Pcele

MiljenkoGeric

Kuc, kuc,
Sta ima?
Kcer mi je uz Desetog covjeka donijela i Tajnovit zivot pcela, od kolegice.
Uz to sto se u stivu puno govori o pcelama jos izgleda da je to pisao netko
tko zna nesto o pcelama, knjiga je vrlo citljiva.
Par dana kasnoje naletio sam i na film na TV.
Zadovoljan sam i jednim i drugim, dobra kombinacija kao i Gospodar
prstenova.
Redovito sam inace zadovoljniji knjigama, ali u ova dva slucaja se to nije
desilo, srecom.
Ukoliko je jos netko pratio moze malo komentirati, prosimn lepo.

LP