zarada

nino...@gmail.com

KAKO ZARADITI NOVAC NA OVAJ, LAKŠI NAČIN

Kako brzo zaraditi velik novac! VJERUJTE MI I NEĆETE POŽALITI!!! OVO JE POTPUNO LEGALAN NAČIN ZARADE I ZA NJEGA VAM TREBA SAMO 30 kn!
KAKO PRETVORITI 30 KUNA U 30 TISUĆA, ČITAJUCI OVO MOGAO BI VAM SE ŽIVOT ZAUVIJEK PROMJENITI! ON ZBILJA DJELUJE! ODVOJI 15 MIN SVOGA VREMENA DA PROČITAS DO KRAJA.
Našao sam ovo na jednoj news grupi i odlučio isprobati. Prije par tjedana, pretraživao sam newsgrupe i naišao sam na članak sličan ovome u kojem je pisalo da možete zaraditi tisuće dolara u samo PAR TJEDANA sa samo malim ulogom od 30 kn! Pomislio sam, "Da baš, ovo mora da je prijevara" no kao većina nas, bio sam znatiželjan, pa sam nastavio sa čitanjem. Kako god, pisalo je da pošaljete 5 kn svakoj od 6 imena i adresa koje su bile u tom članku. Zatim stavite svoje ime i adresu na kraj popisa na broj 6, te pošaljete taj članak na najmanje 200 foruma, newsgrupa, blogova...itd... (Ima ih na tisuće). Nema kvake, to je to. Pa sam nakon malo razmišljanja, i savjetovanja s prijateljima, odlučio pokušati. Mislio sam "Što imam izgubiti osim 6 markica i 30 kn, zar ne?" Zatim sam uložio tih bijednih 30 kn I POGODITE ŠTO!?... u roku od 7 dana, počeo sam dobivati novac poštom! Bio sam zaprepašten! Pomislio sam da će s tim biti ubrzo gotovo, ali novac je neprestano dolazio. U mom prvom tjednu, zaradio sam oko 100 kn. Krajem drugog tjedna zaradio sam ukupno više od 1100 kn! U trećem tjednu imao sam preko 10 000 kn i još raste. Ovo je sada moj 4 tjedan i moja ukupna zarada je malo vise od 25 000 kn a novac još luđački dolazi. To sve sigurno vrijedi 30 kn, i 6 markica!!
Sada ću Vam reći na kojem principu ovo radi i još važnije, ZAŠTO radi... Osim toga, pobrinite se da imate isprintanu kopiju ovog članka SADA, tako da bi mogli provjeravati neke informacije kako ih trebate. OBEĆAVAM Vam da ako točno pratite moje upute, zarađivat ćete više novca nego što ste ikada mogli radeći nešto tako lako! NASTAVITE ČITATI DA BI STE DOZNALI KAKO OVO RADI!!! Prijedlog: Pročitajte ovu cijelu poruku pažljivo! (isprintajte ju ili ju kopirajte na svoje osobno računalo.) Slijedite jednostavne upute i gledajte novac kako dolazi! Lagano je. Legalno je. MOLIM VAS, VJERUJTE MI ŽELIM VAM DOBRO!!! A, Vaš je ulog samo 30 kn (Plus poštarina na samo 6 kuverti...samo jednom...bez ponovno slanja pošte) VAŽNO: Ovo nije prijevara; nema lažnih obećanja; nije ilegalno; i 99% nije riskantno - stvarno funkcionira! Ako je odanost slijedećim uputama, dobivat ćete izvanredne prihode. SAMO NASTAVITE ČITATI!! MOLIMO VAS Slijedite ove upute TOČNO, i 50 000 ili više mogli bi biti vaši u roku od 20 do 60 dana.
Ovaj program ostaje uspješan radi ISKRENOSTI I POŠTENJA sudionika. Molimo Vas nastavite njegov uspjeh pažljivo prateći i poštujuci upute. Sada ćete postati dio Poštanskog poslovanja. U ovom poslu Vas proizvod nije čvrst i opipljiv, on je usluga. Vi ste u poslu razvijanja Poštanskih lista. Mnogo udruga rado plaća velike svote novca za kvalitetne liste. No ipak, novac od tih lista je sekundaran prihodu koji se zaradi od ljudi kao sto ste Vi i ja koji traže da ih se uključi u tu listu. Ovo su 4 koraka do sigurnog uspjeha:
KORAK 1
Nabavite 6 odvojenih papirića i napišite slijedeće na svaki papirić :"PLEASE PUT ME ON YOUR MAILING LIST." Sada uzmite 6 novčanica od pet kuna i stavite JEDNU u SVAKI od 6 papirića tako da se novčanica ne može vidjeti kroz kuvertu (radi spriječavanja krađe). Zatim, stavite jedan papirić u svaku od 6 kuverti i zatvorite ih. Sada bi ste trebali imati 6 zatvorenih kuverti, svaku sa papirićem na kojem je iznad napisana fraza, Vašim imenom i adresom, i 5 kn novčanicu. Ono sto Vi radite je da stvarate uslugu. OVO JE SIGURNO LEGALNO! Vi zahtjevate zakonitu uslugu i plačate ju! Kao većina nas bio sam pomalo skeptičan i pomalo zabrinut o legalnim pogledima svega toga. Pa sam i provjerio sa U.S. Post Office (1-800-725-2161) i potvrdili su mi da je to uistinu legalno. Pošaljite tih 6 kuverti na slijedece adrese:
1. Antonio Demeter, S. Radića 53, 43541 Sirač, Croatia
2. Toni Gojak, fra Filipa Grabovca 11, 21300 Makarska,Croatia
3. Antonio Gojak, fra Filipa Grabovca 11, 21300 Makarska ,Croatia
4. Ivan K., Rimljanska 3, 43500 Daruvar, Croatia
5. Josip F., Sloge 36, 10400 Zagreb, Croatia
6. Nino Sikra, Mate Lovraka 2b, 43000 Bjelovar, Croatia
KORAK 2
Sada izaberite ime pod broj 1 sa liste koju vidite iznad i maknite ga sa liste, pomaknite ostala imena prema gore (6 postaje 5, 5 postaje 4, itd...) i dodajte SVOJE Ime pod brojem 6 na listi.
KORAK 3
Promijenite u članku sve sto trebate, no nastojte održati članak sličniji originalu sto je više moguće. Sada, pošaljite svoj prepravljeni članak na najmanje 200 foruma, newsgrupa...itd... no zapamtite, sto ih više pošaljete, to više novca zaradite! Nećete dobiti puno osim ako šaljete kao ludi.) Ovo je savršeno legalno! MOLIM VAS,VJERUJTE MI. Ako ste sumnjičavi u vezi ovoga, pogledajte Title 18 Sec. 1302 & 1341 of the Postal lottery zakona. Imajte kopije ovih koraka za sebe i, kad god Vam zatreba novac, prodjite sve ponovno, i ponovno. MOLIMO VAS ZAPAMTITE da ovaj NAČIN ZARADE ostaje uspješan radi ISKRENOSTI I POŠTENJA sudionika i njihove pažljive posvećenosti uvjetima. Uzmite to ovako: Ako ste pošteni, program ce se nastaviti i novac koji dobivaju mnogi drugi doći ce i do Vas. Možda želite zadržati imena i adrese poslane Vama, bilo na računalu ili na papiru i čuvati zabilješke koje Vam ljudi pošalju. To POTVRĐUJE da Vi uistinu provodite uslugu. (Također, bi mogla biti dobra ideja da zamotate novčanice od 5 kn u tamni papir da bi ste smanjili rizik poštanskih lopova.) Vaše ime će se pomicati na listi geometrijski, pa kada Vaše ime dođe do broja 1 pozicije dobivati ćete tisuće kuna u CASHU!!! Kakva prilika za samo 30 kn (5 kn za svakog od prvih 6 osoba napisanih na listi) Posaljite ih sada, dodajte svoje ime na listu i Vi ste u poslu!
Sada je vaš zadatak da nalazite nove osobe koje hoće da se priključe ovom programu! Više osoba nađete, više love čete zaradit, ovo neće trajat beskonačno, jednom će se krug vjerojatno zatvoriti. Slobodno se savjetujte sa prijateljima o ovome da li se isplati, još bolje ako vas se više uključi, više ćete zaradit, pogotovo ako svaki posebno stavi svoje ime na listu, ako svi budete na istoj listi nećete puno dobit, jer vaša imena bi se prebrzo pomakla sa 6. do 1.mjesta. JEDNA ISPRAVKA:nemojte slati novčanice nego kovanice u nekom papiriću jer je i to ista zaštita kao i kod novčanica a novčanice od 5 kn više ne vrijede. Ako imate pitanja, pitajte putem komentara, neozbiljni postovi bit će obrisani.