnicima od muzicke
linije (ili seta kako neki govore) nego na obicnim komp. zvucnicima.
I vjeruj mi nije problem u liniji.

Ivan /Hlloyge/ Tisljar

Nisam, nisam... još uvijek povremeno kucka :o))) sad sam nabavio neki
hard diskić za "Prijateljicu", pa bum ju opet upogonil... možda je i
umrežim sa PCjem :o)))

Igor Dovečer

On Thu, 20 Jan 2000 02:30:50 +0100, "Mario Gotovac"
<mario....@fer.hr> wrote:

>AC 2.1 - VBR Normal/High. Definitivno dobar odabir.
>Čini mi se kao da ga nisi probao jer sa prijašnjim verzijama Xingovog kodera
>je bilo problema ali ova kombinacija je i brza i kvalitetna.

Dečki, ali razlika se čuje i na običnim računalnim zvučnicima. Mislim
da je Normal VBR kod AudioCatalysta nekih 128 kbps. Slušao sam ja
cijeli album Daleke obale encodiran sa AudioCatalystom, stravično
loše, e baš šteta a dobre su im stvari.

Zatim sam i sam probao malo encodirati i odustao, jer i novi
Audiocatalyst nema ništa čime bi mogo ugroziti druge encodere. Moja
preporuka ako ne čujete razliku, koristite i dalje AC 2.1, no ako Vas
smeta loš zvuk koji proizvodi koristite Lame.

Eto tolko tko vodi veliku pažnju na kvalitetu koristit će Lame, ako
pak je presudna za Vas brzina koristi Xing.

____________
Igor Dovečer

Igor Dovečer

On Thu, 20 Jan 2000 09:43:00 +0100, "moonlock" <moon...@inet.hr>
wrote:

>zapravo, mozda imas pravo, i je bolji od acatalysta. ali stvarno take opreme
>nemam da bi cuo tu razliku.

Evo ja sam čuo lošu kvalitetu na računalnim zvučnicima, a čujem je i
na i preko Rotel pojačala.

Evo novi Lame 3.61 je 80% sporiji od verzije 3.60. Ali me to ne smeta
jer inačice izlaze svakog tjedna i vodi se briga samo o kvaliteti, dok
je na drugom mjestu brzina kodiranja.

Pa tko voli nek izvoli probati Lame, mislim da sam već negdje nave
URL.

____________
Igor Dovečer

Igor Dovečer

On Thu, 20 Jan 2000 09:15:01 +0100, "Rooster" <pi...@gradri.hr> wrote:

>Dobro istina je da nisam neki audiofil i da ne primjecujem te neke fine
>nijanse kod zvuka no, pretpostavljam da bih primjetio toliku drasticu
>razliku izmedju lamea i xinga...

Ne moraš se ljutiti, evo ja ti jednostavno ne mogu pomoći. Ne velim ni
da sam ja neki stručnjak, no ja osobno, moj brat i još dvoje frenda
primjećujemo razliku između Lame-a i Xinga, dok drugih dvoje
prijatelja ne primjećuje (nisu pažljivi slušači iliti ne vode tolku
brigu o tome, njima je više važnije da lupaju zvučnici što glasnije).

Stvar mp3 encodera je u tome da zavara uho, a eto Xing-ov encoder na
tebi djeluje onako kako je i mp3 zamišljen i nemam ama baš ništa
protiv da ga koristiš. No ako primjetiš razliku kasnije kada ćeš imati
niz encodiranih mp3-eve vjeruj mi tad će ti biti žao, stoga te ja
želim samo uputiti što je trenutno najbolje na mp3 području.

Kvaliteta encodera je više subjektivna, koristi što želiš, no trenutno
Lame daje višu kvalitetu od Frauenhofera a naravno i Xinga. Redoslijed
bi ti bio slijedeći što se tiče mp3-a, po mom sudu:
1. Lame
2. Frauenhofer by radium 1.263 (mp3 producer 2.1)
3. novi FhG v4 (MusicMatch, Nero...)
4. Xing

Shvati samo jedno AC 2.1 verzija je izašla prije neznam 2-4 mjeseca i
tu je stalo. Lame ispituje, poboljšava, izmjenjuje 30 ljudi
svakodnevno, a verzije izlaze svakog tjedna. Znači nije Lame 3-5x
sporiji od Xinga bezveze, već je to stoga što koristi algoritme koji
zahtjevaju više procesorskog vremena, analizu wav-a, kvantizaciju itd,
a što ide samo na korist kvalitete konačnog mp3-a.
Usput, Lame koristi i neke AAC funkcije za poboljšanje kvalitete.

____________
Igor Dovečer

moonlock

> Zatim sam i sam probao malo encodirati i odustao, jer i novi
> Audiocatalyst nema niąta čime bi mogo ugroziti druge encodere. Moja

> preporuka ako ne čujete razliku, koristite i dalje AC 2.1, no ako Vas
> smeta loą zvuk koji proizvodi koristite Lame.
>
> Eto tolko tko vodi veliku paľnju na kvalitetu koristit će Lame, ako

> pak je presudna za Vas brzina koristi Xing.

ne bi se slozio.fakat je 2.1 daleeeeeeeko bolji od recimo obicnjak xing
encodera... fakat ne vidim zas ne koristiti acatalyst a uzeti recimo
fraunhoffera.iako mi se ponekada cini da je fhoffer bolji, a ponekada mi
ispdne losije sa nego bez fhoffera.valjda bi trebalo vidjeti kaj pise na
cdu.to mi je netko jednom rekel.

Ivan /Hlloyge/ Tisljar

moonlock wrote:

> [...]
> fraunhoffera.iako mi se ponekada cini da je fhoffer bolji, a ponekada mi
> ispdne losije sa nego bez fhoffera.valjda bi trebalo vidjeti kaj pise na

LAME nije Fraunhofferov. I ne koristi njihov engine. Ima svoj custom
engine po ISO specifikaciji.
Jesi ga probao?

Ivan /Hlloyge/ Tisljar

"Igor Dovečer" wrote:

> Evo novi Lame 3.61 je 80% sporiji od verzije 3.60. Ali me to ne smeta
> jer inačice izlaze svakog tjedna i vodi se briga samo o kvaliteti, dok
> je na drugom mjestu brzina kodiranja.

Pa i ovak je brz, bemti... 192 kbita kodira 3,3x real time.

Matta

> Nisam, nisam... još uvijek povremeno kucka :o))) sad sam nabavio neki
> hard diskić za "Prijateljicu", pa bum ju opet upogonil... možda je i
> umrežim sa PCjem :o)))
> Ivan.

onda ces konacno moc posteno playat nase DBMove :-))

Matta (Zznic Crew)

Jovica Popovic

In hr.rec.music Igor Dovečer <Igor.D...@hotpop.com> wrote:
> [...]
> zahtjevaju više procesorskog vremena, analizu wav-a, kvantizaciju itd,
> a što ide samo na korist kvalitete konačnog mp3-a.

Jedno usputno pitanje... Znas li stvarno o cemu govoris? Po ovome bi rekao
da lupas bez veze. Koristi analizu wava, kvantizaciju? Really...

> Usput, Lame koristi i neke AAC funkcije za poboljšanje kvalitete.

A znas li o cemu ovdje govoris?

--- jpop_at_fly.cc.fer.hr --- I'm like an opening band for the sun...
-- jovica.popovic_at_fer.hr -- Disclaimer: I didn't do it, nobody saw me do
- Jovica Popovic - it, can't prove anything!

Igor Dovečer

On Mon, 24 Jan 2000 00:18:22 +0100, Ivan /Hlloyge/ Tisljar
<ivan.t...@zg.tel.hr> wrote:

>Pa i ovak je brz, bemti... 192 kbita kodira 3,3x real time.

Skini si novu verziju 3.61f brza je. U prethodnom kompajliranu fajlu
bila je neka reska sa brzinom.

____________
Igor Dovečer

Igor Dovečer

On 25 Jan 2000 13:35:05 GMT, Jovica Popovic <jp...@fly.srk.fer.hr>
wrote:

>Jedno usputno pitanje... Znas li stvarno o cemu govoris? Po ovome bi rekao
>da lupas bez veze. Koristi analizu wava, kvantizaciju? Really...

Znam o čemu govorim, ali ne znam detaljno. Za to naravno imaš sve na
Lame-ovoj stranici objašnjeno, a radi bržeg pisanja vidim da nisam baš
najbistrije napisao puno toga.

Pogledaj na oficijalnoj starnici Lame (AAC spreadsheet).

____________
Igor Dovečer

Igor Dovečer

On Mon, 24 Jan 2000 00:17:27 +0100, Ivan /Hlloyge/ Tisljar
<ivan.t...@zg.tel.hr> wrote:

Lame:

http://www.sulaco.org/mp3/

____________
Igor Dovečer

Igor Dovečer

wrote:

>Jedno usputno pitanje... Znas li stvarno o cemu govoris? Po ovome bi rekao
>da lupas bez veze. Koristi analizu wava, kvantizaciju? Really...

>A znas li o cemu ovdje govoris?

Da, o AAC spreading function...

____________
Igor Dovečer

Rooster

Igor Dovečer <Igor.D...@HotPOP.com> wrote in message

> Skini si novu verziju 3.61f brza je. U prethodnom kompajliranu fajlu

> bila je neka reska sa brzinom.

Moze url i ime tog encodera....

Vladimir Brljak

To ti stupanj kako se srozaą
Od boljeg prema loąijeg:

mono
stereo
surround
joint stereo
virtual surround

Vedran Vrbanc

Rooster <pi...@gradri.hr> wrote in hr.rec.music :

>Moze url i ime tog encodera....

http://www.sulaco.org/mp3/

3.61 je zadnja, potrazis ju pod beta

--
"The universe is like a safe
to which there is a combination --

Ivan /Hlloyge/ Tisljar

Vladimir Brljak wrote:

> To ti stupanj kako se srozaš
> Od boljeg prema lošijeg:

> mono
> stereo
> surround
> joint stereo
> virtual surround

Hahaha... a Quadrofonie nema nigdje? E djeco djeco... "virtual
surround"? :o))) LOL! Kaj je to? To vjerojatno u onom Audiocatalystu...
:o))))))))
Ivan.

--

Oh well I'm a chartered accountant, and consequently
too boring to be of interest.

visit me at: http://hlloyge.cjb.net/ or http://terragen.cjb.net/

Igor Dovečer

On 27 Jan 2000 18:46:19 GMT, te...@hell.portal.hr (Vedran Vrbanc)
wrote:

>http://www.sulaco.org/mp3/

Neznam da li ovdje ima kompajliranih verzija.

Potraži Win32 verziju na, ima 3.61

Jovica Popovic

In hr.rec.music Igor Dovečer <Igor.D...@hotpop.com> wrote:

> Da, o AAC spreading function...

Znaci, ne. To sam i mislio.

Igor Dovečer

On 31 Jan 2000 12:29:08 GMT, Jovica Popovic <jp...@fly.srk.fer.hr>
wrote:

>Znaci, ne. To sam i mislio.

Može li koji zaključak iz ovoga ili lupaš bezveze ?

____________
Igor Dovečer

Marin Vukovic

Jovica Popovic <jp...@fly.srk.fer.hr> wrote in message

> --- jpop_at_fly.cc.fer.hr --- I'm like an opening band for the sun...
> -- jovica.popovic_at_fer.hr -- Disclaimer: I didn't do it, nobody saw me do
> - Jovica Popovic - it, can't prove anything!

Jovica Popovic iz Polarisa (Amiga)?

Marin

DEN

Marin Vukovic <mvuk...@softhome.net> wrote in message

Eh, stara skola ... to su bili dani ... copy-parties ... demoi ... Sisak ...
uzbune ... ludilo ! :)

bye
DEN

Marin Vukovic

DEN <dsek...@bbm.hr> wrote in message news:8767av$pon$2...@as102.tel.hr...

> Eh, stara skola ... to su bili dani ... copy-parties ... demoi ... Sisak ...
> uzbune ... ludilo ! :)

Cekaj malo... bio si na copy party-ima koje smo organizirali??? Koja si grupa
bio i koji nick? Ah, napokon da sam nasao nekoga tko se sjeca! :-)

Marin

Mr. Weems

In article <876gea$1lr$8...@as102.tel.hr>, mvuk...@softhome.net says...

Ma Sisak rulez, Polaris rulez, Amiga rulez :) Samo mislim da nije grupa za to ;(

DEN, imas li ti mozda mladjeg brata (bavi se glazbom) ???
Inace, DIABLo/(ex)Polaris ;( ovdje :))) Pa nebrem vjerovati da
se netko uopce toga sjetio :!

--
Mr. Weems

Orange Juice Jones

Mr. Weems <mrw...@seattleoffice.com> wrote in message

a dobro zakaj se vi svi (osim dr.j-a koji je bio) ne pojavljujete na
b.r.u.t.e - ima? pa bi mogli malo i u zivo reminiscat...

--
<> whereas, the velocity of spinning vinyl crossfaded, spun backwards and
re-released

Marin Vukovic

Mr. Weems <mrw...@seattleoffice.com> wrote in message news:876mn9

> Ma Sisak rulez, Polaris rulez, Amiga rulez :) Samo mislim da nije grupa za to
;(

Mozda i nije grupa za to, ali ovo je stari thread, nece nam nitko zamjeriti.
:-) I da, naravno, slozit cu se sa tobom - Polaris rulez. :-))

> DEN, imas li ti mozda mladjeg brata (bavi se glazbom) ???
> Inace, DIABLo/(ex)Polaris ;( ovdje :))) Pa nebrem vjerovati da
> se netko uopce toga sjetio :!

Sentinel, ex-Polaris, drago mi je. :-) Prisjetio sam se ja jedanput vec prije
par mjeseci, ali nitko nije reagirao, ali sad vidim da nas ima! :-)

Marin

Marin Vukovic

Orange Juice Jones <nf...@jagor.srce.hr> wrote in message news:876ne3

> a dobro zakaj se vi svi (osim dr.j-a koji je bio) ne pojavljujete na
> b.r.u.t.e - ima? pa bi mogli malo i u zivo reminiscat...

A to je... kad?

Marin

vbe...@jagor.srce.hr

On Tue, 1 Feb 2000, Orange Juice Jones wrote:

> [...]

Ja se sjecham, kak se ne bi toga sjecho. I Alphe, i Diabla, i ostale
shkvadre... I onoga frajera iz Polarisa kojeg sam sreo na Future Shocku 2,
kak mu je ono bio nick? Aa, Metal. On je bash onda uvaljivao Cuculichu
onaj svoj spot, "Homo Dolphins" radjen u OktaMEDu na 64 kanala.

Najbolji su mi Reality bili - Banda i Hitcher skodiraju killer demo i onda
na partyju ne mogu dobit trackloader da im radi - i raspadne se Reality u
tri choshka...
Eh, sjechanja, uspomene... Mahom cool vremena.

Orange Juice Jones

Marin Vukovic <mvuk...@softhome.net> wrote in message

pa obicno u 8 mjesecu... bila su vec 3 komada...

Marin Vukovic

> pa obicno u 8 mjesecu... bila su vec 3 komada...

A gdje? :-)

Marin

Marin Vukovic

<vbe...@jagor.srce.hr> wrote in message

> [...]
> kak mu je ono bio nick? Aa, Metal. On je bash onda uvaljivao Cuculichu
> onaj svoj spot, "Homo Dolphins" radjen u OktaMEDu na 64 kanala.

Jesi bio na kojem partyju u Sisku?

> [...]
> tri choshka...
> Eh, sjechanja, uspomene... Mahom cool vremena.

Nemoj dalje, suze mi na oci naviru... Inace, Banda je bio zakon, znao je cuda
sloziti. Sto se grafike tice, mislim da je Blue Deville (Polaris) na hrvatskoj
sceni bio nenadjebiv.

Jesi kad imao priliku vidjeti Polarisov casopis na disketi, Outer Limits?
Jebemti, kad bih danas mogao doci do jednog od njih, tamo je bilo i mojih
crteza i tekstova.

Marin

Orange Juice Jones

Marin Vukovic <mvuk...@softhome.net> wrote in message

u virovitici.

Mr. Weems

In article <Pine.GSO.4.10.10002011556500.23936-100000
@jagor.srce.hr>, vbe...@jagor.srce.hr says...

> [...]
> kak mu je ono bio nick? Aa, Metal. On je bash onda uvaljivao Cuculichu
> onaj svoj spot, "Homo Dolphins" radjen u OktaMEDu na 64 kanala.

Eh, Metal je zakon, javio mi se telefonom prije jedno mjesec
dana (nakon jedno 4 godine sto se nismo culi !!!) :)

--
Mr. Weems

DEN

> Cekaj malo... bio si na copy party-ima koje smo organizirali??? Koja si grupa
> bio i koji nick? Ah, napokon da sam nasao nekoga tko se sjeca! :-)

Ma ja sam ti bio "strucni vanjski suradnik" Polarisa. Uvijek sam se tu
negdje muvao makar sam u to vrijeme radio na PC-u. Buraz mi je Alpha,
znam Jovanija i Svitlicu, Elf-a, Dobricu - sve je to tu. A onda smo poceli
raditi igrice (Football Glory - mozda znas) i to je bio kraj ... shmrc ... :(
Mislim, i dan danas radimo igrice - i nije nam lose ... :)
Nick mi je uvijek bio i ostao - DEN.
Joj, da - sjecas li se i Semtex-a (Midnight Connection, Ban ... ovo-ono?).
Daj mi reci svoj nick - mozda se i znamo.

bye
DEN

DEN

> Ma Sisak rulez, Polaris rulez, Amiga rulez :) Samo mislim da nije grupa za to
;(

> DEN, imas li ti mozda mladjeg brata (bavi se glazbom) ???

Jep - Alpha/Polaris! :)

> Inace, DIABLo/(ex)Polaris ;( ovdje :))) Pa nebrem vjerovati da
> se netko uopce toga sjetio :!

Eeeee ... ima nas ima! :)

bye
DEN

DEN

> Nemoj dalje, suze mi na oci naviru... Inace, Banda je bio zakon, znao je cuda
> sloziti. Sto se grafike tice, mislim da je Blue Deville (Polaris) na hrvatskoj
> sceni bio nenadjebiv.

Za coding - nema nikoga do Elfa! Elf rulez (i onda i sad!) :)
BlueDeVille - kako sam mogao samo njega zaboraviti, uf...
(sto je jos gore, njega i Elfa vidjam svaki dan - na poslu) :))))

> Jesi kad imao priliku vidjeti Polarisov casopis na disketi, Outer Limits?

Jok! Ti si! :)

> Jebemti, kad bih danas mogao doci do jednog od njih, tamo je bilo i mojih
> crteza i tekstova.

Mislim da to sve imamo negdje po CD-ovima zbakupirano. Bum pital buraza.

bye
DEN

DEN

> Ja se sjecham, kak se ne bi toga sjecho. I Alphe, i Diabla, i ostale
> shkvadre... I onoga frajera iz Polarisa kojeg sam sreo na Future Shocku 2,
> kak mu je ono bio nick? Aa, Metal.

Eh, da - svestrani decko iz Zupanje - kak sam njega mogo zaboraviti:
na svakom se CP-u natjecao i u mjuzi i u slici. Yeah! :)

> Najbolji su mi Reality bili - Banda i Hitcher skodiraju killer demo i onda
> na partyju ne mogu dobit trackloader da im radi - i raspadne se Reality u
> tri choshka...

I igraju Sensible Soccer za vrijeme proglasenja pobjednika! :))))))))
Ludjaci!!!!!! :)

> Eh, sjechanja, uspomene... Mahom cool vremena.

(suza mi u oku) :)

bye
DEN

Goran Mitrovic

[...]

O, pa bilo nas je jos. :)

--
- Goran.

Marin Vukovic

Goran Mitrovic <gm...@fly.srk.fer.hr> wrote in message

> [...]
> : > uzbune ... ludilo ! :)
> : Cekaj malo... bio si na copy party-ima koje smo organizirali??? Koja si

A ti si? :-)

Marin

Marin Vukovic

DEN <dsek...@bbm.hr> wrote in message news:8792ae$q7n$3...@as102.tel.hr...

> Za coding - nema nikoga do Elfa! Elf rulez (i onda i sad!) :)
> BlueDeVille - kako sam mogao samo njega zaboraviti, uf...
> (sto je jos gore, njega i Elfa vidjam svaki dan - na poslu) :))))

Ajmee.... Salji emailove! U mail naravno. :-)

> Jok! Ti si! :)

Jesam. :-)

> Mislim da to sve imamo negdje po CD-ovima zbakupirano. Bum pital buraza.

Reci mi da imas reci mi da imas reci mi da imas!!! :-))) Poslat cu ti mail da
ovo malo prodiskutiramo. :-)

Marin

Marin Vukovic

DEN <dsek...@bbm.hr> wrote in message news:8792ac$q7n$1...@as102.tel.hr...

> [...]
> Joj, da - sjecas li se i Semtex-a (Midnight Connection, Ban ... ovo-ono?).
> Daj mi reci svoj nick - mozda se i znamo.

Sentinel / Polaris u Sisku (gfx)

Marin

vbe...@jagor.srce.hr

On Wed, 2 Feb 2000, Mr. Weems wrote:

> Eh, Metal je zakon, javio mi se telefonom prije jedno mjesec
> dana (nakon jedno 4 godine sto se nismo culi !!!) :)

I, kaj je reko? :) A BTW, otkud ti znash Metala?

vbe...@jagor.srce.hr

On Wed, 2 Feb 2000, DEN wrote:

> Za coding - nema nikoga do Elfa! Elf rulez (i onda i sad!) :)
> BlueDeVille - kako sam mogao samo njega zaboraviti, uf...
> (sto je jos gore, njega i Elfa vidjam svaki dan - na poslu) :))))

Za coding?? Koji mrtvi coding? Mislish za mjuzu? Ako je istina to shto
kazhesh, da radish s Elfom, reci mu da imam od njega modul "Rising Sun", ako
mu treba da mu poshaljem. A inache, kaj on sad radi, i gdje?

vbe...@jagor.srce.hr

On Wed, 2 Feb 2000, Marin Vukovic wrote:

> Reci mi da imas reci mi da imas reci mi da imas!!! :-))) Poslat cu ti mail da
> ovo malo prodiskutiramo. :-)

E bash mi je lijepo za vidjet kad se ljudi ovako nadju O(;-) *FLAP* *FLAP*

Jumper

In article <Pine.GSO.4.10.10002022105520.25896-100000
@jagor.srce.hr>, vbe...@jagor.srce.hr says...

Bio je u svabiji neko vrijeme, malo je u financ frki, nema posla
tamo oko Zupanje (kao uostalom niti nigdje), no drzi se on, sve
u svemu kaze da se gotovo nista nije promijenilo u zadnjih par
godina (osim Amiga scene ;(

Metal i ja inace friendujemo godinama, zajedno smo napravili i
Polaris Maniu (2x music disk) na Amigi, radio mi je glazbu i
gfx. za mnoge introe, ma on je sila. Sreli smo se prvi put
negdje 1992 ili 1993 kod Satana (gdje je on sad, jel ko zna ?) u
Zagrebu.

--
Mr. Weems AKA Jumper :)

Jumper

In article <87b7o0$ra$3...@as102.tel.hr>, dsek...@bbm.hr says...

> Ma di ti zivis? Elf je coder, ne?

> Rising Sun. Meni je ipak lakse - odem do buraza i on mi da modul :)
>
> bye
> DEN

Pitaj ga dal se sjeca onog chip modula kojeg je radio na brzaka
iz samo jednog samplea (nekog sistemskog filea :) u podrumu u
Sisku na Revenge of Mr. Party II, a koji mu je Stanoje obrisao
resetom masine :?

--
Jum/>er

Jumper

In article <87b7o2$ra$5...@as102.tel.hr>, dsek...@bbm.hr says...
> Aaaaaa ... znamo se mi, znamo ... :)
>
> bye
> DEN

Ej, Sentinel majstore, jesi ti isao na FOI ? Ako jesi, kako je
to zavrsilo ? Jel se sjecas Banana Dezigna i njihovog pisma iz
Brazila :?

--
Jum/>er

vbe...@jagor.srce.hr

On Thu, 3 Feb 2000, Jumper wrote:

> gfx. za mnoge introe, ma on je sila. Sreli smo se prvi put
> negdje 1992 ili 1993 kod Satana (gdje je on sad, jel ko zna ?) u
> Zagrebu.

Ma "Satan" je bio sitni diler poput Danijela Pajura i Miro-Soft Cluba. Mi
bi prvo importirali warez onda bi Pajur ili Lizard nabavili to od jednoga od
nas, pa bi onda medjusobno jedan drugom dilali, i naravno na kraju
klinchadiji. A Satan pojma o kodiranju nije imao, on je samo preprodavao.
Njemu je XcS kodirao introe. Ono skodira mu intro u 45 minuta s nekim
jadnim efektima a ovaj misli kak je to genijalno i kak je sad glavna faca u
Zagrebu jer ima unikatni intro, a XcS i ja se valjamo od cerenja.
Ah, to je uvijek znalo bit tako zabavno.

Daniel Kasaj

<vbe...@jagor.srce.hr> wrote:
> jadnim efektima a ovaj misli kak je to genijalno i kak je sad glavna faca
> Zagrebu jer ima unikatni intro, a XcS i ja se valjamo od cerenja.
> Ah, to je uvijek znalo bit tako zabavno.

hm hm hm a meni xcs zvuci poznato :) samo nezam da li je to bas XcS :)
o kom se radi? :)

--
Daniel
=====

Orange Juice Jones

Daniel Kasaj <dan...@artprint.hr> wrote in message

> hm hm hm a meni xcs zvuci poznato :) samo nezam da li je to bas XcS :)
> o kom se radi? :)

o onom na kog ti mislis.

Jumper

In article <Pine.GSO.4.10.100020...@jagor.srce.hr>, vbe...@jagor.srce.hr says...

> [...]
> Zagrebu jer ima unikatni intro, a XcS i ja se valjamo od cerenja.
> Ah, to je uvijek znalo bit tako zabavno.

Al Satan je bio zakon, jednu smo noc (prije partya u Sisku negdje '93) kod njega (Elf, Diablo i Metal) citavu noc do jutra kodirali 40k intro s kojim smo slijedeci dan na partyu bili 2. (u konkurenciji s demoima !?!). Usput, dao je veliki support u vidu softwarea, zato ga cijenim. Bio je vazna karika u svom tom lancu :)

--
Jum/>er

Jumper

In article <87cuh6$vlq$1...@as102.tel.hr>, dan...@artprint.hr says...

> hm hm hm a meni xcs zvuci poznato :) samo nezam da li je to bas XcS :)
> o kom se radi? :)

Jel se radi o Nevenu :)))

--
Jum/>er