eBiblioteke HR, exYU etc...

Bozo

beskorisno

Hvala!

Kjukar

"Bozo" <bo...@medrano.cc> wrote in message
news:jists89pi0n604i5q...@4ax.com...
Vjerujem da je to super. Prakticno, jednostavno i sve to. No, tesko cu se
odviknuti od papirnate knjige. Osobito zato sto citam nekomercijalne knjige,
klasike. Iskljucivo na hrvatskom i bitan mi je prijevod. Tako da jos dugo
nemam ni nekog izbora medu nulama i jedinicama. Tko ce meni skenirati bas
Ujevicev (prvi, neprocisceni) prijevod Prousta?

Bozo

On Sun, 30 Jun 2013 20:45:07 +0200, "Kjukar" <robert...@ri.t-com.hr>
wrote:

>"Bozo" <bo...@medrano.cc> wrote in message
>
>Vjerujem da je to super. Prakticno, jednostavno i sve to. No, tesko cu se
>odviknuti od papirnate knjige.
Odvikavanje?!?
Papirnate knjige čitam - elektronske knjige čitam. Elektronske knjige ne
zatomljuju moju želju da neke od njih posjedujem i u papirnatom izdanju.

> [...]
>nemam ni nekog izbora medu nulama i jedinicama. Tko ce meni skenirati bas
>Ujevicev (prvi, neprocisceni) prijevod Prousta?
Ako ti to toliko znači možda ga odlučiš "skenirati" sam. Sa foto aparatom od
5MP i više "skeniranje" je najmanji problem, a obrada "skena" i pretvorba u
eBook će za tebe biti novo upoznavanje sa sa Porustom i Ujevićem, garant.
:-)
A možda će preko tvog "skena" netko upoznati i zavoljeti Porusta.

LP

Kjukar

> Ako ti to toliko znači moľda ga odlučią "skenirati" sam. Sa foto aparatom
> od
> 5MP i viąe "skeniranje" je najmanji problem, a obrada "skena" i pretvorba
> eBook će za tebe biti novo upoznavanje sa sa Porustom i Ujevićem, garant.
> :-)
> A moľda će preko tvog "skena" netko upoznati i zavoljeti Porusta.

Malo sam operiran od tehnologije. Sluľim se, ali je ne volim. Niti imam
takav aparat, niti bih znao ąta dalje, a ponajmanje bih imao volje za tako
neąto. :-) Ja sam obični ąljaker koji voli čitat.

Den

hvalite me usta moja, kad nitko drugi neće...
eto informirao si nas kako si ti od onih saborskih genijalaca ąto ne čitaju
ąto i ostali svijet...

a sad ąt ose tiče teme prvog posta, pogledao i nije da mi se baą dopalo kak
stranica izgleda
trza dok ju scrolam s miąem te ili ide sporo red po red ili skoči odjednom
da neznam gdje sam
onaj drugi mediafire nisam ni probao jer 95% dosadaąnjih pokuąaja downloada
s takvih linkova javlja da je stvar
obrisana zbog autorskih prava
ispada da je nekak najsigurnije traľiti po torentima, skineą arhivu s par
tisuća komada pa ąta ti naleti :D

http://www.korisnaknjiga.com/elektronske-knjige
https://sites.google.com/site/cicilendbiblioteka/
http://www.somadollara.com/knjige-download
http://ebookbrowse.com/
http://www.fictiondb.com/
http://www.litmir.net
http://avaxho.me/ebooks/novels

Kjukar

"Den" <d...@hi.t-com.hr> wrote in message news:kr3apq$7fp$1...@sunce.iskon.hr...

> hvalite me usta moja, kad nitko drugi neće...
> eto informirao si nas kako si ti od onih saborskih genijalaca ąto ne
> čitaju ąto i ostali svijet...

Nije mi baą jasno čemu taj komentar. :o

Art

to Kjukar
Dana 4.7.2013. 20:59, Kjukar je napisao:

> Nije mi ba� jasno �emu taj komentar. :o

Svaka cast za linkove

ZET

On Thu, 4 Jul 2013 20:59:59 +0200, Kjukar wrote:

> Nije mi ba� jasno �emu taj komentar. :o

Tjesi se, nije ni njemu.