Prezivio

Igor Bujanovic

Od proslog cetvrtka do malo prije: 2700 km, prerostani Dolomiti, 2 X
Grossglockner (uspon s obadvije strane), vise od pola ukupne km po
Alpama.

Jedan pad pri manevriranju, ogreban kofer i rucka, unisten PDA. Sam
sam podigao 280 kg teski motor na zaprepastenje prisutnih. Postrugana
oba fuzica, vise puta strugao cizmama. Bilo je krasnog vremena i
potopa. Danas voznja po takvoj kisurini po Austriji i jugu Njemacke da
je propustio troslojni goretex. Vidio dosta skrsenih bikera, jedan na
velikoj Hondi CBR pred nama danas u zavoju na putu prema jednom
prijevoju u Austriji.

Ostali: jedan pad s lijepe nove Cagive Raptora. Motor totalka, lika
sam danas vozio dio puta. Ostali OK.

Imam 8 sati snimljenog materijala kojeg treba editirati slijedecih
dana/tjedana kad ulovim vremena.

Dolomiti su raj. Kramp rula.

ib

ToniDjK

"Igor Bujanovic" <ig...@luftbremsa.com> wrote in message

> Od proslog cetvrtka do malo prije: 2700 km, prerostani Dolomiti, 2 X
> Grossglockner (uspon s obadvije strane), vise od pola ukupne km po
>
> ib

Dok si ti krampao mi smo gledali Severinu kako se pegla u hotelu ;)

so kramp on

cose

Dana Tue, 1 Jun 2004 23:18:01 +0200, "ToniDjK" <to...@sd.hr> rece:

>Dok si ti krampao mi smo gledali Severinu kako se pegla u hotelu ;)

Na brodu, ne prevelikom.

--

Kresimir Kos

"I know that you're afraid. You're afraid of us. You're afraid of change"

Freelancer

"Igor Bujanovic" <ig...@luftbremsa.com> wrote in message

banfiæka, molim drugi put bez ovakvog subjecta, veæ sam pomislio da si imao
neko sranje.

Lorenzo

"Igor Bujanovic" <ig...@luftbremsa.com> wrote in message

> Dolomiti su raj. Kramp rula.

ajde fino. kad dodjes k sebi mozes i malo detaljnije ;)

ToMo

Igor Bujanovic wrote:
> Dolomiti su raj. Kramp rula.

A zato te niije bilo...lijepo, lijepo...
;)
Koji ti je najljepsi Passo? Giau?
--
Pozdrav, ToMo

Brut

"ToMo" <tomisl...@muljanik.hr> je napisal v sporocilo
news:c9jtgr$qrv$1...@sunce.iskon.hr ...

Izmedju Gardene i Selle!!!
:))
Brut

Alex

On Tue, 1 Jun 2004 21:01:49 +0000 (UTC), Igor Bujanovic
<ig...@luftbremsa.com> wrote:

>Od proslog cetvrtka do malo prije: 2700 km, prerostani Dolomiti, 2 X
>Grossglockner (uspon s obadvije strane), vise od pola ukupne km po
>Alpama.

Lijepo :)

>Jedan pad pri manevriranju, ogreban kofer i rucka, unisten PDA. Sam
>sam podigao 280 kg teski motor na zaprepastenje prisutnih.

Glavni razlog zasto sam prodao CN-a.

>Postrugana oba fuzica, vise puta strugao cizmama. Bilo je krasnog vremena i
>potopa.

Ih, lako strugati na ONOM asfaltu :)

>Danas voznja po takvoj kisurini po Austriji i jugu Njemacke da
>je propustio troslojni goretex.

Za kisu, kisno odijelo ;)

>Imam 8 sati snimljenog materijala kojeg treba editirati slijedecih
>dana/tjedana kad ulovim vremena.

Cekamo :)

>Dolomiti su raj.

Bio sam u petak u Canazei-u preko Passo Fedaie, mogli smo se i sresti
:)

--
Alex

Brut

> Bio sam u petak u Canazei-u preko Passo Fedaie, mogli smo se i sresti
> :)

Si se okupao na jezeru? :))
To si prosao u jednom danu? Motorom?
Brut

Alex

On Wed, 2 Jun 2004 10:05:40 +0200, "Brut" <brut.radi@ne_salji.tu>
wrote:

>Si se okupao na jezeru? :))

Jos je malo zaledjeno, a i to jutro je malo snijeg padao :)

>To si prosao u jednom danu? Motorom?

Pula-Canazei-Pula autom u jednom danu.

--
Alex

Bura

On Wed, 2 Jun 2004 01:04:05 +0200, "Freelancer"
<mbitenc-mo...@vip.hr> wrote:

>banfićka, molim drugi put bez ovakvog subjecta, već sam pomislio da si imao
>neko sranje.

uf, i meni je to palo na pamet.
uglavnom svi spominju neka sranja na ovim news-ima.
Nadam da će konačno neki lijepi putopis.

----
Bura

Slaven

<ig...@luftbremsa.com> wrote:

>Dolomiti su raj. Kramp rula.

I, bude li neki duzi report? :))

--
Slaven

Vedran Dobos aka Nexces

Slaven wrote:

>I, bude li neki duzi report? :))

Daj, pusti covjeka da dodje k sebi od umora i dojmova prvo... :)

Slaven

...i dok kupi novog Looxa. :))) ;)

--
Slaven

M@ster

> [...]
> Od proslog cetvrtka do malo prije: 2700 km, prerostani Dolomiti, 2 X
> Grossglockner (uspon s obadvije strane), vise od pola ukupne km po

A ja vec pomislio da si nestala sa grupe :))

> Jedan pad pri manevriranju, ogreban kofer i rucka, unisten PDA. Sam
> sam podigao 280 kg teski motor na zaprepastenje prisutnih.

Hehehehe, znaci slozio si neku kuru?
:)))))

ToMo

Slaven wrote:
> I, bude li neki duzi report? :))

Javio mi se na mejl, carnetov news server mu je off-line, pa ne moze na
newse. Rekao mi da da vam kazem da se ispricava.
;)
--
Pozdrav, ToMo

Message has been deleted

Sasa Aksentijevic

<ig...@luftbremsa.com> wrote:

> [...]
>
>Jedan pad pri manevriranju, ogreban kofer i rucka, unisten PDA. Sam
>sam podigao 280 kg teski motor na zaprepastenje prisutnih.

Nisi podigao 280 kg nego samo dio tih 280 kg i to srazmjerno manji
dio. Nikad mi nije bila jasna fama o tome kako je tesko dici motor
koji je pao. Valjda ekipi koja u zivotu nije usla u teretanu.

---
If women ran the world, we'd still be searching for the wheel.

ToMo

Sasa Aksentijevic wrote:
> Nisi podigao 280 kg nego samo dio tih 280 kg i to srazmjerno manji
> dio. Nikad mi nije bila jasna fama o tome kako je tesko dici motor
> koji je pao. Valjda ekipi koja u zivotu nije usla u teretanu.

Tako je. I najbolja tehnika bez minimuma snage ne znaci nista. Pogotovo
na krmadi sa visokom tezinom i tezistem. A banficka ima misica, koliko
vidim po nekim slikama, na izvoz...
;)
--
Pozdrav, ToMo

Bura

On Wed, 02 Jun 2004 12:39:15 +0200, Frodo <fr...@emailgenerator.com>
wrote:

>Jučer sam bio kod poznanika koji ima nekoliko desetaka megabajta
>jpeg-ova putopisa. Sve organizirano po folderima i u svakom folderu
>karta Istre (Slovenije, Italije, gdje je već bio) sa ucrtanom rutom.
>Dolazim u napast da odem kod njega (2mb link) i zatrpam binariese, ima
>nevjerojatnih stvari, čak i vožnju sandolinama Rašom od Podpićna do
>mora, Mirnom od Motovuna do Antenala, motorima po Ipsilonu itd.

Pa s obzirom na zatrpavanje hr.misc.binsa kada je trebalo otvoriti
naše binse mislim da bi ti ovo trebao biti mačji kašalj :))))

----
Bura

Bura

On Wed, 02 Jun 2004 14:06:01 +0200, Sasa Aksentijevic
<axy@_REMOVE_THIS_vip.hr> wrote:

>Nisi podigao 280 kg nego samo dio tih 280 kg i to srazmjerno manji
>dio.

Jesi vidio ti njegove kofere? Dignuo je on i 350 kg ;)

----
Bura

AnteK

"Igor Bujanovic" <ig...@luftbremsa.com> wrote in message

> Dolomiti su raj. Kramp rula.

Lijepo je da je kramp rula, pogotovo ako ne pati od
viıka cilindara :-))
Stavi pokoju sliku na binse kad uhvatiı vremena.
AnteK

Message has been deleted

Bura

On Wed, 02 Jun 2004 16:17:04 +0200, Frodo <fr...@emailgenerator.com>
wrote:

>Naročito zato što sad imam na raspolaganju 2mbit link ;>

Dakle....

----
Bura

Igor Bujanovic

AnteK <egidija...@inet.hr> wrote:

> Stavi pokoju sliku na binse kad uhvati? vremena.
> AnteK

Ah, konacno radi cornetov news server. Evo za pocetak malo
panorama. Oprez - veliki su fileki:

http://tinyurl.com/yv7eu

ib

ToMo

Igor Bujanovic wrote:
> Ah, konacno radi cornetov news server. Evo za pocetak malo
> panorama. Oprez - veliki su fileki:
>
> http://tinyurl.com/yv7eu

Nmerem na sajt, ne znam da li je do moje veze ili...
--
Pozdrav, ToMo

Igor Bujanovic

ToMo <tomisl...@muljanik.hr> wrote:

> Nmerem na sajt, ne znam da li je do moje veze ili...

DNS, jebeni. Probaj odabrat regoc.srce.hr kao DNS ...

ib

ToMo

ToMo wrote:
> Nmerem na sajt, ne znam da li je do moje veze ili...

Evo connected. Wow, najs panoramas. pass02 je Giau, onaj prvi ne
prepoznajem, koji je?
Bogumi 6. mjesec definitivno nije siguran za snijeg. :)

Nego gledam, vrlo su fino slozene panorame, pogotovo ne uocavam
paralakse na blizim objektima panorame, jesi se ti to izvjestio ili imas
neki zvjerski program? Malo jesu izobliceni horizonti i planine, na
nekim prijelazima se vidi drukcija ekspozicija, no sve u svemu fino.
Keep on.
;)
--
Pozdrav, ToMo

ig...@luftbremsa.com

ToMo <tomisl...@muljanik.hr> wrote:

> Evo connected. Wow, najs panoramas. pass02 je Giau, onaj prvi ne
> prepoznajem, koji je?

Blush, pojma nemam. Vozio sam se kao kufer, gledao okolo i uzivao.
Budem trazio ovu dvojicu ludjaka kojima je to 5 put da su u Alpama da
mi napisu gdje smo sve bili.

> Bogumi 6. mjesec definitivno nije siguran za snijeg. :)

Tri dana uoci odlaska na Grossglockner (petak) je padao snijeg i nisu
dopustali ulazak motorima. Tek da se zna da nista nije ziher na tim
visinama cak niti u ljetno vrijeme. Inace, najveca visina na kojoj
sam bio je malo prek 2500 m.

> Nego gledam, vrlo su fino slozene panorame, pogotovo ne uocavam
> paralakse na blizim objektima panorame, jesi se ti to izvjestio ili imas
> neki zvjerski program?

Izvjeshtio. Program je klasicni Photo Stich iz Canonovog paketa, ali i
kamera je nova - G5.

> Keep on.

Cekaj fotke. Imam ih prek 200 MB. Stavit cu ih sve na web sa
thumbovima pa pogledajte one koje vam se ucine zanimljivima.

Kaj se videa tice, imam prek 10 sati materijala. Bit ce dosta posla
oko editiranja. Mozda slozim nesto kratko i za javnost :)

ib

mnb

<ig...@luftbremsa.com> wrote in message news:c9mrel$ccp$1...@bagan.srce.hr...

> [...]
> dopustali ulazak motorima. Tek da se zna da nista nije ziher na tim
> visinama cak niti u ljetno vrijeme. Inace, najveca visina na kojoj

kakva je temp (min-max) i vrijeme opcenito u tim djelovima (x-2500m) ?

ig...@luftbremsa.com

mnb <m...@gnjoj.com> wrote:

> kakva je temp (min-max) i vrijeme opcenito u tim djelovima (x-2500m) ?

U podnozju je bilo oko 20, na 2500 oko 5. Inace je bio li-la dan. Za
dve vure je pocela jaka kisa ali smo srecom bili u dolini. Inace u
spici sezone moze bit i 20 st. na 2500 m.

ib

ToMo

ig...@luftbremsa.com wrote:
> Izvjeshtio. Program je klasicni Photo Stich iz Canonovog paketa, ali i
> kamera je nova - G5.

Aha, fina igracka. No, ja sam prije dosta radio panorame i proucavao taj
segment fotografije. Ima jedan Zvonimir Lusch iz Osijeka koji je guru
(IMHO) za panorame, on mi je preporucio Panorama Factory program, ja sam
isto poceo s stitchem, no ubrzo vidio njegova ogranicenja. Ovaj Panorama
Factory ima puno vise mogucnosti utjecaja na spajanje i ostale cake,
mada se meni nije previse dalo zajebavati, bile je preko 70% :). Ja sam
na kraju isti source provukao kroz jedan i drugi i vidio sto mi je bolje
ispalo. Obicno je to bilo s panoramom, pa ti preporucam, cisto da probas.

> Cekaj fotke. Imam ih prek 200 MB. Stavit cu ih sve na web sa
> thumbovima pa pogledajte one koje vam se ucine zanimljivima.

E, to mi se svidja mucho vise od binariesa glede browsanja.

> Kaj se videa tice, imam prek 10 sati materijala. Bit ce dosta posla
> oko editiranja. Mozda slozim nesto kratko i za javnost :)

Ajde, i isto na web s thumbovima.
;)
--
Pozdrav, ToMo

ig...@luftbremsa.com

ToMo <tomisl...@muljanik.hr> wrote:

> Ajde, i isto na web s thumbovima.
> ;)

Imam tonu toga. Preko 10 sati... Snimke u LP nacinu zapisa su ispale
apsolutno OK. Da se napravit full atratktivan filmic od 20-tak minuta
zanimljiv svima. Ali ne znam kad. Sirovo moram sprzit na DVD-ove jer
mi za 8 dana trebaju kazete zbog odlaska u Svicu a za vikend sam u
Zg. Fali vremena od kad se pocelo puno vozit :)

ib

ToMo

ig...@luftbremsa.com wrote:
> [...]
> mi za 8 dana trebaju kazete zbog odlaska u Svicu a za vikend sam u
> Zg. Fali vremena od kad se pocelo puno vozit :)

Well, glede kvalitete za grupu, bilo bi bolje da kupis jos koju kazeticu
za nove snimke, a filmic napravis iz DV-a, a ne iz ripanog voba s DVDa.
Glede svega ostalog, radi sto o's', ali da si skrtica, jesi.
;)
BTW, kolko dodje srednje dobra MiniDV kazeta u nemacka zemlja?
--
Pozdrav, ToMo

Igor Bujanovic

> [...]

> za nove snimke, a filmic napravis iz DV-a, a ne iz ripanog voba s DVDa.
> Glede svega ostalog, radi sto o's', ali da si skrtica, jesi.

:-)))) Evo, narucio sam jos 5 komada :)

> BTW, kolko dodje srednje dobra MiniDV kazeta u nemacka zemlja?

5 pack, od kojih je jedna 90 minutna dodje oko 17 E. Panasonic.

ib

ToMo

Igor Bujanovic wrote:
> :-)))) Evo, narucio sam jos 5 komada :)

Moram ja stalno podsjecati na balkansku krv u njemackim zilama.
;)

> 5 pack, od kojih je jedna 90 minutna dodje oko 17 E. Panasonic.

Stavljas prejeftine kazete u kameru IMHO, nije to dobro.
Baci oko malo na:
http://www.dvfreak.com/tape.htm
Oko tih MiniDV traka postoji cijela zajebancija, i nije neopravdana.
Fuji slove kao naj, i nikad mijenjat brandove. Mislim da ispod 7-8
EUR/kazeta nema kvalitete.
--
Pozdrav, ToMo

Igor Bujanovic

ToMo <tomisl...@muljanik.hr> wrote:

> Stavljas prejeftine kazete u kameru IMHO, nije to dobro. Baci oko
> malo na: http://www.dvfreak.com/tape.htm

Akcija je za 5 kazeta pa su jeftinije. Jedna od 90 minuta kosta oko 7
E tak da je to u tom cjenovnom razredu koji spominjes.

BTW: "And pick a good one, like Fuji ME or Panasonic (Fuji makes tape
for Panasonic)."

:)

ib

ToMo

Igor Bujanovic wrote:
> Akcija je za 5 kazeta pa su jeftinije. Jedna od 90 minuta kosta oko 7
> E tak da je to u tom cjenovnom razredu koji spominjes.

Hebem ti takve popuste.
;)

> BTW: "And pick a good one, like Fuji ME or Panasonic (Fuji makes tape
> for Panasonic)."

Ajde, ovaj put si se izvukao, jedvice.
;)
--
Pozdrav, ToMo

Wildcat Forest

"Sasa Aksentijevic" <axy@_REMOVE_THIS_vip.hr> wrote in message

> Nisi podigao 280 kg nego samo dio tih 280 kg i to srazmjerno manji
> dio. Nikad mi nije bila jasna fama o tome kako je tesko dici motor
> koji je pao. Valjda ekipi koja u zivotu nije usla u teretanu.

Joj, daj ne seri.

Kladim se da ja sa svojih bijednih 85kg misica i speka mogu puno vise
napraviti i izdrzati nego ti sa svojih 100 i kusur kila "misica". Pri tome
ne mislim na dizanje utega nego na neku konkretnu aktivnost (betoniranje,
nosenje tereta, hodanje s ruksakom od 45kg na ledjima uz cca 40 %-tnu
uzbrdicu tri sata).

A vjerojatno bi te mogao i dobro nalupati.

he he he

--
Stari macak ponovo jase

-WF-

--
Zelio bih umrijeti mirno u snu, kao moj djed,
a ne vristeci u panici kao njegovi putnici.

klesoo

> Kaj se videa tice, imam prek 10 sati materijala. Bit ce dosta posla
> oko editiranja. Mozda slozim nesto kratko i za javnost :)

ma mozes ti i cd sloziti pa donesi u domovina. poslije cemo lako mnoziti
(evo, u dva dana milion kopija)
:-)))

Alen Poljugan

"Wildcat Forest" <wildcat.for...@email.htnet.hr> wrote in message

> [...]
> uzbrdicu tri sata).
>
> A vjerojatno bi te mogao i dobro nalupati.

Joj kak si ti strasan, brrr....

klesoo

> [...]
> ne mislim na dizanje utega nego na neku konkretnu aktivnost (betoniranje,
> nosenje tereta, hodanje s ruksakom od 45kg na ledjima uz cca 40 %-tnu

koliko je stupnjeva 40% uzbrdica, a?

M@ster

"Igor Bujanovic" <ig...@regoc.srce.hr> wrote in message

Svaka cast, prekrasno. Mogu misliti kako si gustao gade :))

Wildcat Forest

"klesoo" <kle...@net.hr> wrote in message

36° ?

--
Stari mačak ponovo jaše

-WF-

--
Želio bih umrijeti mirno u snu, kao moj djed,
a ne vrišteći u panici kao njegovi putnici.

Wildcat Forest

"Alen Poljugan" <alen.p...@fer.hr> wrote in message

aha

--
Stari mačak ponovo jaše

-WF-

Brut

> Ah, konacno radi cornetov news server. Evo za pocetak malo
> panorama. Oprez - veliki su fileki:
>
> http://tinyurl.com/yv7eu
>
> ib

Pass 01 - Gardena
Pass 02 - Giau
:))
Brut

Igor Bujanovic

Brut <mato.azinovic@g-kabel"wipethis".si> wrote:

> Pass 01 - Gardena
> Pass 02 - Giau

Fala Brute, vozil sam se kao kufer. Al sam zato uzivaoooooo :)

Gdje sam bio, sto sam sve prosao, tko bi znao. Dnevno oko 350 km po
takvim cestama. Na kraju dana mi se vrtilo u glavi od zavoja :)
Kretali smo u 10 a vracali se izmedju 19 i 20 sati. Fakat smo se
navozili. Vec jucer sam osjecao nemir i zapravo jedva cekam da opet
odem na put. Ako bude sve OK, iduci cetvrtak :)

ib

ToMo

Igor Bujanovic wrote:
> [...]
> navozili. Vec jucer sam osjecao nemir i zapravo jedva cekam da opet
> odem na put. Ako bude sve OK, iduci cetvrtak :)

Jos nisam nasao ekvivalnt gustu voznje uzbrdo po dobrom grubom granitnom
asfaltu pri vrhu uspona na neki passo, izlasku iz serpentine, odvrtanju
gasa i brzom preticanju nekog cagera koji je netom izisao iz istog
zavoja te nakon preticanja bacanju pogleda na prekrasni pejsaz.
;)
--
Pozdrav, ToMo

Brut

> [...]
> gasa i brzom preticanju nekog cagera koji je netom izisao iz istog
> zavoja te nakon preticanja bacanju pogleda na prekrasni pejsaz.

E !!!
:))
Brut

Vedran Dobos aka Nexces

"Wildcat Forest" <wildcat.for...@email.htnet.hr> wrote:

>36° ?

Nije... bila je rasprava na grupi... i ako me sjecanje ne vara, 100%
uzbrdo/nizbrdo je 45 stupnjeva... no mozda sam i u krivu...

Wildcat Forest

"Vedran Dobos aka Nexces" <vedran...@pu.htnet.hr> wrote in message

Hm, zanimljivo.
Probat cu naci to, bas me interesira.

--
Stari macak ponovo jase

-WF-

Wildcat Forest

"Vedran Dobos aka Nexces" <vedran...@pu.htnet.hr> wrote in message

Nadoh. Bogme zanimljivo.
Onda cu predefinirati recenicu: ...uzevsi da je 100% = 90°...

uf, koji problemi s tom matematikom :)

--
Stari macak ponovo jase

-WF-

--
Zelio bih umrijeti mirno u snu, kao moj djed,
a ne vristeci u panici kao njegovi putnici.
--
wildcat.for...@email.htnet.hr

ToMo

Nisi.

arcus_tangens(posto_nagiba/100) daje stupnjeve nagiba.

Dakle, atan(40/100) = 21.801 stupnjeva nagiba.
--
Pozdrav, ToMo

Nikola_M

>navozili. Vec jucer sam osjecao nemir i zapravo jedva cekam da opet
>odem na put. Ako bude sve OK, iduci cetvrtak :)
>
> ib

Ako ces ponovno u Alpe preporucam passo Stelvio (Stilfser Joch), drugi
po visini (cestovni) prijevoj u Alpama (ispravi me AnteK ako nije
tacno) i "kraljicu alpskih cesta". Nazvali su je tako jer se sa 885
m/nm (Spondinik) u samo 21 km uspinje do visine od 2757 m.
Nikola

Kef

Vedran Dobos aka Nexces wrote:

kolko se sjecam, u pravu si. tak se za natpise na prometnim znakovima
racuna.

pozdrav

--
Znam dovoljno da znam, da nista neznam dovoljno

ToMo

Nikola_M wrote:
> [...]
> tacno) i "kraljicu alpskih cesta". Nazvali su je tako jer se sa 885
> m/nm (Spondinik) u samo 21 km uspinje do visine od 2757 m.

On je najvisi u Italiji, a medju najvisima uopce, najvisi je Col de La
Bonette u juznoj F, 28xx, bio i na njemu, ali tamo je uglavnom toplo jer
je vrlo juzno, i isto nije osobito lijep, sve neka pustara i pijesak.
Stelvio nije osobito lijep, bar meni nije bio jer je bilo snijega gore,
puhalo je, hladno za riknut, a sve sredinom 8. mjeseca. Cesta s
talijanske strane bas i nije najkvalitetnija. Ja sam isao jer se
"moralo", ali mi nije ostao u najljepsem sjecanju u odnosu na ostale.
Vjerujem da je stvar drukcija po lijepom vremenu.
--
Pozdrav, ToMo

Igor Bujanovic

Nikola_M <nmMAK...@vip.hr> wrote:

> Ako ces ponovno u Alpe preporucam passo Stelvio (Stilfser Joch), drugi

Idem, dogovoreno s frendom. Putujem sam s curom i idemo u okolicu Lago
Maggiorea. Dakle, Svicarska i Italija, odnosno prijevoji u krugu 150
km od jezera. Krecem u cetvrtak, vracam u ponedjeljak. U odlasku
st. Gotthard, za natrag cu jos vidjeti... :)

Nakon toga malo odmora i onda Norveska. Mozda jos jednom u Alpe u 8.
ili pocetkom 9. mjeseca i to juzno. Mozda potegnem do
Slovenije. Daljine zovu...

Radja se plan za Grcku nagodinu. Cura ima kucerinu pored Atene pa
si nesto mislim kako iskoristiti i tu prigodu :)

Ne znam kak to opisat, drmaju me ta putovanja, sam bi nekam putoval...
Ovo vrcenje oko kuce je goli quratz, dosadno. Barem meni.

ib

Vedran Dobos aka Nexces

Wildcat Forest wrote:

Gle, to ne ide tako... vec kao reply sam sebi. Uopce ne pratis
nastavu.
;)

Pozdrav,
Vedran

ToMo

Igor Bujanovic wrote:
> Ne znam kak to opisat, drmaju me ta putovanja, sam bi nekam putoval...

Cudan si ti covjek, zanimaju te putovanja...
;))

> Ovo vrcenje oko kuce je goli quratz, dosadno. Barem meni.

Nakon Alpi je normalno da ti Obersturmfuhrerwaldbahn postaje dosadan.
;)
--
Pozdrav, ToMo

Ober

"ToMo" <tomisl...@muljanik.hr> wrote in message

Kaj bi ti sa mojim rodjakom.:))

ToMo

Ober wrote:
> Kaj bi ti sa mojim rodjakom.:))

:))
--
Pozdrav, ToMo

Igor Bujanovic

Igor Bujanovic <ig...@regoc.srce.hr> wrote:

> http://tinyurl.com/yv7eu

Sad ima i fotki. Brdo fotki :)

ib

AnteK

> Sad ima i fotki. Brdo fotki :)

Poprilično puno snijega za ovo doba godine. Morati ću pričekati sa
svojim tourom :-) Inače, lijepe su ti fotke.
AnteK