Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

5 najboljih gitarista

248 views
Skip to first unread message

Ivan Kapov

unread,
Dec 25, 1999, 3:00:00 AM12/25/99
to
Nabrojite 5 najboljih , onih 5 za koje VI mislite da su najbolji .....
ovo me bas zanima ... )
Ja cu svoje reci kasnije

Ivan

ElwoodBlues

unread,
Dec 25, 1999, 3:00:00 AM12/25/99
to
Ivan Kapov <neven...@si.tel.hr> wrote in message
news:842tff$449$1...@as102.tel.hr...

Eh, bojim se da nema smisla ogranicavati popis na 5, jel' da? Ali evo....

Keith Richards
Tery Anastasio
Rory Gallagher
Decki iz Peral Jama
Tip iz Red Hot Chili Peppersa
I standarne face: Hendrix, Clapton, BB King, upisi-sto-hoces...

Od nasih:
Marijan Brkic, Padjen i Zoki i Kruno iz Majki

--
Vedran

"When life gives you lemons, just shut up and eat the damn lemons."

Luka Abrus

unread,
Dec 25, 1999, 3:00:00 AM12/25/99
to
> Decki iz Peral Jama

To stari! :-)
Je li mccready bio proglasen za najboljeg solo gitarista negdje 92-93?

> Tip iz Red Hot Chili Peppersa

RHCP jesu najjaci bend (uz Pearl Jam), i muzika je zakon, ali gitarist se ne
istice previse... Jedino je Flea naaaaaajbolji basist danas... Naaaj... :-)

--
Luka Abrus
[ lu...@dizzy.hr | ab...@fly.cc.fer.hr ]
[ http://luka.dizzy.hr | http://funatic.dizzy.hr ]


Brana

unread,
Dec 25, 1999, 3:00:00 AM12/25/99
to

Luka Abrus <lu...@dizzy.hr> wrote in message
news:8438m2$f1r$1...@as102.tel.hr...
> > Decki iz Peral Jama
>

1. Stefanofski (neznam sad dal je fski ili vski)
2. Slash (koji je vjezbao 6 sati na dan)
3. Clapton
4. Jimy Page
5. Hendrix


Sweet child o'mine momci!

ElwoodBlues

unread,
Dec 25, 1999, 3:00:00 AM12/25/99
to
Luka Abrus <lu...@dizzy.hr> wrote in message
news:8438m2$f1r$1...@as102.tel.hr...
> > Decki iz Peral Jama
>
> To stari! :-)
> Je li mccready bio proglasen za najboljeg solo gitarista negdje 92-93?

Da ti pravo kazem, ne sjecam se bas... Live On Two Legs mi je izvrstan. Da
ne spominjem Yield.

> > Tip iz Red Hot Chili Peppersa
>
> RHCP jesu najjaci bend (uz Pearl Jam), i muzika je zakon, ali gitarist se
ne
> istice previse... Jedino je Flea naaaaaajbolji basist danas... Naaaj...
:-)

Mozda ga nebi ni spomenuo da sinoc nisam na MTV-u gledao snimku nekakvog
koncerta iz Moskve. Ostavio sam sve sto sam tog casa radio i odgledao
koncert... John Frusciante mislim da se zove...

Sasha

unread,
Dec 25, 1999, 3:00:00 AM12/25/99
to
okay... here we go. Tesko mi je ograniciti se na 5... ali ajd', let's give
it a shot:

1. John Petrucci
2. Steve Vai
3. Vinnie Moore
4. Al DiMeola
5. David Gilmour

pitaj me sutra istu stvar, garantiram ti da bih se izjasnio drugacije...
:-))). Dakle, dodaj jos Mike Oldfield, Vlatka Stefanovski, Joe Pass
(jazzer, za vas koji ne znate), Chris De Garmo & Michael Wilton (dvojac iz
Queensryche-a, iako De Garmo vise nije u bandu), Tim Renwick, Chuck
Schuldiner (Death), Paul Masvidal (Cynic), Joe Satriani... etc. Mogu ja
ovako do sutra... :-)). Ali Petrucci je bog!

Sasha

unread,
Dec 25, 1999, 3:00:00 AM12/25/99
to

Marin Vlah

unread,
Dec 25, 1999, 3:00:00 AM12/25/99
to
Ivan Kapov <neven...@si.tel.hr> wrote:

> Nabrojite 5 najboljih , onih 5 za koje VI mislite da su najbolji .....
> ovo me bas zanima ... )

1. Brian May
2. Vlatko Stefanovski
3. Jimi Hendrix
4. Mark Knopfler (sigurno sam fulao prezime :) )
5. Alvin Lee


Ali moram priznati da cijenim Nikolu Sarapu, car je cisti!
(ne, ne, ne, ne studiram na PMFu i prosao sam sve matan-e :-) ).


Pozdrav,
Marin.

JaVa

unread,
Dec 26, 1999, 3:00:00 AM12/26/99
to
On Sat, 25 Dec 1999 23:43:05 +0100, Sasha <sasa.ca...@pu.tel.hr> wrote:

>okay... here we go. Tesko mi je ograniciti se na 5... ali ajd', let's give
>it a shot:

... al da su ti dali 10, vjerojatno bi stavio petruccia na prvih
5 ? :)

>1. John Petrucci
>2. Steve Vai
>3. Vinnie Moore
>4. Al DiMeola
>5. David Gilmour

.. a zasto sam znao da ces Petruccia staviti na prvo mjesto :)

kod mene bi islo malo drugacije....
1. Nuno Bettencourt (Extreme)
2. Steve Vai
3. John Petrucci (Dream Theater)
4. Joe Satriani
5. Yngwie Malmsteen

I realize da su 2. 3. i 5. naporni do bola cesto, ali pricali smo o tome
kako sviraju :) ako bismo jos neke druge kriterije uzeli u obzir, svakako
bi DiMeola usao u obzir, a da ne spomenem Johna Wiliamsa, Paca de Luciu,
i slicne :)

--

Vedran.

When you're talking to yourself,
And nobody's home...
You can fool yourself,
You came in this world alone...

JaVa

unread,
Dec 26, 1999, 3:00:00 AM12/26/99
to
On Sat, 25 Dec 1999 21:54:16 +0100, Brana <jozo.k...@vz.tel.hr> wrote:

>1. Stefanofski (neznam sad dal je fski ili vski)
>2. Slash (koji je vjezbao 6 sati na dan)
>3. Clapton
>4. Jimy Page
>5. Hendrix

mislim da je -vski , a sto se tice slasha, usporedis li to sa
Vaijem i jos ponekima koji su svirali po 12 do 15 sati na dan, onda
skuzis da je to kap u moru. bez ulazenja u svirku doticnog, jer se
radi o jednom od melodicnijih gitarista za koje znam.

JaVa

unread,
Dec 26, 1999, 3:00:00 AM12/26/99
to
On 25 Dec 1999 23:11:54 GMT, Marin Vlah <mv...@fly.srk.fer.hr> wrote:

> 1. Brian May
> 2. Vlatko Stefanovski
> 3. Jimi Hendrix
> 4. Mark Knopfler (sigurno sam fulao prezime :) )
> 5. Alvin Lee

nisi fulao prezime.. rejoice! :))))))

> Ali moram priznati da cijenim Nikolu Sarapu, car je cisti!
>(ne, ne, ne, ne studiram na PMFu i prosao sam sve matan-e :-) ).

no comment :)

Luka Abrus

unread,
Dec 26, 1999, 3:00:00 AM12/26/99
to
> Mozda ga nebi ni spomenuo da sinoc nisam na MTV-u gledao snimku nekakvog
> koncerta iz Moskve. Ostavio sam sve sto sam tog casa radio i odgledao
> koncert... John Frusciante mislim da se zove...

Da! i ja sam to sinoc gledao... Ono na crvenom trgu... Nije im sound bio
reprezentativan, ali svira.... brate mili... :-)

JaVa

unread,
Dec 26, 1999, 3:00:00 AM12/26/99
to
On Sun, 26 Dec 1999 13:20:42 +0100, Luka Abrus <lu...@dizzy.hr> wrote:

>Da! i ja sam to sinoc gledao... Ono na crvenom trgu... Nije im sound bio
>reprezentativan, ali svira.... brate mili... :-)

jesi snimao ? maaaaaaajke ti! :)

Ivan Kapov

unread,
Dec 26, 1999, 3:00:00 AM12/26/99
to
Ok , evo ih mojih 5 :

1.Keet Richards ( nema se sta reci , legenda )
2.Richie Sambora ( jako dobar , a u acustic rocku mu nema ravnog ... )
3.Angus Young ( mali propali school boy ... cudo od gitarista )
4.Slash ( bog i batina )
5.Jimmy Page ( niko ne zna improvizirati kao on )

That's it .

Slazete se s ovim ?

Ivan K.

Dalibor Bauernfrajnd

unread,
Dec 26, 1999, 3:00:00 AM12/26/99
to

Ivan Kapov wrote in message <842tff$449$1...@as102.tel.hr>...

>Nabrojite 5 najboljih , onih 5 za koje VI mislite da su najbolji .....
> ovo me bas zanima ... )
>Ja cu svoje reci kasnije
>
>Ivan
>


Van Halen
Joe Satriani
Stefanovski :-)
C. Santana
Gary Moore

(a ok, i stevica vai se da spomenuti, al' drugi put:) )

Marko Budisic

unread,
Dec 26, 1999, 3:00:00 AM12/26/99
to
On Sun, 26 Dec 1999 14:27:32 +0100, "Ivan Kapov"
<neven...@si.tel.hr> wrote:

>Ok , evo ih mojih 5 :
>
>1.Keet Richards ( nema se sta reci , legenda )

kaj nije keith richards

ElwoodBlues

unread,
Dec 26, 1999, 3:00:00 AM12/26/99
to
JaVa <ja...@ieee-sb.cc.fer.hr> wrote in message
news:slrn86c61...@chopin.iskon.hr...

> On Sun, 26 Dec 1999 13:20:42 +0100, Luka Abrus <lu...@dizzy.hr> wrote:
>
> >Da! i ja sam to sinoc gledao... Ono na crvenom trgu... Nije im sound bio
> >reprezentativan, ali svira.... brate mili... :-)
>
> jesi snimao ? maaaaaaajke ti! :)

Mislim da je zvuk namjerno bio onakav da neko nebi napravio bootleg...

ElwoodBlues

unread,
Dec 26, 1999, 3:00:00 AM12/26/99
to

Ivan Kapov <neven...@si.tel.hr> wrote in message
news:8454th$2k7$1...@as102.tel.hr...

> Ok , evo ih mojih 5 :
>
> 1.Keet Richards ( nema se sta reci , legenda )
> 2.Richie Sambora ( jako dobar , a u acustic rocku mu nema ravnog ... )
> 3.Angus Young ( mali propali school boy ... cudo od gitarista )
> 4.Slash ( bog i batina )
> 5.Jimmy Page ( niko ne zna improvizirati kao on )
>
> That's it .
>
> Slazete se s ovim ?
>
> Ivan K.

Ja sam Richardsa isto stavio kao prvog. Ne zato sto je star i ruzan i sto je
'fora' vec zato sto sam tog tipa otkrio u jedanajstoj i sto je on onaj koji
me natjerao da se primim gitare. Vidim da mnogi ovdje vole Satriania, Vaia i
jos neke za koje, moram priznat, nisam nikad cuo, ali meni takvi tipovi
gitarista ne znace nista i beskarajna soliranja i ego tripovi me nikad me
nisu privlacili. Ono sto je kostur pjesme, sto je nosi, jest ritam gitara i
zato obozavam tog tipa. Just a thought, nemojte me flejmat odma...

Tomislav Strelar

unread,
Dec 26, 1999, 3:00:00 AM12/26/99
to

Ivan Kapov wrote:

> Ok , evo ih mojih 5 :
>
> 1.Keet Richards ( nema se sta reci , legenda )
> 2.Richie Sambora ( jako dobar , a u acustic rocku mu nema ravnog ... )
> 3.Angus Young ( mali propali school boy ... cudo od gitarista )
> 4.Slash ( bog i batina )
> 5.Jimmy Page ( niko ne zna improvizirati kao on )
>
> That's it .
>
> Slazete se s ovim ?

Ne. Ocito ne cijenis solaze. Sto objasnjava cinjenicu da kazes da ti jedan
Jimmy Page sjajno improvizira. Ne kazem da je on los, daleko od toga, ali
sto se tice improvizacija stvarno nije nist posebno. Zna muljati, sto
mozda nekom dobro i zvuci, ali te njegove muljaze su daleko od dobrog.
Nakon sto cujes improvizacije jednog Hendrixa,Stevie Raya,Claptona,Alberta
Kinga, svi ostali su daaaaaaaaaleko iza njih. Bar sto se tice bluza. Ali
Page se bas fura na bluz o kojoj biti ne zna mnogo, zasto mi i ide ne
zivce.
Keith je legenda i to ga drzi na visokim mjestima na listama mnogih ljudi.
Ali, ljudi, suocimo se s istinom, covjek *ne zna* (govorimo o solu, da me
krivo ne skuzite, ali sto je dobar gitarista, bez dobrog sola).

Evo mojih:
1. Jimi Hendrix (najbolji gitarista ikad)
2. Stevie Ray Vaughan (spoj najboljih osobina gitarista od 1 do 4.)
3. Eric Clapton (najbolje razvija solo)
4. Albert King (covjek svira s dusom)
5. Yngwie Malmsteen (fenomenalna brzina uz izvanredno poznavanje glazbe, i
apsoultni sluh)


moonlock

unread,
Dec 26, 1999, 3:00:00 AM12/26/99
to
kirk hammet
dimebag darell (ak se tak zove... )
satriani
hendrix
jaVa
:O))))))))

ACCeSS

unread,
Dec 26, 1999, 3:00:00 AM12/26/99
to
Ritchie Blackmore
Marty Friedman
Slash
...

"Ivan Kapov" <neven...@si.tel.hr> wrote in message

news:842tff$449$1...@as102.tel.hr...

Tanelorn

unread,
Dec 27, 1999, 3:00:00 AM12/27/99
to

moonlock wrote:

Hahaha, Hammet ti je na prvom mjestu. Sattrianijev najlosiji ucenik.
Ostalo je u redu, ukljucujuc javu :)


JaVa

unread,
Dec 27, 1999, 3:00:00 AM12/27/99
to
On Sun, 26 Dec 1999 22:30:36 +0100, moonlock <moon...@inet.hr> wrote:

>kirk hammet
>dimebag darell (ak se tak zove... )
>satriani
>hendrix
>jaVa

jeeeeeeeeeebem ti da ti jebem, di si mene iza hammeta stavio 4
mjesta! sinko, ovo cu ti oprostiti gledidbe i u svezidbi posvemasnjeg
oblokavanja i praznika u drzavi trenutno. ali nemoj vise nikada
ponoviti takve pogreske! :>>>>>>>>>>>>>

P.S. pogodio si "kak se zove" :)

JaVa

unread,
Dec 27, 1999, 3:00:00 AM12/27/99
to
On Mon, 27 Dec 1999 01:18:57 +0100, Tanelorn <sasa....@zg.tel.hr> wrote:

>Hahaha, Hammet ti je na prvom mjestu. Sattrianijev najlosiji ucenik.
>Ostalo je u redu, ukljucujuc javu :)

maaaaaaaater ti jebem! :>>>>>>

Dalibor Bauernfrajnd

unread,
Dec 27, 1999, 3:00:00 AM12/27/99
to

moonlock wrote in message <8461eb$7cb$1...@bach.iskon.hr>...

>kirk hammet
>dimebag darell (ak se tak zove... )
>satriani
>hendrix
>jaVa
>:O))))))))

LOL :-)))

moonlock

unread,
Dec 27, 1999, 3:00:00 AM12/27/99
to
> jeeeeeeeeeebem ti da ti jebem, di si mene iza hammeta stavio 4
> mjesta! sinko, ovo cu ti oprostiti gledidbe i u svezidbi posvemasnjeg
> oblokavanja i praznika u drzavi trenutno. ali nemoj vise nikada
> ponoviti takve pogreske! :>>>>>>>>>>>>>

ma daj... meni je hammet fakat mrak.a i ti si mi mrak... a da, naravno,
valjda sam se bio prezdero, ... ispred hammeta je samo jedan, mighty turtle,
bog... ja! hehe.... :O))

> P.S. pogodio si "kak se zove" :)

ma znam da sam pogodio samo nisam bio siguran jel darrell ili darell...
mislim da je ipak darrell.ali koga shisha...

moonlock

unread,
Dec 27, 1999, 3:00:00 AM12/27/99
to
> Hahaha, Hammet ti je na prvom mjestu. Sattrianijev najlosiji ucenik.

hmm... meni je njegov stil najebeno bolji.drma wah od samog pocetka, lickovi
su fakat jebeno dobri... sam zvuk gitare mi je definitivno najbolji koji sam
cuo.jest da je manjevise uvijek isti, ali boze moj... i pizza je uvijek ista
a svaki put je prokleto dobra! :o)
bettencourt, vai, satriani.. sve su to super i mrak gitaristi, nikaj njima
ne fali, ali hammetov stil i njegovi lickovi, kojih ima od bluesa do
hendrixa preko satrianija, meni najvise pasu.stamina i brzina su na zavidnoj
razini i stvarno mi je njegov zvuk najbolji od svih. i bas me zanima zasto
je kirk najlosiji ucenik satrianija? izmedju njih i nije bas neka razlika u
godinam, ak je uopce i ima... ak je los samo zato jerbo vise ne koristi one
standardne lickove i trikove i fore koje se "moraju" u HM glazbi koristiti,
onda si ... glup, kaj drugo da ti velim... a i sada, kada je vecini ljudi
metallica "pederski band", jos uvijek nema tog gitariste koji bi napravio
tako jebeno dobar solo na recimo "bleeding me" ili "prince charming". meni
je osobno satriani mrak, ali... hammet mi je bolji, ne da je tehnicki bolji,
ali ipak fura jedan svoj stil koji bi ja prepoznao izmedju 30 razlicitih
gitarista. zvuk mu nije ono.... tipicno "metalski" suh i suhoparan, kao
recimo darellov, vec ima svega, delaya, flangera i usto sve jos fenomenalno
koristi wah pedalu. barem 80 posto ljudi koje ja znam i koji su ikada
slusali metallicu, nisu uopce skuzili da covjek koristi wah.pogotovo na live
nastupima... svako ima svoj cup of tea, a hammet fills mine.

Aragorn

unread,
Dec 27, 1999, 3:00:00 AM12/27/99
to

ovako dakle

1. Djuka Kokot (onaj tip sa crvenim telecasterom)
2. Sasa Komad
3. Vedran Dakic
4. Joe Satriani
5. Steve Vai

dakle, to je to...ovi momci su vrhunski
tko njih zna taj je pravi

Mario Curic Vipko

unread,
Dec 27, 1999, 3:00:00 AM12/27/99
to
Dana Gospodnjeg 26 Dec 1999 10:41:51 GMT, ja...@ieee-sb.cc.fer.hr
(JaVa) je napisao:

>kod mene bi islo malo drugacije....
>1. Nuno Bettencourt (Extreme)
>2. Steve Vai
>3. John Petrucci (Dream Theater)
>4. Joe Satriani
>5. Yngwie Malmsteen

Svi ovi stimaju samo malo poredak ne...

1. John Petrucci
2. Joe Satriani
3. Steve Vai
4. Nuno Bettencourt
5. Yngwie Malmsteen

Ma ubiti svi su tu negdje samo se razlikuju u stilu sviranja i tipu
glazbe...heavy ritam pertucia,meodicnost tonova satrianija,ritmika i
brzina vaia,fakat brzina u malmsteena a nuno je nesto izmedju :)

heh...to bi bilo to...i'm back...


==============================================
| name: Mario Curic |
| nick: lord Viper (Vipko) |
| email: vi...@xoommail.com |
| UIN: 1919769 |
| URL: http://lordviper.cjb.net |
| tel/fax. : 021/882 807 |
| mob. : 091/504 1757 (0-0) |
=============================oOOo-(_)-oOOo====

"When i left you i was but a learner,
now I'am the master."

Mario Curic Vipko

unread,
Dec 27, 1999, 3:00:00 AM12/27/99
to
Dana Gospodnjeg Sun, 26 Dec 1999 22:30:36 +0100, "moonlock"
<moon...@inet.hr> je napisao:

>kirk hammet

E pa sad si stvarno pretjero...ono mislim i ja sam fan metallice od
osnovne skole i dan danas slusam obavezno metallicu ,al kirk je sranje
od gitariste...barem sto bi trebao biti za jedan tako velik bend...ono
je da se stvarno zna sluzti vahom al to nije sve sto treba za dobrog
gitaristu...sad se netko reci a sta ceti puste skale i solaze ako
neznas to dobro uklopiti...a o tome ja bas govorim...mozda ja ,ti
,java i neznam koji jos gitarista neznaju dobro slozit solazu..ali
neki koji odgovara velicini benda zna...kako ga mozes staviti ispred
petruccia (valjda se vako pise :) ili malmsteena ? poslusaj samo jednu
pjesmu od petrucia i promjeniti ces misljenje...ja jesam! :) i ja sam
tek ga poceo slusat prije poa godine...ito znas kako ? Trazio nest na
netu i neznam kako naso se na dreamtheatre.com ili jonpetruci.com ili
u tom stilu i najdoh ja mp3 (1.9MB) od njega koji on ono demonstrira
svirku (ja mislim da je sa Necronomicon pjesma Epilogue) od tada sam
uveliko promjenio misljenje o gitaristima...

>dimebag darell (ak se tak zove... )
>satriani
>hendrix
>jaVa

ostalo je relativno ok samo sto je java tu uljez...a sad se zamislite
u kojem smislu :)) ? ajd ajd...u dobrom...

c u...

Mario Curic Vipko

unread,
Dec 27, 1999, 3:00:00 AM12/27/99
to
Dana Gospodnjeg Sun, 26 Dec 1999 16:02:03 +0100, "Dalibor
Bauernfrajnd" <dbau...@yahoo.com> je napisao:


>Van Halen

e da i njega sam zaboravio...ravunajte njega tamo izmedju 4 i 5 ...na
4.5 :) Al sto se mene tice samo ona prave stare pisme sa 1 i 2
albuma...tipa atomic punk,Ain't talkin' 'bout love,You Really Got
Me,Jamie's Crying i naravno Icecream man :)) dugo sam ga vrijeme
skidao...a o eruptionu da ne govorimo..ta pjesma je u svoje vrijeme (a
i danas relativno) bila otkrice nove gitare...

Chucky

unread,
Dec 27, 1999, 3:00:00 AM12/27/99
to
1.Hendrix
2.Clapton
3.Santana
4.Oldfield
5.Richards

Chucky

Tanelorn

unread,
Dec 27, 1999, 3:00:00 AM12/27/99
to

Aragorn wrote:

Haha, ti si lud. :) A zakaj si sebe na peto mjesto ubacio?


Truly

unread,
Dec 27, 1999, 3:00:00 AM12/27/99
to
Joe Frusciante ne mora se niti isticati jer vise i nije vrijeme
gitaristickog izivljavanja, ali nacin na koji on popunjava glazbu RCHP s
raznim sitnim finesama, jednostavnim i efektnim solazama - to je
fascinantno. Od novijih gitarista on mi je zakon. Od starih: Gilmour,
Hendrix, Page,Santana, Clapton.

ElwoodBlues <vedran...@zg.tel.hr> wrote in message
news:843cu6$jp4$1...@as102.tel.hr...
> Luka Abrus <lu...@dizzy.hr> wrote in message
> news:8438m2$f1r$1...@as102.tel.hr...
> > > Decki iz Peral Jama
> >
> > To stari! :-)
> > Je li mccready bio proglasen za najboljeg solo gitarista negdje 92-93?
>
> Da ti pravo kazem, ne sjecam se bas... Live On Two Legs mi je izvrstan. Da
> ne spominjem Yield.
>
> > > Tip iz Red Hot Chili Peppersa
> >
> > RHCP jesu najjaci bend (uz Pearl Jam), i muzika je zakon, ali gitarist
se
> ne
> > istice previse... Jedino je Flea naaaaaajbolji basist danas... Naaaj...
> :-)

ElwoodBlues

unread,
Dec 27, 1999, 3:00:00 AM12/27/99
to
Chucky <chuc...@yahoo.com> wrote in message
news:848hm0$9fv$1...@as102.tel.hr...

> 1.Hendrix
> 2.Clapton
> 3.Santana
> 4.Oldfield
> 5.Richards
>
> Chucky

Ah, konacno neka 'normalnija' lista... :-)

Marko

unread,
Dec 27, 1999, 3:00:00 AM12/27/99
to
In article <3868bc56...@205.219.255.8>, vi...@xoommail.com says...

> Dana Gospodnjeg 26 Dec 1999 10:41:51 GMT, ja...@ieee-sb.cc.fer.hr
> (JaVa) je napisao:
>
ZA VIPKA

MENI JOS NISU STIGLE TABLETURE I 70 KUNA KOJE SAM TI POSLAO NIJE MALO
NIJE ISTINA DA SE TO NEMOZE POSLATI NIKAKO U ZAGREB!


moonlock

unread,
Dec 27, 1999, 3:00:00 AM12/27/99
to

.kako ga mozes staviti ispred
> petruccia (valjda se vako pise :) ili malmsteena ?

ne slusam ih, i mogu oni bit bolji i jesu bolji, ali meni je kirk mrak.hebi
ga... ubi me!:O)

turbo

unread,
Dec 27, 1999, 3:00:00 AM12/27/99
to
On Sat, 25 Dec 1999 18:08:15 +0100, Ivan Kapov <neven...@si.tel.hr> wrote:
>Nabrojite 5 najboljih , onih 5 za koje VI mislite da su najbolji .....
> ovo me bas zanima ... )
>Ja cu svoje reci kasnije
>

Hendrix
Santana
Blackmore
Knopfler
Clapton
Satriani
...

Točak (Smak)
Stefanovski

Turbo.
-------------------------------------------------
ibro...@linux.hr
ibro...@foi.hr
http://www.foi.hr/~ibrozovi

JaVa

unread,
Dec 28, 1999, 3:00:00 AM12/28/99
to
On Mon, 27 Dec 1999 16:53:11 +0100, moonlock <moon...@inet.hr> wrote:

>ma daj... meni je hammet fakat mrak.a i ti si mi mrak... a da, naravno,
>valjda sam se bio prezdero, ... ispred hammeta je samo jedan, mighty turtle,
>bog... ja! hehe.... :O))

mogel sam si i misliti da nekaj fali ;)

>ma znam da sam pogodio samo nisam bio siguran jel darrell ili darell...
>mislim da je ipak darrell.ali koga shisha...

ja ga svakako nebi shishao, a jos manje bi svirao onaj njegov odurno
ruzni washburn. mislim washburn su mi inace najbolje gitare, i on jest
jedan od cijele dvojice koji imaju washburn signature gitare, al dime
gitara je za bljuvat :)

JaVa

unread,
Dec 28, 1999, 3:00:00 AM12/28/99
to
On Mon, 27 Dec 1999 16:51:24 +0100, moonlock <moon...@inet.hr> wrote:

>hmm... meni je njegov stil najebeno bolji.drma wah od samog pocetka, lickovi
>su fakat jebeno dobri... sam zvuk gitare mi je definitivno najbolji koji sam
>cuo.jest da je manjevise uvijek isti, ali boze moj... i pizza je uvijek ista
>a svaki put je prokleto dobra! :o)

je, al pizza se jede, i mozes ju naruciti sa razlicitim sastojcima, a na
albumu metallice nemres narucit da hammet nadje neki normalni sound koji
normalnog coeka ne podsjeca na zvuk distorzirane b&d motorne pile taman
mikrosekundu prije no sto ce joj prijenos riknut. zvuk skart. ali to sam
vec rekao. to je broj jedan. a broj dva, neinventivan je totalno.

>bettencourt, vai, satriani.. sve su to super i mrak gitaristi, nikaj njima
>ne fali, ali hammetov stil i njegovi lickovi, kojih ima od bluesa do
>hendrixa preko satrianija, meni najvise pasu.stamina i brzina su na zavidnoj
>razini i stvarno mi je njegov zvuk najbolji od svih.

ok, tebi pasu.. mnogima pasu :) mnogima i ne :) deal ? :)

> i bas me zanima zasto je kirk najlosiji ucenik satrianija?

because the Mighty turtle-head Joe Satriani said so. a i cuje se na
svakom albumu. nisi znao da mu kirk dolazi na lekcije prije i poslije
svakog albuma ? :)

> izmedju njih i nije bas neka razlika u godinam, ak je uopce i ima... ak
> je los samo zato jerbo vise ne koristi one standardne lickove i trikove
> i fore koje se "moraju" u HM glazbi koristiti, onda si ... glup, kaj
> drugo da ti velim...

izmedju njih postoji cisto lijepa razlika u godinama.jos kad malo zbrojis
ko je kad pocel svirat i ko je kad postal nekaj na sceni, mozda dodjes do
zapanjujucih zakljucaka :) ajde ipak potrazi podatke prije no sto izvalis
ovakvu glupost :)

> a i sada, kada je vecini ljudi metallica "pederski band",

sto i jest...



> jos uvijek nema tog gitariste koji bi napravio tako jebeno dobar solo na
> recimo "bleeding me" ili "prince charming". meni je osobno satriani mrak,
> ali... hammet mi je bolji, ne da je tehnicki bolji, ali ipak fura jedan
> svoj stil koji bi ja prepoznao izmedju 30 razlicitih gitarista. zvuk mu
> nije ono.... tipicno "metalski" suh i suhoparan, kao recimo darellov, vec
> ima svega, delaya, flangera i usto sve jos fenomenalno koristi wah pedalu.

bas cu poslusat malo bolje te solaze da cujemo mi i to cudo :)
dime ima , istina, najobicniji metalni sound, nis posebno, al ga, brate, ima
na stvarima... uf... solo od Cemetary Gates kao jedan od ljepsih mi pada
na pamet (prvi dio, ne poslije kad pocne drkat bezveze).
a sto se usporedbe hammeta i satrianija tice.. mislim da si rekao uvredu
svakom normalnom coeku koji svira gitaru, ali neka. tvoje misljenje, i kao
takvo se cijeni.
sto se tice njegovog usiljenog izdrkavanja po wah pedali, ti ocito u zivotu
nisi cuo da se wah pedala moze koristiti i normalno. a ne skakat po 20
wah pedala po stageu koje su tamo samo zato da se nebi malo prosetao a da
moze drkat po njima kad nema kaj drugo rec. wah pedala je fora, fora koja
dobro dodje coeku kad nije dovoljno inventivan za nekaj drugo "reci"
gitarom i svirkom.

> barem 80 posto ljudi koje ja znam i koji su ikada slusali metallicu, nisu
> uopce skuzili da covjek koristi wah.pogotovo na live nastupima... svako
> ima svoj cup of tea, a hammet fills mine.

tako je. medjutim , nemozes njega sa satrianijem, vaijem, bettencourtom i
malmsteenom i slicnima usporedjivat ni po cemu. nit je inventivniji, nit
je tehnicki zahtjevniji, definitivno nije brzi (sto i nije toliko bitno,
barem ne meni), jos je manje melodicniji, a ima od svih njih najlosiji
sound. eto, moja 2c misljenja :)

JaVa

unread,
Dec 28, 1999, 3:00:00 AM12/28/99
to
On Mon, 27 Dec 1999 19:14:13 +0100, Aragorn <jfu...@writeme.com> wrote:
>ovako dakle
>1. Djuka Kokot (onaj tip sa crvenim telecasterom)
>2. Sasa Komad
>3. Vedran Dakic
>4. Joe Satriani
>5. Steve Vai

sve sam cekao kad ces ti uletiti i staviti sebe,
Vai-krvni-i-brate-po-izgledu, i rec svoje nekakve baljezgarije :)

sale, kaj velis, sviras bolje od mene :)

JaVa

unread,
Dec 28, 1999, 3:00:00 AM12/28/99
to
On Mon, 27 Dec 1999 19:43:22 GMT, Mario Curic Vipko <vi...@xoommail.com> wrote:

>svirku (ja mislim da je sa Necronomicon pjesma Epilogue) od tada sam
>uveliko promjenio misljenje o gitaristima...

je, tak nekak se zove... ali kad cujes njegovu solazicu sa I&W turneje,
plakat ces od jada (ne, opce nije teska, stvarno je pljuga, ali kako
lijepo zvuci.... geeeeez!). od tri dijela te solaze, za dva dijela ce ti
trebat pol sata da skines, a drugi radije pusti, jer ga je izdrk'o da
je gitara plakala :)

>ostalo je relativno ok samo sto je java tu uljez...a sad se zamislite
>u kojem smislu :)) ? ajd ajd...u dobrom...

ihihihhihi :) ma pusti coeka, valjda ima nocne more od mene ;>>>>

ElwoodBlues

unread,
Dec 28, 1999, 3:00:00 AM12/28/99
to
> izmedju ostalog, reci cu ti jednu stvar koju ne znas:) pred 4 5 godina
> bil je "slet" gitarista u Sevilli ("Una noche a Sevilla"). bili su tamo
> neki ovdje spomenuti (Vai, Satriani) a i neki drugi (Brian May, i ko
> zna kolko jos njih). faca doticnog prvospomenutog dvojca dok je Nuno
> svirao bila je nalik na facu blago zbunjenog teleta prije oplodnje
> umjetnim putem. a coek je tada imao samo 27 godina i 10 godina svirke
> iza sebe :) e jednog dana kad se docepam te kazete... jednom davno bilo
> je .mov (appple quicktime) format na jednom site-u u australiji sa
> insertima s tog "okupljanja". ima se kaj vidjet. IMA NEKO MOZDAAAAA ?! :)

To ti je prije par mjeseci bilo na HRT-u, a s obzirom na naprosto
brilijantnu novu shemu 3*24 siguran sam da ce nas stim pocastiti opet...

ElwoodBlues

unread,
Dec 28, 1999, 3:00:00 AM12/28/99
to
Luka Abrus <lu...@dizzy.hr> wrote in message
news:8438m2$f1r$1...@as102.tel.hr...
> > Decki iz Peral Jama
>
> To stari! :-)
> Je li mccready bio proglasen za najboljeg solo gitarista negdje 92-93?

Ako nekog interesira, nasao sam jean dobar sajt sa bootlezima PJama u mp3-u:
http://pjgraphics.cjb.net/
Valjda sam pogodio adresu...

moonlock

unread,
Dec 28, 1999, 3:00:00 AM12/28/99
to
> izmedju njih postoji cisto lijepa razlika u godinama.jos kad malo zbrojis
> ko je kad pocel svirat i ko je kad postal nekaj na sceni, mozda dodjes do
> zapanjujucih zakljucaka :) ajde ipak potrazi podatke prije no sto izvalis
> ovakvu glupost :)

hammet je 61godiste... ili 62.

> a sto se usporedbe hammeta i satrianija tice.. mislim da si rekao uvredu
> svakom normalnom coeku koji svira gitaru, ali neka. tvoje misljenje, i kao
> takvo se cijeni.

haha... pametan si ti meni, nema sta!

> sto se tice njegovog usiljenog izdrkavanja po wah pedali, ti ocito u
zivotu
> nisi cuo da se wah pedala moze koristiti i normalno. a ne skakat po 20
> wah pedala po stageu koje su tamo samo zato da se nebi malo prosetao a da
> moze drkat po njima kad nema kaj drugo rec. wah pedala je fora, fora koja
> dobro dodje coeku kad nije dovoljno inventivan za nekaj drugo "reci"
> gitarom i svirkom.

ovo nemre niko reci osim zakletog antimetallica fana... jebiga.

> tako je. medjutim , nemozes njega sa satrianijem, vaijem, bettencourtom i
> malmsteenom i slicnima usporedjivat ni po cemu. nit je inventivniji, nit
> je tehnicki zahtjevniji, definitivno nije brzi (sto i nije toliko bitno,
> barem ne meni), jos je manje melodicniji, a ima od svih njih najlosiji
> sound. eto, moja 2c misljenja :)

hahaa... pa onda zvuci ko ti jebote!


Luka Abrus

unread,
Dec 28, 1999, 3:00:00 AM12/28/99
to
> Ako nekog interesira, nasao sam jean dobar sajt sa bootlezima PJama u
mp3-u:
> http://pjgraphics.cjb.net/
> Valjda sam pogodio adresu...

Jeah! :-)
Zaakon... Fala fala... :-)

Nego, da li si mozda naisao na site sa pearl jam spotovima u mov ili mpg
formatu?
Ja jesam na jedan, ali ne radi... Odn. ima barem 50 spotova, svih zivih i
nezivih, svi objavljeni, pa nastupi na lettermanima, divljim showovima...
Ono raj za oci...
Ali nisu radili linkovi na fajlove... :-)
Ako si mozda nasao, ajde javi...

--
Luka Abrus
[ lu...@dizzy.hr | ab...@fly.cc.fer.hr ]
[ http://luka.dizzy.hr | http://funatic.dizzy.hr ]

Sasha C.

unread,
Dec 28, 1999, 3:00:00 AM12/28/99
to
> >okay... here we go. Tesko mi je ograniciti se na 5... ali ajd', let's
give
> >it a shot:
>
> ... al da su ti dali 10, vjerojatno bi stavio petruccia na prvih
> 5 ? :)

ajde sad... :-))). Na prvih deset ako bas hoces. :-))

> >1. John Petrucci
> >2. Steve Vai
> >3. Vinnie Moore
> >4. Al DiMeola
> >5. David Gilmour
>
> .. a zasto sam znao da ces Petruccia staviti na prvo mjesto :)

ma ko' da je bilo tesko to prognozirati znajuci mene?!?
Okay, da sad ne bi ispalo da ja idoliziram Petruccia do groba... ali ja,
osobno, nisam do sada cuo nekoga tko me tako iznenadio kao on. Tip ima
tehniku, znanje i osjecaj kada treba lijepo polako, melodicno, i kada treba
"izdrkavati" sto bi nas Vedran rekao... :-))). Petrucci bi bez problema
mogao svirati isto kao Malmsteen, piciti 200 na sat po onom vratu... ali NE,
covjek lijepo zapocne te svoje solaze i privede ih kraju kako spada. I sto
je jos bolje, Petrucci doslovno "zgazi" Malmsteena kad treba napisati dobru
pjesmu... Malmsteen pise takve gluparije da je to milina. Sto JaVa kaze,
Petrucciu se mozda i "cuje" onaj Berklee u solazama i ritmu, ali da ga
jebes, Malmsteen nece napisati onako zajebane ritam dionice i solaze da mu
pistolj prislonis na glavu... IMO.
Ok, nije da sad pricamo o Malmsteenu ali kad bih sad poceo nabrajati sto mi
sve kod njega smeta, lista bi bila duga... iako i on ima svojih blistavih
"trenutaka". Ako netko ima ideju i zna nekoga tko bi me odusevio jos vise od
JP-a samo neka kaze... i dalje sam open-minded, spreman da cujem i druge
gitariste i da mi se mozda svide vise nego JP... ali cisto sumnjam da takvih
ima out there... :-))).
eh da... imam jos nesto dodati... Chuck Schuldiner (Death) je jednom
izjavio: "Ritam (chord-progression) koji prati solo je jednako vazan kao i
chorus, verse ili bilo koji drugi dio pjesme...". E pa sad, malo poslusajte
recimo Malmsteena i Petruccia pa mi se javite oko toga.


Sasha C.

unread,
Dec 28, 1999, 3:00:00 AM12/28/99
to

ACCeSS <access_d...@hotmail.com> wrote in message
news:84628f$s6v$1...@as102.tel.hr...
> Ritchie Blackmore
> Marty Friedman
> Slash

ljudi, sramota me... Marty-a sam skroz zaboravio :-). I Jasona Beckera sto
je jos gore... da Becker nema Lou Gehrigh-ovu (sp?) bolest, garantirano bi i
dan danas zario i palio. Ako niste culi Marty-a i Jason-a iskopajte si
negdje dva albuma od Cacophony (njihov bend) "Speed Metal Symphony" i "Go
Off!". Ja ih imam... nesto sto bi svaki gitarist trebao cuti, IMO.
A sto se tice Marty-a i Megadetha... solaza na Tornado of Souls mi je jedna
od najdrazih. Btw, ako netko zna odsvirati onaj tapping u solazi... nek' se
javi, da pomogne "fellow" guitar-playeru u nevolji :-))).

Sasha C.

unread,
Dec 28, 1999, 3:00:00 AM12/28/99
to
>Tomislav Strelar <tstr...@tesla.vtszg.hr> wrote in message
news:38665DB5...@tesla.vtszg.hr...
>
> Evo mojih:
> 1. Jimi Hendrix (najbolji gitarista ikad)

dodaj uz to "IMO" i onda je sve okay :-)). Diskutabilno ti je ono
"najbolji... ikada", IMO... :-).


ElwoodBlues

unread,
Dec 28, 1999, 3:00:00 AM12/28/99
to
Luka Abrus <lu...@dizzy.hr> wrote in message
news:84bbdo$4tm$1...@as102.tel.hr...

> Nego, da li si mozda naisao na site sa pearl jam spotovima u mov ili mpg
> formatu?
> Ja jesam na jedan, ali ne radi... Odn. ima barem 50 spotova, svih zivih i
> nezivih, svi objavljeni, pa nastupi na lettermanima, divljim showovima...
> Ono raj za oci...
> Ali nisu radili linkovi na fajlove... :-)
> Ako si mozda nasao, ajde javi...

Bas si me zainteresirao, potrazit cu. Ali nisu li oni prestali radit spotove
i nastupat na showovima poslje Tena? Navodno u znak protesta protiv monopola
Ticketmastera...

JaVa

unread,
Dec 28, 1999, 3:00:00 AM12/28/99
to
On Mon, 27 Dec 1999 19:43:21 GMT, Mario Curic Vipko <vi...@xoommail.com> wrote:

>1. John Petrucci
>2. Joe Satriani
>3. Steve Vai
>4. Nuno Bettencourt
>5. Yngwie Malmsteen

evo, to je tvoje vidjenje stvari :) svatko ima svoje, slobodna drzava,
svi sretni i zadovoljni, jel ? ja cu fino obrazloziti svoje misljenje,
a ti udri po svojem :) a onda cemo se , kak smo se i dogovorili, nac
u neko skorije vrijeme, zalit to dobro, i razmijeniti misljenja malo
uzivo ;)

>Ma ubiti svi su tu negdje samo se razlikuju u stilu sviranja i tipu
>glazbe...heavy ritam pertucia,meodicnost tonova satrianija,ritmika i
>brzina vaia,fakat brzina u malmsteena a nuno je nesto izmedju :)

e na zalost tu cu te morat malo presjec. petrucci svira i ritam i solo
totalno streberski. akademija se u njemu osjeca. daleko od toga da on
nije dobar gitarist, svakako je jedan od najvecih. ali nije toliko
inventivan.
satriani je melodican, mozes ga slobodno nazvati i chopinom moderne
gitare, i ja ti necu proturijeciti. ali nema ukusa cesto (kao i vai)
gdje treba izdrkavati kao zivotinja a gdje ne.
kod malmsteena imam prigovor na to sto je izdrkator koji pokusava i
pjevati (tu i tamo mu to jako dobro i ide). problem je u tome sto
bi on trebao svirati instrumentalnu glazbu a la Satriani i Vai (mislim,
u tom smislu, dakle bez previse suvisnih rijeci), i onda nebih imao
taj prigovor na njega. onda bi samo ostalo ono sto zamjeram i Vaiju
i Satrianiju, a to je da su od gitare napravili instrument koji je
samom sebi svrha. Uz jedan dodatak, Vai je ruzan k'o tri cigana u
jednom sto jedan prodaje cevape, drugi skuplja smece, a treci ima
slasticarnicu na jadranu. Kako je coek ruzan, a uzivo izgleda ko zadnji
peder :) Pogledaj samo G3 tour.. :)
Sto se tice Nune, tu se definitivno ne slazem sa tobom,jer je on
od svih ovdje pobrojanih covjek sa :
a/ najmanje godina (10 godina mladji u prosjeku od svakoga)
b/ njegove solaze (sa iznimkom jedne pjesme sa prvog albuma) su sve do
jedne savrsene, bilo da je brza, spora, tapping, arpeggio, melodicna,
ili nekaj deseto , i svaka solaza je u funkciji pjesme. necu opce
spominjati kako svira ritam gitaru, harfu, klavir, bas, bubnjeve, i sve
ostalo kaj mu dodje pod ruku (ne u smislu da svira, nego kako ih dobro
svira). kod satrianija i vaija, a jos vise malmsteena, naci ces solaza
koje ce te natjerat da povracas s obzirom na pjesmu u cjelosti.
c/ po broju instrumenata u bandu, jedino satrianija mozes usporedjivati
sa njime, posto jedino satriani u moderno doba trosi 3-piece band (gitara,
bas i bubanj), a studijski znas i sam da ima 10 gitara, 55 klavijatura,
7 bubnjeva, 10 ritam masina, ko i Vai, a bormec i malmsteen.

izmedju ostalog, reci cu ti jednu stvar koju ne znas:) pred 4 5 godina
bil je "slet" gitarista u Sevilli ("Una noche a Sevilla"). bili su tamo
neki ovdje spomenuti (Vai, Satriani) a i neki drugi (Brian May, i ko
zna kolko jos njih). faca doticnog prvospomenutog dvojca dok je Nuno
svirao bila je nalik na facu blago zbunjenog teleta prije oplodnje
umjetnim putem. a coek je tada imao samo 27 godina i 10 godina svirke
iza sebe :) e jednog dana kad se docepam te kazete... jednom davno bilo
je .mov (appple quicktime) format na jednom site-u u australiji sa
insertima s tog "okupljanja". ima se kaj vidjet. IMA NEKO MOZDAAAAA ?! :)

--

Luka Abrus

unread,
Dec 29, 1999, 3:00:00 AM12/29/99
to
> Bas si me zainteresirao, potrazit cu. Ali nisu li oni prestali radit
spotove
> i nastupat na showovima poslje Tena? Navodno u znak protesta protiv
monopola
> Ticketmastera...

Jesu jesu... Cak se na Live on two legs na nekoj pjesmi (poslije) nje cuje:
'It's good to be back... We're making up for lost time' ili nesto tako...
Ali tamo su bili spotovi sa TENa, i showovi na kojima su svirali ostale
pjesme (No Code, VS. Vitalogy), a bilo je spotova sa Yielda... Vjeruj mi,
ono, raj za oci.. Od tada trazim takav site koji radi... Valjda ce se jednog
dana naci taj 'sveti gral'... :-)

Tomislav Strelar

unread,
Dec 29, 1999, 3:00:00 AM12/29/99
to

Sasha C. wrote:

Mozda sam glup, ali nisam skuzio

Aragorn

unread,
Dec 29, 1999, 3:00:00 AM12/29/99
to
> Java wrote:
>
> sve sam cekao kad ces ti uletiti i staviti sebe,
> Vai-krvni-i-brate-po-izgledu, i rec svoje nekakve baljezgarije :)
>
> sale, kaj velis, sviras bolje od mene :)

>
> --
>
> Vedran.
>
> When you're talking to yourself,
> And nobody's home...
> You can fool yourself,
> You came in this world alone...

ne bi ti ja bio brat po krvi....a ni po izgledu...haha:))

Vedran Dakic

unread,
Dec 29, 1999, 3:00:00 AM12/29/99
to
On Tue, 28 Dec 1999 20:27:22 +0100, ElwoodBlues wrote:

>To ti je prije par mjeseci bilo na HRT-u, a s obzirom na naprosto
>brilijantnu novu shemu 3*24 siguran sam da ce nas stim pocastiti opet...

yeah... nekak mi se cuni da si se zabunio, medjutim, nikad ne znas.
nekako sumnjam da su nasi dovoljno inteligentni da tako nesto dobro
puste.

Vedran Dakic

unread,
Dec 29, 1999, 3:00:00 AM12/29/99
to
On Tue, 28 Dec 1999 22:05:25 +0100, moonlock wrote:

>hammet je 61godiste... ili 62.

62.

>haha... pametan si ti meni, nema sta!

narafno (tm).

>ovo nemre niko reci osim zakletog antimetallica fana... jebiga.

ajde, daj, ti lijepo, isto, ne seri. sve sam vec rekao o metallici
i protiv nje nemam nista. do 1991. nakon toga, skart. ako ti je to tako
tesko za prihvatiti kao misljenje koje je razlicito od tvojeg,
idi se lijeci.

>hahaa... pa onda zvuci ko ti jebote!

znas kaj.. gos'n genijalni znalac end gitarista... imam opreme 10
puta manje od njega, imam 10 puta losije efekte, 15 puta losiju
gitaru, a o pojacalu radije necu... i svejedno, moja gitara zvuci
sedamsto puta bolje. htio ti to ili ne. nisam ti ja kriv sto volis
supalj sound.

Vedran Dakic

unread,
Dec 29, 1999, 3:00:00 AM12/29/99
to
On Wed, 29 Dec 1999 14:32:09 +0100, Aragorn wrote:

>ne bi ti ja bio brat po krvi....a ni po izgledu...haha:))

jesi slinaf, jesi corav, jesi ruzan ko tri idrizija, al ovak glup
nisi :) prema tome, ili ne seri ili procitaj post jos jednom :) ja
sebe ipak ne ubrajam u ljude slicne po bilo cemu Vaiju :) ali kod
tebe ta je slicnost fizicka i to poveca ;)

Vedran Dakic

unread,
Dec 29, 1999, 3:00:00 AM12/29/99
to
On Tue, 28 Dec 1999 23:36:57 +0100, Sasha C. wrote:

>ajde sad... :-))). Na prvih deset ako bas hoces. :-))

bogohulnice (tm)! ;)

>ma ko' da je bilo tesko to prognozirati znajuci mene?!?

valjda k'o, luzerko :) i ne, nije bilo tesko :)

>Okay, da sad ne bi ispalo da ja idoliziram Petruccia do groba... ali ja,
>osobno, nisam do sada cuo nekoga tko me tako iznenadio kao on. Tip ima
>tehniku, znanje i osjecaj kada treba lijepo polako, melodicno, i kada treba
>"izdrkavati" sto bi nas Vedran rekao... :-))). Petrucci bi bez problema
>mogao svirati isto kao Malmsteen, piciti 200 na sat po onom vratu...

sto se osjecaja tice, uf... vise ga pokazuje uzivo nego u studiju.
samo mi jos u tome nemoj proturjeciti. u studiju je zapravo najvise sto
se toga tice pokazao na "To live forever", i laganicama tipa "Anna lee"
i slicno... uzivo mi ga je daleko draze cut nego na albumu (sa iznimkom
zadnjeg albuma gdje si je na tu temu definitivno dao oduska).
sto se ovog sviranja kaj god moze i malmsteen tice, nisam sto posto
bas siguran, ali vecinu , da.

> ali NE,
>covjek lijepo zapocne te svoje solaze i privede ih kraju kako spada. I sto
>je jos bolje, Petrucci doslovno "zgazi" Malmsteena kad treba napisati dobru
>pjesmu... Malmsteen pise takve gluparije da je to milina. Sto JaVa kaze,
>Petrucciu se mozda i "cuje" onaj Berklee u solazama i ritmu, ali da ga
>jebes, Malmsteen nece napisati onako zajebane ritam dionice i solaze da mu
>pistolj prislonis na glavu... IMO.

e ovak nekaj nemoj radije nikad reci. valjda nisi cuo pola toga sto
yngwie moze. ludjak totalni. a savrseno zvuci.

>Ok, nije da sad pricamo o Malmsteenu ali kad bih sad poceo nabrajati sto mi
>sve kod njega smeta, lista bi bila duga... iako i on ima svojih blistavih
>"trenutaka". Ako netko ima ideju i zna nekoga tko bi me odusevio jos vise od
>JP-a samo neka kaze... i dalje sam open-minded, spreman da cujem i druge
>gitariste i da mi se mozda svide vise nego JP... ali cisto sumnjam da takvih
>ima out there... :-))).

eh... Bettencourt, definitivno. ako ti se daje para i ako ih imas
gomilu, pokupuj od Vaija i Satrianija albume i poslusaj laganice koje
oni rade. stvarno fenomenalno. i brze su zakon, al dosade coeku, naporno..

Sasha C.

unread,
Dec 29, 1999, 3:00:00 AM12/29/99
to
Tomislav Strelar <tstr...@tesla.vtszg.hr> wrote in message
news:3869F321...@tesla.vtszg.hr...

to se ne kaze "glup", nego nisi upoznat sa "terminologijom" na Internetu...
IMO = in my opinion = po mom misljenju. Recimo, ja (a mislim i neki drugi
ljudi ovdje) ne smatram da je Hendrix "najbolji gitarist ikada". Samo sam
zelio reci da se ne slazem sa tvojom "konstatacijom"... eto, to je to.
Zaboravi... :-)).

ElwoodBlues

unread,
Dec 29, 1999, 3:00:00 AM12/29/99
to
Vedran Dakic <ja...@ieee-sb.cc.fer.hr> wrote in message
news:slrn86k3j...@ieee-sb.cc.fer.hr...

> On Tue, 28 Dec 1999 20:27:22 +0100, ElwoodBlues wrote:
>
> >To ti je prije par mjeseci bilo na HRT-u, a s obzirom na naprosto
> >brilijantnu novu shemu 3*24 siguran sam da ce nas stim pocastiti opet...
>
> yeah... nekak mi se cuni da si se zabunio, medjutim, nikad ne znas.
> nekako sumnjam da su nasi dovoljno inteligentni da tako nesto dobro
> puste.

Ako je to bilo u Sevilli '92 onda je to to. To se na HRT-u zvalo
Gitaristicke legende i islo je u sest nastavaka. Bile su kao 'veceri' Jazza,
Bluesa, onda ovih modernih gitarista... Cak mislim da sam snimio nesto od
Blues veceri, provjerit cu...

Marko

unread,
Dec 29, 1999, 3:00:00 AM12/29/99
to
In article <386abec4...@205.219.255.8>, vi...@xoommail.com says...
> Dana Gospodnjeg Sun, 26 Dec 1999 22:30:36 +0100, "moonlock"
> <moon...@inet.hr> je napisao:
>
e vipko ..sorry ali bi mi mogao odgovoriti
nije fora da mi z bozic i novu godinu i moj rodendan (6.1.2000)kazes da
si me prevario
ili posalji ili reci nesto
ali me sorry "vuces za nos" vec mjesecima

Aragorn

unread,
Dec 29, 1999, 3:00:00 AM12/29/99
to
Vedran Dakic wrote:
>
> On Wed, 29 Dec 1999 14:32:09 +0100, Aragorn wrote:
>
> >ne bi ti ja bio brat po krvi....a ni po izgledu...haha:))
>
> jesi slinaf, jesi corav, jesi ruzan ko tri idrizija, al ovak glup
> nisi :) prema tome, ili ne seri ili procitaj post jos jednom :) ja
> sebe ipak ne ubrajam u ljude slicne po bilo cemu Vaiju :) ali kod
> tebe ta je slicnost fizicka i to poveca ;)
>
> --
>
> Vedran.
>
> When you're talking to yourself,
> And nobody's home...
> You can fool yourself,
> You came in this world alone...

pa ne bi ni ja sebe ubrajao u tako ogavne ljude naravski...ali
o tome ne odlucujes ti ....hahah..... kod mene je ta slicnost
poveca, ali kod tebe je naprosto smijesno koliko snazno zelis
pobiti tvrdnju da si vai sa duzim nosom i slabijom svirkom:)))

Vedran Dakic

unread,
Dec 30, 1999, 3:00:00 AM12/30/99
to
On Wed, 29 Dec 1999 16:20:00 +0100, ElwoodBlues wrote:

>Ako je to bilo u Sevilli '92 onda je to to. To se na HRT-u zvalo
>Gitaristicke legende i islo je u sest nastavaka. Bile su kao 'veceri' Jazza,
>Bluesa, onda ovih modernih gitarista... Cak mislim da sam snimio nesto od
>Blues veceri, provjerit cu...

vec placem od jada :(

Vedran Dakic

unread,
Dec 30, 1999, 3:00:00 AM12/30/99
to
On Wed, 29 Dec 1999 22:16:19 +0100, Aragorn wrote:

>pa ne bi ni ja sebe ubrajao u tako ogavne ljude naravski...ali
>o tome ne odlucujes ti ....hahah..... kod mene je ta slicnost
>poveca, ali kod tebe je naprosto smijesno koliko snazno zelis
>pobiti tvrdnju da si vai sa duzim nosom i slabijom svirkom:)))

gle, sjor "tjevapi u somunu!" iliti "bakljave bakljave!", daj
se pogledaj u ogledalo... ali narafski, ti si to nesposoban :)
al nevjerojatno je koliko si fizicki slican (tj.ruzan) Vaiju
i jos se bunis.. mjesto da jednostavno velis "ok, ruzan sam, al
slicim vaiju, a on svira ko lud", tu drkas bezveze.. heebote
idreasy da te hebo. Jako Steve Seti@Home@Siget Vai Fustin od
Idrizija. i sve ok! :)

Aragorn

unread,
Dec 30, 1999, 3:00:00 AM12/30/99
to
Vedran Dakic wrote:
>
> On Wed, 29 Dec 1999 22:16:19 +0100, Aragorn wrote:
>
> >pa ne bi ni ja sebe ubrajao u tako ogavne ljude naravski...ali
> >o tome ne odlucujes ti ....hahah..... kod mene je ta slicnost
> >poveca, ali kod tebe je naprosto smijesno koliko snazno zelis
> >pobiti tvrdnju da si vai sa duzim nosom i slabijom svirkom:)))
>
> gle, sjor "tjevapi u somunu!" iliti "bakljave bakljave!", daj
> se pogledaj u ogledalo... ali narafski, ti si to nesposoban :)
> al nevjerojatno je koliko si fizicki slican (tj.ruzan) Vaiju
> i jos se bunis.. mjesto da jednostavno velis "ok, ruzan sam, al
> slicim vaiju, a on svira ko lud", tu drkas bezveze.. heebote
> idreasy da te hebo. Jako Steve Seti@Home@Siget Vai Fustin od
> Idrizija. i sve ok! :)
>

cek, cek, polako bemti:))))
ne znam zasto svakom covjeku prosjecnog izgleda govoris da je
ruzan ko slapa (ili ko steve vai) kad si ti ispod tog prosjecnog
kriterija coece :)) ja na tvom mjestu ne bi drugima savjetovao da
se gledaju u ogledalo nego bi otisao na plasticnu operaciju nosa,
lica, ustiju i ostalih dijelova tijela uocljivih sveopcem pucanstvu
u prvom kontaktu s tvojom pojavom :))))) zato....chutec! :)))) ali
nek ti bude, svirka ti kako tako ide pa da ne bi sad ti rekao kako
te ja bezveze blatim:))) pozdrav:)

Sasha C.

unread,
Dec 30, 1999, 3:00:00 AM12/30/99
to

Vedran Dakic <ja...@ieee-sb.cc.fer.hr> wrote in message
news:slrn86m8q...@ieee-sb.cc.fer.hr...

> On Wed, 29 Dec 1999 16:20:00 +0100, ElwoodBlues wrote:
>
> >Ako je to bilo u Sevilli '92 onda je to to. To se na HRT-u zvalo
> >Gitaristicke legende i islo je u sest nastavaka. Bile su kao 'veceri'
Jazza,
> >Bluesa, onda ovih modernih gitarista... Cak mislim da sam snimio nesto od
> >Blues veceri, provjerit cu...
>
> vec placem od jada :(

ajd' ne pizdi... imam ih ja sve snimljene. Mislim da ih je bilo 6... svaka
traje sat vremena. Prva je bila Brian May, Satriani, Vai, Bettencourt, Joe
Walsh itd, onda je bila vecer jazza, vecer bluesa, onda jedna emisija o
gitaristima uopce gdje su Satriani i druga ekipa nesto mljeli, onda vecer sa
Roger Watersom i ekipom i mozda jos jedna... uglavnom, ja sam ih sve snimio.
In case you're interested, drop me a line... or two :-).

Tomislav Strelar

unread,
Dec 30, 1999, 3:00:00 AM12/30/99
to

Sasha C. wrote:

> Tomislav Strelar <tstr...@tesla.vtszg.hr> wrote in message
> news:3869F321...@tesla.vtszg.hr...
> >
> >
> > Sasha C. wrote:
> >
> > > >Tomislav Strelar <tstr...@tesla.vtszg.hr> wrote in message
> > > news:38665DB5...@tesla.vtszg.hr...
> > > >
> > > > Evo mojih:
> > > > 1. Jimi Hendrix (najbolji gitarista ikad)
> > >
> > > dodaj uz to "IMO" i onda je sve okay :-)). Diskutabilno ti je ono
> > > "najbolji... ikada", IMO... :-).
> >
> > Mozda sam glup, ali nisam skuzio
>
> to se ne kaze "glup", nego nisi upoznat sa "terminologijom" na Internetu...
> IMO = in my opinion = po mom misljenju. Recimo, ja (a mislim i neki drugi
> ljudi ovdje) ne smatram da je Hendrix "najbolji gitarist ikada". Samo sam
> zelio reci da se ne slazem sa tvojom "konstatacijom"... eto, to je to.
> Zaboravi... :-)).

Pa jasno da je po mom misljenju. I imas se pravo ne slagat. :o)
Kad smo vec kod terminologije. Postoji li neko mjesto na Internetu gdje je
napisano sto koja kratica predstavlja?


JaVa

unread,
Dec 30, 1999, 3:00:00 AM12/30/99
to
On Thu, 30 Dec 1999 13:45:22 +0100, Sasha C. <sasa.ca...@pu.tel.hr> wrote:

>ajd' ne pizdi... imam ih ja sve snimljene. Mislim da ih je bilo 6... svaka
>traje sat vremena. Prva je bila Brian May, Satriani, Vai, Bettencourt, Joe
>Walsh itd, onda je bila vecer jazza, vecer bluesa, onda jedna emisija o
>gitaristima uopce gdje su Satriani i druga ekipa nesto mljeli, onda vecer sa
>Roger Watersom i ekipom i mozda jos jedna... uglavnom, ja sam ih sve snimio.
>In case you're interested, drop me a line... or two :-).

toooooooooooooo teeeeeeee jaaaaaaaaaa piiiitaaaaaaaaam!!!!!!!!!!!!
ajde de biche i od tebe neke koristi :)))) vec vidim da smo dogovorili
razmjenu ;))) nemoram ti nista niti reci, sve ti je vec vjerojatno
jasno :) daj javi se, da to slozimo u neko skorije vrijeme ;>
evo, dobio si par linija cak ;) rejoice ;> javljaj se!!! :P

Peky

unread,
Jan 2, 2000, 3:00:00 AM1/2/00
to
> 1. Stefanofski (neznam sad dal je fski ili vski)
> 2. Slash (koji je vjezbao 6 sati na dan)
> 3. Clapton
> 4. Jimy Page
> 5. Hendrix

Stefanovski je O.K., i puno vise od toga, ali ubrajati ga medu pet u
svijetu... Ne znam bas.

Peky

unread,
Jan 2, 2000, 3:00:00 AM1/2/00
to
> Van Halen
> Joe Satriani
> Stefanovski :-)
> C. Santana
> Gary Moore
>
> (a ok, i stevica vai se da spomenuti, al' drugi put:) )

Konacno!!! Vec sam mislio da starog dobrog Gary-ja nitko nece spomenuti.
Evo moje liste, iako je tesko sve strpati u pet redova:

1. Robert Johnson
2. Jimi Hendrix (Nije istina da je on najbolji gitarista na svijetu, istina
je da je on u svoje vrijeme bio najbolji gitarista na svijetu)
3. Gary Moore
4. Jimi Page (poslusajte samo "White summer")
5. Mark Knopfler

Sigurno sam izostavio par njih koji su i vise nego zasluzili da se nalaze na
listi, ali, jebi ga, nema dovoljno mjesta.


***PEKY

Marin Vlah

unread,
Jan 2, 2000, 3:00:00 AM1/2/00
to
Peky <pe...@telebot.com> wrote:

> Stefanovski je O.K., i puno vise od toga, ali ubrajati ga medu pet u
> svijetu... Ne znam bas.

Why not? Uspio je spojiti e-guitaru i makedonski narodni melos.

Pozdrav,
Marin.

Tomislav Strelar

unread,
Jan 2, 2000, 3:00:00 AM1/2/00
to

Peky wrote:

> Konacno!!! Vec sam mislio da starog dobrog Gary-ja nitko nece spomenuti.
> Evo moje liste, iako je tesko sve strpati u pet redova:

Joj da. Garya sam i ja zaboravio. Covjek je majstor.

Marko Sunjić

unread,
Jan 3, 2000, 3:00:00 AM1/3/00
to

Peky <pe...@telebot.com> wrote in message news:84nrkk$qbs$1...@as102.tel.hr...

> > Van Halen
> > Joe Satriani
> > Stefanovski :-)
> > C. Santana
> > Gary Moore
> >
Sve su to dobri gitaristi,ali nitko ne spominje npr. ekipu iz Radioheada,ili
Butlera iz Suede ,koji sigurno nisu tehnicki gledano bolji gitaristi od
Satrianija,Petruccia i ostale ekipe,ali po meni je to najbolja "gitariska"
muzika u devedesetim...poslusjate malo Dog Man Star ili OK Computer ili the
Bends....to su fantasticni albumi sa fenomenalnim gitarskim dionicama...

Ante Bubalo

unread,
Jan 4, 2000, 3:00:00 AM1/4/00
to

Moj izbor:

1. Hendrix (ne zbog tehnike sviranja, nego svega ukupno)
2. Jeff Beck
3. Joe Satriani
4. Carlos Santana
5. Vlatko Stefanovski

KoKy, the rock maniac

E-mail: ko...@email.hinet.hr
ICQ: 3094250
URL: http://members.xoom.com/koky
( "The JIMI HENDRIX Music" page )

-------------------------------------------------------------------------
When I was a little boy, I believed that if you put a tooth under your
pillow, a fairy would come in the night and take away the tooth and leave
a dime. Now, I believe in myself more than anything. And, I suppose in
a way, that's also beliveing in God. If there is a God and He made you,
then if you believe in yourself, you're also beliveing in Him. So I think
everybody should believe in himself. That doesn't mean you've got to
believe in heaven and hell and all that stuff. But it does mean that what
you are and what you do is your religion.
Jimi Hendrix
-------------------------------------------------------------------------

Zoran Jancic

unread,
Jan 4, 2000, 3:00:00 AM1/4/00
to
Vedran Dakic <ja...@ieee-sb.cc.fer.hr> wrote:

: On Wed, 29 Dec 1999 16:20:00 +0100, ElwoodBlues wrote:

:>Ako je to bilo u Sevilli '92 onda je to to. To se na HRT-u zvalo
:>Gitaristicke legende i islo je u sest nastavaka. Bile su kao 'veceri' Jazza,
:>Bluesa, onda ovih modernih gitarista... Cak mislim da sam snimio nesto od
:>Blues veceri, provjerit cu...

Malo kasnim al' eto iz opravdanih razloga. Prek praznika nisam imao pristup.
Imam ja prve dvije emisije "Guitar Legends". Prva je onaj neki dokumentarac
(Satriani, Les Paul,...), a druga je koncert (Satriani, Vai, Betencourt,
Joe Walsh, May...). Imam to na VHS-u ali je problem u tome sto mi je
video skroz u kurcu pa ta kazeta nema zvuka niti na jednom drugom videu
osim na mojem. Ali na mojem se cuje kol'ko tol'ko dobro (mono). Pa ak'
netko bash hoce moze doc kod mene (ili mi poslat audio kazetu) pa cemo
presnimit. BTW, imam sve spojeno na liniju (nije bog zna sta ali nije ni
zadnje smetje). Ja sam u Studentskom gradu (iza Dubrave u Zagrebu).

--
=============================================================================
Email: ja...@fly.srk.fer.hr zo...@geocities.com
WWW: http://fly.srk.fer.hr/~janje/index1.html ---> chords, tabs, guitars...
http://fly.srk.fer.hr/~janje/foto/ ---> photos, poetry...
=============================================================================

Zoran Jancic

unread,
Jan 4, 2000, 3:00:00 AM1/4/00
to
Nisam bash previshe naslushan, al' evo i moje skromne liste:

1.) Apsolutno iznad SVIH ostalih: JIMI HENDRIX

- - -

2.) Joe Satriani
3.) Steve Vai
4.) Paco de Lucia (da ubacim malo i jednog klasicara)
5.) Jimi Page


To je bilo onak' na brzinu. Knopfler ima sjajan zvuk s obzirom da svira
iskljucivo prstima. Randy Rhoads-a sam cuo samo jednom al' mi je zvucao
mrak. Richie Blachmore je cool. Nikad necu zaboravit zadnji solo iz
November Rain kojeg svira Slash. Brian May je OK. Koliko god vi pljuvali
po Hammetu, dobar je on ipak. Stefanovski je josh i puno bolji, vrlo
inovativan. I Malmsteen i Petrucci i Betencourt i Beck i ostalo drustvo
su vjerujem i bolji od nekih s moje liste, ali ih se bash i nisam
previse naslusao (barem ne za sada) pa radje ne bi onjima.

BTW jel' neko cuo (i kakav je dojam stekao) onog tipa iz GLOF-a ?
Adam se zove (ak' se ne varam). Cesto svira u KSET-u, Paromlinu i
slicnim rupcagama.

Kak' se zove gitarist grupe Europe, onaj koji onak pichi
Flight Of The Bumble Bee ? Dobro svira faca, ha ?

Zoran Jancic

unread,
Jan 4, 2000, 3:00:00 AM1/4/00
to
Zoran Jancic <zo...@geocities.com> wrote:

: Vedran Dakic <ja...@ieee-sb.cc.fer.hr> wrote:
: : On Wed, 29 Dec 1999 16:20:00 +0100, ElwoodBlues wrote:

: :>Ako je to bilo u Sevilli '92 onda je to to. To se na HRT-u zvalo
: :>Gitaristicke legende i islo je u sest nastavaka. Bile su kao 'veceri' Jazza,
: :>Bluesa, onda ovih modernih gitarista... Cak mislim da sam snimio nesto od
: :>Blues veceri, provjerit cu...

: Malo kasnim al' eto iz opravdanih razloga. Prek praznika nisam imao pristup.

Cini se da sam puno zaksnio... :)

: --

JaVa

unread,
Jan 5, 2000, 3:00:00 AM1/5/00
to
On 4 Jan 2000 12:09:47 GMT, Zoran Jancic <zo...@geocities.com> wrote:

>Malo kasnim al' eto iz opravdanih razloga. Prek praznika nisam imao pristup.

>Imam ja prve dvije emisije "Guitar Legends". Prva je onaj neki dokumentarac
>(Satriani, Les Paul,...), a druga je koncert (Satriani, Vai, Betencourt,
>Joe Walsh, May...). Imam to na VHS-u ali je problem u tome sto mi je
>video skroz u kurcu pa ta kazeta nema zvuka niti na jednom drugom videu
>osim na mojem. Ali na mojem se cuje kol'ko tol'ko dobro (mono). Pa ak'
>netko bash hoce moze doc kod mene (ili mi poslat audio kazetu) pa cemo
>presnimit. BTW, imam sve spojeno na liniju (nije bog zna sta ali nije ni
>zadnje smetje). Ja sam u Studentskom gradu (iza Dubrave u Zagrebu).

posto se nas dvoje znamo cijelih 5 godina, od prvog jebenog dana
kad smo upisali faks, mislim da cemo se bez problema dogovoriti da mi
to posudis pa da to izgrebem, tj. da smislimo vec nekaj pa da se
nadivim tome konacno od pocetka do kraja. ;>

Tomislav Strelar

unread,
Jan 5, 2000, 3:00:00 AM1/5/00
to

Zoran Jancic wrote:

> Nisam bash previshe naslushan, al' evo i moje skromne liste:
>
> 1.) Apsolutno iznad SVIH ostalih: JIMI HENDRIX
>
> - - -
>

To majstore! :o)


Zoran Jancic

unread,
Jan 10, 2000, 3:00:00 AM1/10/00
to
JaVa <ja...@ieee-sb.cc.fer.hr> wrote:
: On 4 Jan 2000 12:09:47 GMT, Zoran Jancic <zo...@geocities.com> wrote:

:>Imam ja prve dvije emisije "Guitar Legends". Prva je onaj neki dokumentarac

- - -

: posto se nas dvoje znamo cijelih 5 godina, od prvog jebenog dana


: kad smo upisali faks, mislim da cemo se bez problema dogovoriti da mi
: to posudis pa da to izgrebem, tj. da smislimo vec nekaj pa da se
: nadivim tome konacno od pocetka do kraja. ;>

Nema beda. Ja ti to dofuram, a Ti vidi sta mozes izvuc' iz toga.
Ak' nece ic' onda cu ti ja to skinut na audio kazetu. Na faksu sam u
srijedu i cetvrtak ( do 16 h vjerovatno ) pa ti javi kad ces se pojavit'
i gdje.

q

unread,
Jan 12, 2000, 3:00:00 AM1/12/00
to
meni recimo nije vazno kakvu tehniku ima covjek
i koje je skole prosao
takvim stvarima se mozes samo diviti i zaviditi(ako si gitarista)
(poruka takvima=ne mislite li da randy rhoades spada medu tu vasu petoricu?)
zar nije vaznije sto gitarist predstavlja u smislu cjeline pjesme,
soliranje i izdrkavanje po gitari meni ne predstavlja pjesmu,
kad bi birao 5 naj gitarista, ne bi bili neki divljaci nego ljudi koji znaju
najbolje ispuniti pjesmu
ovako bi izabrao
1.jimi hendrix
2.kim thayil
3.johnny marr
4.bernard butler
5.david gilmour

Zoran Aras

unread,
Jan 12, 2000, 3:00:00 AM1/12/00
to
tu se potpuno slazem sa q

svako moze nauciti tehniku i brzinu, ali ne moze svako napraviti dobru
kompoziciju

po meni pet najvecih je

1. david gilmour
2. ry cooder
3. mark knopfler
4. jimi hendrix
5. wes montgomery

q <mains...@yahoo.com> wrote in message news:85hnj8$bi0$1...@as102.tel.hr...

q

unread,
Jan 12, 2000, 3:00:00 AM1/12/00
to

> znas kaj.. gos'n genijalni znalac end gitarista... imam opreme 10
> puta manje od njega, imam 10 puta losije efekte, 15 puta losiju
> gitaru, a o pojacalu radije necu... i svejedno, moja gitara zvuci
> sedamsto puta bolje. htio ti to ili ne. nisam ti ja kriv sto volis
> supalj sound.
vow!
ti si mi sad neki napuhani provincijalni gitaristič

JaVa

unread,
Jan 13, 2000, 3:00:00 AM1/13/00
to
On Wed, 12 Jan 2000 19:34:47 +0100, q <mains...@yahoo.com> wrote:

>vow!
>ti si mi sad neki napuhani provincijalni gitaristič

na zalost, ja sam totalno nenapuhani i realni gradski gitarist iz
vukojebine na kartu svijeta zvanoj Zagreb. ako je tebi ono sto
hammet i jos par slicnih ispustaju sound, onda si , sinko dragi,
promasio profesiju, jer je to sound black&decker blanjalice za
drvene brodove propusten kroz efekte od 100000 dm. suplje.

Dario Mandir [Novembre]

unread,
Jan 15, 2000, 3:00:00 AM1/15/00
to
> Chuck Schuldiner (Death)

Napokon se netko sjetio, puno vam je trebalo. Tip je inace manijak i ako je
tko obiljezio metal onda je to on .. samim time sto je "izmislio" death
metal, a sa zadnjim albumom deatha opet nesto novo , do sada ne imenovano
ali sigurno novi smjer metala za koju godinu. Steta sto umire od raka ,
stvarno jedan od najvecih gitarista.

--
Dead girls don't say no!

Marko

unread,
Jan 16, 2000, 3:00:00 AM1/16/00
to
In article <slrn87ugq0.19s.dari...@brlog.borik.hr>,
dario.mandi...@zd.tel.hr says...
a sta je njemu zapravo...ja sam cuo tumor mozga?

Dario Mandir [Novembre]

unread,
Jan 16, 2000, 3:00:00 AM1/16/00
to
>a sta je njemu zapravo...ja sam cuo tumor mozga?

Da, to je to .. nazalost. Ljudi jos govore da mu i polako od zracenja vec
pocinje ispadati kosa .. shit.

Sasha C.

unread,
Jan 16, 2000, 3:00:00 AM1/16/00
to

Dario Mandir [Novembre] <dario.mandi...@zd.tel.hr> wrote in message
news:slrn882cue.mh.dari...@brlog.borik.hr...

> >a sta je njemu zapravo...ja sam cuo tumor mozga?
>
> Da, to je to .. nazalost. Ljudi jos govore da mu i polako od zracenja vec
> pocinje ispadati kosa .. shit.


Neka njemu poispada sva kosa, samo neka sve prodje dobro 19.01. kad Chuck
ide na jednu poprilicno vaznu operaciju... Jebes kosu u usporedbi sa
zivotom. Kada imas rak, neminovno je da od kemoterapije ispadne kosa, kao
sto znate. Ali neka svo zlo ostane na tome ako je moguce...

Dario Mandir [Novembre]

unread,
Jan 17, 2000, 3:00:00 AM1/17/00
to
>Neka njemu poispada sva kosa, samo neka sve prodje dobro 19.01. kad Chuck
>ide na jednu poprilicno vaznu operaciju... Jebes kosu u usporedbi sa
>zivotom. Kada imas rak, neminovno je da od kemoterapije ispadne kosa, kao
>sto znate. Ali neka svo zlo ostane na tome ako je moguce...
>
Da bas nesto citam ,... treba mu oko 90.000$ za tu operaciju , a ljudi
nemaju love , doktori su rekli da ce izvesti operaciju besplatno ali
bolnicki troskovi ipak iznose toliko.. Sada su bas organizirali i neku
zakladu.
0 new messages