Brana Crnčević, Emigrant i igra

Kjukar

Sjećam se kraja osamdesetih i političke eksponiranosti Brane Crnčevića.
Nikad mi nije uletio u ruke i nisam razmiąljao o njemu. Nedavno sam u
ExLibrisu naiąao na ovu knjigu:
http://www.aukcije.hr/prodaja/Knjige-i-tisak/Antikvarne-knjige/270/oglas/BRANA-CRNCEVIC-EMIGRANT-I-IGRA/1969066/

Nakon prvih par stranica, shvatio sam da smo svi mi koji smo odrastali u
sedamdesetima i osamdesetima znali za Spaskog, Fishera, Korčnoja, Karpova...
Tko bi danas znao nabrojati par ąahista?

Zanimljiva pozadina rivaliteta Karpova i Korčnoja. Tema knjige je
viąemjesečni meč njih dvoje za prvaka svijeta (1978. na Filipinima), ali i
sve ąto je do takve borbe dovelo i sve zakulisne igre sa tajnim sluľbama,
parapsiholozima...

Dobra knjiga koja mi je otvorila jedno novo, dosad potpuno nepoznato
područje.

Ima li mi netko (argumentiranu) preporuku za koju drugu Crnčevićevu knjigu?