e-knjiga

Roneo

Josh Bazell - Brži od smrti

Doktor Peter Brown jedan je od najboljih dijagnostičara u najgoroj bolnici
na Manhattanu. Misli brzo, a djeluje još brže. Slučajan susret s jednim
pacijentom priziva njegovu mračnu prošlost, vrijeme kada se prezivao Brnwa,
zvao Pietro, a svi su ga znali pod nadimkom Medvjeđa Šapa. Vrijeme kada je
bio profesionalni ubojica za mafiju. Genijalno napisan, brz, duhovit, Brži
od smrti jedna je od onih knjiga koju ne možete prestati čitati sve do
furioznoga kraja. Medvjeđa Šapa nezaboravan je lik čije se replike pamte i
ponavljaju, a originalan humor kojim pršti ovaj najneobičniji i
najotkačeniji triler posljednjih godina jednostavno je nenadmašan. Josh
Bazell svojim će vas prvijencem u kojem se ludom brzinom izmjenjuju scene
bolnice, potjere i mafijaških obračuna oboriti s nogu i potpuno osvojiti.

Brži od smrti djeluje poput oluje. John Bazell otpuhao me svojom pričom koja
je nemilosrdna poput metka.
Michael Connelly, autor knjige Brass Verdict

Brži od smrti odlična je knjiga - osvježavajuća, originalna, duhovita i
napeta. Dr. Peter Brown ili Pietro Brnwa ili Medvjeđa Šapa moj je novi
omiljeni lik.
Robert Crais, autor knjige Chasing Darkness

Književni kritičari žive za ovakve romane. Mješavina drame, Kuma i
Tarantinova filma... Tražiti da suosjećamo s nemilosrdnim doktorom teško je.
Uspjeti nas "navući" da se poistovjetimo s plaćenim ubojicom graniči s
genijalnošću.
James Pressley, Bloomberg News

Josh Bazell nesvakidašnje je talentiran pisac i bezrezervno je zaslužio moje
poštovanje kao čitatelja... Ako postoji bolja preporuka za čitanje ovog
romana, ja je ne znam...
Matt Ruff, The New York Times Book Review

Jezik: hr
Format: doc, pdf, epub
Link: http://cli.gs/uht9isu

Den

link ne radi, (nije da sam očekivao da će raditi no ipak sam pokušao)

beskorisno

On 04/20/2014 05:29 PM, Den wrote:

> link ne radi, (nije da sam očekivao da će raditi no ipak sam pokušao)

Radi, skinuh.

Den

beskorisno wrote:

> Radi, skinuh.

ja dobijem prozor s ovim sadrľajem:

Datoteka nije dostupna
Naľalost, postoji problem s tom datotekom. Pokuąajte je ponovno učitati.

Ako se to nastavi događati, moľete prijaviti pogreąku.

Den

nakon malo insistiranja da browser zanemari i makne tu poruku
uspjeh kliknu na *.epub i odabrati download...

priznajem, prvi put sam prerano odustao