Grah iz konzerve

Nikola P.

Pozdrav svima,

eto ja jako volim grah u svim mogućim oblicima no niti ga znam spremati, a
niti baš imam previše vremena za kuhanje pa bih bio jako zahvalan na bilo
kakvom receptu kojim se grah iz konzerve može dovesti u jestivi oblik
obzirom da moji dosadašnji pokušaji nisu bili odveć pohvalni.

Unaprijed hvala

Enola Knezevic

Nikola P. in <e88j9n$kca$1...@news2.carnet.hr>:

Zdinstas luk, na tome mrkvicu, dodas uobicajene zacine (sol, papar, chilli),
grah iz konzerve i prethodno skuhani jecam. Mozes kuhati par minuta, ali nije
potrebno.

Zdinstas luk, dodas grah iz konzerve i zacine, zatim dodas dvije salice vode
i u tome skuhas palentu.

Pomijesas grah iz konzerve s narezanim lukom, paprikom, rajcicom i zacinima
za salatu i pustis da malo odstoji u frizideru.

Pomijesas grah (crveni) s kukuruzom, narezanim kiselim krastavcima, narezanom
pecenom paprikom, maslinama, bucinim uljem i zacinima.

itd itd.

--
Ako vam smeta, zalite se CIP-u. Kad mi opet otvore acc na fly.srk.fer.hr maknut
cu sig. Evo uzroka gubitka 2 accounta: http://tinyurl.com/cslaq

allecto

"Nikola P." <n...@vvv.aaa> wrote in message

Uzmes konzervu onog debelog bijelog graha (ne onu najmanju, nego malo vecu,
mislim da je cca 800 gr). Dinstas jedan crveni luk srednje velicine,
posolis, mozes dodati mrkvice i drugoga (npr. malo poriluka), na to bacis
grah iz konzerve, ali nemoj ulijati sav onaj naljev, vec samo cca pola te
tekucine. Dodaj pola bricka pasiranog paradajza (znaci cca 2 dl), ubaci 2
lovora, povegetiraj malo, dodaj chillia da bude sarf ljuto (ako volis) i
malo prokrckaj. Vidjet ces koliko je gusto/rijetko pa po potrebi dodaj jos
tekucine od graha. Kad sve kratko prokuhas tako da se zacini razviju, makni
s vatre, zagusti s 1 zlicom ostrog brasna (pazi da ga dodajes postepeno) da
bude kremasto pa jos kratko prokrckaj.
Uzmi protvu (metalnu vulgaris, najbolje onu nisku od pecnice ili kakvu
keramicku) dovoljno veliku da grah ne bude u predebelom sloju, ulij grah.
Odozgora mozes nabacati stapicasto narezanu domacu dimljenu sunku, kupovni
peceni hamburger ili nesto slicno, domace susene kobasice narezane na tanke
snitice ili pak mozes prokuhati npr. kranjsku kobasicu te je razrezati po
duzini i staviti na grah. Kad nesto od predlozenoga nabacis na grah, sve
popapri odozgora mljevenim paprom i ubaci u pecnicu. Zapeci do zeljene
gustoce (cca 20-30 min na najvisoj temp.). Pazi da ne presusis. Netko voli
gusce, netko kremastije. Posluzi vruce s nekim finim kukuruznim ili sl.
konkretnijim kruhom i obilato zalijevaj.
Ako to pripremas za kakvo druzenje, osiguraj vece kolicine, frendovi i
frendice ce se ubit u tome. Mog buraza drustvo stalno trazi da im to radi u
ogromnim kolicinama po festama :o)

allecto

Ahmet Čabarabdić

On Sun, 2 Jul 2006 22:46:08 +0200, allecto wrote:

> Uzmes konzervu onog debelog bijelog graha (ne onu najmanju, nego malo vecu,

> mislim da je cca 800 gr). .... CUT

> allecto

Alo bona, jesil' ti to specijalizirala grah i jela od graha? :o))Ovo mora
biti jednako dobro kao i onaj "tvoj" vojnicki grah. Tebi buraz ovaj recept
radi stalno, a mene mladja kcer uvijek pita kad cu napraviti "vojnicki"
grah. :o))

--
Ahmet Čabarabdić
Burekdžinica i ćevabdžinica "Donji Zagon"

allecto

"Ahmet Èabarabdiæ" <cabarabdicM...@gmail.com> wrote...

> Alo bona, jesil' ti to specijalizirala grah i jela od graha? :o))

Ma nisam, mogao si na grupi naci npr. odlicni recept za Sachericu i brdo
drugih kolaca cije recepte sam postala :o)
No, ovaj recept je stvarno jednostavan, jelo je brzo gotovo, ne zahtijeva
kulinarske vjestine pa je pogodno za bilo koga.

> [...]
> radi stalno, a mene mladja kcer uvijek pita kad cu napraviti "vojnicki"

Vidis, vidis, recepti za grah u obitelj nam dolaze po muskoj liniji :o))
Tata je iz JNA donio onaj vojnicki, a brat ovaj studentski s konzervom. Mi
svi obozavamo vojnicki, a navukli su se i svi oni koji zalaze u nasu kucu,
tko god proba, odusevi se :o) Ista stvar i s ovim drugim receptom. Meni su
oba super, ali vojnicki je vojnicki ;o)

allecto

mindless fka ZJ

allecto wrote:
> ali nemoj ulijati sav onaj naljev, vec samo cca pola te
> tekucine. Dodaj pola bricka pasiranog paradajza (znaci cca 2 dl), ubaci 2

ne znam bas za tu tekucinu, ja je radije prolijem i grah dobro isperem.

vivek

Moze ponovo recept za taj "vojnicki"

vivek

Danko Basch

mindless fka ZJ (mindOBOZAV...@bigfoot.com) wrote:

:) I moja mama to sve baca. Totalno iracionalno. Grah je stajao u toj
vodi mjesecima i te dvije stvari su se potpuno prozele. Ispiranje mi je jos
bolja fora :))))

danko

Toma

Dana 03.07.06. Danko Basch piše:

> :) I moja mama to sve baca. Totalno iracionalno. Grah je stajao u toj
> vodi mjesecima i te dvije stvari su se potpuno prozele. Ispiranje mi je jos
> bolja fora :))))

to stoji ali ja isto bacim jerbo mi ne paše okus tekučine a ni miris
--
Just give me the signal,
I'll be there with a whole list full of new insults.

allecto

"vivek" <vi...@zg.t-com.hr> wrote...

> Moze ponovo recept za taj "vojnicki"

Evo copy/paste:

Cini se da sam pronasla gramazu za 1 osobu:

grah (sitni bijeli, prethodno namocen preko noci) 120 gr
mrkva svjeza (sitno ribana) 10 gr
crveni luk (izrezan na sitne kockice) 15 gr
koncentrat rajcice 5 gr
susena rebra, prsni vrsci ili peceni hamburger, whatever 100 gr (ne
preporucam domace dimljeno suho meso, nego ono kupovno "peceno"), meso
narezati
lovorov list 10 mg
vegeta 1 gr
sol 10 gr, tj. po ukusu

Grah, mrkvu, luk, meso i lovor staviti u expres lonac s odgovarajucom
kolicinom vode i kuhati odgovarajuce dugo (hm, zaboravih koliko je to
otprilike, moram pitati mamu pa javim). Kad se makne s vatre i otvori, vidi
se koliko se grah raskuhao (ako nije dosta, stavi se jos kuhati) - najbolje
je kad je gotovo sav raskuhan jer onda, nakon sto se jos stavi zaprska, sve
bude onako fino kremasto. Daklem, kad je grah kuhan, otvori se lonac, doda
soli i vegete po potrebi (oprez, meso je slano!) i koncentrat rajcice pa se
prokuha (bez poklapanja lonca), doda zaprska, prokuha i to je to.

Zaprska:
svinjska mast 17 gr
brasno 10 gr
bijeli luk 1 gr
crvena paprika u prahu 200 mg
papar u prahu 100 mg

Ovo su origigi gramaze, no mi smo vagali valjda samo prvi put, a sad radimo
po iskustvu, odokativno.
Tko god proba, polize prste :o)

----------------

... daklem, od kad prvi put zapisti lonac, kuhati 35 min, onda otvoriti i po
potrebi dokuhati otklopljeno, dok se dodaju zacini i zaprska.

Nadam se da sam pomogla :o))

allecto

dora

i ja isto tako radim..uvijek bacam vodu, bilo rijec o grahu, grasku,
kukuruzu ili gljivama..

Message has been deleted

Asija

"Vid Strpic" <vms+...@elanor.home.bofhlet.net> wrote in message
> dora whispered unto us in hr.rec.kuhanje:
> Ima nas josh....

I ja isto prolivam tekućinu iz graha i graąka,ali mi je zato super okus
tekućine iz slanutka pa nju obavezno ostavim.

Marijana Novakovic

On 2006-07-04, Asija <aban...@net4u.hr> wrote:

> I ja isto prolivam tekućinu iz graha i graąka,ali mi je zato super okus
> tekućine iz slanutka pa nju obavezno ostavim.

ja ne, al zato umjesto paprike u prahu dodajem nasjeckanu pecenu iz tegle
mljatz! :)