Supek

MiljenkoGeric

Bok,
Kome je dosadno preporucam procitati Otkrice u izgubljenom vremenu.
Ivan Supek
Premalo smo se zanimali za njega.
Ovdje sve mrtvo kao i na drugim grupama.
LP

beskorisno

�itao sam neke njegove knjige prije 15-ak godina i ba� su legle.
Tim vi�e me pogodila vijest o njegovoj smrti i na�inu na koji je
obavijestio javnost :-(

MiljenkoGeric

"beskorisno"
> �itao sam neke njegove knjige prije 15-ak godina i ba� su legle.

Pred 15 vise manje godina objavio je g Supek svoj odgovor jednom tada
poznatom prostaku na prostacke napade izrecene na vlastiti racun.
Mnogi bi kod nas mogli iz spomenutog teksta izvuci poucne zakljucke,
narocito politicari. Nakon tog teksta nazvao sam g Supeka telefonom.
Iako se nismo znali ni ikad prije vidjeli srdacno je proveo pola sata u
razgovoru samnom te mi je isti ostao u vrlo lijepoj uspomeni.
Dojam koji sam dotad stekao o naravi gospodina Supeka citajuci njegove
radove, potpuno je potvrden spomenutim caskanjem.
Uz Vladu Gotovca, Vladimira Devidea, Osmana Muftica i jos par profesora,
gospodin Supek ulazi u uski krug osoba koje su mi ostale u vise nego dobroj
uspomeni i vise nego zalim sto njih i njima slicne nismo u stanju izabrati
za ljude koji ce nam kreitrati zivot i buducnost potomcima.
LP

beskorisno

On 04/10/2013 02:35 PM, MiljenkoGeric wrote:

> [...]
> dobroj uspomeni i vise nego zalim sto njih i njima slicne nismo u stanju
> izabrati za ljude koji ce nam kreitrati zivot i buducnost potomcima.

:-(

Kjukar

"MiljenkoGeric" <miljenko...@gmail.com> wrote in message
"Tragom duha kroz divljinu" sam dva puta �itao i znam se vratit na nju kad
mi treba kakav podatak. Odli�an je!

MiljenkoGeric

"MiljenkoGeric"
> Kome je dosadno

Vec mjesec dana putujem svakodnevno vlakom.
Vrijeme brzo leti citajuci.
Vlak je krcat onima koji putuju na posao ili u skolu.
Necete vjerovati, ali jucer vsam prvi put naisao na jos jednog putnika s
knjigom u ruci.
Mlada zenska osoba.
Inace sam navikao na vise manje bahate decke grubog pa i vulgarnog rjecnika,
koji vode glasne rasprave o jucerasnjoj tucnjavi u nocnom klugu ili sto ih
ceka kod suca za prekrsaje.
Naravno i price o lokalnim herojima sto krate vrijeme u dugogodisnjem
zatvoru i obecanjima sto ce sve uciniti
onima koji su im nesto krivi kad izadu iz zatvora.
Cure uglavnom bulje u male ekrane sa slusalicama na usima hitro prebiruci
prstima po tastaturama najnovijih cuda
telekomunikacijske industrije. Mozda citaju romane on line.
Eto ipak neko svjetlo na kraju
Nema puno veze s knjigama, ali da bar netko nesto trkelja ovdje.

LP

beskorisno

On 04/11/2013 08:36 AM, MiljenkoGeric wrote:

> Eto ipak neko svjetlo na kraju

Da nisu svjetla vlaka koji dolazi u susret :-)

MiljenkoGeric

"beskorisno"
> Da nisu svjetla vlaka koji dolazi u susret :-)

Vise optimizma molim.
Ako je i vlak, e pa sta je, nije leopard.
LP

MiljenkoGeric

"Kjukar"
> "Tragom duha kroz divljinu" sam dva puta �itao i znam se vratit na nju kad
> mi treba kakav podatak. Odli�an je!

Baďż˝ dobro da si spomenuo, ne znam kako, ali ispalo iz mog vidokruga.
Thx