detekcija hrvatskog epa?

Matija Nalis

Molio bih pomoc u potrazi jednog hrvatskog epa, bar naziv a po mogucnosti i
cijeli tekst.

Bar mislim da je hrvatski, ali moguce i da je iz nekog drugog podrucja ex-yu.
Mislim da je bio dio hrvatsko(-srpskog) programa kasnih 80ih.

Ukratko, neka je bitka, i junak pogiba, a njegovi suborci idu priopciti
vijest nekoj djevojci (njegovoj zeni? sestri? zarucnici?), ali joj ne zele
reci kako je poginuo jer (nesto tipa) "ziva bi stina u gori prepuknula, a
kud nece srce djevojacko".

Djevojka inzistira na detaljima, i saznaje da je junak poginuo jer mu je
kosa padala preko ociju, pa ju ju u bitci morao macem micati, pa se zarezao,
pa mu je curila krv u oci i na kraju nista nije vidio pa su ga sasjekli, te
na samrti proklinje doticnu djevojku (jer mu ona nije dala da skrati kosu
jer joj se svidjala njegova duga kosa). Kad je to cula "od tuge joj srce
prepuknulo" ili tak nesto.

STFW mi ne pomaze bas, ili krivo pamtim djelove teksta, ili nesto drugo...
Hvala unaprijed!

--
Opinions above are GNU-copylefted.

Antun Matejcic

"Matija Nalis" <mnali...@voyager.hr> wrote in message
Mislim da je Smrt bana Derencina, hrvatski ep bitke na Krbavskom polju, a
sve ako me sjecanje sluzi iz davnih skolskih dana

dmiljkovic...@gmail.com

Smrt Bana Derencina...i ja trazim, al nema nigde.