larson-nesbo

MiljenkoGeric

Hallo
svi citaju larsona pa sam i ja procitao trilogiju, masta mu svakako radi 100
na sat.
poslije sam procitao i nesbo.
sve je napeto,ali larson malo vise lici na sf, oponent na dosadnu policijsku
istragu.
ali i jedno i drugo je citljivo.
sto je najvaznije dobro uvijek pobjeduje za razliku od stvarnosti.
Bok

Kjukar

"MiljenkoGeric" <miljenko...@gmail.com> wrote in message
Samo da znaą da je netko pročitao ovaj tvoj post. ;-)

Bozo

On Sat, 10 Aug 2013 20:15:03 +0200, "Kjukar" <robert...@ri.t-com.hr>
wrote:

>Samo da znaš da je netko pročitao ovaj tvoj post. ;-)

Ovako sam ja pročitao njegov post. :-)

> Hallo
> svi citaju larsona
Ko je taj larsona?

> pa sam i ja procitao trilogiju,
trilogiju?

> masta mu svakako radi 100 na sat.
hmmmm

> poslije sam procitao i nesbo.
Ko je pak sad taj nesbo???

> sve je napeto,ali larson malo vise lici na sf, oponent na dosadnu
> policijsku istragu.
> ali i jedno i drugo je citljivo.
> sto je najvaznije dobro uvijek pobjeduje za razliku od stvarnosti.
Grrrr a gdje je 'spoiler alert' ovako si ubio u pojam draž čitanja. ;-)

MiljenkoGeric

"Kjukar"
> Samo da znaš da je netko pročitao ovaj tvoj post. ;-)

Vjerovao ili ne to mi pricinjava zadovoljstvo.
Buduci da volis odlezane stvari da usput pitam Ulica nort frederick br 10.
John o"Hara.
Americki republikanci.
Meni novi i zanimljiv pogled na Ameriku od prije rata.
Sad se manje cudim americkim, tupavim pothvatima diljem nase kuglice.
LP

MiljenkoGeric

"Bozo"
> Ovako sam ja pročitao njegov post. :-)

> Ko je taj larsona?
Vjerujem da znas, a ako pak ne Stieg Larson

> trilogiju?
Trilogija se zove Milenium, redom: Ljudi koji mrze zene-Djevojka koja se
igrala vatrom-Kule u zraku

> hmmmm

Ovdje neznam sto dodati jer ne razumijem ovo hmmmm

> Ko je pak sad taj nesbo???

Jo Nesbo

> Grrrr a gdje je 'spoiler alert' ovako si ubio u pojam draž čitanja. ;-)
pa ne tvrdim da ista od ovog zahtijeva trenutacnu paznju, naveo sam samo
svoje misljenje, a misljenje je kao i guzica, svatko ga ima.
LP

Kjukar

> "Kjukar"
Upisao. Pogledat ću u antikvarijatima

Bozo

On Tue, 13 Aug 2013 08:18:22 +0200, "MiljenkoGeric"
<miljenko...@gmail.com> wrote:

>"Bozo"

>Vjerujem da znas, a ako pak ne Stieg Larson
Nije da se ponosim, ali eto, ne znam. :-(

>Trilogija se zove Milenium, redom: Ljudi koji mrze zene-Djevojka koja se
>igrala vatrom-Kule u zraku
E to te pitam. :-)

>Ovdje neznam sto dodati jer ne razumijem ovo hmmmm
Pisac, a nema mašte? Ne kažem da ima i takvih. :-)

>Jo Nesbo
To te pitam. Na moju sramotu ni njega nisam do sada čitao, ali sutra ću
početi sa čitanjem Šišmiša.

>pa ne tvrdim da ista od ovog zahtijeva trenutacnu paznju, naveo sam samo
>svoje misljenje, a misljenje je kao i guzica, svatko ga ima.
Mišljenje samo po sebi nije bilo nikakav problem. Problem je što ljudi koji
nisu u skupu "svi" nisu znali o čemu ti to imaš mišljenje. :-)

NHF :-)

>LP

MiljenkoGeric

"Bozo"
> nisu u skupu "svi" nisu znali o čemu ti to imaš mišljenje. :-)
eto sve smo razjasnili
lp

MiljenkoGeric

"Bozo"
> početi sa čitanjem Šišmiša.

Kao sto rekosmo svatko ima svoje misljenje, tako npr meni se vise svida
Larson
LP