E pa tko je još tu ...

El Diablo

..Sretan Božić i Novu godinu Vam želim ...

---
Ova e-pošta je provjerena na viruse Avast protuvirusnim programom.

Damir Panijan

Hvala, također svim dinosaruima na newsima želim sve najbolje :)

b&s

Damir Panijan wrote:
> Dana četvrtak, 27. prosinca 2018. u 11:57:42 UTC+1, korisnik El

> Hvala, također svim dinosaruima na newsima ľelim sve najbolje :)

.... pridruľujem se ľeljama ;-)

---
Ova e-posta je provjerena na viruse Avast protuvirusnim programom.

Nikolaj Lazic

Dana Thu, 27 Dec 2018 11:57:41 +0100, El Diablo <lazn...@gmail.com> napis'o:
> ..Sretan Božić i Novu godinu Vam želim ...

Kak nisi naveo koju... onda ce se za par godina poceti javljati oni
koji newse gledaju kroz google grupe... :)

Baclofen

Hvala, također.

A, eto...nađe se još pokoji fosil na njuzima....

Djuro Drobac

Sretno svima...a ne samo njima.
DD

Majmuncina

Djuro Drobac <dro...@ifs.hr> wrote:
> Sretno svima...a ne samo njima.
> DD

Evo i mene, sretno svima;)

--
UuuuuuuuAaaaaaa

mede

Sretno ljudi - u 2019 i od mene .

73
$

Petar Juric

In article <q02b76$g9c$1...@sunce.iskon.hr>, lazn...@gmail.com says...

> ..Sretan Boži? i Novu godinu Vam želim ...
>

> ---
> Ova e-pošta je provjerena na viruse Avast protuvirusnim programom.

Tako?er!

--
Pero

johndory

Sretna 2019. svima ;))

El Diablo

BTW ... imam 62 ...

(ono dinosaur ... Yeah baby .. i još sam tu)

Hvala svima ...