Stojan (SAJB)

Firewire

Dali netko možda ima još koju snimku uljuđenog gospodina Stojana i
njegove gospođe?
...skupljam ih jer me uvijek nasmije njihova verbalna inspiracija. :))

http://www.box.net/public/qcyd1jy4p1#main (mp3)
http://www.box.net/public/8k0jruazdg#main (amr)
-
"Computer, compute to the last digit the value of pi" -- Spock
http://tinyurl.com/k4gm2

BigDaddy

Firewire wrote:
> Dali netko možda ima još koju snimku uljuđenog gospodina Stojana i
> njegove gospođe?

Tu imas prilicno toga, al to mozda znas.
Mene isto zanima ima li jos kakvih novijih Balkanboyevih uradaka.
Ili nekih drugih.
Ove znam napamet, haha!

http://dhost.info/lazu/balkanboy.htm

http://www.halohalo.tk/

Firewire

On Tue, 15 Aug 2006 12:17:09 +0200, BigDaddy
<bigdadd...@yahoo.com> wrote:

>Tu imas prilicno toga, al to mozda znas.
>Mene isto zanima ima li jos kakvih novijih Balkanboyevih uradaka.
> [...]

E, hvala!
Ne znam za toga tipa Balkanboya, a ovi linkovi su pravi rudnik. :))

BigDaddy

Firewire wrote:

> E, hvala!
> Ne znam za toga tipa Balkanboya, a ovi linkovi su pravi rudnik. :))

Hahaha.

Obrati paznju na ono kad stojan zove inspektora (koji nije inspektor, pa
mu ovaj savjetuje da prica sto vise)

Ili kad Stojan zove postu, pa mu se javi Balkanboy, pa ga zajebe na kraju.

I dobar je i onaj kad je Stojan na jezeru u mjestu u kome zivi naletio
na snimke svojih psovacina preko telefona.

Obzirom da znam da u srbiji tek sada mijenjaju tlf centrale u digitalne,
mislim da se Balkanboy nekako spajao na njegovu liniju i ubacivao mu se
kad je ovaj pozivao.

Isto tako obrati paznju na onaj snimak sa sajta, zove se "Kurva cenovnik
NOVI". Umrijeces od smijeha na kraju.

Uzivaj!

Firewire

Neeee, ovaj Balkan Boy je lud kao i njegov "Stole & Dragica Project".
Nakon slušanja svega ovoga sada mi je čak i žao staroga Stojana i
Dragice. :))
3 godine ih zahebava(!!??)...čak im i knjige šalje...skroz ludi tip.

Zanimljivo što nakon godinu dana neaktivnosti danas najavljuje nove
sadržaje.(?)
http://dhost.info/lazu/home.htm

under

"Firewire" <firewir...@gmail.com> wrote in message

> [...]
> njegove gospođe?
> ...skupljam ih jer me uvijek nasmije njihova verbalna inspiracija. :))

Stojan je usao u legendu...btw ja mu imam ime i prezime i broj telefona
:)_________________________________________________

Hori Zont

On Wed, 16 Aug 2006 10:06:43 +0200, under wrote:

> Stojan je usao u legendu...

kao tipican primjer srpskog teroriziranja i idiotizma ...

--

m4h m4h
h0r! 20n7

Frodo

On Wed, 16 Aug 2006 12:19:27 +0200, Hori Zont wrote:

> kao tipican primjer srpskog teroriziranja i idiotizma ...

Onaj zagorski sa babom je isto srpski?

--
There WAS a house in New Orleans,
They callED the Rising Sun

BigDaddy

Hori Zont wrote:

> kao tipican primjer srpskog teroriziranja i idiotizma ...

Ako nista drugo, srbi su uvijek imali vise smisla za humor od hrvata.
Pa je glupo pljuvati po njima sa stajalista humora.

Hori Zont

On Wed, 16 Aug 2006 15:05:31 +0200, BigDaddy wrote:

> Pa je glupo pljuvati po njima sa stajalista humora.

To nije humor. To je kretenizam. Ako je to za sve vas humor posaljite liku
svoj broj pa se "humorisite".

BigDaddy

Hori Zont wrote:

> To nije humor. To je kretenizam. Ako je to za sve vas humor posaljite liku
> svoj broj pa se "humorisite".

Ajde, dobro, neka je kretenizam, ali cinjenica je da ljudi razvaljuju
usta od smijeha na to.

fritz bunker

"Hori Zont" <n3_v0l!m_...@m3.r3> wrote in message

uvijek neki partibrejker moralista...smijesno je i tocka. Ak stavis na vagu
s jedne strane da i je neki lagani kretenizam jer se ipak uznemiruje neka
baba a s druge strane da je smijanje zdravo a smiju se tisuce ljudi i to ih
ozdravljuje dusevno.
Nemoj zaboravit da se uznemiruje baba KRETEN, prosta,glupa i vulgarna pa ti
onda jos i bude drago zbog toga!
(jedino ak nisi u nekom rodu ili vezi sa tom babom pa te pogodilo ?!?)

Firewire

On Wed, 16 Aug 2006 18:11:25 +0200, "fritz bunker"
<bara...@yahoo.com> wrote:

> [...]

>baba a s druge strane da je smijanje zdravo a smiju se tisuce ljudi i to ih

Da je u pitanju 5-6 razgovora u kraćem vremenskom razdoblju onda mogli
bi o tome pričati kao nečemu što izaziva zdravi smijeh, ali slušanje
3-godišnjeg telefonskog maltretiranja stare babe i djeda iz srpske ili
bilo koje druge provincije, sa 50-ak i više snimljenih razgovora, to
svakako nije.
Istina ovo sve izaziva smijeh, ali nezdravi smijeh.
btw. i ja se smijem svemu tome, ali sam svjestan nezdrave suštine
takvoga smijeha za razliku od tebe.

>Nemoj zaboravit da se uznemiruje baba KRETEN, prosta,glupa i vulgarna pa ti
>onda jos i bude drago zbog toga!
>(jedino ak nisi u nekom rodu ili vezi sa tom babom pa te pogodilo ?!?)

Što si ti neki samodopadni sadist kojega zadovoljava psihičko
maltretiranje druge osobe, pa makar ona i bila takvom kakvom si je
opisao?
Kako rekoh smiješno je, ali nezdravo smješno, a tvoj odgovor Hori
Zont-u odaje tebe kao jednu bešćutnu osobu nesvjesnu moralno-etičke
suštine problema koji ovdje svakako postoji.
-

Firewire

<bigdadd...@yahoo.com> wrote:

>Ako nista drugo, srbi su uvijek imali vise smisla za humor od hrvata.
>Pa je glupo pljuvati po njima sa stajalista humora.

3 godine ovako sistematski-brutalno zahebavati starije ljude, bilo
gdje, svakako nije nešto normalno pa čak i ako je smiješno...osim ako
nemaš osobine psihio-sadista :))
-

god_damn

Every body is a little bit a psycho isn't it ? :)

--
http://www.lan-party.cjb.net/

Firewire

On Wed, 16 Aug 2006 21:49:21 +0200, god_damn <ge...@hi.t-com.hr>
wrote:

>Every body is a little bit a psycho isn't it ? :)

Yes, but someone who do that, periodically, and enjoj in it for 3
years is something else (much bigger) then little psycho. ;)

Matko Males

<bara...@yahoo.com> wrote:

>Nemoj zaboravit da se uznemiruje baba KRETEN, prosta,glupa i vulgarna pa ti
>onda jos i bude drago zbog toga!
>(jedino ak nisi u nekom rodu ili vezi sa tom babom pa te pogodilo ?!?)

"baba KRETEN"..!!?

Naprosto ne mogu da vjerujem da netko tako razmislja?!
Smatrati neku ljudsku osobu kretenom i tako posprdno i degradirajuci
se odnositi prema njoj je cin za svaku osudu... pa makar to bila i
neka "baba" iz tamo neke srbije..

Vjeruj mi to mnogo vise govori o tebi nego o njoj.

Jer, neces vjerovati, ali ima nas cudaka ili partibrejkera koji
kretenima smatramo bas one koji nazivaju kretenima i glupima
"nemocne" i "neutjecajne" .. i vjezbaju svoj ego sprdajuci se na
njihov racun..

I sta, zar mi netko treba biti u srodstvu da bih se osjecao pogodjen,
tj osjecao sucut za njega?..

Sta da kazem..jadan si i ti i roditelji koji su (ako su) te tako
odgajali..

Preslusavanjem nekolicine razgovora, nisam kod uznemiravanih
primijetio nikakvo "nenormalno" ponasanje.. pogotovo ne neko koje bi
ih okarakteriziralo kao "glupe" .. ljudi su uvijek najprije pokusali
na lijep nacin uznemiravatelja zamoliti da prestane.. i razumljivo da
su, nakon nekog vremena, isfrustrirani i nemocni posezali i za
vulgarnostima.. sto bi zapravo svatko uradio da je na njihovu
mjestu..
Ok, mozda bi netko "utjecajniji" brzo rijesio problem.. ali eto oni
imaju tu "nesrecu" da su samo "obicni" baba i djeda.. k tome i
bolesni.. i jadni trpe.. sto je veliki promasaj nase civilizacije i ja
se evo sad sramim sto sam dio iste..

Da, oni su "obicni" baba i djeda, ali u mojim ocima oni su jednako
vazni i jednako ih postujem kao i svaku druga osobu na svijetu..
Pa cak i da su retardirani.. zapravo u tom slucaju bi ih jos vise
postivao.. iz sucuti prema njihovoj nevolji..
i ako bih zelio nekoga zezati na taj nacin, takve bih sigurno zadnje..

Nazalost u tvojim ocima je cini se vazniji netko tko ima vise novaca
ili utjecaja..
Da, lako je biti faca i sokoliti se nad nekim "nemocnim"..

Volio bih vidjeti tebe, ili balkanboya neka nazovu nekoga za koga vi
mislite da je utjecajan.. tada bi vam ja skinuo kapu i mozda i priznao
da ste face i smijao se zajedno s vama..

Btw, doticni balkanboy ne samo da nije smijesan.. nego izgleda
prejadan sa svojim (ne)smislom za humor..
Da je barem covjek duhovit, pa da s malo vise maste "zeza" te ljude..
pa jos bih mu nekako i oprostio.. jer eto, zalosno je ali smijesno..
ali avaj.. covjek je totalno prazan..njemu je izraz "stojane
majmune".. vrhunac zajebancije..
a vjerojatno i tebi..
prejadno

Mozda ni tebi, a ni njemu ne bi bilo na odmet da poslusate malo slicne
telefonske razgovore koje je svojedobno (mozda jos uvijek)
vodio legendarni splitski radio voditelj Rade u emisiji TrtaMrta..
to je bilo smijesno..
Najprije zato sto je covjek, za razliku od balkanboya, totalno
duhovit i nacitan, da ne kazem pametan.. a onda i zato sto je ocito
da svojim nacinom zezanja ne zeli potcjenjivati "jadne obicne" ljude
koje bi nazvao na telefon... i niposto ih ne smatra nizevrijednim i
ne pada mu na pamet da ih naziva kretenima ili majmunima ... kao sto
je ovdje slucaj..

A sto balkanboy cini.. vec godinama uznemirava jadne ljude forama koje
su bile otrcane vec nakon godinu dana od uvodjenja telefona u svaki
zaseok..
Zanima me sto bi bilo kad bi netko njegovu majku tako zvao na
telefon..
ili jos bolje da netko tvoju majku ili oca tako uporno degradira kao
osobe?

Na kraju, molim te da malo razmislis i pocnes uvazavati sve ljudske
osobe i sudbine s jednakim postovanjem.. i ok, zezati se, ali
postivati...
jer kad bismo svi razmisljali kao sto ti razmisljas..tj da "kretene"
treba zajebavati i da je to ok..
onda bi te ja sad trebao zamoliti da mi das broj svog kucnog
telefona..
pa da i ja napravim ono sto ti mislis da je ok raditi s kretenima..

Napravit cu i web stranicu da se ceo svet smeje..
_______________
iscekujuci novi sadrzaj i dizajn: http://www.pmfst.hr/~matko1/
Apartmani na Kupresu: http://www.geocities.com/kupres100/stipe.html

Lukas

"Matko Males" <Xma...@pmfst.hrX> wrote in message

"baba KRETEN"..!!?

BRAVO

Balkanboy je vise jadni sadist negoli je smijesan, ali varas se ako mislis
da je njemu do iceg stalo tj da mu neko tako oca ili majku zajebava, to su
prazne duse ali decko ocigledno zna pravila igre, maltretiraj nekog i smij
se njegovoj boli a sto vise dobija to ga vise tjera na jos i samo je
trenutak kad ce skuzit kakvu je igru odabrao

fritz bunker

"Matko Males" <Xma...@pmfst.hrX> wrote in message

"baba KRETEN"..!!?
Naprosto ne mogu da vjerujem da netko tako razmislja?!

Jel postoji u hrv. jeziku rijec kreten ? Da li je ona dio svakodnevnog
govora i dosta cesto se koristi? Dali si ti ikada nekome u zivotu rekao da
je kreten? Nisi! (to ti ne vjerujem! Jesi (obrazlozi zasto,sigurno si nekoga
povrijedio)...
Ja cu obrazlozit zasto ovu babu smatram KRETENOM.
- Vulgarna je kao zivotinja
- Mogla se svog "mucitelja" rijesit ignorancijom,prestao bi prvi dan!
- Vidjelo se da im to na neki perverzan i mazohisticki nacin pase,razgovori
su predugo trajali,baba je nekad "pjevala" vrijedjajuci
- razgovor njenog muza sa onom "prostitutkom"...i on je KRETEN i vulgarna
zivotinja
- smatram da su pod paskom takvih kretena roditelja i na tako gnjilom
ognjistu odgojeni i cetnici koji su nas klali u Vukovaru i Skabrnji!
- Potencijalni roditelji cetnickih ubojica zasluzuju jedan ovakav tretman

[...]

Nja nja nja...do prekjucer sam ronio na Kornatima i Lastovu medju
meduzama,skoljkama i morskim konjicima, vrativsi se u smrdljivi grad odmah
sam se razbolio,sad imam 38 temperaturu, jos mi je malo porasla citajuci ova
moraliziranja i krokodilske suze! Napisao si OGROMAN tekst dajuci mi bukvicu
za nebitan problem. Ovo oko cega si se ti zakvacio nije problem!
Problem je drugdje,evo ja skupljam clanke i naslove u kojima se OPISUJE
pravo ljudsko zlo,i borim se protiv njega na razne nacine.
Evo vidi ovo ....

Novi izraelski napadi, poginulo 15 djece

a od jedne izraelske bombe jucer je poginula obitelj sa sedmero djece.

medu kojima desetak djece, poginulo je tijekom noci sa srijede na cetvrtak
u izraelskim zracnim udarima

, polegli me na krevet i natjerali psa da me siluje.
Kad sam osjetio psa u svojoj straznjici, brzo sam se izmakao,

O primamljivosti mjesta zagrebackog rabina dovoljno govori i to
sto je Da-Don punih sedam godina godisnje primao 350 tisuca kuna

Vjerujem svom sinu da nije rostiljao macice
Policija je dosad ispitala osam maloljetnika za koje se sumnja da su

onda bi te ja sad trebao zamoliti da mi das broj svog kucnog
telefona..
pa da i ja napravim ono sto ti mislis da je ok raditi s kretenima..

sumnjam da bi imao uspjeha,imam lovca i na nepoznate brojeve se nebi javljao
a kad bi i prosao zastite jednostavno bi ti spustio slusalicu pa bi ti
dosadilo u roku keks

Stojan

ZAGULIS MI KURAC OVAJ OLINJALIIIIIIIII, JEBO VAS JAAAAAAA

SLEPCI SLEMPAVI!!!!

JEBO VAM DECU GOLU!

BigDaddy

Stojane?

Majmuneeeeeee......

Jens

> "Vjerujem svom sinu da nije rostiljao macice." Kaze ogorceni otac i okrene
> malog bigla da ne zagori.

LOL!

--
IF YOU HAVE TO ASK, YOU WON'T UNDERSTAND!

Никола Васић

dobar dan, da li i dalje imate Stojanov broj telefona