Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

kako prepoznati oplodeno (kokosje) jaje?

6,343 views
Skip to first unread message

Goran Starcevic

unread,
Jan 18, 2004, 5:22:45 PM1/18/04
to
Zanima me po cemu sve covjek, bez posebne opreme, moze zakljuciti da je
neko jaje oplodeno. Uzmite u obzir sve faktore koji to mozebitno
odreduju -ukljucivsi simbole na kutijama jajeta i vizualni pregled
sadrzaja jajeta pa i jajeta samog.

Kada govorimo o izgledu sadrzaja jajeta -kako zakljuciti da li je bijela
proteinska ovojnica 'zakvacena' za zumanjak jajeta zametak ili ne (u
ovom sam pitanju pretpostavio da je ta ovojnica nekakva vrsta
'placeholdera' za zametak -molim, ispravite me ako grijesim)?

boro

unread,
Jan 19, 2004, 2:36:25 AM1/19/04
to
A zasto bi trebao to znati, ako izbjegavas jesti oplodjena jaja zato jer iz
njega moze biti plilic nema bas nekog smisla jer jaja nebi trebalo upoce
jesti zbog patnji kokosi nesilica koje prolaze strasne torturu dokle god
mogu nesti jaja, a cim vise nisu dovoljno produktivne zakolju ih. Ako je
jaje neoplodjeno tim vise znas da je to jaja snijela kokos iz kaveza i da ta
kokos nije cijeli svoj zivot vidla svijetlo dana i da je zivot provela u
nemogucnosti da rasiri krila. To je samo mali dio velike patnje kokosi i
stoga jaja treba izbjegavati. Osim toga jaja su stetna za ljudski organizam.
Najbolje da da sam procitas o svemu tamo gdje sam i ja procitao:
www.prijatelji-zivotinja.hr


Marko Bozikovic

unread,
Jan 19, 2004, 3:54:07 AM1/19/04
to
Goran Starcevic wrote:

> Zanima me po cemu sve covjek, bez posebne opreme, moze zakljuciti da je
> neko jaje oplodeno. Uzmite u obzir sve faktore koji to mozebitno
> odreduju -ukljucivsi simbole na kutijama jajeta i vizualni pregled
> sadrzaja jajeta pa i jajeta samog.

> -snip-

Bez razbijanja jajeta mislim da ne ide. Osim toga, jaja sa farmi teshko da su
oplodjena, jerbo koke tamo zhive bez seksa. Oplodjeno jaje mozhesh kupiti
eventualno od kumice na placu, ako pevac dobro kljuca :)

Ako je jaje oplodjeno, kada ga razbijesh, na spoju zhumanjka i bjelanjka
vidish smedju/crnu masu (najveca koju sam ja vidio je imala mozhda 2mm u promjeru)

S obzirom da si postao i na hr.alt.vegetarijanstvo, pretpostavljam da te brine
ubijanje embrija piceka. Kao shto rekoh, jaje s farme teshko da je oplodjeno,
a ak je kumica to jaje drzhala i par sati u frizhideru, embrij je, ako je i
postojao, odavno krepan kada ti kupish takvo jaje na placu. Ukratko, u
kupljenom jajetu vrlo vjerojatno nema nicheg zhivog (osim, mozhda, salmonele ;-)

--
Marko
ICQ: 5990814

Growing old is mandatory; growing up is optional.

Ivy

unread,
Jan 19, 2004, 9:13:02 AM1/19/04
to

"boro" <bo...@yahoo.com> wrote in message
news:bug1n0$vnl$1...@sunce.iskon.hr...

brijes...


Lilith

unread,
Jan 19, 2004, 9:45:03 AM1/19/04
to
joj sta brijete gluposti sa ubijanjem kokosjeg embrija i kokosjoj patnji!!!!
mislim!!!! ako cemo tako razmisljati ne bi smjeli jesti nista! cak ni pasti
travu jer onda nanosimo bol korijenu trave koju smo odgrizli!!!!
ne jesti meso sisavaca je jos razumljivo ali daj ne razvlacite to do granica
gluposti!


Marko Bozikovic

unread,
Jan 19, 2004, 10:31:03 AM1/19/04
to
Lilith wrote:

Ajme, nemoj na mene vikati... Samo sam odgovorio chovjeku s pretpostavkom da
se brine zbog toga (razni ljudi se brinu oko raznih stvari, koliko god one
nekim drugim raznim ljudima chudno izgledale)

FYI & IMHO, www.prijatelji-zivotinja.hr smatram jednim lijepim primjerom
agit-propa koji iznosi uglavnom lazhi i gluposti sa lijepom dozom nepismenosti.

Disclaimer: ja sam svejed :)

Dr

unread,
Jan 19, 2004, 11:18:39 AM1/19/04
to
>
> FYI & IMHO, www.prijatelji-zivotinja.hr smatram jednim lijepim primjerom
> agit-propa
>

jaja ne jedem svakako iz etickih razloga, iako su tu i zdravstveni razlozi,
a sto se tice spomenute stranice smatram je izvrsnom, no da pogledas samo
slike i da ne procitas ni slovo sve je opet potpuno jasno.


Tayo

unread,
Jan 19, 2004, 2:24:48 PM1/19/04
to
In article <buh02m$8up$1...@garrison.globalnet.hr>, d...@yahoo.com says...

Ja ne jedem kelj! Bljak! :-0))))

--
'I remember when the internet only had a few pages, and they all worked'
- 'Sure, Grampa...'

Tayo

unread,
Jan 19, 2004, 2:47:07 PM1/19/04
to
In article <buf0va$m0s$1...@bagan.srce.hr>, -=name=-@fizika.org says...

> Zanima me po cemu sve covjek, bez posebne opreme, moze zakljuciti da je
> neko jaje oplodeno. Uzmite u obzir sve faktore koji to mozebitno
> odreduju -ukljucivsi simbole na kutijama jajeta i vizualni pregled
> sadrzaja jajeta pa i jajeta samog.

Mislim... Kakve ovo ima veze sa hr.rec.kuhanje i hr.fido.kuhinje???

Prikladnije bi bilo u neku od ovih grupa na hrvatskom:

hr.rec.priroda
hr.fido.priroda
hr.at.prijatelji-zivotinja
hr.rec.ljubimci

A ako cemo o tome filozofirati i razmatrati iz nekog drugog kuta gledanja:

hr.alt.filozofiranje
hr.fido.religija
hr.soc.religija
hr.soc.religija.krscanstvo
hr.soc.religija.sotonizam

Ili ako zelimo uskladiti svoje misljenje sa istomisljenicima:

hr.alt.vegetarijanstvo

A na engleskom jos postoji brdo grupa na kojima su dobro dosle price koka-
jaje.

SVAKO JUTRO JEDNO JAJE, ORGANIZMU SNAGU DAJE!
Da ti ne pricam kad moja Nadalina muti jaja... :-)))))))))))))))

KaKtuS

unread,
Jan 19, 2004, 5:29:17 PM1/19/04
to
"Goran Starcevic" <-=name=-@fizika.org> wrote in message
news:buf0va$m0s$1...@bagan.srce.hr...

> Zanima me po cemu sve covjek, bez posebne opreme, moze zakljuciti da je
> neko jaje oplodeno. Uzmite u obzir sve faktore koji to mozebitno
> odreduju -ukljucivsi simbole na kutijama jajeta i vizualni pregled
> sadrzaja jajeta pa i jajeta samog.

Moze se utvrditi, ali je potrebno odredjeno iskustvo. Jaje se prinese jakom
izvoru svjetlosti i tada bi uvjezbano oko trebalo uociti tamnu mrlju
odredjene velicine. No bez brige, jaja proizvedena u intenzivnoj proizvodnji
(u kavezima), sigurno su neoplodjena, buduci da u kavezima s nesilicama
pijetlovi nemaju sto traziti. Konzumna jaja inace su produkt kokosje
menstruacije, oplodjeno ili ne - mora izaci van. :-) Sto se ubijanja tice,
takodjer bez brige, zametak u oplodjenom jajetu moze prezivjeti nekoliko
sati na sobnoj temperaturi, u haladnjaku tek nekoliko minuta.
--
...KaKtuS


Goran Starcevic

unread,
Jan 19, 2004, 7:29:44 PM1/19/04
to
Tayo wrote:

> Mislim... Kakve ovo ima veze sa hr.rec.kuhanje i hr.fido.kuhinje???

Ima veze jer sam grupe izabrao tako sto sam se pitao na kojima bi se
mogli nalaziti ljudi koji znaju odgovor na to pitanje...


> Prikladnije bi bilo u neku od ovih grupa na hrvatskom:
>
> hr.rec.priroda
> hr.fido.priroda
> hr.at.prijatelji-zivotinja
> hr.rec.ljubimci

..i nisu mi 'pale na pamet' gornje, tematskije grupe, vec samo ove 3 na
koje sam pitao. Ja se ispricavam.


> A ako cemo o tome filozofirati i razmatrati iz nekog drugog kuta gledanja:
>
> hr.alt.filozofiranje
> hr.fido.religija
> hr.soc.religija
> hr.soc.religija.krscanstvo
> hr.soc.religija.sotonizam
>
> Ili ako zelimo uskladiti svoje misljenje sa istomisljenicima:
>
> hr.alt.vegetarijanstvo

Ok -shvatio sam poantu. Hvala na preporukama i Marku koji je dao odgovor.

Marko Bozikovic

unread,
Jan 20, 2004, 2:43:50 AM1/20/04
to
Goran Starcevic wrote:
> Zanima me po cemu sve covjek, bez posebne opreme, moze zakljuciti da je
> neko jaje oplodeno. Uzmite u obzir sve faktore koji to mozebitno
> -snip-

Moja bolja polovica me jucher ispravila, mozhe se... Oni su to radili na faxu
na labosima. Ona je meni to ovako opisala, nisam probao: uzme se alu-folija i
u njoj se napravi rupica (cca 5mm u promjeru, mozhda se treba s tim igrati)
Onda uzmesh lampu (obichna stolna je ok), ispred nje stavish foliju, a ispred
folije jaje. Ona kazhe da se tako jako dobro mogu vidjeti krvne zhile vec kod
2-dnevnog piceka (jedna od prvih stvari koje se pochnu stvarati kod oplodjenog
jajeta su krvne zhile) Kako se to tochno vidi, ne bih znao...

Dr

unread,
Jan 20, 2004, 7:25:26 AM1/20/04
to

No bez brige, jaja proizvedena u intenzivnoj proizvodnji
> (u kavezima), sigurno su neoplodjena, buduci da u kavezima s nesilicama
> pijetlovi nemaju sto traziti.

Bez brige??? Ne zelim si ni zamisliti patnju kroz koju bi prolazio da me
netko strpa u kavezu u kojem ne mogu ispruziti ruke, da cijeli zivot ne
vidim svijetlo dana, da dobijem cireve na nogama od zice i rane po tijelu,
gnoj u plucima, a na kraju me objese za noge u kojma mi pucaju kosti,
prerezu mi vrat, jos zivog urone u kipucu vodu, izmrcvareno mrtvo tijelo
izrezu, lijepo zamotaju i posalju u trgovine da ga kupe ljudi zeljni kuhanja
i jedenja leseva.


Ahmet Cabarabdic

unread,
Jan 20, 2004, 8:20:04 AM1/20/04
to
On Tue, 20 Jan 2004 13:25:26 +0100, Dr wrote:

> No bez brige, jaja proizvedena u intenzivnoj proizvodnji
>> (u kavezima), sigurno su neoplodjena, buduci da u kavezima s nesilicama
>> pijetlovi nemaju sto traziti.
>

> Bez brige??? Ne zelim si ni zamisliti patnju kroz koju bi prolazio da ......cut cut cut

Ajde mali odi na hr rec vegetarijanstvo lijeci svoje frustracije. U
protivnom ABUSE!!! Ovo je grupa na kojoj se KUHA I JEDE.

--
Ahmet Čabarabdić
Burekdžinica "Donji Zagon"

Petar

unread,
Jan 20, 2004, 8:18:17 AM1/20/04
to

"Dr" <d...@yahoo.com> wrote in message
news:buj6sd$vj7$1...@garrison.globalnet.hr...

> Bez brige??? Ne zelim si ni zamisliti patnju kroz koju bi prolazio da me
> netko strpa u kavezu u kojem ne mogu ispruziti ruke, da cijeli zivot ne
> vidim svijetlo dana, da dobijem cireve na nogama od zice i rane po tijelu,
> gnoj u plucima, a na kraju me objese za noge u kojma mi pucaju kosti,
> prerezu mi vrat, jos zivog urone u kipucu vodu, izmrcvareno mrtvo tijelo
> izrezu, lijepo zamotaju i posalju u trgovine da ga kupe ljudi zeljni
kuhanja
> i jedenja leseva.

E da su kokosi inteligentnije od ljudi - one bi upravo to radile nama !

Stoga ili ti njih ili oni tebe :) Imas srecu da ne zivis na kokosjem planetu
:)


bimbo

unread,
Jan 20, 2004, 8:28:02 AM1/20/04
to
Ej Petre, trolu moj!
Opet si ogladnio. Idi se hranit negdje drugdje.


Petar

unread,
Jan 20, 2004, 9:25:59 AM1/20/04
to
Ej bimbo trolu moj.....

opet si gladan ?
Hrani se drugdje........

heheheh


"bimbo" <bi...@bimbo.com> wrote in message
news:bujacv$tgt$1...@ls219.htnet.hr...

Iris

unread,
Jan 20, 2004, 9:25:32 PM1/20/04
to

"Marko Bozikovic" <bozho_remove_@_rem_ove__.kset.org> wrote in message
news:bugtca$80q$2...@garrison.globalnet.hr...

> FYI & IMHO, www.prijatelji-zivotinja.hr smatram jednim lijepim primjerom
> agit-propa koji iznosi uglavnom lazhi i gluposti sa lijepom dozom
nepismenosti.

Neovisno koja je web stranica u pitanju, trebalo bi argumentirati tvrdnje
kako je njezin sadrzaj glup i lazan. Sto se tice "nepismenosti", ako mislis
na pravopis, to barem nije mjerilo vjerodostojnosti sadrzaja.


Marko Bozikovic

unread,
Jan 21, 2004, 3:54:04 AM1/21/04
to

Nisam naveo argumente jer bi to ispao poduzhi post koji bi malo tko prochitao,
a i stvarno mi se ne da flejmati. Ako te zanimaju moji argumenti, mailaj mi,
pa cu ti rado odgovoriti.

A ako mi netko pokushava prezentirati znanstvene podatke (ili neshto za shto
tvrdi da su znanstveni podaci), nachin prezentacije i razina pismenosti igraju
ulogu u mojem dozhivljaju vjerodostojnosti. But that's just me :-)

Lilith

unread,
Jan 21, 2004, 8:33:19 AM1/21/04
to

"Marko Bozikovic" <bozho_remove_@_rem_ove__.kset.org> wrote in message
news:bugtca$80q$2...@garrison.globalnet.hr...
> Lilith wrote:
>
> > joj sta brijete gluposti sa ubijanjem kokosjeg embrija i kokosjoj
patnji!!!!
> > mislim!!!! ako cemo tako razmisljati ne bi smjeli jesti nista! cak ni
pasti
> > travu jer onda nanosimo bol korijenu trave koju smo odgrizli!!!!
> > ne jesti meso sisavaca je jos razumljivo ali daj ne razvlacite to do
granica
> > gluposti!
>
> Ajme, nemoj na mene vikati... Samo sam odgovorio chovjeku s pretpostavkom
da
> se brine zbog toga (razni ljudi se brinu oko raznih stvari, koliko god one
> nekim drugim raznim ljudima chudno izgledale)
>

ajme, nisam imala namjeru vikati na nikoga a ponajmanje na tebe ;))
ali zbilja mi je malo "dokipjelo" sa tim brijama sta jesti sta ne, jer kao
sto vec rekoh, manje vise sve sto mi jedemo je zivo na neki nacin sto bi
onda po toj logici znacilo da sve mucimo. I ja sam protiv krzna, mucenja
zivotinja, losih veterinara itd. itd. al` mislim da se malo pretjeruje po
pitanju vegepapice :)


Dr

unread,
Jan 21, 2004, 9:02:15 AM1/21/04
to
I ja sam protiv krzna, mucenja
> zivotinja, losih veterinara itd. itd. al` mislim da se malo pretjeruje po
> pitanju vegepapice :)
>
preko cetrdeset milijardi zivotinja godisnje prolazi torturu i klanje zbog
papice, zamarati se s time je pretjerivanje???

Lilith

unread,
Jan 21, 2004, 10:03:31 AM1/21/04
to

"Dr" <d...@yahoo.com> wrote in message
news:bum0p5$vr4$1...@garrison.globalnet.hr...
ja sam vec rekla da sam protiv papanja sisavaca, jos uvijek se ne mogu
priviknuti da me gleda nesto sa tanjura i jos + da znam da je to nesto imalo
mamu, ali pretjerivanje je spika o ubijanju embrija u kokosjem jajetu!


Dr

unread,
Jan 21, 2004, 10:18:57 AM1/21/04
to
jos uvijek se ne mogu
> priviknuti da me gleda nesto sa tanjura i jos + da znam da je to nesto
imalo
> mamu, ali pretjerivanje je spika o ubijanju embrija u kokosjem jajetu!
>

ja ne jedem jaja, no ne zbog zametka, vec zbog kokosi koje ga nesu, iza
jajeta se krije velika okrutnost prema pilicima i kokosima, zbog jaja mnoge
zivotinje pate i ginu.


Petar

unread,
Jan 21, 2004, 11:00:25 AM1/21/04
to

"Dr" <d...@yahoo.com> wrote in message
news:bum0p5$vr4$1...@garrison.globalnet.hr...


isto kao i duplo veci broj gospodina graska i krastvca, te gospodicne
mrkve - ko brine za to ?


Drazen Simunic

unread,
Jan 21, 2004, 11:03:15 AM1/21/04
to
"Petar" <ff...@yahoo.com> wrote in message
news:bum7jc$7cn$1...@ls219.htnet.hr...

> > preko cetrdeset milijardi zivotinja godisnje prolazi torturu i klanje
zbog
> > papice, zamarati se s time je pretjerivanje???
>
>
> isto kao i duplo veci broj gospodina graska i krastvca, te gospodicne
> mrkve - ko brine za to ?

Argument da zivotinja=biljka cesto potezes.
Jer ti to mislis ozbiljno ili se zajebavas?


Sa

unread,
Jan 21, 2004, 9:48:02 AM1/21/04
to

> Moja bolja polovica me jucher ispravila, mozhe se... Oni su to radili na
faxu
> na labosima. Ona je meni to ovako opisala, nisam probao: uzme se
alu-folija i
> u njoj se napravi rupica (cca 5mm u promjeru, mozhda se treba s tim
igrati)
> Onda uzmesh lampu (obichna stolna je ok), ispred nje stavish foliju, a
ispred
> folije jaje. Ona kazhe da se tako jako dobro mogu vidjeti krvne zhile vec
kod
> 2-dnevnog piceka (jedna od prvih stvari koje se pochnu stvarati kod
oplodjenog
> jajeta su krvne zhile) Kako se to tochno vidi, ne bih znao...
>
stvarno ne vidim zasto bi pobogu to netko isao radit
svasta
treba papat sve u umjerenim kolicinama
ko nece - ne mora
nemojte nas s tim zamarat


Lilith

unread,
Jan 22, 2004, 3:37:06 AM1/22/04
to

Dr <d...@yahoo.com> wrote in message
news:bum5q3$20j$1...@garrison.globalnet.hr...
kao npr.? slon u africi umro okrutnom smrcu radi snesenog jajeta lokalne
kokosi iz obliznjeg sela?!?! ma dajjjjj.....


bimbo

unread,
Jan 22, 2004, 3:53:16 AM1/22/04
to

"Petar" <ff...@yahoo.com> wrote in message
news:bum7jc$7cn$1...@ls219.htnet.hr...
>
>
> isto kao i duplo veci broj gospodina graska i krastvca, te gospodicne
> mrkve - ko brine za to ?
>
Opet trolas Petre, opet.


Dandelion seed

unread,
Jan 21, 2004, 4:41:26 PM1/21/04
to

> ja ne jedem jaja, no ne zbog zametka, vec zbog kokosi koje ga nesu, iza
> jajeta se krije velika okrutnost prema pilicima i kokosima, zbog jaja
mnoge
> zivotinje pate i ginu.


Evo, ja svaki tjedan dobijem fina, friska jaja od bake sa sela. Njene su
kokice sretne, vesele - hodaju slobodno po dvoristu, kljucaju organsko
uzgojeno zrnje i spavaju u redovito odrzavanom prostranom kokosinjcu.
Javi mi se na mail i nabavit cu i tebi po povoljnoj cijeni, jer nema razloga
da na takav nacin dobivena jaja _ne_ jedes, zar ne?

Petar

unread,
Jan 22, 2004, 5:47:00 AM1/22/04
to

"Drazen Simunic" <infoRE...@VEzg.tel.hr> wrote in message
news:bum8a3$a0q$2...@ls219.htnet.hr...

>
> Argument da zivotinja=biljka cesto potezes.
> Jer ti to mislis ozbiljno ili se zajebavas?

pa ovisi.. reci ti meni

ako je argument da zivotinja pati - jer je ziva, ima okice i sve to

zasto onda mrkva nebi patipa ? onda i mrkva pati.. jer je i ona ziva kad je
iscupas iz zemlje

ili nas nije briga za mrkvicu jer nas ne moze pogledat okicama pa nam nije
bad ?


Petar

unread,
Jan 22, 2004, 5:47:40 AM1/22/04
to

"bimbo" <bi...@bimbo.com> wrote in message
news:buo31p$8nj$1...@ls219.htnet.hr...

opet rolas bimbek.... opet :))

no drago mi je da me trol ko ti prati po grupi i cita moje postove :) heheh


bimbo

unread,
Jan 22, 2004, 6:08:17 AM1/22/04
to

"Petar" <ff...@yahoo.com> wrote in message
news:buo9kt$j0b$1...@ls219.htnet.hr...

>
> no drago mi je da me trol ko ti prati po grupi i cita moje postove :)
heheh
>

Pa trolovi smo Petre.


Dr

unread,
Jan 22, 2004, 8:08:08 AM1/22/04
to

> > ja ne jedem jaja, no ne zbog zametka, vec zbog kokosi koje ga nesu, iza
> > jajeta se krije velika okrutnost prema pilicima i kokosima, zbog jaja
> mnoge
> > zivotinje pate i ginu.
> >
> >
> kao npr.? slon u africi umro okrutnom smrcu radi snesenog jajeta lokalne
> kokosi iz obliznjeg sela?!?! ma dajjjjj.....
>

svasta, napisao sam zivotinje jer ljudi jedu jaja i drugih zivotinja osim
kokosi, a ni prema njima se ne odnose bolje, usput mogu spomenuti industriju
jaja i kao velikog potrosaca resursa i zagadjivaca okolisa

Dr

unread,
Jan 22, 2004, 8:10:55 AM1/22/04
to
> zasto onda mrkva nebi patipa ? onda i mrkva pati.. jer je i ona ziva kad
je
> iscupas iz zemlje
>
> ili nas nije briga za mrkvicu jer nas ne moze pogledat okicama pa nam nije
> bad ?
>

slazem se da se neke osnovne stvari o zivcanom sustavu i osjecaju boli uce u
osnovnoj skoli, a slazem se i da su ljudi kojima je isto pojesti mrkvu i psa
zreli za posjet psihijatru

osim toga ako ti je stalo do biljaka, suma i okolisa, prestani jesti meso

Dr

unread,
Jan 22, 2004, 7:13:24 AM1/22/04
to
> Evo, ja svaki tjedan dobijem fina, friska jaja od bake sa sela. Njene su
> kokice sretne, vesele - hodaju slobodno po dvoristu, kljucaju organsko
> uzgojeno zrnje i spavaju u redovito odrzavanom prostranom kokosinjcu.
> Javi mi se na mail i nabavit cu i tebi po povoljnoj cijeni, jer nema
razloga
> da na takav nacin dobivena jaja _ne_ jedes, zar ne?
>

Nazalost to je vrlo rijetko, ljudima nije stalo niti je uz toliku potraznju
moguce ostvariti dobre uvijete, osim toga sve zavrse zaklane.
Kokosi nisu tu da da bi ih ljudi drzali, krali im jaja i na kraju zaklali,
imaju svoje razloge za zivot kao i ostale ptice.
A i sta ce mi jaja, dovoljno sam civiliziran da znam zivjeti i jako dobro se
prehraniti bez da nanosim patnju drugim bicima.

Lilith

unread,
Jan 22, 2004, 4:35:26 PM1/22/04
to

Dr <d...@yahoo.com> wrote in message
news:buogj1$qi7$3...@garrison.globalnet.hr...
vjeruj,taj koji ima industriju taj se valjda trudi drzati kokice i ine
pernatice u kakvom takvom okolisu jer sumnjam da bi imao neke koristi od
krepanih kokosi a mislim da je njima u opisu posla da nesu jaja, a sto se
tice kakice, cini mi se da se to jos uvijek koristi kao prirodno gnojivo :))


Lilith

unread,
Jan 22, 2004, 4:36:32 PM1/22/04
to

Dr <d...@yahoo.com> wrote in message
news:buogj2$qi7$4...@garrison.globalnet.hr...
ti vjerovatno ne shvacas prehrambenu ljestvicu i kako to funkcionira u
biljno-zivotinjskom svijetu.....


Demizon

unread,
Jan 23, 2004, 2:50:32 AM1/23/04
to

"boro" <bo...@yahoo.com> wrote in message
news:bug1n0$vnl$1...@sunce.iskon.hr...
> jer jaja nebi trebalo upoce
> jesti zbog patnji kokosi nesilica koje prolaze strasne torturu dokle god
> mogu nesti jajaTo je samo mali dio velike patnje kokosi i
> stoga jaja treba izbjegavati. Osim toga jaja su stetna za ljudski
organizam.
> Najbolje da da sam procitas o svemu tamo gdje sam i ja procitao:

***vidim i dok me nema ipak se pisu vicevi na ovoj grupi :-o))

> www.prijatelji-zivotinja.hr
>

***a ti posjeti www.prijatelji-biljaka.hr i poslusaj zvucni zapis urlanja
glavice salate kad ju koljes u svojem vrtu ili stravicni smrtni hropac
korijena mrkve kad joj iscupas noge i divljacki skalpiras frizuru na ala
Colina nacin ;)


Demizon

unread,
Jan 23, 2004, 3:01:24 AM1/23/04
to

"Goran Starcevic" <-=name=-@fizika.org> wrote in message
news:buf0va$m0s$1...@bagan.srce.hr...
> Zanima me po cemu sve covjek, bez posebne opreme, moze zakljuciti da je
> neko jaje oplodeno. Uzmite u obzir sve faktore koji to mozebitno
> odreduju -ukljucivsi simbole na kutijama jajeta i vizualni pregled
> sadrzaja jajeta pa i jajeta samog.

***ja to neznam, ali znam da su u "Vindiji" tj. njihovoj "Koki" uvijek neki
kosooki koji gurajuci prste u prkno nesilice tocno odrede da li ce se iz
iduceg jaja izvaliti kokos ili kokot pa odmah vrse selekciju... i ne salim
se, ak ti je to toliko vazno u zivotu onda ih probaj kontaktirati


Zeljko Vujec

unread,
Jan 23, 2004, 3:49:44 AM1/23/04
to
a sta je sa jedenjem povrca, npr spinat

fino ga pokidas iz zemlje, nasjeckas na malene komadice, skuhas u vreloj
vodi, ...
daj prodaj bajke nekom drugom,
postoji hranidbeni lanac, a covjek je svejed
mozes jesti jedino kamenje i strunulo stablo ako neces da netko/nesto pati

"Dr" <d...@yahoo.com> wrote in message

news:buj6sd$vj7$1...@garrison.globalnet.hr...
>
> No bez brige, jaja proizvedena u intenzivnoj proizvodnji
> > (u kavezima), sigurno su neoplodjena, buduci da u kavezima s nesilicama
> > pijetlovi nemaju sto traziti.

Petar

unread,
Jan 23, 2004, 3:46:03 AM1/23/04
to

"Dr" <d...@yahoo.com> wrote in message
news:buogj2$qi7$4...@garrison.globalnet.hr...

> > zasto onda mrkva nebi patipa ? onda i mrkva pati.. jer je i ona ziva kad
> je
> > iscupas iz zemlje
> >
> > ili nas nije briga za mrkvicu jer nas ne moze pogledat okicama pa nam
nije
> > bad ?
> >
>
> slazem se da se neke osnovne stvari o zivcanom sustavu i osjecaju boli uce
u
> osnovnoj skoli, a slazem se i da su ljudi kojima je isto pojesti mrkvu i
psa
> zreli za posjet psihijatru

tako je !
i zato instruiraj kolegicu (vege) koja je izjavila da joj je sve isto.. samo
da ubijanjem mrkve radi manju stetu

i naravno nije isto pojest zivotinju - i covjeka :)


> osim toga ako ti je stalo do biljaka, suma i okolisa, prestani jesti meso

pa stalo mi je do biljaka jednako kao i do zivotinja !

zelio bih NE jesti niti 1 ni 2 !

No za sada to nije moguce !

Pa necu bit licemjeran prema biljkama, na racun zivotinja !

Kolko vrijedi zivot svinje ?? Koliko mrkvica trebam pojesti da nanesem
jednaku stetu kao kad pojedem cijelo govedo ?


Petar

unread,
Jan 23, 2004, 3:47:30 AM1/23/04
to

"bimbo" <bi...@bimbo.com> wrote in message
news:buoauv$la9$1...@ls219.htnet.hr...

> news:buo9kt$j0b$1...@ls219.htnet.hr...
> >
> > no drago mi je da me trol ko ti prati po grupi i cita moje postove :)
> heheh
> >
>
> Pa trolovi smo Petre.

šta jes, jes :)

daj opusti se malo... mozes i koju napisat bez velikog slova i tocke na
kraju......

takav troll - da ti idem vadit greske u pisanju - ipak nisam !


felix

unread,
Jan 23, 2004, 6:08:11 AM1/23/04
to
Jutar Petar!


> ako je argument da zivotinja pati - jer je ziva, ima okice i sve to
> zasto onda mrkva nebi patipa ? onda i mrkva pati.. jer je i ona ziva kad je
> iscupas iz zemlje
>
> ili nas nije briga za mrkvicu jer nas ne moze pogledat okicama pa nam nije
> bad ?

Cek malo!! Ti to oces rec da te mrkvica NE gleda sa tanjura? Oces rec
da ne pricas sa mrkvicom dok ju zaljevas? Ne mnasiras ih? Ne pricas im
price prije spavanja??


*******FELIX*******

Dr

unread,
Jan 23, 2004, 8:25:36 AM1/23/04
to

> vjeruj,taj koji ima industriju taj se valjda trudi drzati kokice i ine
> pernatice u kakvom takvom okolisu jer sumnjam da bi imao neke koristi od
> krepanih kokosi a mislim da je njima u opisu posla da nesu jaja, a sto se
> tice kakice, cini mi se da se to jos uvijek koristi kao prirodno gnojivo
:))
>

da vjerujem ??? jer valjda ??? jer sumnjas ??? mislis??? cini ti se ???

nazalost, na ovim grupama ima jako malo onih koji su barem malo informirani,
a gotovo da nema onih dobronamjernih sa zeljom da nesto saznaju, nauce i
poduzmu pozitivne korake

Snjezana

unread,
Jan 23, 2004, 8:31:43 AM1/23/04
to

"Dr" <d...@yahoo.com> wrote in message
news:bur5qv$muo$1...@garrison.globalnet.hr...

> nazalost, na ovim grupama ima jako malo onih koji su barem malo
informirani,
> a gotovo da nema onih dobronamjernih sa zeljom da nesto saznaju, nauce i
> poduzmu pozitivne korake

Gle, svaka vama čast, i to ąto suosjećate s klaoničkim ľrtvama, i to ąto se
protivite mučenju ľivotinja, ali zar su pozitivni koraci pljuvanje po
ljudima koji su na ovoj grupi? Zar ćete tako promijeniti svijet? Zaąto se ne
obratite ljudima koji odlučuju o svemu tome, nego nama pokuąavate nabiti
griľnju savjesti jer jedemo?

Demizon

unread,
Jan 23, 2004, 9:04:47 AM1/23/04
to

"Snjezana" <snjezana_...@yahoo.com> wrote in message
news:bur7n1$19v$1...@sunce.iskon.hr...

***tako je Njezana ;) a prije toga im zelim da u iducem zivotu budu antilopa
pa nek prvo objasne lokalnom lavu, a kasnije i ekipi zivahnih lesinara kak
da "poduzmu pozitivne korake u bezbolnom klanju" LOL i ROTFL


Tomas

unread,
Jan 23, 2004, 9:25:50 AM1/23/04
to

"Dr" <d...@yahoo.com> je napisao u poruci interesnoj
grupi:buj6sd$vj7$1...@garrison.globalnet.hr...

>
> No bez brige, jaja proizvedena u intenzivnoj proizvodnji
> > (u kavezima), sigurno su neoplodjena, buduci da u kavezima s nesilicama
> > pijetlovi nemaju sto traziti.
>
> Bez brige??? Ne zelim si ni zamisliti patnju kroz koju bi prolazio da me
> netko strpa u kavezu u kojem ne mogu ispruziti ruke, da cijeli zivot ne
> vidim svijetlo dana, da dobijem cireve na nogama od zice i rane po tijelu,
> gnoj u plucima, a na kraju me objese za noge u kojma mi pucaju kosti,
> prerezu mi vrat, jos zivog urone u kipucu vodu, izmrcvareno mrtvo tijelo
> izrezu, lijepo zamotaju i posalju u trgovine da ga kupe ljudi zeljni kuhanja
> i jedenja leseva.
>

To ti je sve ispričala nesilica?

--
----------------------------------------------------------------
toma...@hotmail.com
by Coco Leo
----------------------------------------------------------------


Dr

unread,
Jan 23, 2004, 10:05:28 AM1/23/04
to

> Gle, svaka vama čast, i to ąto suosjećate s klaoničkim ľrtvama, i to ąto
se
> protivite mučenju ľivotinja, ali zar su pozitivni koraci pljuvanje po
> ljudima koji su na ovoj grupi? Zar ćete tako promijeniti svijet? Zaąto se
ne
> obratite ljudima koji odlučuju o svemu tome, nego nama pokuąavate nabiti
> griľnju savjesti jer jedemo?
>
ponavljam da ne pljujem po nikome, niti mi je to cilj, ljudi koji odlucuju o
svemu su upravo oni koji jedu, a griznju savjesti moras osijetiti sama prema
informacijama koje primas i vlastitim razmisljanjima da li zelis svojom
prehranom podrzavati patnju i smrt.

Pozitivni koraci su na tebi, bila je vec spomenuta izvrsna stranica
www.prijatelji-zivotinja.hr i jos neke, informiraj se, procitaj, a i uistinu
je dovoljno da pogledas slike i razumjet ces da, iako je najlakse zazmiriti
i zivjeti dalje u neznaju, trebas otvoriti oci, promjeniti sebe i svoje
postupke za pozitivnu promjenu.


Tomas

unread,
Jan 23, 2004, 9:43:03 AM1/23/04
to

"Dr" <d...@yahoo.com> je napisao u poruci interesnoj
grupi:buogj0$qi7$1...@garrison.globalnet.hr...

Ako ti je samo to odraz civiliziranosti, preporučam da pročitaą bonton pa da
uvidią kako se komunicira sa ljudima.

Tomas

unread,
Jan 23, 2004, 9:45:25 AM1/23/04
to

"Dr" <d...@yahoo.com> je napisao u poruci interesnoj
grupi:buogj2$qi7$4...@garrison.globalnet.hr...

> > zasto onda mrkva nebi patipa ? onda i mrkva pati.. jer je i ona ziva kad
> je
> > iscupas iz zemlje
> >
> > ili nas nije briga za mrkvicu jer nas ne moze pogledat okicama pa nam nije
> > bad ?
> >
>
> slazem se da se neke osnovne stvari o zivcanom sustavu i osjecaju boli uce u
> osnovnoj skoli, a slazem se i da su ljudi kojima je isto pojesti mrkvu i psa
> zreli za posjet psihijatru
>

Netko ovdje brka pojmove "domaće ľivotinje" i "kućni ljubimci"..

> osim toga ako ti je stalo do biljaka, suma i okolisa, prestani jesti meso

?? Objasni kauzalitet...

Tomas

unread,
Jan 23, 2004, 9:49:37 AM1/23/04
to

"Dr" <d...@yahoo.com> je napisao u poruci interesnoj
grupi:burbm3$ovd$1...@garrison.globalnet.hr...

>
> i razumjet ces da, iako je najlakse zazmiriti
> i zivjeti dalje u neznaju, trebas otvoriti oci, promjeniti sebe i svoje
> postupke za pozitivnu promjenu.
>

To su mi zadnji puta govorili Jehovini svjedoci kad sam im otvorio vrata...
Daj, svega ti, ne crosspostaj viąe na hr.rec.kuhanje

Nećemo viąe jesti svinje, kokoąi, krave, jaja, niąta....
...samo se TI ograniči na odgovarajuće grupe...

Tomas

unread,
Jan 23, 2004, 9:50:55 AM1/23/04
to

"Snjezana" <snjezana_...@yahoo.com> je napisao u poruci interesnoj
grupi:bur7n1$19v$1...@sunce.iskon.hr...

Tko ne misli kao oni, treba ga razapeti...
Gadi mi se takav pristup zbog isključivosti stavova koja je na granici ekstremizma
koji je u bilo kom obliku neprihvatljiv.
Mogu shvatiti različitosti i njihove razloge i sklonosti, ali ne toleriram takav
agresivni stav prema svima koji nisu vegetarijanci.
Upravo je bezobrazno ąto se iz crossposta nije na početku diskusije izbacilo
sve grupe osim tematskih za vegetarijanstvo i prijatelja ľivotinja.

Dr

unread,
Jan 23, 2004, 1:08:52 PM1/23/04
to
> > slazem se da se neke osnovne stvari o zivcanom sustavu i osjecaju boli
uce u
> > osnovnoj skoli, a slazem se i da su ljudi kojima je isto pojesti mrkvu i
psa
> > zreli za posjet psihijatru
> >
>
> Netko ovdje brka pojmove "domaće ľivotinje" i "kućni ljubimci"..

govorimo o zivotinjama, ne vidim razliku, jednako osjecaju bol

> > osim toga ako ti je stalo do biljaka, suma i okolisa, prestani jesti
meso
>
> ?? Objasni kauzalitet...

vec je bilo o tome spomena, pa samo kopiram:

> i ja smatram da su ekoloski razlozi za vegetarijanstvo i veganstvo veliki,
> mesna industrija nemilice trosi resurse kojih je sve manje, potpuno ovisi
> nafti, no i struji, pesticidima i tako dalje, unistava i zagadjuje okolis
u
> svim pogledima.
>
> zanimljive su stranice, meni je ova dobra bas sto se tice ekologije:
>
> http://www.geocities.com/vegetarijanstvo/ekologija.html
>
> ova ima sve opisano (i unistavanje mora i oceana):
>
> http://www.prijatelji-zivotinja.hr
>
> a i strane:
>
> http://www.goveg.com/feat/enviro.html
>
> http://www.taxmeat.com
>

Lilith

unread,
Jan 23, 2004, 4:37:47 PM1/23/04
to

Dr <d...@yahoo.com> wrote in message
news:bur5qv$muo$1...@garrison.globalnet.hr...

>
> > vjeruj,taj koji ima industriju taj se valjda trudi drzati kokice i ine
> > pernatice u kakvom takvom okolisu jer sumnjam da bi imao neke koristi od
> > krepanih kokosi a mislim da je njima u opisu posla da nesu jaja, a sto
se
> > tice kakice, cini mi se da se to jos uvijek koristi kao prirodno gnojivo
> :))
> >
>
> da vjerujem ???

DA

jer valjda ???

DA

jer sumnjas ???

NIKAD

mislis???

PONEKAD

cini ti se ???

Uvijek nakon burne noci :))

>
> nazalost, na ovim grupama ima jako malo onih koji su barem malo
informirani,
> a gotovo da nema onih dobronamjernih sa zeljom da nesto saznaju, nauce i
> poduzmu pozitivne korake
>
>

kako se plazi jezik kod postanja ? :)---------- Ovako?
>


mia

unread,
Jan 25, 2004, 1:27:43 PM1/25/04
to
"Zeljko Vujec" <zeljko...@vz.hinet.hr> wrote in message
news:buqmn5$5h3$1...@ls219.htnet.hr...

> postoji hranidbeni lanac, a covjek je svejed
> mozes jesti jedino kamenje i strunulo stablo ako neces da netko/nesto pati

kak znas da kamenje i strunulo stablo ne pati?

mia

unread,
Jan 25, 2004, 1:29:36 PM1/25/04
to
"Snjezana" <snjezana_...@yahoo.com> wrote in message
news:bur7n1$19v$1...@sunce.iskon.hr...
> Zaąto se ne
> obratite ljudima koji odlučuju o svemu tome, nego nama pokuąavate nabiti
> griľnju savjesti jer jedemo?

ti odlucujes svaki put kad kupujes meso. ne kolju ih samo iz cistog gusta.


Snjezana

unread,
Jan 26, 2004, 2:51:39 AM1/26/04
to

"mia" <mija...@yahoo.co.uk> wrote in message
news:bv11ns$nut$3...@sunce.iskon.hr...

> ti odlucujes svaki put kad kupujes meso. ne kolju ih samo iz cistog gusta.

Taman sam se oporavila od griľnje savjesti ąto majke malene dječice
nedjeljom zbog mene nisu sa svojom dječicom i ąto ne dobivaju plaću jer ja
nedjeljom imam običaj otići u dućan po kruh, mlijeko i novine, a sad se već
moram gristi ąto tjeram uzgajivače da ľivotinje drľe u neljudskim uvjetima i
da ih kolju. Naravno, oni to rade radi mene, a ne radi svojeg profita.


Dr

unread,
Jan 26, 2004, 7:11:00 AM1/26/04
to
Naravno, oni to rade radi mene, a ne radi svojeg profita.
>

Da, ti stvaras potraznju, a oni muce i ubijaju za tebe i profitiraju zbog
tvoje potraznje. Od trenutka kad prestanes kupovati dijelove mrtvih
zivotinja prestajes biti dio potraznje i vise ne sudjelujes u masakru. Bio
bih ti zahvalan da prestanes jesti leseve iz etickih razloga, a tvoje tijelo
ce ti takodjer biti zahvalno za prelazak na zdraviji nacin prehrane.


Drazen Simunic

unread,
Jan 26, 2004, 6:41:47 AM1/26/04
to
"Petar" <ff...@yahoo.com> wrote in message
news:buo9jk$iv4$1...@ls219.htnet.hr...

> > Argument da zivotinja=biljka cesto potezes.
> > Jer ti to mislis ozbiljno ili se zajebavas?
>
> pa ovisi.. reci ti meni


>
> ako je argument da zivotinja pati - jer je ziva, ima okice i sve to
>

> zasto onda mrkva nebi patipa ? onda i mrkva pati.. jer je i ona ziva kad
je
> iscupas iz zemlje

Vjerojatno ali ja ne primjecujem.
Molim te pokazi mi znakove patnje mrkvice?

> ili nas nije briga za mrkvicu jer nas ne moze pogledat okicama pa nam nije
> bad ?

Tocno nije me briga za mrkvicu jer zbilja neprimjecujem da pati.
Da se razumijemo ja primjecujem da zivotinje pate a biljke ne.
Mozda moje opazanje nije savrseno.
Kako ti stojis s opazanjem patnje?
Kolko kuzim ti primjecujes da mrkva pati pa si odlucio zato jesti zivotinje?
Mogo bi ti tom logikom i ljude metnut na jelovnik. :))

Snjezana

unread,
Jan 26, 2004, 7:01:34 AM1/26/04
to

"Dr" <d...@yahoo.com> wrote in message
news:bv2ugl$7p3$1...@garrison.globalnet.hr...

Bio
> bih ti zahvalan da prestanes jesti leseve iz etickih razloga, a tvoje
tijelo
> ce ti takodjer biti zahvalno za prelazak na zdraviji nacin prehrane.

OK, evo recimo ja prestajem i time smo rijeąili veliki svjetski problem. Tko
je sljedeći? Lavovi? Tigrovi? Lisice? Mačke?
Koji zdraviji način prehrane predlaľeą njima?


Dr

unread,
Jan 26, 2004, 8:33:45 AM1/26/04
to
> OK, evo recimo ja prestajem i time smo rijeąili veliki svjetski problem.
Tko
> je sljedeći? Lavovi? Tigrovi? Lisice? Mačke?
> Koji zdraviji način prehrane predlaľeą njima?
>

Samo trazis opravdanje, umjesto da se barem zamislis. Ti nisi lisica, ne
zivis u sumi ne hvatas kandjama i zubima svoj plijen i ne trgas sirovo meso,
ti placas druge da zatvaraju, sakate i ubijaju zivotinje. Time sudjelujes u
potpuno nepotrebanom unistavanju okolisa, abnormalnom mnozenju i
degeneriranju zivotinja, njihovom intenzivnom uzgoju u sasvim neprirodnih
uvjetima, seriskom klanju uz potoke krvi. Ti ne moras jesti meso da bi
prezivjela, naprotiv ono steti tvom organizmu, ti mozes izabrati, a izabires
patnju.


Dr

unread,
Jan 26, 2004, 9:05:32 AM1/26/04
to
>
> Tocno nije me briga za mrkvicu jer zbilja neprimjecujem da pati.
> Da se razumijemo ja primjecujem da zivotinje pate a biljke ne.
> Mozda moje opazanje nije savrseno.
> Kako ti stojis s opazanjem patnje?
> Kolko kuzim ti primjecujes da mrkva pati pa si odlucio zato jesti
zivotinje?
> Mogo bi ti tom logikom i ljude metnut na jelovnik. :))
>

Tako je, trazeci opravdanje za okrutnost prema zivotinja u tome sto biljke
reagiraju na podrazaje je zaista neosnovane.
Svijetom teku rijeke krvi zivotinja za koje se zna da imaju osjecaje, koje
pate, koje su svijesne i koje se gotovo nicim ne razlikuju od ljudi.
Zivotinje se drze u stravicnim uvjetima i ubijaju na milijarde i za to
opravdanja nema. Osim toga mesna industrija je odgovorna za ogromno
unistavanje biljnog svijeta, stoga se opet vracamo na izbor, a izbor
bezmesnoj prehrane je svakako izbor za zivotinje i za biljke, kao i za
covjeka i citav planet.


Petar

unread,
Jan 26, 2004, 10:23:57 AM1/26/04
to

"Dr" <d...@yahoo.com> wrote in message
news:bv33bo$9bp$1...@garrison.globalnet.hr...


ma jok...... sta da onda jede mrkve ? pa potice "abnormalnom "mnozenju mrkvi

i neprirodnom uzgajanju krastavaca - jer tada raste potraznja za njima !

Tmozes odabrati - odaberi da se ne hranis na patnjama krastavaca - nemoj
dozvoliti za zive krastavce vade iz zemlje ! To je patnja !

bimbo ?


Petar

unread,
Jan 26, 2004, 10:26:29 AM1/26/04
to

"Drazen Simunic" <infoRE...@VEzg.tel.hr> wrote in message
news:bv2uq4$ns4$1...@ls219.htnet.hr...

> "Petar" <ff...@yahoo.com> wrote in message
> news:buo9jk$iv4$1...@ls219.htnet.hr...
>
> > > Argument da zivotinja=biljka cesto potezes.
> > > Jer ti to mislis ozbiljno ili se zajebavas?
> >
> > pa ovisi.. reci ti meni
> >
> > ako je argument da zivotinja pati - jer je ziva, ima okice i sve to
> >
> > zasto onda mrkva nebi patipa ? onda i mrkva pati.. jer je i ona ziva kad
> je
> > iscupas iz zemlje
>
> Vjerojatno ali ja ne primjecujem.
> Molim te pokazi mi znakove patnje mrkvice?

dali je to dokaz da ona ne pati ??

pokazi mi dokaz da pati svinja kad je ubiju pistoljem......

hoces mi nacrtati izraz lica i objasniti da je to dokaz patnje ?


> > ili nas nije briga za mrkvicu jer nas ne moze pogledat okicama pa nam
nije
> > bad ?
>
> Tocno nije me briga za mrkvicu jer zbilja neprimjecujem da pati.
> Da se razumijemo ja primjecujem da zivotinje pate a biljke ne.
> Mozda moje opazanje nije savrseno.

ja ne vidim da svinja pati !

vidim da se igra s jos 100 svinjica (uzgoj)

i znam da ona nebi postojala da nije tolika potraznja - dakle nasa potraznja
joj je podarila zivot !!

jest da umre prije vremena...... al je barem pozivila x godina - kojih nebi
prozivila da nije potraznje i da nije "umjetno" uzgojena

> Kako ti stojis s opazanjem patnje?

evo vidi gore

> Kolko kuzim ti primjecujes da mrkva pati pa si odlucio zato jesti
zivotinje?

ne..... ja nisam primjetio da nitko pati.. pa jedem sve...

> Mogo bi ti tom logikom i ljude metnut na jelovnik. :))

kriva logika :)


Petar

unread,
Jan 26, 2004, 10:29:43 AM1/26/04
to

"Dr" <d...@yahoo.com> wrote in message
news:bv357b$9tg$1...@garrison.globalnet.hr...

> >
> > Tocno nije me briga za mrkvicu jer zbilja neprimjecujem da pati.
> > Da se razumijemo ja primjecujem da zivotinje pate a biljke ne.
> > Mozda moje opazanje nije savrseno.
> > Kako ti stojis s opazanjem patnje?
> > Kolko kuzim ti primjecujes da mrkva pati pa si odlucio zato jesti
> zivotinje?
> > Mogo bi ti tom logikom i ljude metnut na jelovnik. :))
> >
>
> Tako je, trazeci opravdanje za okrutnost prema zivotinja u tome sto biljke
> reagiraju na podrazaje je zaista neosnovane.

tako je...... i biljke pate i zivotinje !

zasto smo licemjerni pa jedemo biljke ??
samo zato jer nemaju okice pa mi direktno "ne vidimo" patnju ??

to je onda jednako arkumentu kao da kazes da svinja ne pati - jer direktno
ne vidis kako je kolju

> Svijetom teku rijeke krvi zivotinja za koje se zna da imaju osjecaje, koje
> pate, koje su svijesne i koje se gotovo nicim ne razlikuju od ljudi.

gotovo nicim ??

e pa sad stvarno ako je tebi civilizacija "gotovo nista"...... onda se u tim
razmjerima niti biljke "gotovonicim" ne razlikuju od zivotinja

> Zivotinje se drze u stravicnim uvjetima i ubijaju na milijarde i za to
> opravdanja nema. Osim toga mesna industrija je odgovorna za ogromno

isto kao i mrkvice........ drze se u staklenicima i ubija ih se punooooooooo

> unistavanje biljnog svijeta, stoga se opet vracamo na izbor, a izbor

da..... jedenjem bilja unistavamo biljni svijet !

> bezmesnoj prehrane je svakako izbor za zivotinje i za biljke, kao i za
> covjeka i citav planet.

ja sam za izbor tehnologije...... da ne ubijamo niti zivotinje niti
biljke..... znaci tehnoloska hrana.. a priroda nek zivi bez naseg
ubijanja......

ali do tada necu bit licemjeran pa jesti biljke - samo zato jer nemaju okice
pa ja kao "ne kuzim" da pate kad im cupas korjen i bacis ih u kipucu vodu !


Ta___.

unread,
Jan 26, 2004, 11:47:16 AM1/26/04
to
Dr wrote:

> Ti ne moras jesti meso da bi prezivjela, naprotiv ono
> steti tvom organizmu

1. Ovo je krivo. Vidim da su vegani dobro napravili ispiranje mozga.
Slobodno budi vegetarijanac iz moralnih pobuda, ali nemoj to onda
opravdavati iskrivljavanjem cinjenica. Meso nije stetno za ljudski organizam
vec korisno (naravno, ako se jede u razumnim kolicinama, treba li to
napomenuti?).
2. Od svih ljudi koji druge pokusavaju pridobiti "na pravu stranu"
vegetarijanci i jehovini svjedoci su definitivno najnepodnosljiviji. Ne
masiraj druge svojim izborom.

--
http://www.unicef.hr/kampanja.htm

mia

unread,
Jan 26, 2004, 12:14:43 PM1/26/04
to
"Ta___." <njenje...@inet.hr> wrote in message
news:bv3g1v$9rm$1...@bagan.srce.hr...

> Ne
> masiraj druge svojim izborom.

pa da, i inace, zasto neki gnjave ljude koji zlostavljaju djecu? svatko ima
svoj izbor. :->


Ta___.

unread,
Jan 26, 2004, 1:31:10 PM1/26/04
to
mia wrote:

>> Ne
>> masiraj druge svojim izborom.
>
> pa da, i inace, zasto neki gnjave ljude koji zlostavljaju djecu?
> svatko ima svoj izbor. :->

To nije isto, i ti to znas.

--
http://www.unicef.hr/kampanja.htm

Iris

unread,
Jan 26, 2004, 9:33:05 PM1/26/04
to

"Petar" <ff...@yahoo.com> wrote in message

> pokazi mi dokaz da pati svinja kad je ubiju pistoljem......


> hoces mi nacrtati izraz lica i objasniti da je to dokaz patnje ?

> ja ne vidim da svinja pati !
> vidim da se igra s jos 100 svinjica (uzgoj)

Dokazi mi da covjek pati kada ga ubijem pistoljem, zarezem nozem, rasporim
mu trbuh, slomim mu nogu, zavrnem mu vratom. Najiskrenije ti zelim da u
sadasnjem i buducim zivotima prozivis sve te oblike nepatnje, kako bi nas
mogao iz prve ruke izvijestiti o humanosti i prirodnosti takvog postupanja.

> i znam da ona nebi postojala da nije tolika potraznja - dakle nasa
potraznja
> joj je podarila zivot !!

Bog je vrlo blagonaklon kada zaista svakome tko nesto potrazuje podaruje
zivot.

> > Mogo bi ti tom logikom i ljude metnut na jelovnik. :))
>
> kriva logika :)

Logika je prava, ali ti si tu ionako samo zbog trolanja.


Petar

unread,
Jan 27, 2004, 3:25:08 AM1/27/04
to

"Ta___." <njenje...@inet.hr> wrote in message
news:bv3m4o$s9s$1...@bagan.srce.hr...

> mia wrote:
>
> >> Ne
> >> masiraj druge svojim izborom.
> >
> > pa da, i inace, zasto neki gnjave ljude koji zlostavljaju djecu?
> > svatko ima svoj izbor. :->
>
> To nije isto, i ti to znas.

normalno da ne zna....... zatucani vege su ko svjedoci


Petar

unread,
Jan 27, 2004, 3:29:09 AM1/27/04
to

"Iris" <leosnj...@yahoo.com> wrote in message
news:bv4inp$p3s$4...@bagan.srce.hr...

>
> "Petar" <ff...@yahoo.com> wrote in message
>
> > pokazi mi dokaz da pati svinja kad je ubiju pistoljem......
> > hoces mi nacrtati izraz lica i objasniti da je to dokaz patnje ?
> > ja ne vidim da svinja pati !
> > vidim da se igra s jos 100 svinjica (uzgoj)
>
> Dokazi mi da covjek pati kada ga ubijem pistoljem, zarezem nozem, rasporim
> mu trbuh, slomim mu nogu, zavrnem mu vratom. Najiskrenije ti zelim da u

zato jer kad ga ubijes pistoljem - ne osjeti da si ga zarezao nozem i slomio
mu nogu !!

zato jer je vec mrtav od metka iz pistolje !

> sadasnjem i buducim zivotima prozivis sve te oblike nepatnje, kako bi nas
> mogao iz prve ruke izvijestiti o humanosti i prirodnosti takvog
postupanja.

da me neko pita da odaberem

1. da ne zivim UOPCE - da se nikada ne rodim

ili

2. da zivim 20 godina - te me na moj 20 rodjendan ubiju pistolje....

odaberem 2

jer bolje je zivjeti nego ne zivjeti uopce


> > i znam da ona nebi postojala da nije tolika potraznja - dakle nasa
> potraznja
> > joj je podarila zivot !!
>
> Bog je vrlo blagonaklon kada zaista svakome tko nesto potrazuje podaruje
> zivot.

opet magla...... imas argument ?

dakle moj argument je

da nebi postojalo 1000 svinji da nema potraznje za njima - dakle da nema
ljudi koji ih jedu - nikada nebi postojale jer su uzgojene

da cujem tvoj argument koji to pobija ?

(a prodavanje magle ostavi za jehovne svjedoke)


> > > Mogo bi ti tom logikom i ljude metnut na jelovnik. :))
> >
> > kriva logika :)
>
> Logika je prava, ali ti si tu ionako samo zbog trolanja.

di je argument ?

ja sam objasnio zasto je to kriva logika, samo si ti to "slucajno"
izbrisala - i nisi ponudila svoje objasnjenje

upravo sam opisao postupke trola - a to si ti


bimbo

unread,
Jan 27, 2004, 4:22:01 AM1/27/04
to

"Petar" <ff...@yahoo.com> wrote in message
news:bv3bar$8n3$1...@ls219.htnet.hr...

>
> Tmozes odabrati - odaberi da se ne hranis na patnjama krastavaca - nemoj
> dozvoliti za zive krastavce vade iz zemlje ! To je patnja !
>
> bimbo ?

Blesane jedan trolski. Krastavci se beru, ne cupaju se iz zemlje. U kojoj si
se ti Trolandiji rodio?
Samo nas sramotis.


Dr

unread,
Jan 27, 2004, 5:09:58 AM1/27/04
to

> Tmozes odabrati - odaberi da se ne hranis na patnjama krastavaca - nemoj
> dozvoliti za zive krastavce vade iz zemlje ! To je patnja !
>

A joj, niti ih boli, niti ih vade iz zemlje.


Dandelion seed

unread,
Jan 26, 2004, 1:52:59 PM1/26/04
to

Ta___. <njenje...@inet.hr> wrote in message
news:bv3g1v$9rm$1...@bagan.srce.hr...

> Dr wrote:
>
> > Ti ne moras jesti meso da bi prezivjela, naprotiv ono
> > steti tvom organizmu
>
> 1. Ovo je krivo. Vidim da su vegani dobro napravili ispiranje mozga.
> Slobodno budi vegetarijanac iz moralnih pobuda, ali nemoj to onda
> opravdavati iskrivljavanjem cinjenica. Meso nije stetno za ljudski
organizam
> vec korisno (naravno, ako se jede u razumnim kolicinama, treba li to
> napomenuti?).

Tocno. Nazalost, na vlastitoj sam kozi osjetila koliko iskljucivanje mesa iz
prehrane moze skoditi zdravlju - mjesec-dva nakon sto sam ga opet pocela
konzumirati, krvna slika mi se drasticno popravila (nikakvi umjetni
nadomjesci nisu mi pomogli, mada sam sve probala), prestale su nesvjestice i
opcenit osjecaj slabosti.
Ja sam, dakle, bez mesa probala zivjeti (4 godine) i nije islo. I zato me
nerviraju ova moraliziranja koja su redovito argumentirana cinjenicom
"stetnosti mesa za ljudski organizam".
A sto se tice drugog argumenta, o tome kako se konzumiranjem jaja i mesa
stvara potraznja i time se podrzava prehrambena industrija: potreban je
minimalan trud i snalazljivost da bi se pronasla alternativa kupnji u
lokalnom supermarketu. Meso jedem jednom tjedno, ribu isto tako - jaja i
meso nabavljam na selu gdje rodbina zajedno obavlja poslove klanja i
tranciranja. Prema tome, nema govora o licimjerju. Ja znam da mi je meso
potrebno, ja odem jednom godisnje na selo i sudjelujem u usmrcivanju
zivotinje (i smatram da se taj cin vrsi na najbolji, u tom kontekstu, moguci
nacin - tele ne biva muceno i umire brzo), te to isto meso kasnije smrzavam
i koristim ga za prehranu tijekom godine.

Prema tome, prekinimo s ovakvim raspravama - svako zna sto je za njega
najbolje, a mislim da smo dovoljno odrasli da mozemo sami donositi takve
odluke na temelju zdrave procjene.


> 2. Od svih ljudi koji druge pokusavaju pridobiti "na pravu stranu"
> vegetarijanci i jehovini svjedoci su definitivno najnepodnosljiviji. Ne
> masiraj druge svojim izborom.

Masala!

Ivana

Snjezana

unread,
Jan 27, 2004, 5:03:50 AM1/27/04
to

"Dandelion seed" <nights...@fiberia.com> wrote in message
news:bv5bvb$29$1...@bagan.srce.hr...

- svako zna sto je za njega
> najbolje, a mislim da smo dovoljno odrasli da mozemo sami donositi takve
> odluke na temelju zdrave procjene.

Znaą ąto mi je zapravo najtuľnije u cijeloj toj priči - kad takvi ljudi
imaju djecu i onda im u ime svoje fiks ideje uskraćuju meso.
Bila je neka emisija na TV-u, gdje su djecu vegetarijanaca u vegetarijanskom
vrtiću pitali zaąto ne jedu meso. Ni jedno jedino dijete nije reklo da ga ne
jede zato ąto to nije dobro ili zato ąto to ne voli nego "Zato jer mi mama i
tata ne daju". Da se smrzneą.
Ne kaľem ja da sad ta djeca moraju krkati mesinu triput na dan, ali jednom
na tjedan bilo bi nuľno baą radi zdravog razvoja. Ali ąto ćeą kad mama i
tata ne daju. Zamisli ti tu frustraciju!


Petar

unread,
Jan 27, 2004, 6:10:35 AM1/27/04
to

"bimbo" <bi...@bimbo.com> wrote in message
news:bv5ajo$hb9$1...@ls219.htnet.hr...

budalo trolska.. zivotinje se ne ubijaju :))

one se "uspavaju"

> Samo nas sramotis.

ne vise nego ti :))


Petar

unread,
Jan 27, 2004, 6:10:53 AM1/27/04
to

"Dr" <d...@yahoo.com> wrote in message
news:bv5bp3$jd$1...@garrison.globalnet.hr...

>
> > Tmozes odabrati - odaberi da se ne hranis na patnjama krastavaca - nemoj
> > dozvoliti za zive krastavce vade iz zemlje ! To je patnja !
> >
>
> A joj, niti ih boli, niti ih vade iz zemlje.

niti zivotinje boli :)


Drazen Simunic

unread,
Jan 27, 2004, 6:03:15 AM1/27/04
to
"Petar" <ff...@yahoo.com> wrote in message
news:bv3bfj$94n$1...@ls219.htnet.hr...

> ne..... ja nisam primjetio da nitko pati.. pa jedem sve...

Ok. Jedi sve, nitko ti ne brani. Problem je u tome sto pises da primjecujes
patnju kod biljaka pa onda spominjes neko licemjerje. Malo si proturjecan.

> > Mogo bi ti tom logikom i ljude metnut na jelovnik. :))
>
> kriva logika :)

Odlicno, dakle patnju kod ljudi primjecujes. I to je nesto.
Tako netko primjecuje patnju kod zivotinja ali je nesrecom slijep
za biljke. Iz tog razloga ta osoba ne jede zivotinje bas kao sto ti iz
istog razloga ne jedes ljude. Evo to ti je to.


Drazen Simunic

unread,
Jan 27, 2004, 6:06:24 AM1/27/04
to
"Dr" <d...@yahoo.com> wrote in message
news:bv357b$9tg$1...@garrison.globalnet.hr...

> > Mogo bi ti tom logikom i ljude metnut na jelovnik. :))
> >
>
> Tako je, trazeci opravdanje za okrutnost prema zivotinja u tome sto biljke
> reagiraju na podrazaje je zaista neosnovane.
> Svijetom teku rijeke krvi zivotinja za koje se zna da imaju osjecaje, koje
> pate, koje su svijesne i koje se gotovo nicim ne razlikuju od ljudi.
> Zivotinje se drze u stravicnim uvjetima i ubijaju na milijarde i za to
> opravdanja nema. Osim toga mesna industrija je odgovorna za ogromno
> unistavanje biljnog svijeta, stoga se opet vracamo na izbor, a izbor
> bezmesnoj prehrane je svakako izbor za zivotinje i za biljke, kao i za
> covjeka i citav planet.

Ti ga brijes ko stekli isto ko Pero.
Ako netko ne kuzi da zivotinja pati onda nek ju jede. Sve drugo bi
bilo licemjerje. Naime ako ja jedem mrkvu zato sto ne primjecujem patnju
onda i onaj tko ne primjecuje patnju kod zivotina ima isto pravo. Isto tako
je sa ljudozderima.

Dr

unread,
Jan 27, 2004, 7:34:11 AM1/27/04
to
Naime ako ja jedem mrkvu zato sto ne primjecujem patnju
> onda i onaj tko ne primjecuje patnju kod zivotina ima isto pravo. Isto
tako
> je sa ljudozderima.
>

Ne mozes ne primjetiti patnju kod ljudi i ostalih zivotinja jer i sam mozes
osjetiti istu patnju. Cinjenica je da postoji velika razlika izmedju
zivotinja i biljaka, no ne i izmedju ljudi i zivotinja, odnosno ljudi su
samo jedna od zivotinjskih vrsta, ljudi nisu neka zasebna skupina.


Petar

unread,
Jan 27, 2004, 8:34:34 AM1/27/04
to

"Dr" <d...@yahoo.com> wrote in message
news:bv5k7q$3rc$1...@garrison.globalnet.hr...

ak ti ne vidis razliku izmedju ljudi i zivotinja to je tvoj problem

ti moras "vidjeti" da biljka pati - da bi to znao ??

moras vidjeti mt. everest da bi znao da postoji ?

nije ti dovoljno da ti botanicar dokaze postojanje zivaca u biljci ?


Petar

unread,
Jan 27, 2004, 8:36:18 AM1/27/04
to

"Drazen Simunic" <infoRE...@VEzg.tel.hr> wrote in message
news:bv5h6f$1fj$3...@ls219.htnet.hr...

> "Petar" <ff...@yahoo.com> wrote in message
> news:bv3bfj$94n$1...@ls219.htnet.hr...
>
> > ne..... ja nisam primjetio da nitko pati.. pa jedem sve...
>
> Ok. Jedi sve, nitko ti ne brani. Problem je u tome sto pises da
primjecujes
> patnju kod biljaka pa onda spominjes neko licemjerje. Malo si proturjecan.

ne... govorim da DRUGI jedu bilje jer one kao ne pate.....


> > > Mogo bi ti tom logikom i ljude metnut na jelovnik. :))
> >
> > kriva logika :)
>
> Odlicno, dakle patnju kod ljudi primjecujes. I to je nesto.

krivo....to nisam ja napisao..... za ljude i jelovnik... odi vidi.. krivom
odgovaras

> Tako netko primjecuje patnju kod zivotinja ali je nesrecom slijep
> za biljke. Iz tog razloga ta osoba ne jede zivotinje bas kao sto ti iz
> istog razloga ne jedes ljude. Evo to ti je to.

krivo....to nisam ja napisao..... za ljude i jelovnik... odi vidi.. krivom
odgovaras


bimbo

unread,
Jan 27, 2004, 9:13:46 AM1/27/04
to

"Petar" <ff...@yahoo.com> wrote in message
news:bv5p9c$u2a$1...@ls219.htnet.hr...

>
> nije ti dovoljno da ti botanicar dokaze postojanje zivaca u biljci ?
>
Danas ti zbilja dobro ide. Prvo cupanje krastavaca, sad zivci u biljkama.
Sto je sljedece? Neki vic o mrkvama?


Dandelion seed

unread,
Jan 27, 2004, 10:04:33 AM1/27/04
to

Snjezana <snjezana_...@yahoo.com> wrote in message
news:bv5d1e$lkm$1...@sunce.iskon.hr...

Da, to je stvarno prestrashno! Ljudi su u stanju provoditi svoje fiks ideje
preko svakih granica normale. Evo, procitala sam na jednoj veggie news grupi
ponosne postove odredjenog gospodina koji se redovito javljao da bi
istomisljenike obavjestavao o tome kako napreduje privikavanje njegove
_macke_ na vegansku prehranu! Veliki ljubitelj zivotinja! Mislim, stvarno
apsurdno!


mia

unread,
Jan 27, 2004, 3:43:46 PM1/27/04
to
"Snjezana" <snjezana_...@yahoo.com> wrote in message
news:bv5d1e$lkm$1...@sunce.iskon.hr...
> Znaą ąto mi je zapravo najtuľnije u cijeloj toj priči - kad takvi ljudi
> imaju djecu i onda im u ime svoje fiks ideje uskraćuju meso.
> Bila je neka emisija na TV-u, gdje su djecu vegetarijanaca u
vegetarijanskom
> vrtiću pitali zaąto ne jedu meso. Ni jedno jedino dijete nije reklo da ga
ne
> jede zato ąto to nije dobro ili zato ąto to ne voli nego "Zato jer mi mama
i
> tata ne daju". Da se smrzneą.

zamisli sad da ih pitaju zasto ne smrkaju kokain.

> Ne kaľem ja da sad ta djeca moraju krkati mesinu triput na dan, ali jednom
> na tjedan bilo bi nuľno baą radi zdravog razvoja. Ali ąto ćeą kad mama i
> tata ne daju. Zamisli ti tu frustraciju!

ajme frustracije... a jos k tome im ne daju da se igraju na auto-cesti. ;->>
upoznala sam do sada dosta djece vegetarijanaca (neka od njih su vec odrasli
ljudi) i ne fali im bas nista. zdrava su i napredna.


mia

unread,
Jan 27, 2004, 3:45:44 PM1/27/04
to
"Drazen Simunic" <infoRE...@VEzg.tel.hr> wrote in message
news:bv5h6g$1fj$5...@ls219.htnet.hr...

> Ako netko ne kuzi da zivotinja pati onda nek ju jede. Sve drugo bi
> bilo licemjerje. Naime ako ja jedem mrkvu zato sto ne primjecujem patnju
> onda i onaj tko ne primjecuje patnju kod zivotina ima isto pravo. Isto
tako
> je sa ljudozderima.

tesko da ce primjetiti patnju fasiranog mesa zamotanog u celofan. paznju
ipak treba malo usmjeriti, kaj ne? :)


mia

unread,
Jan 27, 2004, 3:36:13 PM1/27/04
to
"Dandelion seed" <nights...@fiberia.com> wrote in message
news:bv5bvb$29$1...@bagan.srce.hr...
> Tocno. Nazalost, na vlastitoj sam kozi osjetila koliko iskljucivanje mesa
iz
> prehrane moze skoditi zdravlju - mjesec-dva nakon sto sam ga opet pocela
> konzumirati, krvna slika mi se drasticno popravila (nikakvi umjetni
> nadomjesci nisu mi pomogli, mada sam sve probala), prestale su nesvjestice
i
> opcenit osjecaj slabosti.

ne znam sto si ti jela (sendvice od sira pretpostavljam), ali ja imam sasvim
suprotna iskustva. nakon sto sam prestala jesti meso krvna slika mi se
popravila i prestala sam se rusiti u nesvijest zbog nedostatka zeljeza.
imala sam samo koristi od odbacivanja zivotinjskih proizvoda iz prehrane.

> A sto se tice drugog argumenta, o tome kako se konzumiranjem jaja i mesa
> stvara potraznja i time se podrzava prehrambena industrija

govorilo se konkretno o mesnoj, a ne o prehrambenoj industriji.

> Prema tome, nema govora o licimjerju. Ja znam da mi je meso
> potrebno, ja odem jednom godisnje na selo i sudjelujem u usmrcivanju
> zivotinje (i smatram da se taj cin vrsi na najbolji, u tom kontekstu,
moguci
> nacin - tele ne biva muceno i umire brzo), te to isto meso kasnije
smrzavam
> i koristim ga za prehranu tijekom godine.

u tome nema licemjerja. odabrala si od dva zla manje.
jedes meso jednom tjedno. i to sve skupa sto radis nije tipicno za jednog
svejeda u ljudskom obliku.

> Prema tome, prekinimo s ovakvim raspravama - svako zna sto je za njega
> najbolje, a mislim da smo dovoljno odrasli da mozemo sami donositi takve
> odluke na temelju zdrave procjene.

ne ocekuj da cemo prekinuti s raspravama. svatko bira sto ce citati sto
nece.
ne mozes reci da _svatko_ zna sto je za njega najbolje. ja konkretno nisam
znala veci dio svog zivota. uostalom ljudi su cesto zrtve svojih losih
navika.


Dr

unread,
Jan 28, 2004, 4:12:30 AM1/28/04
to
> Da, to je stvarno prestrashno! Ljudi su u stanju provoditi svoje fiks
ideje
> preko svakih granica normale. Evo, procitala sam na jednoj veggie news
grupi
> ponosne postove odredjenog gospodina koji se redovito javljao da bi
> istomisljenike obavjestavao o tome kako napreduje privikavanje njegove
> _macke_ na vegansku prehranu! Veliki ljubitelj zivotinja! Mislim, stvarno
> apsurdno!
>

Da, trebao bi kao svi "normalni" ljudi drzati svinje i krave i klati ih za
svoju macku, to je tako ljubiteljski prema zivotinjama.
Covjek misli na sve zivotinje, umjesto samo na svoju macku, zeli izbjeci
okrutnost farmskog uzgoja i klanja zivotinja zbog toga da njegova macka jede
meso bez kojeg ocito moze. Njoj definitvno nista ne nedostaje, ni paznje ni
brige, vjerovatno zivi u izobilju i komociji za razliku od zivotinja koje bi
taj covjek za nju trebao zaklati ili platiti nekog da to ucini za njega i
njegovu macku. Osim toga prirodno je da macka sama lovi svoj plijen, a ne da
to covijek radi za nju, Iako nije prirodno da macka jede biljnu hranu, nije
ni prirodno da jede krave i svinje, niti da zivi u stanu, prema tome covjek
zna sto radi i ne zeli nanositi bol jednoj zivotinji da bi nahranio drugu
kad za to nema potrebe i kad ovoj ionako nista ne fali. No ljudima koji i
sami kolju zivotinje za svoj zeludac i misle da su macke i psi jedine
zivotinje, ne mareci na patnju i smrt drugih, je tesko razumjeti toliku
savjesnost i brigu covjeka prema svim zivotinjama.


Petar

unread,
Jan 28, 2004, 4:29:03 AM1/28/04
to

"bimbo" <bi...@bimbo.com> wrote in message
news:bv5rmo$2g5$1...@ls219.htnet.hr...

pusti ti komentare :) nema nist od komentara :)
daj ti neku cinjenicu :)


Drazen Simunic

unread,
Jan 28, 2004, 4:08:38 AM1/28/04
to
"Dr" <d...@yahoo.com> wrote in message
news:bv5k7q$3rc$1...@garrison.globalnet.hr...

> Ne mozes ne primjetiti patnju kod ljudi i ostalih zivotinja jer i sam
mozes
> osjetiti istu patnju. Cinjenica je da postoji velika razlika izmedju
> zivotinja i biljaka, no ne i izmedju ljudi i zivotinja, odnosno ljudi su
> samo jedna od zivotinjskih vrsta, ljudi nisu neka zasebna skupina.

Cuj ne kuzim sto si htio rec.
Daj malo mesa. :)))))

Sa

unread,
Jan 28, 2004, 5:01:58 PM1/28/04
to

>
> pa da, i inace, zasto neki gnjave ljude koji zlostavljaju djecu? svatko
ima
> svoj izbor. :->
>

je je cuj to je fakat isto
halo????


Ta___.

unread,
Jan 29, 2004, 9:35:52 AM1/29/04
to
Dr wrote:

> Covjek misli na sve zivotinje, umjesto samo na svoju macku, zeli
> izbjeci okrutnost farmskog uzgoja i klanja zivotinja zbog toga da
> njegova macka jede meso bez kojeg ocito moze.

/cut

> covjek zna sto radi i ne zeli nanositi bol jednoj zivotinji da bi
> nahranio drugu kad za to nema potrebe i kad ovoj ionako nista ne
> fali. No ljudima koji i sami kolju zivotinje za svoj zeludac i misle
> da su macke i psi jedine zivotinje, ne mareci na patnju i smrt
> drugih, je tesko razumjeti toliku savjesnost i brigu covjeka prema
> svim zivotinjama.

O cemu ti brijes? Haloooooo? Navikavat macku na vegetarijansku prehranu?!
Idem doma ucit akvarijske ribice da postanu ljudozderi (s posebnim apetitom
za vegane).

--
http://www.unicef.hr/kampanja.htm

Iris

unread,
Jan 29, 2004, 1:05:01 PM1/29/04
to

"Snjezana" <snjezana_...@yahoo.com> wrote in message

> Znaą ąto mi je zapravo najtuľnije u cijeloj toj priči - kad takvi ljudi


> imaju djecu i onda im u ime svoje fiks ideje uskraćuju meso.

Jednako mi je tuzno kada mesojedi imaju djecu te ih u ime svoje fiks ideje
hrane mesom. Bila bih vrlo zahvalna svojim roditeljima da su bili dovoljno
educirani i da me nikada nisu hranili zivotinjama. Za razliku od danasnje
male djece, koja vecinom nisu u prilici vidjeti klanje kokosi ili svinje
koje jedu, moji roditelji mi, srecom, nisu uskratili takve prizore. Dijete
koje vidi klanje zivotinje zna da to ne moze biti dobro. Ono zna da ne mozes
ubiti i pojesti nekoga tko ti je toliko slican. U tom smislu, jedenje
zivotinja je vrsta kanibalizma. Odrasli se negdje usput emotivo istrose i
vise ne dovode u vezu srce i znanje.

> Bila je neka emisija na TV-u, gdje su djecu vegetarijanaca u
vegetarijanskom
> vrtiću pitali zaąto ne jedu meso. Ni jedno jedino dijete nije reklo da ga
ne
> jede zato ąto to nije dobro ili zato ąto to ne voli nego "Zato jer mi mama
i
> tata ne daju". Da se smrzneą.

Bila je takodjer neka emisija na TV-u na Svjetski dan vegetarijanstva, gdje
su jednog gospodina s kcerkicom od nekih 7 godina pitali sto misli o jedenju
mesa. Gospodin se sarmantno nasmijao uz rijeci: "Nema tice do prasice! Pa,
evo i moja kci najvise voli cevape, hamburger i krvavice, jel'da da to
najvise volis?". Kamera se spusta na zbunjeno lice djevojcice, koja
ustraseno gleda oca i daje neki znak glavom sto bi trebao biti potvrdan
odgovor. Da se smrznes.

> Ne kaľem ja da sad ta djeca moraju krkati mesinu triput na dan, ali jednom
> na tjedan bilo bi nuľno baą radi zdravog razvoja. Ali ąto ćeą kad mama i
> tata ne daju. Zamisli ti tu frustraciju!

Zdrav psihofizicki razvoj djeteta zahtijeva koristenje pravih rijeci za
stvari onakve kakve jesu. Za djecje tijelo i duh nema niceg neprimjerenijeg
od zivotinjskog lesa.


Demizon

unread,
Jan 30, 2004, 3:05:37 AM1/30/04
to

"Iris" <leosnj...@yahoo.com> wrote in message
news:bvc8gm$j51$3...@bagan.srce.hr...

> Jednako mi je tuzno kada mesojedi imaju djecu te ih u ime svoje fiks ideje
> hrane mesom.

***da sramota, ovo je za smrtnu kaznu, kak se usudjuju MESOJEDI vlastitu
djecu hranit MESOM

> > Bila je neka emisija na TV-u, gdje su djecu vegetarijanaca u
> vegetarijanskom

> > vrtiću pitali zašto ne jedu meso. Ni jedno jedino dijete nije reklo da
ga
> ne
> > jede zato što to nije dobro ili zato što to ne voli nego "Zato jer mi
mama
> i
> > tata ne daju". Da se smrzneš.

***sav sam se usro :)

>
> Bila je takodjer neka emisija na TV-u na Svjetski dan vegetarijanstva,
gdje
> su jednog gospodina s kcerkicom od nekih 7 godina pitali sto misli o
jedenju
> mesa. Gospodin se sarmantno nasmijao uz rijeci: "Nema tice do prasice! Pa,
> evo i moja kci najvise voli cevape, hamburger i krvavice, jel'da da to
> najvise volis?". Kamera se spusta na zbunjeno lice djevojcice, koja
> ustraseno gleda oca i daje neki znak glavom sto bi trebao biti potvrdan
> odgovor. Da se smrznes.

***opet sam se usro...izgleda da sam dobio proljev

>
> > Ne kažem ja da sad ta djeca moraju krkati mesinu triput na dan, ali
jednom
> > na tjedan bilo bi nužno baš radi zdravog razvoja. Ali što ćeš kad mama i


> > tata ne daju. Zamisli ti tu frustraciju!

***da, treba ih u plinsku komoru

>
> Zdrav psihofizicki razvoj djeteta zahtijeva koristenje pravih rijeci za
> stvari onakve kakve jesu. Za djecje tijelo i duh nema niceg
neprimjerenijeg
> od zivotinjskog lesa.

***tako je, hranimo vlastitu djecu mesozdere samo biljnim lesevima

P.S. uzas, gori ste od jehovinih svjedoka...ako vi mislite na taj naci
privuci ljude da sagledavaju nacin prehrane na vas nacin, onda ste uspjeli
samo u tome da dobivate neprijatelje


Ta___.

unread,
Jan 30, 2004, 3:01:28 PM1/30/04
to
Iris wrote:

> Za djecje tijelo i duh nema niceg
> neprimjerenijeg od zivotinjskog lesa.

Do sada nisam cula ni jedan zadovoljavajuci argument za ovu glupost.

--
http://www.unicef.hr/kampanja.htm

Iris

unread,
Jan 31, 2004, 5:44:40 AM1/31/04
to

"Ta___." <njenje...@inet.hr> wrote in message
news:bvefi3$b21$3...@bagan.srce.hr...

> Iris wrote:
>
> > Za djecje tijelo i duh nema niceg
> > neprimjerenijeg od zivotinjskog lesa.
>
> Do sada nisam cula ni jedan zadovoljavajuci argument za ovu glupost.

Moja susjeda hrani svoju kcerkicu od dvije godine sa spekom. Djevojcica je
za Bozic jela odojak. Odojak je prascic, dijete od svinje. U predbozicno
vrijeme pola prascica, s njuskom, usima i prednjim nogama, prodavalo se
zapakirano u Konzumu pod nazivom "odojak" za 51,00 kn. Ako za tebe nije
barbarstvo ubiti necije dijete kako bi njime nahranila svoje dijete; ako je
to za tebe glupost, a jedenje zivotinje koju ces sljedeci dan posrati i za
njom pustiti vodu - nesto uzviseno i nuzno, tada nemam nista drugo dodati.


Sa

unread,
Jan 31, 2004, 4:34:11 PM1/31/04
to

> Moja susjeda hrani svoju kcerkicu od dvije godine sa spekom. Djevojcica je
> za Bozic jela odojak. Odojak je prascic, dijete od svinje. U predbozicno
> vrijeme pola prascica, s njuskom, usima i prednjim nogama, prodavalo se
> zapakirano u Konzumu pod nazivom "odojak" za 51,00 kn. Ako za tebe nije
> barbarstvo ubiti necije dijete kako bi njime nahranila svoje dijete; ako
je
> to za tebe glupost, a jedenje zivotinje koju ces sljedeci dan posrati i za
> njom pustiti vodu - nesto uzviseno i nuzno, tada nemam nista drugo dodati.

stvarno sam mislila da se vise necu ukljucivat u ovu raspravu s obzirom da
cisto sumnjam da ce itko priomijeniti misljenje, ali imam samo jedan
komentar na ovo
ha ha ha
i to je to
hvala na slusanju i dobar tek :)


Matija Nalis

unread,
Feb 1, 2004, 6:56:10 PM2/1/04
to
On Sat, 31 Jan 2004 11:44:40 +0100, Iris <leosnj...@yahoo.com> wrote:
> Moja susjeda hrani svoju kcerkicu od dvije godine sa spekom. Djevojcica je
> za Bozic jela odojak. Odojak je prascic, dijete od svinje. U predbozicno
> vrijeme pola prascica, s njuskom, usima i prednjim nogama, prodavalo se
> zapakirano u Konzumu pod nazivom "odojak" za 51,00 kn. Ako za tebe nije
> barbarstvo ubiti necije dijete kako bi njime nahranila svoje dijete; ako je
> to za tebe glupost, a jedenje zivotinje koju ces sljedeci dan posrati i za
> njom pustiti vodu - nesto uzviseno i nuzno, tada nemam nista drugo dodati.

Za mene potreba da jedna zivotinja pojede drugu zivotinju kako bi se
nahranila, ili da jedna zivotinja pojede biljku da bi se nahranila nije
glupost, nego osnova zivota na planeti Zemlji. I da na kraju poseru to sto
su pojeli, je isto nesto nuzno.

Barbarstvo ? Da, svakako. Civilizacija ti znaci da imas specijalizirane
odjele gdje se cine barbarstva, tako da ti mozes kupovati u Konzumu
zapakirano u plastiku leseva zivotinja i biljaka i ne razmisljati kako si i
ti (indirektno) zapravo dio tog barbarstva.

Covjek je zivotinja kao i svaka druga. Kuzis, kad lavica ubije antilopu i
dovuce je doma muzu to nije nista puno razlicito nego kad zena covjeka ode u
Konzum i dofura doma i ispece les svinje.

Imas dva nivoa indirekcije (od trenutka "barbarskog" ubojstva) umjesto
jednog nivoa indirekcije, ali uvjeravam te da to nije neka razlika. Kao sto
imas, ne znam, sedam nivoa indirekcije (od trenutka "barbarskog" ubijanja
hrpe zivotinja) svaki put kada natankas gorivo u auto ili kupis tenisice od
umjetnih materijala ili se spojis na Internet.


--
Opinions above are GNU-copylefted.

Petar

unread,
Feb 2, 2004, 8:04:12 AM2/2/04
to

"Iris" <leosnj...@yahoo.com> wrote in message
news:bvg34d$v0l$6...@bagan.srce.hr...

>
> "Ta___." <njenje...@inet.hr> wrote in message
> news:bvefi3$b21$3...@bagan.srce.hr...
> > Iris wrote:
> >
> > > Za djecje tijelo i duh nema niceg
> > > neprimjerenijeg od zivotinjskog lesa.
> >
> > Do sada nisam cula ni jedan zadovoljavajuci argument za ovu glupost.
>
> Moja susjeda hrani svoju kcerkicu od dvije godine sa spekom. Djevojcica je
> za Bozic jela odojak. Odojak je prascic, dijete od svinje. U predbozicno
> vrijeme pola prascica, s njuskom, usima i prednjim nogama, prodavalo se
> zapakirano u Konzumu pod nazivom "odojak" za 51,00 kn. Ako za tebe nije
> barbarstvo ubiti necije dijete kako bi njime nahranila svoje dijete; ako
je

da.. to je barbarstvo..... ali posto isto tako mogu barbarski ubiti djete
mrkvice ili krastavca.... stvar dodje na isto....


bimbo

unread,
Feb 2, 2004, 12:23:07 PM2/2/04
to

"Petar" <ff...@yahoo.com> wrote in message
news:bvlhnt$kto$1...@ls219.htnet.hr...

> da.. to je barbarstvo..... ali posto isto tako mogu barbarski ubiti djete
> mrkvice ili krastavca.... stvar dodje na isto....
>

Da ti ipak nisi onaj prikriveni trol-vegan o kojem se prica?
Neprestanim spominjanjem mrkvica i krastavaca, ucinio si vise za
vegetarijanstvo, nego svi vegani.
Kad god dodjem u trgovinu, prvo sto vidim su mrkvice i krastavci.


It is loading more messages.
0 new messages